הונאת ביטוח... - עמוד 2 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הונאת ביטוח...


Master_Modder

Recommended Posts

ע"פ חוק הגנת הצרכן החנות או נותן השירות חייב להחליף ללקוח מוצר פגום במסגרת אחריות, למוצר זה לו או טוב יותר ממנו, במידה ולא ניתן להשיג אחד זה. במידה וניתן להשיג אחד זהה והלקוח מעוניין לקחת משהו טוב יותר, הוא רשאי לעשות כן בתוספת תשלום.

אם תסתכל בקטלוג המוצרים של פלונטר תראה שעדיין נמכרים שם(והם הוספו לשם) מעבדי יותר איטיים עם שנה אחריות בלבד. כל יבואן מחזיק לעצמו סטוק של מעבדים בתווך מסויים בלי למקור אותו למקרים של החלפה. לדוגמא, אם מחליטה להפסיק את המכירה של מעבדי XP1500 וXP1600, כי הפרשי המחירים לאחר ירידות מחירים ביניהים לבין מעבדי XP1700 הם אפסיים, זה לא אמר שהיבואן יוריד אותם מהמלאי שלו ויהרוס אותם, אלא ישמור אותם במקרה ולקוחות יצטרכו החלפה.

ועכשיו אני רוצה להגיב לחכמולוג שרוצה לקבל פה משהו בחינם על כלום, רק כי הוא רוצה להרוס אותו: מה שאתה עושה כאן זה גועל נפש, התנהגות של ישראלי מצוי ושל הצרכן(צרחן!!!) הישראלי, שכל הזמן מתלונן שדופקים אותו, וחושב שהוא יכול לדפוק את כל העולם. אני ניתקלתי במהלך חיי, בעיקר בתקופה האחרונה וחלק מהאנשים יודעים פה על מה אני מדבר, באנשים כמוך שחושבים שאם הם הורסים משהו הם יזכו לקבל משהו יותר טוב, וכשאמורים להם שזה לא אפשרי הם מתחילים לעשות בלגן, להשתולל, לצעוק ולאיים בתביעות על כל העולם. נכון שהלקוח אמור להיות תמיד צודק, אבל בגלל אנשים כמוך יוצא שם רע ליצרנים, ולכן הרבה יבואנים לא רוצים להתעסק עם לקוחות סף רק בגלל השטיקיים של אנשים מגיעילים כמוך שחושבים שהם יכולים לנצל ולעשוק את המערכת עד היסוד. אני לא בא כאן להדגיש את החנויות, כי הם לפעמים גם כן נוהגות בזלזול רב בלקוח, אבל זה לא אמר שהלקוח צריך להתנהג בצורה כ"כ מגעילה, כי יכול להיות שאם אנשים היו מתנהגים קצת יותר יפה, ולא חושבים איך לנצל את האחריות שלהם עד תום - היינו מקבלים כאן שירות יותר טוב. הבעיה בארץ היא לא רק של נותני השירותים, אלא גם של הלקוחות עצמם, כי בסה"כ רב האנשים פה הם אנשים מגעילים. גם בעל עסק או אנשים שעובדים בעסק הם צרכנים, וכשהם לא זוכים לקבל שירות כשהם צריכים הם משמיעים את אותם טענות שהלקוחות שלהם משמיעים כשהם עושים מהם צחוק.

אז בבקשה, לשמור על אמות מידה, לפחות להשתדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי 1500 וכפי שכולם יודעים מעבדים מסוג 1500 xp1600 כבר לא מיוצרים ע"י אי אמ די..

אז חשבתי אולי לג'מפר איזה גשר על המעבד לפתוח את המחשב ואופס...המעבד שרוף

ללכת לאזטק וקבל איזה 1800 או אולי אפילו איזה מעבד מבוסס t bred...

אתם חושבים שזה יעבוד לי??

אתם רואים זאת הסיבה שלא מיבאים הרבה דברים לארץ

אני עשיתי שטויות עם הAMD שלי ובסופו של דבר הוא נשרף לא חשבתי אפילו ללכת לאזטק

קניתי מעבד חדש וזהו זה פשוט בושה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועכשיו אני רוצה להגיב לחכמולוג שרוצה לקבל פה משהו בחינם על כלום, רק כי הוא רוצה להרוס אותו: מה שאתה עושה כאן זה גועל נפש, התנהגות של ישראלי מצוי ושל הצרכן(צרחן!!!) הישראלי, שכל הזמן מתלונן שדופקים אותו, וחושב שהוא יכול לדפוק את כל העולם. אני ניתקלתי במהלך חיי, בעיקר בתקופה האחרונה וחלק מהאנשים יודעים פה על מה אני מדבר, באנשים כמוך שחושבים שאם הם הורסים משהו הם יזכו לקבל משהו יותר טוב, וכשאמורים להם שזה לא אפשרי הם מתחילים לעשות בלגן, להשתולל, לצעוק ולאיים בתביעות על כל העולם. נכון שהלקוח אמור להיות תמיד צודק, אבל בגלל אנשים כמוך יוצא שם רע ליצרנים, ולכן הרבה יבואנים לא רוצים להתעסק עם לקוחות סף רק בגלל השטיקיים של אנשים מגיעילים כמוך שחושבים שהם יכולים לנצל ולעשוק את המערכת עד היסוד. אני לא בא כאן להדגיש את החנויות, כי הם לפעמים גם כן נוהגות בזלזול רב בלקוח, אבל זה לא אמר שהלקוח צריך להתנהג בצורה כ"כ מגעילה, כי יכול להיות שאם אנשים היו מתנהגים קצת יותר יפה, ולא חושבים איך לנצל את האחריות שלהם עד תום - היינו מקבלים כאן שירות יותר טוב. הבעיה בארץ היא לא רק של נותני השירותים, אלא גם של הלקוחות עצמם, כי בסה"כ רב האנשים פה הם אנשים מגעילים. גם בעל עסק או אנשים שעובדים בעסק הם צרכנים, וכשהם לא זוכים לקבל שירות כשהם צריכים הם משמיעים את אותם טענות שהלקוחות שלהם משמיעים כשהם עושים מהם צחוק.

אז בבקשה, לשמור על אמות מידה, לפחות להשתדל.

הגיע הזמן שמישהו יעלה על הקטע, הלא גדול אבל משמעותי שזה לא מוסרי\חוקי\אתי ודבר ישראלי שמזוהה איתו בכל מקום ונכון רק לגבי רוב הישראלים. לך. תשיג לך מעבד חדש, יותר טוב. אמן לא תקבל כלום וידפקו אותך. איך אתה נוהג, בכביש? כמו ישראלי? איך אתה מדבר? כמו ישראלי? איך אתה מתייחס לאנשים אחרים או לסביבה שלך? כמו ישראלי? צפוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הונאים והונאיות יקרים, (וגם אלה משתתפי פורום ישרים ויקרים לא פחות).

לרוב מעבדי שיובאו לארץ ע"י אזטק יש 3 שנות אחריות.

כאשר מגיע לקוח (או דילר שדרכו נקנה המעבד) עם מעבד תקול, הוא מקבל מעבד חלופי, בד"כ שווה ערך למעבד

המקורי.

במעבדים שיצורם הופסק מזמן, יכול בהחלט להווצר מצב בו הלקוח יקבל שידרוג למעבד וזאת מכיון שלעתים המעבד המקורי חסר ולעומת זאת יש במלאי את הדגם הבא.

כך לדוגמא, כפי שהוזכר כאן, כאשר היה לנו מחסור במעבדי 1133 ולעומת זאת נשארו לנו באותה תקופה מעבדי 1333, הוחלט כי מאחר וההפרש ביניהם זעיר ביותר לא נחייב את הלקוח.

אולם במעבדי 1500 שיצורם הופסק לא מזמן, עדיין יש תנועה של מעבדים בינינו לבין היצרן וסביר להניח שתקבלו מעבד שווה ערך (1500) .

א ב ל :

יש לזכור שהאחריות על המעבדים היא אחריות על תקלות טכניות בלבד !!!

כלומר, במילים פשוטות יותר, תקלות שבוצעו בתום לב ובהתנהגות עפ"י הנחיות היצרן.

שינויים כאלה או אחרים במעבד (לרבות OC) עלולים לפגוע באחריות הניתנת לנו, לאזטק, ע"י ולכן לעתים איננו יכולים לכבד את האחריות במידה ונתגלית חבלה מכוונת במעבד.

מאחר ואנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שהתקלה אכן נבעה מתום לב ומשימוש נכון ברכיב, בדרך כלל האחריות תכובד אלא אם כן החבלה היא ממש בולטת ונראית לעין.

אני רוצה להאמין ש Master_Modder חומד לו לצון ולא מתכוון באמת להונות אותנו, שהרי התנהגות כזו, מעבר להיותה התנהגות חצופה ולא הוגנת, גם לא חוקית ופלילית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא הגיוני מה שאתה אומר...

הם חייבים לתת לך מעבד כמו שלך..חייבים הרי הם התחייבו.

אבל אין יותר מעבד כזה! זה לא בעיה של הלקוח. זה כמו שאתה הולך לסופר ואין לקופאית עשר אגורות לתת לך עודף אז היא חייבת לתת לך חצי שקל!

ונניח חבר שלי שאתה מכיר (r-e-l) נשרף לו מעבד 1133 והוא קיבל 1333 כי לא היה להם.

לי היתה בעיה דומה עם המשווק (גדול ורישמי)

נישרף לי מעבד ה-p300 והיה להם לתת לי p550.

ההחלפה בוצעה כמעט מיידית.

הדבר יצר בעיה של תאימות בלוח.

האם אני יכול לבוא בתלונה ליבואן בדבר?

עם כל אי הנוחות וההוצאה הכספית שניגרמה לי, ניראה לי שנותן האחריות נהג כראוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הונאים והונאיות יקרים, (וגם אלה משתתפי פורום ישרים ויקרים לא פחות).

לרוב מעבדי שיובאו לארץ ע"י אזטק יש 3 שנות אחריות.

כאשר מגיע לקוח (או דילר שדרכו נקנה המעבד) עם מעבד תקול, הוא מקבל מעבד חלופי, בד"כ שווה ערך למעבד

המקורי.

במעבדים שיצורם הופסק מזמן, יכול בהחלט להווצר מצב בו הלקוח יקבל שידרוג למעבד וזאת מכיון שלעתים המעבד המקורי חסר ולעומת זאת יש במלאי את הדגם הבא.

כך לדוגמא, כפי שהוזכר כאן, כאשר היה לנו מחסור במעבדי 1133 ולעומת זאת נשארו לנו באותה תקופה מעבדי 1333, הוחלט כי מאחר וההפרש ביניהם זעיר ביותר לא נחייב את הלקוח.

אולם במעבדי 1500 שיצורם הופסק לא מזמן, עדיין יש תנועה של בינינו לבין היצרן וסביר להניח שתקבלו מעבד שווה ערך (1500) .

לא הבנתי מהתגובה שלך,

אם לא היה לכם מעבדי 1333 או 1500 במקרה שלנו ההיתם מחייבים את הלקוח בתשלום עבור מעבד אחר, יקר יותר , 1700 1800 נגיד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הונאים והונאיות יקרים, (וגם אלה משתתפי פורום ישרים ויקרים לא פחות).

לרוב מעבדי שיובאו לארץ ע"י אזטק יש 3 שנות אחריות.

כאשר מגיע לקוח (או דילר שדרכו נקנה המעבד) עם מעבד תקול, הוא מקבל מעבד חלופי, בד"כ שווה ערך למעבד

המקורי.

במעבדים שיצורם הופסק מזמן, יכול בהחלט להווצר מצב בו הלקוח יקבל שידרוג למעבד וזאת מכיון שלעתים המעבד המקורי חסר ולעומת זאת יש במלאי את הדגם הבא.

כך לדוגמא, כפי שהוזכר כאן, כאשר היה לנו מחסור במעבדי 1133 ולעומת זאת נשארו לנו באותה תקופה מעבדי 1333, הוחלט כי מאחר וההפרש ביניהם זעיר ביותר לא נחייב את הלקוח.

אולם במעבדי 1500 שיצורם הופסק לא מזמן, עדיין יש תנועה של בינינו לבין היצרן וסביר להניח שתקבלו מעבד שווה ערך (1500) .

לא הבנתי מהתגובה שלך,

אם לא היה לכם מעבדי 1333 או 1500 במקרה שלנו ההיתם מחייבים את הלקוח בתשלום ?

הוא התכוון שכן היה לו 1333, ולא 1133, ולכן נתנו את הראשון כתחליף, שהוא יותר טוב אבל ההפרש זעום. במקרה של 1500, שיש בו תקלה, יש להם עדיין למרות שיצורם הופסק. זה שהיצור הופסק, לא אומר שמרגע זה ואילך אין את זה בשום מקום, אלא, שזה יגמר מתישהו, וכל חברה גדולה שומרת לעצמה כמה מעבדים(בדוגמא זו) למקרים כאלו בדיוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...