תוכן ashbit_q - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ashbit_q

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    187
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ashbit_q

  1. חדשות בעברית אני קורא (אילו רק רציתה להבין אותי :facepalm:) אבל באנגלית לא כמו שמישהוא שם הגיב זה נשמע הזוי שכרטיס כל כך מסורס יגיע לרמה של 470 והשני שהגיב אמר משהוא לגבי זה שאומר לי שלא בדיוק לזה היתכוון הכתב! השאלה אם באתרים בח"ול מדברים על הכרטיס לטוב או לרע?

    אני לא מבין כל כך אנגלית אבל אני בטוח שיש יותר מידע ברשת מאשר כאן עכשיו!

  2. יש סיבה לדעתכם שהורידו את האחריות על ה 470 ו-480 פעם היו נותנים על שלש שנים אחריות אבל על אלה יש כאלה של שנה ויש שנותנים שנתיים נראה לכם שיש מצב שחיי הפרימירי קצרים מאד?

    דרך אגב 470 של אינוו 3D עולה 1600 פחות 10 שקל אצל KSP אני מקווה שהם ירדו עוד :yelclap:, ומה נסגר לגבי ה465 סופית שווה קניה או לא כי נראה לי שהוא ירד בקרוב והוא על הכוונת שלי!

  3. באסה של ממש הוא היה אמור להיות הכרטיס הבא שלי אני עדיין מקווה לתוצאות סופיות (אם יש כאלו), מכיוון שגם על ה 470 ו 480 צחקו בהתחלה שהם לא משתוים ל ATI ובסוף הם עוקפו אותם כמעט בהכל. אם 465 ישאר זהה ל 5830 אני יורד ממנו בטוח ועובר ל5850

    מה שמוזר זה שראיתי בקישור של העמוד הראשי שהוא די שווה ביצועים ל 285 שזה נחשב ללא רע בכלל בהשואה לכרטיס חדש אני מאמין שעוד חודש הוא ירד ל 1400שקל ואפילו פחות רק חבל שהוא לא באמת חזק, עוד דבר ב 99% מהמקרים הוא עולה על ה 5830 ויש מצבים שמשתווה ל 5850 ואף יותר נראה לי שאני אחכה ואתן לו צ'אנס

  4. הצהרה מעניינת למרות שאני נוגע בדבר ויש לי רק מחשב אבל מה שאני אגיד נראה לי נכון.

    גם אם הוא יותר קהילתי ומשחקים רצים חלק ישנם כמה סוגים של גיימרים כאלה שרוצים לראות ראליסטיות כמה שיותר במשחק (ולפי דעתי גם על המשחקיות), ויש גיימרים כמוך וכמו הרבה אחרים שהעיקר לשחק ולהנות מהחברה שאיתך ושלא יתקע, סבבה אבל אי אפשר לקבוע לפי זה כלום אפילו שלהרביש PS3 או או כל קנסוליה אחרת, אני אישית חולה על הנוחיות של המקלדת והעכבר דבר שנותן לי יותר מהירות תגובה במשחקי 3D שווטר וגם אסטרטגיה לא חסר מעלות במחשב על פני קנסוליה ( גם אם יש אפשרות ל4 שחקנים בקנסוליה אחת דבר שלדעתי יהיה קל מאוד לעשות בPC ).

    ולסיכום מחשב זה מחשב ולא פלייסטיישן אפילו שאפשר לגלוש אי אפשר לעשות איתו הרבה!!!!

  5. אני מבין שאתה לא הכי ממליץ עליו (הבנתי נכון?).

    המערך שעליו הוא אמור לעבוד זה כדלהלן.

    I7 860

    GA-P55-UD4

    2X2 G A-DATA (זכרונות)

    3 הרדדיסקים אחד טרה של וסטון גרין, השני רגיל 500 והשלישי 200 רגיל.

    (עומד לקנות ויש לקחת בחשבון) GTX465

    נראה לך שהוא יהיה יציב?

×
  • צור חדש...