פורסם 2005 באוקטובר 620 שנים אני לא יודע אם כתבו את זה פה או לא אבל לרגל שיווק הH3 בארץ כתבו כתבה די מעניינת בבלייזר... ממליץ לקרוא.
פורסם 2005 באוקטובר 620 שנים Clear לשאלתך מקודם: אין לי מושג כמה עלה להם האמר והשיפוץ שלו אני גם לא גר באותו אזור ככה שאני לא יכול לשאול אותם.מה שאני יודע זה ששתי משפחות קנו האמר מהצבא שיפצו אותו בעצמם ויכול להיות שמדי פעם הם יוצאים לנסיעות במדבר.בכול מקרה זה לא ריאלי.
פורסם 2005 באוקטובר 720 שנים מחבר לא ריאלי כי סיב"ט זה גוף של משרד הבטחון,בשביל לקנות מסיב"ט צריך קודם כול סיווג מיוחד,וגם אישורים לקנות מהם.זה סיפור ארוך,ולא ריאלי.צריך להיות חברה שמייצרת לדוגמא מוצר בטחון מסויים שמיובא לחו"ל
פורסם 2005 באוקטובר 720 שנים בכול מקרה גם אם תעבור את כול הבירוקרטיה והאמר יעמוד לך בחצר, לשפץ אותו למצב נסיעה ולתחזק כזה כלי זה גם סיפור גדול מאוד בפני עצמו.ואני בכלל לא מדבר על צריכת דלק אסטרונומית כי זו באמת הבעיה הכי "קטנה" בכול הסיפור הזה.
פורסם 2005 באוקטובר 720 שנים מחבר לא שאני מתכוון לקנות אחד,אבל מי נוסע עם האמר יותר רחוק מסיבוב בשכונה או מקסימום קצת בשטח? זה לא שהולכים לנסוע איתו לסיני
פורסם 2005 באוקטובר 720 שנים חחח ברגע שמישהו יקנה האמר ויעבור את כול הבעיות שהוזכרו כאן הוא התמודד עם בעיית הדלק ויקנה מיכל נחמד שיהיה ליד הבית.
פורסם 2005 באוקטובר 720 שנים קודם כל רק שתדעו שההאמר ה"ישראלי" שאתם כל כך מתלהבים ממנו אינו מציאה גדולה אני עברתי עליו באופן יסודי במילואים בעיקר ובעוד כמה מקומות - זהו רכב אומנם חזק מאוד מבחינה מבנית אך: המנוע שאיתו הוא מיובא לארץ הוא המנוע הנחות ביותר - ללא מגדש טורבו - דיזל ללא טורבו. לא שאותה גרסא עם מגדש טובה יותר אבל יצא מנוע חדש טורבו דיזל עם 335 כ"ס 6.6 ליטר לעומת 6.5 190 כ"ס לטורבו דיזל הישן והגדרסא הנוכחית של צה"ל היא צה"ל היא 6.5 ליטר דיזל ללא מגדש עם 170 כ"ס בלבד! הספק מגוחך לכל הדיעות בנוסף עם כל המיגונים אשר מעלים לו אתץ המשקל והויתור על נוחות בכלל: אתם צריכים לראות את המושבים של האמר צבאי - גועל נפש דוחה וכל מושב הוא משאבת חול ואבק צריך לתפוח על הישבן להוציא את כל החול אחרי נסיעה. מי שחושב בכלל על לקנות אחד כזה ולאזרח אותו כדאי שיחשוב פעמיים כי זה הולכת להיות טעות גדולה, מה גם שצריך בשבילו רישיון על משאית - רישיון של עד 15 טון ולא מעל 15 כמו שאיזה "חכם" אחד אמר בתגובה קודמת. עדיף כבר לקנות איזה טויוטה לאנדקרוזר מהדגם הקודם עם יכולת שטח אמיתית ונוחות ופינוק מעל ומעבר.בקיצור תמשיכו לחלוםשנה טובה
פורסם 2005 באוקטובר 720 שנים מחבר בארצות הברית החליפו למנוע עם המגדש טורבו,מי יודע אולי עוד כמה חודשים גם בישראל יחליפו.נסעתי במקרה בהאמר צבאי(לא נהגתי) אלא לקחו אותי כנוסע לסיבוב קצר.נכון מושבים לא הכי נוחים-ניתן לפתור את זה.רשיון ג' זה באמת טרחה להוציא(וגם עולה המון כסף)אגב נסעתי גם בטויוטה לנד קרוזר,ואם אתה משווה אותו מבחינת יכולות שטח להאמר אני חושב שאתה טועה ובגדול.
פורסם 2005 באוקטובר 720 שנים crazydiamond, אתה מודע לעובדה שמדובר ברכב מבצעי ולא באיזשהו רכב פוזה לישבנו המפוטם של איזה אלוף, נכון ?
פורסם 2005 באוקטובר 720 שנים אני נורא התלהבתי מההאמרים שרואים בארצות הברית (בצבא לא בכביש), יכולות מטורפות, ממש סוס עבודה אמיתי.אם אני אקנה רכש שטח, כזה אני רוצה.
פורסם 2005 באוקטובר 720 שנים קודם כל רק שתדעו שההאמר ה"ישראלי" שאתם כל כך מתלהבים ממנו אינו מציאה גדולה אני עברתי עליו באופן יסודי במילואים בעיקר ובעוד כמה מקומות - זהו רכב אומנם חזק מאוד מבחינה מבנית אך: המנוע שאיתו הוא מיובא לארץ הוא המנוע הנחות ביותר - ללא מגדש טורבו - דיזל ללא טורבו. לא שאותה גרסא עם מגדש טובה יותר אבל יצא מנוע חדש טורבו דיזל עם 335 כ"ס 6.6 ליטר לעומת 6.5 190 כ"ס לטורבו דיזל הישן והגדרסא הנוכחית של צה"ל היא צה"ל היא 6.5 ליטר דיזל ללא מגדש עם 170 כ"ס בלבד! הספק מגוחך לכל הדיעות בנוסף עם כל המיגונים אשר מעלים לו אתץ המשקל והויתור על נוחות בכלל: אתם צריכים לראות את המושבים של האמר צבאי - גועל נפש דוחה וכל מושב הוא משאבת חול ואבק צריך לתפוח על הישבן להוציא את כל החול אחרי נסיעה. מי שחושב בכלל על לקנות אחד כזה ולאזרח אותו כדאי שיחשוב פעמיים כי זה הולכת להיות טעות גדולה, מה גם שצריך בשבילו רישיון על משאית - רישיון של עד 15 טון ולא מעל 15 כמו שאיזה "חכם" אחד אמר בתגובה קודמת. עדיף כבר לקנות איזה טויוטה לאנדקרוזר מהדגם הקודם עם יכולת שטח אמיתית ונוחות ופינוק מעל ומעבר.בקיצור תמשיכו לחלוםשנה טובהמה רציתה ריפודי עוד, מחשב דרך?יש לו מזגן מעולה, הכיסאות דיי נוחים, רק המנגנון פתיחה של הדלתות והחלונות מגוחך ולא נוח, אחיזת כביש מעולה, ובשטח לא רואה אף כלי אחר אלטרנטיבי שיש לצבא.ובקשר להאמר ממוגן אני הבנתי שהוא דווקא מודגש.כרגע האלטרנטיבה היחידה להאמר כרכב מינהלתי הוא האביר והפורדים החדשים ששמעתי שגם הם לא מציאה, כמובן שהפורד הרבה יותר נוח (רדיו, ספות נוחים, מנוע חזק)וכרכב בט"ש ממוגן, יש לצבא כרגע רק את הסופה כאלטרנטיבה, מיותר לציין את המגרעות הרבות שיש לסופה הממוגנת או בכל גירסה אחרת(סופשית,סופה קלה,וסופה MK2), ברגע ששמו על הסופה את המיגון העגלה הזאת לא מפסיקה התהפך,בגלל מרכז כובד בעננים, ואמינות בקנטים.ויש את הזאב שהוא רק במגב, ואת הלנדרוברים שהם ביחידות מיוחדות.יש דיבורים כבר למחליף לסופה ואף להאמר , ואף יש כמה כמה כלים בניסויי ביחידות שונות.גם האמריקאים בתהליך מציאת חלופה להאמר.
פורסם 2005 באוקטובר 820 שנים אני מודע לזה שזה רכב מבצעי לכל דבר והוא יותר טוב מהלאנד קרוזר בשטח - אין עוררין על כך אך מבחינת החבילה הכוללת הטויוטה עדיפה, ולא צריך להסתבך עם הוצאת רישיון ג' בשביל לנהוג בה, כשצה"ל כשהתחיל לקנות את ההאמרים (עוד הייתי בסדיר) מראש לא קנה אותם עם טורבו דיזל בגלל שיקולי מחיר חוסר ידע בטיפולים (בזמנו) ושיקולי אמינות - דבר שליצרני רכבים אמריקאיים יש הרבה מה ללמוד, אך כעת השיקול העיקרי לאי הקנייה הוא חיסכון כספי כי שדרוג למנוע הטורבו דיזל החדש ייקר את מחירו בהרבה, לכן הם לא מייבאים אותו.רק שתדעו שרק ה H1 הצבאי הוא האמר מקורי ה H2 וה H3 הם מיוצרים ע"י GM ומבוססים על פלטפורמות של טנדרים מוכרים שלהם - והם בעלי יכולת שטח נחותה משמעותית מה H1 - הם בעיקר ג'יפים גדולים עם מקדם "דעווין" ענק ואין להם את החוסן המבני והרבה משכלולי השטח שלו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.