כתבה על אוברקלוקינג ב-Y-NET...אתם כבר יכולים לנחש... - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתבה על אוברקלוקינג ב-Y-NET...אתם כבר יכולים לנחש...


shuy

Recommended Posts

יחידת הקירור הזו שמוציאה קור של כמינוס חמישים מעלות צלזיוס היא למעשה מקפיא קטן המצויד במדחס בהספק של שליש כוח סוס. מן המקפיא יוצאת זרוע הקירור אשר מתיישבת, בעזרת מתאם מיוחד, בדיוק על מעבד המחשב, על לוח האם או על הכרטיס הגרפי (תלוי ברצון הלקוח) ומקפיאה לו את הצורה. כך יוצא שמעבד, העובד בדרך כלל בטמפרטורה של כארבעים עד חמישים מעלות מעל האפס, עובד בטמפרטורה נמוכה הרבה יותר. הטמפרטורה הנמוכה מקפיצה

בעשרות אחוזים (ואף יותר) את מהירות השעון שלו ואת ביצועיו. לדוגמה, מעבד פנטיום 4 של אינטל במהירות שעון מקורית של 1,800Mhz שהוקפא, מתנהג בדיוק כמו אחיו ההיפר אקטיבי (וההרבה יותר יקר) הפועל במהירות של 3,000Mhz ובמקרים מסוימים אף עוקף אותו.

ההסבר הפיזיקלי לתופעה אינו סבוך במיוחד. אומר בקיצור כי בשל תכונות הסיליקון החומר ממנו עשויים שבבי המחשב באשר הם אומרות כי חום גבוה מאט את קצב העבודה. ככל שלמעבד קריר יותר, כך נעים לו, והאלקטרונים שבתוכו שמחים לשתף פעולה ולעשות זאת במהירות גבוהה יותר.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3122775,00.html

לפחות שהכתב יבין משהו בנושא הכתבה לפני שהוא לוקח מקלדת ומתחיל להלום עליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחח כן.. בדיוק קראתי את זה..

יש שם נקודות שבהן הוא לא מדייק בקטנה (במקרה הטוב) .. וכאלה שזה נראה כאילו הוא רק הקשיב ולאליאור ולפי זה כתב, ובכל זאת ניסה לנסח יפה יותר, ובסוף כתב דברים לא נכונים..

בכל מקרה, כמו תמיד, אי אפשר לסמוך על Ynet ועל הכתבים שלהם.. טוב שיש את הפורום שמתקן את הדברים שנאמרים שם כל פעם.. אם לא הייתי מבין עוד הייתי קונה 3 וקירור גז ומצפה לשבור שיאי עולם.. :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן.. כותב המאמר מסביר שכאילו ככל שהמעבד קר יותר זה מאפשר לו להפעיל את המחשב מהר יותר... => הטעיה לחלוטין :nono:

חחחחח והיה מישהו שהגיב ואמר שהוא הכניס את המעבד הישן שלו למקרר ועכשיו הוא טס... חחחח אשליות :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוסיף משהו בנימה שנונה . . .

טוב שהכתב הזה לא כתב במגזין "אוטו" שכל מי שיעביר את מכונית האוטוביאנקי שלו לקוטב הצפוני יוכל להוציא ממנה ביצועים של למבורגיני . . . כי אתם יודעים...

"ההסבר הפיזיקלי לתופעה אינו סבוך במיוחד. אומר בקיצור כי בשל תכונות הסיליקון החומר ממנו עשויים השבבים של מחשב המנוע באשר הם אומרות כי חום גבוה מאט את קצב העבודה. ככל שלמעבד המנוע קריר יותר, כך נעים לו, והאלקטרונים שבתוכו שמחים לשתף פעולה ולעשות זאת במהירות גבוהה יותר."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...