קניתי koss porta pro! - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי koss porta pro!


homart

Recommended Posts

זה תהליך שאוזניתו חדשות בד"כ צריכות לעבור ע"מ שהדרברים שלהם לא יהרסו, בעצם זה מבשיל את האוזניות, כי שימוש לא נכון בהתחלה באוזניות יכול לגרום לשריפה שלהם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון שהלוק שלהם ממש לא נראה משו וזה גרם לי בהתחלה לא לרצות אותם, אבל העובדה שהן נשמעות פשוט מצוין והעובדה שיש להן אחריות לכל החיים הכריעה את הכף...

באשר לנוחות, הם מממש בסדר מבחינת נוחות, עומדות ממש יציבות על הראש, זה לא אמריקן כומפורט אבל הן נוחות מאוד יחסית להרבהאוזניות אחרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעתי אותן לפני הקנייה, רציתי את ה100 אבל לא היה לו לשמוע אותם והוא גם אמר שלא יהיה, ולא רציתי לקחת אותם על עיוור,והפורטה פרו פשוט נשמעו מצוין, אז לקחתי אותם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה תהליך שאוזניתו חדשות בד"כ צריכות לעבור ע"מ שהדרברים שלהם לא יהרסו, בעצם זה מבשיל את האוזניות, כי שימוש לא נכון בהתחלה באוזניות יכול לגרום לשריפה שלהם..

מזה התהליך הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני נאלץ לצטט את עצמי שוב ושוב, חיפוש היה מציג הרבה תוצאות.

במקרה ההסבר הוא על רמקולים, אבל מתאים בדיוק גם לאוזניות.

באופן "מכני" הרמקולים הם (רמקולים דינאמיים בלבד, איני מציג שום סוג אחר) בעצם חומר גמיש שנע כתגובה לכח המגנטי שנוצר בין השדה האלקטרו-מגנטי (הסליל מאחורי הרמקול בו עובר הזרם של המגבר) והמגנט שנמצא באחורי כל אלמנט. בעת קבלתם מהמפעל הם אינם גמישים דייה ויש צורך "למתוח" אותם לאט לאט ובעדינות בכדי שלא ייקרעו/ייסדקו/ייפגמו.

בעת תהליך ה-Break-In אתה גם תהליך אחר של Burn-In בו התכונות החשמליות של המגבר, הרמקולים וכל שאר חלקי המערכת מתאימים עצמם למצב האידיאלי (ברוב המיקרים, כבר שמעתי מקרה או שניים בהם הסאונד רק נהרס, הפירוט גבר אך הצליל נשמע הרבה פחות דינמי וחיי). כפי שכבר ציינתי ישנם אנשים שטוענים כי התהליך כולו פסיכולוגי וההבדל הנשמע נובע מכך שאתה מחכה להבדל, ומכך שהאוזן מתרגלת לצליל. אני שמעתי מספר רמקולים לפני ואחרי הפתיחה והם נשמעו פשוט הרבה יותר טוב לאחר ההרצה שלהם שערכה (במקרה האחרון עם המורלים שלי כ-50 שעות לערך).

שים לב, גם רמקול שעמד המון זמן ללא כל תנועה יאבד את היכולת שלו לנוע כראוי והצליל יישמע עמום וחסר דינמיות, תהליך פתיחה טוב (מומלץ גם להגביר קצת את הבאס בדר"כ - במערכות סטאליטים כמו שלך אין צורך בכך) יגרום להם לחזור לגדולתם.

מומלץ לשמוע מגוון רחב ככל הניתן של בכדי להאפשר למגוון רחב כמה שאפשר של תדרים להגיע אל הרמקול ולאפשר לו להיפתח.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי , שאלה קטנה:

המוכר אמר לי שאני לא צריך לעשו תלה את התהליך הזה (של הבריק) זה נראה לך הגיוני??

"אני גם רוצה לקנות , וגם לי יש התלבטות (porta vs sr60 vs px100).

מה ההבדל בין הגראדו לקוס? "

תראה, את הגראדו לא שמעתי וגם אני לא יודע איפה אפשר לשמוע, כולם טוענים שהPX100 מצויינות וגם המחיר שלהם לא כ"כ יקר, מצד שני, אחרי ששמעתי את הPX200 ואת הקוס פורטה פרו, ידעתי מיד מה אני מעדיף, הקוס נשמעו פשוט מצוין!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי הביקורות שאני קראתי הpx200 פחות טובות בסאונד מהpx100, אבל הן סגורות (יותר אטימות, פחות בריחת וכו')

אז זה לא עוזר בהשוואה של הpx100 מול הporta

התקציב שלי הוא בסביבות ה400

ככה שכולם נכנסות לי בתקציב

ולא כ"כ חשוב לי ההפרש של 50 ש"ח +\-, חסכתי מספיק :)

אנטולי מה דעתך?

אולי מישהו שמע את שלושתם ויש לו חוות דעת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי , שאלה קטנה:

המוכר אמר לי שאני לא צריך לעשו תלה את התהליך הזה (של הבריק) זה נראה לך הגיוני??

אני לא מבין מה מבדיל את הקוס האלה משאר חוקי הפיזיקה-בקיצור זה לא הגיוני אלא אם זה עם ברן מהמפעל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...