עבור לתוכן

שאלה על מידול 3D בכלליות

Featured Replies

פורסם

איך בדיוק כל האנשים שממדלים דברים כמו מכוניות ודברים מורכבים אחרים יודעים בדיוק את כל הזוויות ויחס שלהגודל וכל הפרטים הקטנים עד לגודל של הפנסים והצורה המדויקת של המראות ודברים כאלה?

מספיק לראות תמונות של חפץ בשביל למדל אותו ב3D במדויק?

או שצריך מידע אחר?

פורסם

יש כמה שיטות.

1. לפי העין, אתה רואה פחות או יותר את הפרופורציות של האובייקט וממדל מהראש.

2. לשרטט את האובייקט בתוכנת שרטוט ואז לייבא את השרטוט לתוכנת התלת ולהמשיף משם.

3. שימוש בתמונות רפרנס של האובייקט מכל הכיוונים שלו ובניית המודל לפיהם.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

אני משתמש בתוכנה 3D (MAYA למי שזה מעניין) ושם אתה נגיד מכניס כמה תמונות של מכונית מהצד, מקדימה, מאחורה ומלמעלה ואז אפשר פשוט להתיק את זה לתוכנה קשה להסביר את זה!

אבל זה בערך העיקרון!

פורסם

אני משתמש בתוכנה 3D (MAYA למי שזה מעניין) ושם אתה נגיד מכניס כמה תמונות של מכונית מהצד, מקדימה, מאחורה ומלמעלה ואז אפשר פשוט להתיק את זה לתוכנה קשה להסביר את זה!

אבל זה בערך העיקרון!

לא חייב.

אפשר גם למדל אותו רגיל לפני העין שלך במקרה ואתה רוצה לעשות עותק מדוייק של אותו כל שהוא אז כן אתה משתמש בתמונות מהצד מלעמה אחורה וקדימה.

ככה בנו מודים ל GTA 3 וכנראה גם ל VC של מכוניות בתוכנת המידול ZonozaModeller

פורסם

דרך להקל על העבודה היא לשים תמונות של האובייקט מזוויות צד, ועל כ background בחלון המידול וכל מה שנותר הוא "לעבור על הקווים".

מדהים כמה זה מפשט את העבודה במודלים קצת יותר מסובכים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים