פורסם 2005 במאי 320 שנים אם אתה מדבר על ה C4 אז לאף לא יהיה ניסיון עם האמינות של האוטו, מכיוון שהוא נמכר בארץ אולי חודש או חודשיים.לי יש C5 שמתעללים בה לא מעט ולא היו שום תקלות עד היום, חוץ מאשר פעם אחת שהתפוצץ צינור הידראולי יום אחרי טיפול שגרתי בו.הערכה שלי - פשוט חרא של מוסך, האוטו דווקא בסדר.יש לי את האוטו שנה וחצי, והוא עבר הרבה מאוד(תרתי משמע, 62 אלף קילומטר) ומחזיק יפה מאוד.אתה יכול בכיף לקנות C5 שנת 2003-2004 בתקציב שלך.המלצה חמה: קח את גרסת ה PACK עם סאנרוף, מגנז ושאר פינוקים.פשוט אוטו מעולם אחר. הייתה לי כזאת למשך יומיים(חלופי כשהתפוצץ הצינור) וזה האוטו הכי כיף שאי פעם היה לי.
פורסם 2005 במאי 320 שנים אגב גם לאבי יש C5 , שלנו עם מנוע 2 ליטר PACK משנת 2001 עם 63 אלף ק"מ (מהראשונות בארץ). המכונית לא מראה סימניי עייפות ושומרת על אמינות גבוהה בלי שום דבר מתפרק.תמונות.http://www.jmc.pl/download/C5_1b.jpghttp://www.jmc.pl/download/C5_3b.jpghttp://www.bilexperten.no/images/biler/b126_2.jpg (רק מושבי בד ואוטו'.)
פורסם 2005 במאי 320 שנים זה דגם ישן בתמונה......נכון כי אם הוא קונה משמושמת רק הדגם הקודם נכנס לו בתקציב.אבל דוגרי שיקנה C4 הרבה יותר מדליקה.
פורסם 2005 במאי 320 שנים מה הטלפון? ))) LOOOOOL תזהר למה יש לה 500 כוחות סוס חחח , סתם וואי אבל היא יפה , כל פעם אני רואה ומתלהב
פורסם 2005 במאי 420 שנים אם אתה שואל אותי אז VW PASSATלמה ? אם זה מנוע דיזל אז דלק זה גרושים, ממש כלום.למה עוד ? בוא נגיד ככה שתודה לאלוהים שיש אוטו כזה חזק, ברוך השם אני חיי היום ורושם פה את ההודעה הזאת.
פורסם 2005 במאי 420 שנים יש גם את האופל אסטרה החדשה ;Dמחיר התחלתי 134KKrazy-Hawk הגולף לא נכנסת בתקציב אתה רוצה שהפאסאט תכנס בתקציב? ומה הקשר פתאום מנוע דיזל יש פה אנשים לפעמים לא קשורים.פאסאט זאת מכונית לפראיירים כבדים וכל המלצה עליה היא דבר שלא יעשה!
פורסם 2005 במאי 420 שנים Bose גם אם הבסיס הוא של מאזדה 3 זה עדיין לא מבטיח את האמינות של המאזדה 3Krazy-Hawk סתם שתדע מחיר הדלק לדיזל, הלא הוא הסולר, מתקרב מאוד למחיר של הבנזיןכבר עדיף לקחת מנוע רגיל, לא מרעיש, ואותו מחיר של דלק כמעטלקחת VW Passat? יענו בכוח שהוא יוציא פול כסף מעבר לתקציב?אלא אם כן הוא קונה כמה שנים אחורהRazerJunior מצטער להגיד לך אבל 62 אלף ק"מ זה לא הרבה, זה לא מספיק אפילו להחליף טיימינגסתם שתדעו לא משתלם לקחת מכונית עם סאנרוף ומגנזיום מקפיץ את האוטו לדרגת רישוי 3זה עוד איזה 1500 ש"ח בשנה על רישוי
פורסם 2005 במאי 420 שנים אני לא מכיר הרבה מכוניות עם סאן-רוף שנמצאות בדרגת רישוי 2\1....תנסה "אין מכוניות עם סאנרוף בדרגת רישוי 1-2"?הסאנרוף / המגנזיום נחשב למותרות ומקפיץ בעצמו את הדרגת רישוי
פורסם 2005 במאי 420 שנים אם אתה רוצה תמורה טובה למחיר אז תחשוב רק על יפניות ואני הייתי ממליץ על המאזדה 3 הוא הרכב המשפחתי הכי חדשני מאובזר וגם יש לו את האמינות שלי מאזדה.יש לי אחת כזאת ותאמין לי שלא תתחרט והיא גם בידיוק בטווח המחירים שלך
פורסם 2005 במאי 420 שנים תנסה "אין מכוניות עם סאנרוף בדרגת רישוי 1-2"?הסאנרוף / המגנזיום נחשב למותרות ומקפיץ בעצמו את הדרגת רישויהתכוונתי שאני לא מכיר הרבה מכוניות עם אפשרות לסאנרוף בדרגות 1\2... אבל בבדיקה חוזרת גילית שה-206 נמצאת בדרגה 2, ככה שזה לא ממש מדוייק..
פורסם 2005 במאי 420 שנים מחבר Bose גם אם הבסיס הוא של מאזדה 3 זה עדיין לא מבטיח את האמינות של המאזדה 3Krazy-Hawk סתם שתדע מחיר הדלק לדיזל, הלא הוא הסולר, מתקרב מאוד למחיר של הבנזיןכבר עדיף לקחת מנוע רגיל, לא מרעיש, ואותו מחיר של דלק כמעטלקחת VW Passat? יענו בכוח שהוא יוציא פול כסף מעבר לתקציב?אלא אם כן הוא קונה כמה שנים אחורהRazerJunior מצטער להגיד לך אבל 62 אלף ק"מ זה לא הרבה, זה לא מספיק אפילו להחליף טיימינגסתם שתדעו לא משתלם לקחת מכונית עם סאנרוף ומגנזיום מקפיץ את האוטו לדרגת רישוי 3זה עוד איזה 1500 ש"ח בשנה על רישויאתה אומר שכדאי לחכות עם הפוקוס חודש חודשיים? (לבדוק את האמינות?)לא הבנתי את הקטע עם הסאן רוף והחישוקי מגנזיום אתה יכול להסביר זאת שוב?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.