תוכן crovei - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

crovei

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    312
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי crovei

  1. סיימתי השבוע את הארינה, אבל משום מה היא עדיין מופיעה לי ברשימת הקווסטים הפעילים. דיברתי עם כולם בארינה וזה לא עזר.. הזקנה הזאת רק מציעה לי להלחם במפלצות תמורת כסף (עשיתי את זה וכלום לא קרה לקווסט).

    יש עוד משהו שאני צריך לעשות? החץ הירוק מצביע על האישה הזקנה.

  2. אני מסכים עם TheReaper.. רוצה עלילה? שחק ב half-life 2.. זה בסה"כ CTF מתוחכם יותר..ואין שום סיבה שיבזבזו את הזמן על מודלים חדשים ונשקים..

    אני שיחקתי במוד הזה לפני חצי שנה בערך.. קצת שחכתי ממנו.. אם יארגנו פה סרבר יש מצב שאני אצטרף..

  3. אני יודע שרוב האנשים פה כבר סיימו את המשחק, אבל אני התחלתי לשחק בו רק לפני איזה חודשיים אחרי ששידרגתי לג'יגה (לפני השידרוג זה היה נוראי..)

    מישהו זוכר איפה אפשר למצוא קסדה וכפפות דדרקיות? (Daedric Gauntlets ו- Daedric Helmet)

    שריון נעליים ומגם לירכיים יש לי המון.. אבל את הקסדה והכפפות אני פשוט לא מצליח למצוא..

    אני רמה 28 אם זה משנה..

  4. איך אפשר לעשות שבפיירפוקס בעברית סרגל הצד יופיע מצד שמאל ולא מצד ימין שהוא הברירת מחדל?

    ועוד שאלה מה ההבדל בין adblock ל adblock+ ?

    ועוד שאלה אחרונה הייתי משתמש בתוסף a's currency converter בפיירפוקס 1.6 ואין לו תמיכה ב2.0

    חיפשתי אלטרנטיבות להמרת מטבעות אבל לא מצאתי משהו טוב ;\ אולי יש לכם איזה המלצה :|

    בנוגע לסרגל הכלים בטוח יש דרך לסדר את איפשהו בתוך about:config או במקום אחר.. אולי מישהו פה יודע..

    adblock plus היא גירסא יותר חדישה עם כמה שינויים (הרבה מתוכם הם בתחום העיצוב), היא עדיפה על ה-adblock הרגיל..

    בנוגע לשערי המטבעות, אני מתשמש ב-ViewMyCurrency, תוסף שמאוד מקל על קניות באינטרנט (אמאזון, אייבי וכו') ועל המרת מטבעות בכלל. הוא תומך בפיירפוקס 2, ומתרגם לך לצד כל מטבע זר את הסכום לשקלים או כל מטבע אחר שתבחר.

    הנה דמו קצר שמראה את פעולת התוסף:

    http://hamstersoup.com/ViewMyCurrency/videos/QuickTour.html

  5. האמת עם 24 שעות הנאנו באמת נראה טוב.. למרות ש-8 גי'גה זה עדיין קצת.. היו שמועות שהנאנו החדש יכיל 12. אני עדיין שמח על הווידאו 60 שלי.. (ובאמת אני לא מבין את כל אנשי הרדיו.. יש לך 30 ג'יגה של מוסיקה, מה אתה צריך רדיו מלא בפירסומות ונינט!? אני שומע רדיו רק שאני נוהג [וגם בשביל זה יש לי אייטריפ], ותוך 4 דקות גלגל"צ וכל החבר'ה עולים לי על העצבים..)

    זה מה שהתכוונתי...

    וובוודאי שזה זמין מחוץ לארה"ב. אני עכשיו משלים מלא ARTWORKS שהיו חסרים לי.

    איך בדיוק? ניסיתי שעה ולא מצאתי אפשרות.. הוא מבקש כ.אשראי בהרשמה..

  6. וואי, אהבתי רצח את החריטה!!! מאיפה מצאתה את האומנות הזאת???

    זאת הדמות הראשית מ-ghost in the shell.

    ואחלה פרוייקט.. ממש אהבתי את התוצאה הסופית של הספק.. נראה מקצועי והרעיון להפוך אותו למדולרי בכלל ייצא מגניב.. סחטיין! (ואם כבר עדשה במארז.. למה לא לדחוף איזה מצלמת וובקם של 100 שקל ולשחק איתה קצת?.. אפשר לעשות עם זה הרבה דברים מגניבים..)

  7. מה היתרונות של Tab Catalog מול ריבייל?

    Cooliris Previews עבד אצלי, אבל מחקתי אותו מכיוון שכבר מותקן אצלי תוסף שמציג לצד עמוד החיפוש בגוגל.

    ובשק ל-Inline Definitions, זה נחמד, אבל מכיוון שהוא מפרש מן הסתם רק מילים באנגלית ורק לאנגלית, זה לא כ"כ שימושי. אני מעדיף להשתמש בפתירון אחר לתירגום מילים אנגליות לעברית ללא שום תוסף, אחד הפתרונות היותר שימושיים בפיירפוקס.

    יוצרים סימנייה חדשה (תקרא לה Translation, Babylon או איך שבא לך), ב-loaction שלה תכניס:

    javascript:q=window.getSelection();for(i=0;i<frames.length;i++) {q=frames[i].document.getSelection();if(q)break;} if(!q)void(q=prompt('Babylon English to Hebrew translation keywords:','')); if(q)void(open('http://online.babylon.com/combo/index.html?lang=14&word='+escape(q), 'babylon-online','scrollbars=no,status=no,width=256,height=334,top=215,left=33'));

    עכשיו תעביר אותה לסרגל הכלים של הבוקמרק'ס.

    עכשיו כל פעם שתסמן מילה באנגלית ותלחץ על הקיצור ששמת, ייפתח לך חלון שמקושר לאתר של בבילון והוא ייתרגם לך את המילה. הכי פשוט והכי קל..

    ffbabylon8004wb.jpg

  8. בהתגנבות,כן.

    או שאתה עושה הסוואה 100% אם אתה קוסם.

    פריצת מנעולים,אתה פשוט יכול להשיג את הSkeleton Key ואז הסקיל פשוט לא רלוונטי.

    מאיפה אני משיג את ה-Skeleton Key?

    ומה ההבדל בין הסוואה (זיקית או איך שלא קוראים לזה) לבין קסם של בלתי נראה? ואפשר לקנות את הקסמים הללו או שהם פועלים רק ע"י שיקויים/מטה מיוחד?

  9. אני משחק בדארק אלף. רציתי שילוב בין לוחם לקוסם וזו הדמות המושלמת בשביל זה.

    ולזה ששאל על המוד של החיים של הנשקים, קוראים לו BTmod והוא משפר עוד המון דברים. למשל מרחיב את המפה שתתפוס כמעט את כל המסך, מקטין את השיקויים, החפצים הסקילים וכל הנתונים כך שיותר ייכנסו בכל עמוד ויחסכו לך לגלול כל שניה ועוד כל מני שיפורים. קיצור מומלץ. (בכלל מוזר שעד עכשיו לא דיברו פה על מודים.. אני משתמש ב 10-15 מודים לפחות.. אולי אנשים יתחילו להמליץ קצת על מודים פחות מוכרים?)

  10. חבר'ה, עשיתי את המשימה של Azura וקיבלתי את השמש. הבעיה היא שלאחר זמן קצר לכדתי יצור מעאפן (כבר לא זוכר איזה)

    וחשבתי שהוא יכנס לאבן אחרת. אבל לא, הוא נכנס לשמש ויש לי עכשיו שם רק 1200 נקודות. מישהו יודע אולי את הקוד שרושמים

    בקונסול כדי לקבל אחת ? ניסיתי את הplayer.additem 193 1 (כתבתי בדיוק את זה) וזה לא עבד. למישהו יש מושג למה ?

    מאיפה קיבלת את המשימה הזאת? אני חייב להשיג אבן כזאת.. הקטע עם האבנים והטעינות של החפצי קסם משגע אותי.. ומישהו יכול להיות יותר ספציפי במיקום של הדייג הזקן עם הטבעת? זה בווטרפרונט (איפה שמוצאים את גילדת הגנבים) או במקום אחר?

  11. איפה אפשר לקנות בית? וכמה זה עולה? אני משחק כבר יומיים-שלוש ועוד לא נתקלתי בבתים למכירה..

    חוצמזה איפה אני יכול להשיג קסמים/נשקים יותר טובים? בחנויות ראיתי דברים במחירים מופקעים.. כנ"ל גם למאמנים.. ראיתי מאמנים שמעלים אותך נקודה אחת תמורת 300 זהב, זה בכלל משתלם?

    וגם השיטה של לעלות שלבים לא ממש ברורה לי. הבנתי שאתה צריך לעלות 10 נקודות בסקילים העיקריים שלך, אבל לא כתוב בשום מקום כמה כבר עלית או באיזה סקילים, ככה שחוץ ממד ההתקדמות לשלב הבא אני די צריך לנחש במה להשקיע.. ובכלל, סקילים עולים רק בקרבות? כלומר אני אסתם אקח חץ וקשת ואתחיל לירות על הריצפה, יעלה לי הסקיל? או סתם להרביץ עם היידים לקירות?

  12. אבל תשים את האלבום של Orphaned land - מבול

    חוץ מאולי כמה שירים בודדים (ocen land למשל) מבול זה אלבום שאצריך לשמוע במלואו.. אם שומעים אותו שיר פה שיר שם הוא מאבד את כל ההאקט שלו.. ככה זה עם כל האלבומי הקונספט.. (חח.. איך שסיימתי לכתוב את המשפט הזה עלה אושן לנד לרדיו)

    וורקור זה ממש לא פאנק.. גרינדקור קלאסי לפי הספר. בצפר אולי אפשר יותר להתווכח על זה.. לפי דעתי הם נוטים למטאלקור, אבל יש כ"כ הגדרות בז'אנר הזה שאי אפשר לשייך שום להקה לסיגנון מוסיקה אחד.

    ורק שאני אבין, כל שיר שיש ברדיו זה דיסק שקנית? אם כן - כבוד. (ד"א, ה-lamb of god ששמת קודם היה מפנק.. גם symphony x למרות שהם לא היו כ"כ קשורים בין כולם שם.. תמיד נחמד לשמוע שיר טוב ששחכת ממנו)

  13. אני נורא אהבתי את האלבום The Cruelty and the Beast אבל התקשיתי להבין למה לכל הרוחות הם התחילו לעשות טראנסים כאלו משונים ב-From the cradle to enslave.

    אגב, איפה אני יכולה להשיג את האולסטאר המדוברות? :smile1:

    טעות שלי, אלה היו ואנס, לא אולסטאר.. הנה כמה דגמים מהאתר שלהם: (וואו.. חתיכת לינק ארוך) . אני לא חושב שהדגם שאני ראיתי נמצא שם.. אם אני לא טועה ראיתי אותו בחנות של וואנס בקינג ג'ורג'.

    ואני אהבתי את Damnation and a Day.. וגם את Midian (אין ספק ש-her ghost in the fog אחד השירים הטובים שלהם)

    ג'ונגל, קח רשימה של להקות מטאל ישראליות. אם כבר שומעים מטאל לפחות שגם יתמוך בסצנה שלנו.. לפי דעתי היא מעולה יחסית למדינה בגודל שלנו.

    אה, ובקשה אישית, דיסוננט!! (Dissonant) להקה מטורפת!! יש להם את הופעות הכי עצבניות בארץ, משלבים פרוגרסיב עם דת' ועם מליון דברי.. אנשים כישרוניים ברמה!! העמוד שלהם ב-myspace:

    http://myspace.com/dissonant

    תבדקו את השירים שלהם שם. פשוט מעולים

  14. דווקא אני נתקל בכל מני מוצרי מוטורהד מוזרים.. אתמול ראיתי נעליי אול-סטאר עם הלוגו של מוטורהד והצבעים שלהם.. מתאים בעיקר לרוכבי הארלי-דיווידסון לשמוע אותם.. כנ"ל ג'ודס פריסט ומעילי הפרנזים שלהם..

    הוא ציין שאין לו הרבה בלאק.. אבל אולי עדיף להתחיל עם cradle of filth לפני דימו? הרבה יותר קלילים ובסופו של דבר כולם אוהבים(או לפחות מכירים) אותם.. (עוד כמה שנים קריידל ייהפכו ללהקת mtv.. עצוב..)

  15. HIM? הנטיות המיניות וסגנון הלבוש של הסולן מדברים בעד עצמם... אבל מה לגבי Motorhead?

    מחזק. לא יודע למה, אבל כל פעם שאני רואה קליפ שלהם אני מתחיל להתעצבן.

    ואיך מוטורהד מסתדר עם כל הקטע של מטאל לא מיינסטרים?..

  16. חמודים.. (לקח לי קצת זמן להפעיל את השיר, הנרווגית שלי קצת חלודה..)

    מזכירים את The Black Dahlia Murder

    אמ.. בגלל שכולם ממליצים פה על ת'ראש אני אנסה כמה ברוטאל דת'/גרינד/גור וכל מני סיגנונות חמודים כאלה

    Aborted - Dead Wreckoning שיר מהאלבום החדש, שהם קצת שינו בו כיוון.. יותר לכיוון הברוטאל דת'.. הדיסקים הקודמים נטו לכיוון הגורגרינד.. (אחת הלהקות הכיפיות! תשמע את השיר הזה, פשוט מעולה.. נתקע לך בראש לכל היום)

    Cannibal Corpse - Pit of Zombies קלאסה. נסה גם את השיר: Fucked With A Knife

    Carcass - Reek of Putrefaction ממציאי הדת' המלודי.. זה שיר מהתקופה היותר ישנה שלהם..

    Cryptopsy - The Pestilence That Walketh In Darkness (Psalm 91 5-8) דת' ברוטאלי/טכני עם שבירות עצבניות.. שיר שאני יכול לשמוע ברצף כל היום..

    Lehavoth - Non-Civilized אחת הלהקות הישראליות הטובות! במטאליסט הם נתנו את אחת ההופעות הכי שוברות לפי דעתי.. מנגנים מין דת' ברוטאלי/גרינד מוזר.. עזבו את ההגדרות,הם פשוט טובים!

    Nasum - Time To Act ! נזום הם בערך ממציאי הגרינדקור. פשוט מלכים. הלהקה התפצלה לאחר שהסולן נהרג בצונאמי שהיה באסיה שנה שעברה. בגלל שכל שיר שלהם הוא בין 12 שניות ל-2 דקות קח עוד כמה דוגמאות מהלאבום Inhale/Exhale:

    I See Lies, Fullmatad, The Rest Is Over, Blinded

    Whorecore - Sharing Together נציגי הגרינדקור הישראלים שהוציאו את האלבום הראשון שלם לפני חודש בערך.. לפני איזה שבועיים אפילו קלטתי שיר שלהם בגלגל"צ ב-2 בלילה.. הייתי בהלם.. חוץ מקוואמי אני לא מכיר אף שדרן שמעז לשים מטאל אמיתי..

    הנה עוד כמה שירים שלהם, בגלל שהם באמת איכותיים (:

    They Couldn't Tell The Bodies Apart, Bleeding Wrists And Long Goodbyes, Breaking Point

    Nail Within - Dirty Colored Knife וואי איזה שיר.. לא יוצא מהראש! להקה ישראלית שהתפרקה (כללה את מתן ורותם מבצפר, ישי שוורץ ממונסקין, חיים [Evil Haim] מלהבות' וניר נקב מסיילם.. קיצור חתיכת חבורה כשרונית.. הלהקה כרגע בהקפאה)

    ננסה עכשיו כמה להקות דת' קלאסיות..

    At The Gates - Under A Serpent Sun להקה אגדית. אחד השירים האוהבים עליי..

    Belphegor - Fornicationium Et Immundus Diabolus וואי.. הייתי חורש על הלהקה הזאת.. גם מעולים..

    The Black Dahlia Murder - I'm Charming הזכרתי אותם קודם.. להקה אמריקאית (נדיר בימנו!) כיפית מאוד.. השילוב של השני קולות פשוט עושה לי את זה..

    Dark Tranquillity - Through Smudged Lenses לא יודע ממש איך להגדיר.. דת' טכני-מלודי.. לאמשנה, מעולים!

    Death - Crystal Mountain מלכים..

    Eternal Gray - World Of Ice להקה ישראלית מעולה!! דת' קודר וחזק.. אתה חייב לבדוק אותם.. נסה גם את השירים War Of Chaos ו- There Lays Nothing

    Orphaned Land - Of Temptation Born אם אני אתחיל לדבר על אורפנד זה לא ייגמר.. קיצור שיר מהדיסק השני.. בכלל הדיסקים הראשונים שלהם יותר כבדים מהמבול.. אני מקווה שבאלבום הבא הם ייחזרו לנגן דברים קצת יותר כבדים (למרות שהמבול הוא באמת יצירת מופת שאני לא חושבים שקיימים עוד הרבה כמוה).

    Salem - Flames שיר קליל וחמוד.. יש יותר כבדים ויש פחות.. עוד להקה שחובה לחקור..

    Solitary - Broken Reflection הקה ישראלית שמזכירה קצת את at the gates.. חבר'ה כשרוניים מאוד!

    זהו בנתיים.. אם אתה צריך סיגנונות ספציפים אתה מוזמן לבקש.. בהצלחה עם הרדיו!

  17. Edit --> Preference --> iPod

    תעשה את זה שהאייפוד מחובר.. אמור להיות שם אפשרות של Auto update או Manuel update, אני לא זוכר בדיוק.. בכל מקרה תחפש שם..

    כמו שאמרתי אני לא בטוח שהעידכון לעברית יעבוד אם אתה על מצב אוטומטי, וכמו-כן במצב אוטומטי אם אתה מוחק שיר מהמחשב (או מוחק אותו מהאייטונס) הוא גם יימחק אוטומטית מהאייפוד.

    תעשה ניסויים ותראה איך זה עובד..

×
  • צור חדש...