פורסם 2005 ביוני 1721 שנים מחבר סבבה.. תגידו.. איך הוא בטלטלות? יענו בריצה וכאלה.. מישו ניסה?והשלט ממש מגניב.. הוא שולט על כל המכשיר..אני אעלה היום תמונות כמו שהבטחתי..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.