שאלה בקשר לטמפ' של מעבד AMD64 3500 . - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לטמפ' של מעבד AMD64 3500 .


kob27

Recommended Posts

יש לי מעבד 64 3500 WINCHESTER לוח אם K8N NEO2 וכרטיס מסך X800XT PE של TUL , השאלה שלי היא האם הטמפ' שהם מגיעים נורמאליים? בזמן מנוחה המעבד עובד על 48 מעלות וגם הכרטיס מסך, ובזמן מאמץ המעבד מגיע ל 62 מעלות והכרטיס מסך ל 60 מעלות, אני לא ממש יודע מה המקסימום והאם הטמפ' האלה מסכנות את המחשב? אודה לעזרה.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי את המחשב לפני חודש מפנדה והם שמו לי קירור למעבד של זלמן Zalman CNPS7000B-Cu 92MM Fan ויש לי את המארז הזה Thermaltake Highest Xaser III V1000A Tower עם כל המאווררים שלו, אז איך המעבד עובד במנוחה ב 48 מעלות ובמאמץ 62 מעלות? משהו בטוח לא בסדר. יש לי סיבה לבקש שיחליפו לי מעבד או אולי למעבד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שזה 1.50V האם זה יכול להיות? התקשרתי לפנדה מחשבים והם טוענים שזה טמפ' נורמאלית למעבד AMD64 3500 לי זה נראה גבוה מאד- יש לי מארז עם 6 מאווררים, ושמתי למעבד של זלמן וכל זה לפני OC , האם זה נורמאלי שעם מערכת כמו שלי המעבד יראה 48 מעלות במנוחה? ומה עליי לעשות כדי שפנדה יתקנו את המצב? בטלפון שדיברתי איתם הם אמרו לי שזה נורמאלי למזג אוויר חם ושכל עוד המחשב לא נתקע אז הכל בסדר. יש לי הרגשה ש"מורחים" אותי, האם יש צדק להרגשתי או שבפנדה צודקים שהטמפ' נורמאלית למעבד שכזה בימים חמים? (שוב פעם, לא ביצעתי OC כלל).

:nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי את הלוח הזה: MSI K8N Neo2 Platinum nVIDIA nForce3 Ultra Socket 939 ואין לי מושג איך אני מעדכן , יש לי CENTER של שמראה לי את הטמפ', יש אולי תוכנה אחרת שתראה את הטמפ' בצורה מדוייקת יותר? ואיך אני מעדכן BIOS? תודה.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה תוכנה CORE CENTER היא מדוייקת (כלומר מראה אותם נתונים כמו בביוס)

הבעיה היא שגם בביוס הנתונים לא נכונים

תתקין את התוכנה LIVE UPDATE של MSI קישור

יש שם גם תוכנה לעידכון ביוס דרך (או יצירת בוט שיעדכן את הביוס)

כמו שכבר אמרתי, גירסה 1.6 (מנסיון שלי) היא היחידה שקרובה לטמפ' האמיתיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...