מנפלאות האמזונס - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מנפלאות האמזונס


ice2k

Recommended Posts

את התמונה הזאת צילמתי על מזח באחד מהיובלים האינסופיים של האמזונס בבוליביה. זה כמובן כשהילה של אחד מהכוחות הכי חזקים בעולם אופפת אותי ,ואיזה התחיל להתקדם לעברי ממעלה הנהר.

חצובה קטנה ,חשיפה של 15 , וISO400 עזרו לעניין. השתמשתי בניקוי רעשים חביב שנותן לצילום "נופך ציורי" , ואני שם כאן להשוואה גם את הצילום עם הרעשים המקוריים ועוד צילום מהאיזור המהמם.

*עריכה : נוספות בעמוד הבא.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol:

לא זה נועם...

כמה חמוד...

לדעתי הראשונה ממש טובה, בעיקר הענן האימתני הזה, זה נראה מאוד אפקטיבי...

והשלישית נראת כאילו היא אפיזודה מטום סוייר....מדהימה.... 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חשבתי שתאהבו דווקא את השלישית יותר מהראשונה , למרות שבאמת כל ההשתקפות עם הצבעים והאותנתיות מדהימים. רק לחשוב כמה תנינים שוחים בתוך המים האלו זה עוד יותר מדהים  8) ולא יודע לאיזה שלט מישהו פה התכוון , אבל בתמונה הראשונה בחלק התחתון שלה זה מזח מעץ (רציף) אני פשוט יושב עליו ומנסה להרשים בחורה בעזרת הצעצוע הדיגיטלי והחצובה , וזה עבד פרפקט. לדעתי יצא ממש יפה, רק הרעשים הרסו אתה תמונה. לא ציפיתי למשהו אחר עם ISO400 וחשיפה של 15 במצב כזה חשוך. מה שכן הענן הזה התקדם ממעלה הנהר במהירות וצורה פשוט מדהימה , זה מחזה ממש יפה.

הנה עוד כמה מהאיזור , ובהמשך מהאוויר.

התמונה השנייה היא חיתוך של הרזולוציה המקורית (ללא הקטנה) זה משהו מטורף הצבתות האלו. ובשלישית פשוט קראתי בעזרת האצבע (לא האמצעית ;) ) לאיזה חרק בלתי מזוהה שהסתובב מולי , לרוב עדיף לא להתעסק עם חרקים שם , אבל היתי מוכן "לקחת את הסיכון" למען תמונה טובה :) (גם כן חיתוך)

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולמי שרצה לדעת איך העסק נראה מהאוויר אז הנה כמה . הדבר המפחיד הוא לשבת מאחורי הטייס ואז פתאום לגלות היכן נוחתים , ככה בין העצים - על החיים ועל המוות. כל הנחיתה הזאת והשדה תעופה המצחיק נותנים תחושה של סרט אינדיאנה ג'ונס ואיזה 70 שנה אחורה.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...