מפגש מכוניות באיילון 22.4.2005 - תמונות וסירטונים - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפגש מכוניות באיילון 22.4.2005 - תמונות וסירטונים


דודי הסטלן

Recommended Posts

  • תגובות 127
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טיטו עם כול הכבוד מה שאמרת אם תכניס אותו לפניה נחמדה ( נגיד כמו באיילון טיפה לפני הירידה לארלוזורוב ) היא תידבק למעקה בטיחות

האוטו הזה צריך בדחיפות דיפרנציאלים חדשים ( טורסן או מוגבלי החלקה  ) בשביל שהכוח ירד כמו שצריך לכביש ויחסי כוח בין הגלגים על מנת שהרכב ישמור על קו הנסיעה המוטה שלו

כן זה נכון ולכן אמרתי שצריך להיות נהג טוב מאוד בכדי לעלות על הרכב הזה , הברקסים באוטו הם בעלי משמעות רבה כשמדברים על כמות עצומה כזו של כוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיןן עדיף לראות את הביצועים בפניות וסיבובים.

זאת לא מכונית מסלול - מה לא ברור?

זאת מכונית דראג - שכל ייעודה הוא לפתוח בקו ישר מהר ככל שניתן.

אף אחד לא טוען שהיא חיית מסלול והיא לוקחת סיבובים באחיזה מופלאה.

אבל היא הדבר הכי מהיר היום בארץ בקו ישר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם באמת חושבים שלדבר הזה יש 500 כוח סוס עם מנוע 1.8 ליטר

עם כן אתם חיים בסרט

הדבר הזה בחיים לא יעשה מ 0-100 ב 4 שניות השילדה שלו לא בנויה לזה אין אופטיקה בישביל זה האוטו היה מיתהפך כולם פה ילדונים שלא מבינים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol: לא יודע מה איתכם (חובבי ההונדות למינהם) שיעול ערסים שיעול אבל עם כל הכבוד (ואין כבוד) למשפרי המכוניות

הייתי לוקח BMW ב"סטוק" על פני איזה הונדה סיוויק משופצרת עם אגזוז "לפנים" ::) ועוד כל מיני שטויות

יש גם עניין של סטייל בנהיגה ואת זה, ערס מוביל לא נותנת

אז יופי יודע ללחוץ על הגז ולהעביר הילוכים

כל אחד בארץ הזאת חושב שהוא שומאכר (עד שמגיע הסיבוב)

לא שאני נוהג באיזה מרצדס או משהו אבל אם היה לי את הכסף(מה לעשות רק בן 18) בחיים לא הייתי חושב על לקחת הונדה סיוויק ולשפצר אותה במוסך "האחים משה ובניו"

תעשו לי טובה ותפסיקו עם תרבות הערסים הזאת

אמן...

זה הדבר בכם היחיד שנאמר פה מהעמוד הראשון אני חושב.

וד"א 500 כ"ס, הונדה.... :lol::screwy:

זה בטח הרכב הכי גרוע בעולם בכל מה שקשור לביצועים במסלול.

למה אתם חושבים שלמכוניות כמו פאררי למבורגיני אין מנועים שעוברים את ה800~כ"ס אם הונדה מחורבנת יכולה לעבור את ה500? הם יכולים ביום לבנות מנוע עם 1500 כ"ס.

למה אתם חושבים שביוגאטי דחוים את היציאה של הווירון כבר יותר משנתיים בגלל בעיות התנהגות במהירויות גבוהות?

ועכשיו אני יצטט מפרסומת של פירלי:

"כי כוח זה כלום בלי ביצועים"

צריך הרבה הרבה הרבה יותר ממנוע חזק בשביל שרכב יהיה טוב, מנוע חזק מדי אפילו מוריד מהאיכות של הרכב.

אז אני לא מבין ממה אתם מתלהבים פה מהנתון שנזרק "500".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

overload - ברור שצריך הרבה יותר מסתם כוח בשביל שאוטו יהיה טוב אבל מדובר כאן על הישג שעוד לא נראה כמוהו בארץ אז למה ישר לקטול ושייך אותו לתרבות הערסים ?? אולי זה איזה ממשוקף שלא רואה ממטר בנה את היצירת פאר הזו (לדעתי ) .......

ולא קיים כזה דבר שחוזק מנוע מוריד מאיכות של , ואם אתה תגיד לי שאם אני מציע לך לנהג ברכב הזה ואתה תסרב אני לא אאמין לך

וכן ההונדה הזו שפעם לא הייתה עובר את ה 150 כ"ס היום נמצאת הרבה יותר רחוק מ 350-450 כ"ס , מי שלא ראה את הרכב הזה נוסע לו בר"ג לא יבין על מה מדובר כי בסרטון פשוט לא רואים כלום וגם לא שומעים כלום

מסכים איתי PIIK ??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה ההשג, הרבה כוח?

יפה זה היה יכל להיות הישג טכנולוגי מכאני מדהים אם זה היה מנוע של מנוף או מכונה אחרת, למכונית זה לא נחשב הישג כי אתה לא משיג בזה כלום חוץ ממכונית שנוסעת ממש גרוע ומסוכנת בצורה לא הגיונית.

וברגע שאתה מעביר כל כך הרבה כוך מהמנוע לגלגלים אתה מקבל אחיזה ירודה והתנהגות לא יציבה של הרכב ומזה נוצר המון הגוי יתר ותת היגוי, מה שמוריד מהאיכות של הרכב.

כן, היתי נוסע על זה אבל זה בגלל שאני בן 17 ואין לי מכונית :P, אבל אם היתה מציע לי לבחור בין "רגיל" במחיר הזה (ספורט) לבין ההונדה לא היתי חושב פעמיים והיתי בחור ברכב האמיתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה ההשג, הרבה כוח?

יפה זה היה יכל להיות הישג טכנולוגי מכאני מדהים אם זה היה מנוע של מנוף או מכונה אחרת, למכונית זה לא נחשב הישג כי אתה לא משיג בזה כלום חוץ ממכונית שנוסעת ממש גרוע ומסוכנת בצורה לא הגיונית.

וברגע שאתה מעביר כל כך הרבה כוך מהמנוע לגלגלים אתה מקבל אחיזה ירודה והתנהגות לא יציבה של הרכב ומזה נוצר המון הגוי יתר ותת היגוי, מה שמוריד מהאיכות של הרכב.

כן, היתי נוסע על זה אבל זה בגלל שאני בן 17 ואין לי מכונית  :P, אבל אם היתה מציע לי לבחור בין "רגיל" במחיר הזה (ספורט) לבין ההונדה לא היתי חושב פעמיים והיתי בחור ברכב האמיתי.

בוא אני אסביר לך מה ההשג : תנסה אתה לשתול כזה מנוע בכזה מבחינה טכנית אח"כ תתחיל לחבר ולתזמן לו את הטורבו ואת השסתומים בזמן על מנת לקבל כזו כמות של כוח ואל תשכח שזה מנוע של 2 קאמשפטים וזה קצת יותר קשה כי אתה מתעסק עם שנים ולא אחד

וגם אתה חושבשהוא מכניס את האוטו הזה לטיפול 10K אצל איזה מוסך ?? הוא יתן את האוטו לאיזה מוסך והאוטו רק ידפק אז ככה שמה שנשאר לו זה רק לטפל בו בעצמו והטיפולים הם לא פשוטים בכלל!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...