פורסם 2005 במאי 421 שנים http://www.asus.com/support/download/selectftp.aspx?l1_id=1&l2_id=11&l3_id=0&m_id=1&f_name=probe22304.zip~zaqwedc
פורסם 2005 במאי 521 שנים מחבר הורדתי וזה מראה לי שאני לא יכול להפעיל את זה בתוכנית של 16 סיביות או משהו כזהמה עושים?
פורסם 2005 במאי 521 שנים http://www.asus.com/support/download/selectftp.aspx?l1_id=1&l2_id=11&l3_id=0&m_id=1&f_name=probe22304.zip~zaqwedcהתוכנה asus pc probe רק מראה מתחים/טמפ/RPM היא לא תוכנה ל OC......
פורסם 2005 במאי 521 שנים זה היה הימורבד"כ תוכנות הניטור של יצרניות הלוחות נותנות לשנות מתחים ובאסבקיצור, תשתמש בביוס
פורסם 2005 במאי 521 שנים מחבר אני ממש שונא לשנות בביוס כי אז צריך להפעיל מחדש בלה בלה בלה כל הסיפור לוקח הרבה זמן
פורסם 2005 במאי 621 שנים עזוב אותך מתוכנות לOCOC בעזרת תוכנות תעשה רק עם כרטיס מסך השאר דרך הביוס כי אז אתה יכול לעשות BOOT נקי ולראות אם מערכת ההפעלה עולה בכלל
פורסם 2005 במאי 721 שנים או קי...וכמה אתם אומרים אני יכול להגיע?עם קירור טוב אתה סוגר 3GHz ואולי יותר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.