פורסם 2005 ביוני 1621 שנים מחבר מה הכוונה? והטמפ' מעולות עם הסיילנסר... לא עובר 42 במאמץ..ועידכון קטן: [attachment deleted by admin]
פורסם 2005 ביוני 1721 שנים בוא נגיד שיש רק 2 דרכים להוריד את ה-CPU טסט ואני לא מאמין שוא שילם... לכן הוא לא יכול להישתמש ב-ORB.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.