מחפש MP3 Player - עמוד 4 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש MP3 Player


slider

Recommended Posts

בעיקרון, כפי שראיתם יש בנוסף לכך את ה-Nomad JukeBox 3, יש גם אפשרויות הקלטה, 20GB, EAX...ועוד.. רק מה הוא גדול, וזה בצעם חיסרון די גדול אם אדם רוצה לקחת איתו את הנגן וכו'....

בגלל זה גם ההתלבטות שלי...

Jukebox - יותר פיצ'רים / גדול

i-Pod - פחות פיצ'רים / קטן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אתה תאבד את יכולת השימוש בAA במצבי חירום ואני מבטיח לך ש10 שעות זה לא מספיק, למינידסקים החדשים יש מעל 30 לרוב.

במינידיסקים ( לפחות אלה שלא יכולים להקליט ) שלי למשל, מחזיק 88 שעות ניגון רק עם פנימית של סה"כ 600 Mah!!! וסוללה חיצונית, ( כתוב לפי חיצונית של 800 mah )

ובנגן אמפי אתה תצטרך להחליף איזה 9 פעמים כמעט בזמן שבמינידיסק תצטרך רק פעם פעמיים

אז נקודה לטובת המינידיסק 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הjukebox זה כמו נגני סידי, מי צריך לקחת מחבט בכיס?

אני לא בטוח לגבי יכולות ההקלטה שלו, אם זה אנאלוגי, או דיגיטלי.

במינידיסק אפשר מה שרוצים חוץ מדיגיטלי קואקסלי.

גם כפי שאתה יודע המינידיסקים עצמם עמידים מאוד ולא יהרסו כמו ההרד דיסק השביר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם כפי שאתה יודע המינידיסקים עצמם עמידים מאוד ולא יהרסו כמו ההרד דיסק השביר.

אכן

לאחי יש גם כן מינידיסק, הוא חיבר אותו באוטו, כל סיבוב שהוא עושה כמעט המינידיסק נופל על הרצפה, מקבל מכות כל רגע כמעט, ולא רק שהוא מחזיק מעמד כבר איזה שנתיים הוא גם לא קופץ במהלך הנסיעה..

עוד נקודה נוספת לזכות המינידיסקים :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התכוונתי למדיות...

המכשירים עצמם לא עד כדי כך עמידים בדרך כלל.

בכל מקרה המינידיסקים המקליטים האחרונים יותר הם קטנים מאוד.

אולי יש לך אחד מהבוחטות הישנות ::)

ודרך אגב, הE900 היה מודל עם מוניטין קל בשביל תקלות וקפיצות.

הנה דוגמא

N1

אבל המינידיסקים המקליטים הקטנים ביותר בעולם הם הR90 ועוד משהו של פנסוניק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב קודם כל, הוא לא מהבוחטות המלבניות הענקיות האלה, הוא מרובע בגודל המינידיסק ועבה קצת יותר מס"מ אחד כמובן כי הוא מקליט וזה.. אתה יודע נו

ולא הבנת אותי נכון

זה לא שהוא נופל כל פעם על בלטות או משהו עד כדי כך קשיח..

על הרצפה של האוטו

שמה זה הרצפה של האוטו? שטיח של רגליים והבד שיש מתחת?

זה הכל..

ונופל רק איזה 40ס"מ בערך..

ועובדה שהוא שורד....

נראה כבר כאילו דרסו אותו אבל הוא שורד.. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמת הוויכוח קשה ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות. אבל יש טעות אחת שחובבי המינידיסק כאן טועים ומבלבלים:

אי אפשר להגיד ש ATRAC SP או LP2 זה "יותר טוב מה שלך...." השאלה היא איך דוחסים ובאיזה קצב. MINIDISC SP עובד בקצב של 296 KBPS . אם פי שלוש שנידחס בקצב הזה עם ENCODER איכותי כמו LAME 3.92. ישמע לא פחות טוב. והאנקודר הזה ב VBR או ABR בקצבים יותר נמוכים פשוט נישמע מעולה. אז קשה להשוות כאן איכות דחיסה. זה אחד היתרונות של - שהוא גמיש בניגוד לATRAC במינידיסק שמאוד מאוד מוגבל באפשרויות.

היתרון הענק של הIPOD הוא לקחת ספרייה עצומה בכיס כמעט באותו גודל של מינידיסק (נכנס אפילו יותר בקלות לכיסים צרים) - כמעט באותו משקל. ולשמוע מה שבאמת רוצים:מה שמתחשק באותו רגע ולא מה שיש בפנים (עם מכשירים כאלה הביטוי RANDOM SONG מקבל משמעות אמיתית) עם מינידיסק (ודיסקמן וכל השאר) אתה "מתכנת" מה אתה רוצה לשמוע לפני שאתה יוצא או שאתה ניסחב עם עוד דיסקים ואז נעלם יתרון הגודל, מישקל וה"חוסר סירבול"(תחשבו מה קורה עם מיני דיסק לעומת אם אחרי שיר וחצי של QUEEN מתחשק פתאום לשמוע DEEP FOREST,חמש דקות אחרי פיל קולינס ורבע שעה אחרי זה לתת לנגן להשמיע לי שירים רנדומלים שאני אוהב. הקיצר במינידיסק מצב כזה יהיה מסורבל ויהרוס הרבה את חווית ההאזנה למוזיקה שלא לדבר על אפשרות הRANDOM עם המיבחר האפסי שיהיה לי על דיסק אחד). אבל בשביל לממש את זה לגמרי צריך HD כמה שיותר גודל במכשיר כדי להכניס באמת את כל המוזיקה שאתה אוהב או לפחות את הרוב - והעסק נהיה ממש יקר.

גם נושא ההקלטות - זו שטות גמורה לדעתי להתפאר על זה. זה בהחלט בונוס מבורך אבל לחלוטין לא אופציה שנידרשת טיבעי מנגן . בימי הווקמן היו הרבה דרישות - אבל מישהו בכלל חשב על הקלטה ?? זה לא היה מסובך ליישום אבל זה פשוט לא נידרש טיבעית - זו פשוט אופצייה שמעריכים אותה ומוצאים לה יתרונות אחרי שהיא הומצאה אבל אף אחד לא ממש היה מיישם אותה לפני המינידיסק עם מכשיר אחר ככה שזה לא ממש צורך.

החיסרון הענק של ה לעומת הדיסקמן אבל בייחוד לעומת המינידיסק הוא חוסר האפשרות להשתמש בבטריית AA רגילה וזלילת החשמל הרצינית של הנגן. תאמת זה לא מסובך לייצר תא בטריות חיצוני כמו של המינידיסק (רק צריך יותר בטריות בגלל יותר צורך בחשמל) - רק שכרגע זה לא קיים אז החסרון הוא די ברור. המינידיסקים של פשוט מצטיינים בזלילת אנרגיה נמוכה יתרון אדיר אם לא נמצאים הרבה זמן ליד שקע חשמל - מה שמאפיין טיולי קאמפינג ארוכים. אבל זה די נדיר ככה שלרוב האנשים ברוב הפעילות היומיומית ה 10 שעות בהחלט מספיקות.

טוב זהו לביינתים עם הסברים מפורטים קצת יותר מהשורות הבודדות שהופיעו כאן - מקווה שהעסק יותר ברור לקוראים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הוא יקנה לא תהיה לו בעיה רצינית חוץ מהחשמל ואלא אם הוא ירוץ עם זה.

למינידיסק יש G-protection....

חוץ מזה נשמע לי מאוד מטאלי, atrac מאוד אורגני.

במינידיסק ניתן להקריב איכות בשביל יותר מקום כמו בmp3 במצבי LP, שנשמעים יחסית טוב אגב.

ואני חוזר ואומר, עם netMD לא חייבים להקליט!

עריכה: כן בטיפשותי שכחתי להזכיר את החסרונות העצומים של netMD.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים, הגדולה של האייפוד זה שהוא בגודל מינימלי, עם התפוקה הכי גדולה שקיימת.

והזה של ה-10 ג"ב, יעלה בארץ בסביבות ה-2400 ש"ח. או אם יש מישהו שיקנה בחו"ל ויביא לארץ - 1880 ש"ח.

זה לא כזה סכום עצום בהשוואה למינידיסק עם netMD. ותמיד אפשר להתפשר על פחות (5 ג"ב).

כבר הראתי שניתן לעשות מטען נייד לאייפוד אם ממש רוצים.

אבל זה קצת מסובך, בטח אחת החברות שמוציאות אביזרים לאייפוד תייצר איזה משהו דומה בקרוב.

אני יודע שיש גם מטען לאייפוד לרכב, אבל זה לא ממש יעיל בקמפאינג.

בקשר להגנה מפני קפיצות - אמרנו כבר שיש לו מטמון של 32 מ"ב, ולכן 20 דקות הגנה מפני קפיצות (נראה לי שהשאר זה מערכת ההפעלה שלו).

מה החסרונות של NetMD?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שMP3 נשמע לך שונה מATRAC, פשוט עשה מבחן - קח רצועה בדיסק איכותי - תמיר אותה לATRAC במינידיסק עם אופטי.

קח את אותה רצועה - תעשה לה ריפ עם EXACT AUDIO COPY במחשב ותבצע בה דחיסה עםLAME 3.92: בקצב של 256 KBPS ב JOINT STEREO או אפילו 280 ב ABR כדי להיות קרוב. קח את הMP3 ותקליט אותו למינידיסק באופטי . עכשיו תאזין לשני הקטעים על המינידיסק שלך ותשווה (אני מניח שההשוואה שלך היתה על נגנים שונים - מכאן ההבדל) אני די בטוח שתקבל את אותה האיכות (כמובן לא במאת האחוזים - אך צריך להתחשב בזה שהטרק השני עבר שתי דחיסות) בכל מיקרה לא תבחין כאן בהבדל המטאלי/אורגני שלך... זה ההימור שלי.

לגבי NETMD, כן יש לזה כמה חסרונות אך בעיקר בצד התוכנה - העסק מסורבל,מוגבל בגלל הקטע של שמירה על זכויות יוצרים - לוקח זמן להמרה - צריך מחשב ממש חזק. ותומך רק ב LP2 הפחות איכותי ודינמי (למרות שיש לו אחלה איכות). אבל נו ,העסק פשוט יותר מהיר מהקלטה בריל טיים וזה צעד מאוד מבורך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הוא לא. ברוב האנקודרים הגויינט סטיראו פשוט מוסיף איזה באג שפוגע בהפרדה המקורית של הסטיראו (והסאונד נוטה יותר לכיוון המונו) למרות שגם באנקודר הכי דפוק וישן זה בקושי מורגש בכל מקרה באיכות הסאונד זה לא פוגע - אבל היתרון - בגלל שדגימת שמופיעה זהה בשני הערוצים הוא שם רק פעם אחת ומכפיל במקום לשים פעמיים מתפנה מקום לעוד ביטים של מיידע - ומכאן עולה איכות הסאונד. בכל מקרה הבאג המדובר בקושי מורגש - ובאנקודר LAME 3.92 (וגם גרסאות ישנות יותר),הוא פשוט לא קיים או שההשפעה שלו כמעט אפסית (ואפילו מיוזיק מטצ' בגרסה האחרונה עושה עבודה לא רעה עם באג מינימלי) - לכן ממומלץ להשתמש במוד זה. STEREO רגיל אפילו נשמע ממש זוועה בכל קצב שנמוך מ 160.. אני רואה המון סטיראו רגיל בקאזה ועוד בקצב של 128 זה ממש אסון לאיכות השיר ולאזניים (בהנחה שמשתמשים בציוד אודיו נורמלי - אפילו הרמקולים למחשב שאתם קונים בכמה מאות שקלים לא נחשב לסאונד איכותי - למרות שהאיכות הנמוכה של 128 בסטיראו רגיל תורגש גם בהם) חבל שאנשים אראונד דה וורלד לא ממש יודעים לדחוס כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון. ובLP 4 בגלל הקצב המאוד נמוך - 66 הסאונד נוטה ממש לכיוון ה מונו (זה ההגדרות שסוני נתנו לדוחס כדי לחסוך ביטים)- אם זה היה סטיראו רגיל - אז הסאונד היה נשמע באיכות הרבה יותר נמוכה ובלתי נסבלת לחלוטין - לכן הם השתמשו ב JOINT STEREO בקצב נמוך זה - שאפילו איתו הסאונד נפגע מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...