פורסם 2005 במאי 2721 שנים ב220 הביוס קורס.210 לא עלה וינדוס.על מכפלה 11....למה אי אפשר מה הקירור סטוק עד כדי כך אפס?!
פורסם 2005 במאי 2721 שנים ב220 הביוס קורס.210 לא עלה וינדוס.על מכפלה 11....למה אי אפשר מה הקירור סטוק עד כדי כך אפס?!ניסית להוריד את מכפלה ה htt ל 4 ?
פורסם 2005 במאי 2721 שנים מחבר סבבה סידרתי הכל אני עולה ל240X10 בינתיים .... עכשיו סטוק 34 בסופר פאי....נראה כמה יהיה אחרי הOC ....דיווחים בהמשך תודה חברה
פורסם 2005 במאי 2821 שנים ברוב הלוחות מסדרת 4/NFORCE 3 הנעילה אוטומטיתאם זה לא נעול, תעביר את ה AGP ל67, זה אמור לנעול את תדר ה AGP/PCI
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.