ClassMulder - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ClassMulder

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    552
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    9

ClassMulder last won the day on אפריל 24

ClassMulder had the most liked content!

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מפרט מחשב
    Windows 10 Professional
    Asus x99-a II Motherboard
    Intel i7-6850K CPU 6 Cores, 12 Threads, HEDT
    64GB 3000MHz DDR4 Corsair Vengeance LPX RAM
    MSI GamingX Trio GTX 1080 Ti graphics card
    ADATA SX8200 Pro 1TB NVME SSD
    HGST 10TB SATA HDD
    Seagate Ironwolf Pro 14TB NAS SATA HDD

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של ClassMulder

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

39

דירוג

  1. היי חברים! עכשיו השלמתי כתיבת ביקורת באנגלית על קופסת אנדרואיד חדשה של UGOOS המכילה את ערכת השבבים החדשה ביותר של AMLOGIC - S928X-J. המשמעות היא שהמכשיר הזה יודע לנגן הכול, ובעיקר 8K. כמובן שגם אפשר להריץ כל אפליקציה או משחק שנוצרו עבור אנדרואיד. ניתן גם לבצע ROOT בלחיצת כפתור. יש תמיכה ב-WIFI 6, והחומרה מלווה בזיכרון 8GB ואחסון 64GB. בדקתי על הקופסה תוכנות, בנצ'מארקים, ומשחקים, וכמובן את קודי. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות לקרוא ולהגיב על הביקורת. תודה וכל טוב! https://www.eyalo.com/213024/review-ugoos-am8-pro/
  2. בדקתי עלות הדפסה בחומר פלסטי (אקריליק או PLA) והיא יקרה. (בערך 140 שקל להדפסה פלסטית, או 530 שקל ליצור באלומיניום). פחות רצוי לי כרגע. אבל תודה על ההמלצה.
  3. מעניין! תודה! זו הדפסה או חיתוך באלומיניום?
  4. אני באמת מקווה שהדיסקים לא ייכשלו לך. דיסקים משומשים (גם אם מחודשים) שהיו בשימוש מעל שלוש שנים - לא בדיוק שיא האמינות. (לטעמי) בעיקר כשמדובר בדיסקים ממולאי הליום. ושאלה: למה החלטת על מיקומם בצורה הזאת ולא זה ליד זה? בשביל הורדת טמפרטורה? ודבר אחרון: למה אתה צריך מתאם ל-NGFF? M2 SATA זה הפורמט הכי מיותר שאני מכיר.. נותן לך שימוש בכרטיס M2 שמוגבל למהירות SATA. כבר עדיף כונן 2.5 אינץ' SSD SATA שמגיע עד נפחים של 8 טרה.
  5. לגבי ה-NVME - צריך להיות בסדר גמור. אני משתמש בכונן OPTANE שיש לו גם CACHING וגם אחסון, אבל עם כונן 2TB תוכל לקבל הרבה יותר נפח שזה מעולה בשביל שימוש בשביל שתי המטרות, במחיר מהירות CACHING נמוכה יותר. ב-XPENOLOGY אפשר להגדיר כונן NVME להאצת מהירות העברה של האחסון. (או, אם יש לך אפשרות לחבר יותר מאחד, ליצור מהם ווליום)
  6. בהחלט יש תמיכה בתצורות AMD, היות ודגם DS923+ (למשל) מבוסס על מעבד AMD. אני מריץ עליו, אבל עם מעבד אינטל, אבל יש לא מעט שמשתמשים ב-AMD.
  7. אשמח אם תעדכן גם כשיהיו כל הרכיבים ותרכיב - ותצרף תמונות. איזו מערכת הפעלה תתקין? אם זה NAS האפשרויות העיקריות הן TRUENAS, XPENOLOGY, ו-UNRAID.
  8. אני לא גר בישראל, אז לא הייתי צריך להתמודד עם דואר ישראל, או לשלם מע"מ...
  9. בהצלחה. אשמח אם תחלוק תמונות ופרטים כשתשלים את הבנייה.
  10. הסתכלתי על המון לוחות ITX והיחיד שראיתי עם ארבעה חריצים לזיכרון היה לוח מאוד מיוחד עם חריצי זיכרון SO-DIMM - אלה זיכרונות של מחשבים ניידים - הם קטנים יותר וכך אפשר להכניס ארבעה בלוח ההוא. אבל בכל השאר יש רק שני חריצים והמקסימום המתאפשר הוא 32GB. כמו אצלי.
  11. כן, אני משתמש ב-XPENOLOGY. יחסית פשוט להתקנה ולתחזוקה, ונותן לי את עושר האפשרויות של SYNOLOGY. האם אתה מתכנן מארז קטן כמו שלי? באיזה לוח תשתמש? והכי חשוב - תוודא שהזיכרונות תואמים את הלוח - לפני שאתה קונה. לגבי TRANSCODING - ולא משנה באיזה מעבד אתה משתמש - אתה צריך את זה רק אם אתה שולח ישירות לטלוויזיה, ולא משתמש בסטרימר נפרד. סטרימר עושה את הפיענוח לכל פורמט אודיו/וידאו בעצמו, ולכן לא צריך TRANSCODING. בשבילי כרטיס מסך ישמש יותר לאפליקציות AI כי אפשר להאיץ אותן באמצעותו, ועדיין, בשביל מודלים גדולים של LLAMA GPT - ה-NAS שלי ממש לא יתאים, כי אין בו מקום לכרטיס מסך אימתני או לקירור שהוא זקוק לו. וזה אומר שגם TEXT TO IMAGE כנראה לא ממש יעבוד בצורה סבירה. אפילו עם כרטיס המסך המובנה עם המעבד שבחרתי. אני כן יכול לעבוד עם מודלים בגודל 7B או 13B של LLAMA GPT. הם עובדים מעולה ולא לאט מדי.
  12. קודם כל, כי פחות חשוב לי, ודבר שני, גם ככה קשה לקרר את המארז הזה, וזה רק יוסיף חימום. אם הייתי הולך על מארז מרווח יותר, הייתי שוקל את זה. N2 נראה מעולה. יש גם סיכוי שאקבל אותו כדי לכתוב סקירה. או את N3.
×
  • צור חדש...