האווזים ניצחו את ישראל כץ: הפיטום ייפסק - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האווזים ניצחו את ישראל כץ: הפיטום ייפסק

תמיד מחייך

דרך אגב, למי ששכך הדיון פה הוא בכלל לא על צמחונים נגד אוכלי בשר, למרות שאני בטוח שרוב החברה מאנונימוס היו רוצים שבכלל לא יכולו את האווזים האלה אבל העניין פה זו הדרך... מחזיקים מליון אווזים ביחד בתאים של פחות מחצי מטר על חצי מטר וכל היום תקוע להם צינור ישירות לקיבה שדוחס להם תירס, זה דוחה ומגעיל.

אני לא אהיה "צדיק" וכן בכל מקרה אוכלים אותם, אם לא היו אוכלים אותם הם לא היו נולדים בכלל ולא היו מגדלים אותם בחוות האלו אבל זה עדיין לא תירוץ לגדל אותם ככה, יש דרכים לעשות את זה... וגם אין בעיה בלאכול להם את הכבד אבל צריך לגדל אותם בתנאים שיאשפרו להם קצת מחייה וקצת יותר חופש ולא בצורה שכשאתה חושב עלייה בא לך להקיא.

והבשר לאו דווקא איכותי יותר כמו שדריה אמרה (ד"א איפה את ?) ובכל גידול המוני יש הרבה מאוד אנטיביוטיקה ותרופות שונות במזון של בעלי החיים שמצד אחד קובעים סטנדראט ומונעים מחלות וזיהומים וכו' אבל זה גם לא ממש בריא לאכול את זה :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

• תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

והבשר לאו דווקא איכותי יותר כמו שדריה אמרה (ד"א איפה את ?) ובכל גידול המוני יש הרבה מאוד אנטיביוטיקה ותרופות שונות במזון של בעלי החיים שמצד אחד קובעים סטנדראט ומונעים מחלות וזיהומים וכו' אבל זה גם לא ממש בריא לאכול את זה  :nono:

In Bavaria, boozing and eating prime beef. Didn't you see my new subtitle? "Your correspondent in Germany". :smile1:

And you're 100% correct. All this crap they inject into these poor animals from before the day they were born and even after the day they're dead, is not good for you. Mind you, they also inject lots of water into the meat to make it heavier - so you'll pay more for less. Here I must say, they only give the animals their routine vaccines and that's about it.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק אומר 10% מים מוספים, אבל כולנו רואים איך הבשר מתכווץ על האש, בלפחות 30%...

הכל בארץ קובינות וחרטא החוק פה לא אומר כלום, הוא רק המלצה...

אגב

דריה

איך תושבי בוואריה היום?

כי לפני 60-70 שנה הם לא היו הכי נחמדים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא כן:

"אכן כן, למי שתוהה אז ישנו ביפן סטייק שנקרא "סטייק קובה" ע"ש העיר היפנית - קובה- שבה מגדלים עדרי בקר למאכל. בקר זה ניזון רק מהדגנים המשובחים ביותר שמהם מכינים בירה, ושותה רק בירה (לא מים) וגם מקבל !!!! מסאג' בבירה "סאפורו" שלוש פעמים ביום, באגני בירה ענקיים."

http://www.ynet.co.il/Ext/App/TalkBack/CdaViewOpenTalkBack/0,11362,L-2709559,00.html

אם אתה תוהה הסטייק שיוצא משם נחשב לאחד הסטייקים הטובים ביותר בעולם אם לא הטוב ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Hun, I was living on a ranch here in Germany for a while, I would help tending these cows (teehee, I can drive a traktor!) and I would eat them later. I'm telling you, the meat was awesome. It doesn't matter how much those cows would walk, and they didn't walk a lot. See, it was a special breed of cows that was tended and bred by my x's family for 400 (!!!) years. It's French breed of cows and what's so special about it is that they're really big and FAT as hell and doesn't really matter how much they walk (they're pretty lazy, I must say), they're still gonna be nice and fat. I ate the meat and I experienced no trouble chewing it, it was delicious as a steak, schnitzel, leberkasse (like loof only better) or a stew, it was great. Unless you're a toothless old grandma, you should be able to chew and digest their meat properly.

See, Israel has a special breed of cows for milk, forgot the name but I know they're Dutch, and they were specifically bred to produce more milk. Likewise, the cows I was talking about were bred to produce fatter and more tender meat, wether they walk or not. I don't see why can't Israel do the same thing like it did with the milk cows and purchage several thousands heads and continue breeding them in Israel?

Heck, if you don't belive me, come over and I'll invite ya for a steak. :xyxthumbs:

לא נראה לי שהפרות בגרמניה ושוויץ שונות לגמרי.

והייתי שם לתקופה ארוכה. בהרים הפרות שם רזות יחסית לפרות אחרות שראיתי, לא שרואים את העצמות אבל גם מסוגלות ללכת.

אולי זה פשוט עניין של טעם וריח, אבל אין כמו us אנטריקוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Barbos, it's DUTCH, not Swiss and yes, the people here are pretty nice and to be honest, I'm fucking sick of your stupid comparisons to the 3rd reich. You don't like it here, fine, don't come, but don't talk shit about a place and people you know about. Yes they are nice and polite, unlike so many Israelis, which makes me wonder how far would this go if it was Israelis who'd decide to make a race war (like they used to in the biblic era). Sorry guys, but I don't think you're "special", all men are alike (somewhat anyway) and SHIT COMES IN ALL COLOURS.

Mishu roze fistukim? ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

I don't wanna grow up! I'm Peter Pan! Hahahaha... How do you define grown up? See, I'm independant, I got a job, I take care of 2 kids (aka, responsibility). I'm upkeeping a household and all that alone, without my family in a foreign country. If you know more mature than that, please tell me. Because most kids I know my age didn't complete 14 years of education, don't work and still live with their parents.

Oh and that link... Well fuck that link. Check Wikipedia or whatever.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Barbos, it's DUTCH, not Swiss and yes, the people here are pretty nice and to be honest, I'm fucking sick of your stupid comparisons to the 3rd reich. You don't like it here, fine, don't come, but don't talk shit about a place and people you know about. Yes they are nice and polite, unlike so many Israelis, which makes me wonder how far would this go if it was Israelis who'd decide to make a race war (like they used to in the biblic era). Sorry guys, but I don't think you're "special", all men are alike (somewhat anyway) and SHIT COMES IN ALL COLOURS.

Mishu roze fistukim? ;D

חח על מה לעזאזל את מדברת?

לא השוותי שום דבר לנאצים או משהו כזה. תקראי שוב, ההודעה שלי היית תמימה.

בשר שמטייל - בשר מעאפן!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

• צור חדש...