עבור לתוכן

קירור לגשר הצפוני בלוח P4P800-SE

Featured Replies

פורסם

איזה גוף קירור עדיף מהשניים הבאים:

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=2022

^ קירור אקטיבי, מקרר גם את הגשר הדרומי, עשוי ממתכת לא ידועה.

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=3014

^ קירור פסיבי, עשוי מאלומיניום.

תודה

פורסם

אני אישית הייתי הולך על הראשון אחי, וסביר להניח שגם הוא מאלומיניום.

אבל תלוי אם רעש של מאוורר לא מפריע לך, אם כן תלך על השני.

פורסם
  • מחבר

לקחתי את הרעש בחשבון. 23 דציבל על מהירות נמוכה בהחלט שקט יותר משאר המאווררים במחשב שלי.

העניין הוא שהקירור של TT נראה כבד יחסית.

פורסם

הוא לא,בקושי 200 גרם.

פורסם

מצטער לאכזב אותכם אבל הExtreme Spirit חרא של קירור.. עדיף שתשכיר תאילנדי שיעשה לך "פווו" על צ'יפסט חשוף, יצא לך אותו מחיר ואותם תוצאות.

פורסם

מצטער לאכזב אותכם אבל הExtreme Spirit חרא של קירור.. עדיף שתשכיר תאילנדי שיעשה לך "פווו" על צ'יפסט חשוף, יצא לך אותו מחיר ואותם תוצאות.

הוא באמת קירור אחד הגרועים....

תקנה או את זה

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_144&products_id=9790

או את זה

http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_144&products_id=3199

פורסם

אישית היתי הולך על הזלמן.

אבל מי אמר שהSPIRIT הוא גרוע להפך הוא טוב מאוד.

פורסם

למה אתה מסתבך

צלעות הקרור בP4P800 הן לא קטנות במיוחד. פשוט תוסיף מאוורר 40ממ וזהו!

פורסם

צודק.

מדביק וזהוא.

מומלץ אפילו לעשות ליטוש לגוף קירור עצמו.

פורסם
  • מחבר

רעיון טוב.

מה לגבי מריחת mx1 מתחת לסינק? יעזור במשהו?

פורסם

ליטוש לא יעזור הרבה ואם אתה לא יודע לעשות את זה כמו שצריך זה גם יפגע בביצועים, מאורר כמובן שאתה לא "תדביק" כי מספיק טעות קטנה וזה יפגע בפעולת הכנפיים, ובמידה והתפיסה לא חזקה המאורר יכול ליפול מהסינק בלי שתרגיש, חשוב לחבר כמו שצריך עם מוט\בורג.

מריחת משחה טרמית חדשה תעזור גם כי המשחה המקורית על הפנים וגם כי היא ישנה, אבל אל תצפה לשיפור ביצועים רציני...

פורסם

בחלק מהמקרים אפשר גם אזיקונים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים