ממליץ לנקות את הרכיבים! +שאלה לגביי תזמוני זכרון - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ממליץ לנקות את הרכיבים! +שאלה לגביי תזמוני זכרון


shimmi1982

Recommended Posts

ערב טוב טוב טוב

אז ככה - לפני יומיים היה לי משעמם והחלטתי שהגיע הזמן לנקות את המחשב- אבל לנקות יסודי- (מפרט בחתימה) - אז פירקתי את הסינק והמאורר מהמעבד.... בוף- נדהמתי כמה אבק היה שם (מה הפלא שהמעבד בסטוק לא ירד מ55 מעלות) - הקיצר- כל הטריקים של אוויר בלחץ ופן (עם אוויר קר) - נשמעים אחלה אבל מנסיון לא הכי פרקטיים- אז פשוט לקחתי מברשת שיניים לא שימושית וניסיתי איתה- עשתה פלאים!!!! כמובן גם החלפתי את המשחה הטרמית ....

תוצאות- לאחר ההתקנה חזרה לקח לי בערך חצי יום לשחק עם הברגים עד שיהיה פוסט ... (יש בעיה עם הSLK948U , צריך לשחק שם עם ההברגה בין "לחץ יתר" או "חוסר לחץ" על התושבת של המעבד כי אחרת אין פוסט, או שאולי זה רק אצלי). - אחרי שסוף סוף הצלחתי להפעיל- המעבד עובד לו בעליצות (במהירות סטוק) - ומסרב בכל תוקף לעלות מעל 35-37 מעלות (גם באמצע היום,ובלי מזגןו עליו ושאר השטיקים) .... נפלא :)

כנ"ל עשיתי לקרור של הכ.מסך- פירקתי את הסיילנסר מהכרטיס, פירקתי גם אותו לחתיכות... (לדעתי יכלו לעשות אותו יותר ידידותי לפירוק- פשוט הרבה חלקים קטנים שיכולים ללכת לאיבוד) - כנ"ל - מברשת שיניים על הצלעות קרור והמאורר, החלפת משחה, וחזרה - ושוב הטמפ' צנחה מ72-76 ל61-64 .... נפלא :)

מסקנה - עזבו אותכם אוויר בלחץ- קחו מברשת שיניים , האבק פשוט נצמד אליה .... נפלא :)

ולעניין השאלה- יש לי זכרון VITESTA PC4000 , תזמוני הסטוק שלו 3,4,4,8, העליתי להם את המתח ל2.8 (שאגב זה המתח המומלץ ע"פ אתר היצרן)  והורדתי תזמונים ל 2.5,3,3,8 ....  (כמובן בT1) , עובד חלק,

השאלה שלי היא כזו.... החלק של ה8 , יש טעם להוריד אותו? ובכלל - מישהו עם נסיון עם הזכרון הזה ותזמוניו, לאן כדאי לי להוריד עוד את התזמונים? איזה חלק? (החלק של ה2.5 לא יורד יותר נראה לי... כאילו אין פוסט או שיש אבל בWIN יש קריסה, אז כאן הגעתי לגבול, את החלקים של ה3 לא ניסיתי להוריד עוד, אבל החלק של ה8 מסקרן אותי.... )

עצות?

תודה ושבוע אחלה- ובהצלחה לכולם בהגרלת ה50 מליון מחר :) (וכדאי לכם שלא אזכה כי כאמור התכנית שלי היא להשתלט על העולם:))

*נ.ב- אל תתיחסו בחתימה לנתוני OC- המערכת בסטוק (חוץ מהתזמונים שציינתי לעיל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...