תוכן SilentBob - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

SilentBob

צוות האתר
  • מספר הודעות

    3663
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי SilentBob

  1. מישהו ראה את זה?

    http://www.pcgamer.com/2011/09/22/deus-ex-human-revolution-mod-augments-visuals-lighting-improved-fist-chisels-shinier/

    המחשב שלי ככל הנראה יתלה את עצמו רק מהמחשבה על להריץ את זה, אבל אני בטוח שיהיו כאן כמה וכמה שישמחו לנסות את המוד הזה, הוא נראה שווה בהחלט.

  2. כל עניין העלות של יירוטי כיפת הברזל הוא דמגוגיה לשמה, נקודה.

    עלות כל הטילים המיירטים שנורו בימי ההסלמה האחרונים (ונורו הרבה, ממקור ראשון) מסתכמת בכמה מיליוני דולרים. מישהו מוכן אולי לספור כמה כסף העבירה לעזה בכל חודש וחודש בשנים האחרונות?

    כיפת ברזל היא מערכת חדשנית ונהדרת שיוצרת, ובעיקר תיצור בעתיד הקרוב (במידה ולא יחליטו לקטוע את הפיתוח) הגנה ברמה מרשימה לעורף, שתיתן לצה"ל מרווח נשימה שחיוני לביצוע המשימות המוטלות עליו "בראש שקט" יותר מבעבר.

    לא צריך לחפש שיטות הגנה חדשות, צריך להבין כיצד היא משתלבת במערך ההגנה של המדינה, ואת זה שהיא לא מחליפה את ההתקפה, אלא מגבה אותה.

  3. פתרון של תותחי וולקן נגד מרגמות (וטילים?) כבר קיים ונמצא בשימוש בעיראק, קוראים לזה Phalanx

    היו כאלו שניסו לשכנע את ישראל ללכת על הפאלאנקס במקום "כיפת ברזל", אבל אני מאמין שבטווח הרחוק כיפת ברזל עדיפה מפתרונות הלייזר והוולקן, תודות ליכולת להתאים אותה למגוון טווחים ולמגוון טילים (כמו קלע דוד וגם זה), וכמובן גם תודות ליכולת ליצור רווח עתידי.

  4. הקדמת אותי בפירסום :)

    בדרך כלל אני מדיר רגלי מדיונים פוליטיים כאלו ואחרים כאן בפורום (או בכלל), אבל הפעם באמת שקשה להישאר אדיש.

    הדמוקרטיה הנהדרת שלנו [/ציניות] הפכה לכלי משחק בידי גורמים מסויימים, שמעצבים אותה לפי מה שנוח להם..פעם זה "חופש הביטוי" ופעם זו "הסתה לרצח", ממש המקבילה האזרחית ל"דתי כשבא לי".

    לטעמי, עצם פרסום הכתבה באתר חדשותי גדול כמו וואלה! הייתה פשע, וההתלהמות אותה הוא גרף מאותו זרם ממנו הוא הגיע בגירסתו ה"עדכנית" הופכת את כל הסיפור לגרוטסקי ממש...טובי הסאטיריקנים לא היו יכולים לחשוב על משהו טוב מזה.

  5. פחחחח...היו מתים שכריסטופר נולאן יביים.

    מדובר במפיקים של באטמן וספיידרמן, ביניהם אבי ארד הישראלי (לשעבר) שהפיק את מרבית שוברי הקופות של מארוול מתחילת העשור.

    אולפני Legendary Pictures (שיהיו אחראים על הסרט) אמנם יצרו הרבה טובים ומרשימים, אבל מכאן ועד לכריסטופר נולאן, "נער הזהב" של הוליווד - המרחק הוא גדול.

  6. ניראה ממש כמו מערכת רצינית שיכולה לתת פייט רציני למתחרות + תשמור על הרצון של נוקיה להיות ייחודית - באמת חבל שהם מוותרים על זה, אבל מי יודע אולי אם המכירות והביקורות יהיו רציניות הם ישנו אידיאולוגיה

    הם לא.

    http://www.engadget.com/2011/06/25/nokias-stephen-elop-is-still-over-meego-even-if-the-n9-is-a-hi/

  7. אני ממש אהבתי..אני חושב שהחומר שלכם לא פחות טוב מלהקות דומות (וסלח לי אם זה לא הכיוון אליו אתם הולכים, זה פשוט מה שאני הסקתי מהאזנה קצרה) כמו סינרגיה או בית הבובות שהצליחו בצורה מרשימה..עכשיו רק נשאר להשיג כמה קשרים בגלגלצ ואתם בדרך למעלה :xyxthumbs:

  8. רק לי המשחק הזה גורם להתקף נוסטלגיה, לימים בהם F.E.A.R המקורי היה המשחק הכי מדובר והכי מתקדם ומשוכלל בסביבה..התקף נוסטלגיה שמתחלף מיד ב(סוג של) עצב כשאתה רואה עד כמה המשחק הנוכחי רחוק מהרעיון, האטמוספירה והעיצוב של המשחק המקורי, וזה בהתחשב שהמשחק המקורי לא היה כל כך אדיר בפני עצמו..

  9. מרפרוף קצר בטענות שכאן בנוגע לחקירה על הסתה לרצח ו"איזו מין דוגמא זו לתלמידים שלו", פשוט אומר שכל עוד אף אחד לא עצר וחקר (ולא מתכנן לעצור) את ד"ר אייל ניר AKA "לשבור למתנחלים את המפרקת" ומספר בלתי מבוטל של מרצים ודוקטורים שמתבטאים בצורה דומה - אין מה לטעון ל"שיוויון בפני החוק" ודברים דומים, כי אין דבר כזה במדינה, סורי.

    נראה בעיקר כמו מפגן כח של המשטרה, שלא ממש צלח.

  10. תשמע, לא במקרה שומעים בכל מקום על הכשלון הגדול של בשוק הטאבלטים ו/או הסמארטפונים...כשאין אף מוצר שיכול לשמש כדוגמה ליתרונות של שילוב אטום+ווינדוס, זה מה שקורה..

    נשמע כאילו ה-S1080 הוא הפתרון הכי טוב עבורך, לפחות לעת עתה..

  11. ב-Ynet הרעיפו עליו שבחים כאילו אין מחר

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4044524,00.html

    המשקל, הגודל והמחיר הם ממש לא לכל אחד, אבל במידה ואתה מוכן להתפשר על אלו אין ספק שמדובר במכשיר עוצמתי בהרבה מכל ה"צעצועים" של ושות'..

  12. התכוונת בטח ל-qHD, שזה 960x540... אבל פה מדובר על מסכי LCD, ומסכי עדיין מגיעים כולם רק ב-800x480.

    אין מה לעשות, אלו מסכים שעדיין יקרים מאוד לייצור עם yields נמוכים, אבל היתרונות שלהם עדיין גדולים הרבה יותר מחסרון הרזולוציה השטותי כל כך.

    אפל בחרו לשווק את צפיפות הפיקסלים, וכל הכבוד להם שהשקיעו והגיעו להישג אליו הגיעו, אבל זה לא הופך את הנתון הזה לחשוב יותר מהאחרים, מצטער.

  13. וואו, התגובות ששמות את צפיפות הפיקסלים לפני כל המאפיינים האחרים (כלומר, תגובת האייפוניסטים) גורמות לי לחכות ליום שבו אפל יעברו למסך או כלשהו, ואז יתחילו הפרסומים על "יחס ניגודיות אינסופי!!!11", ופתאום זה יהיה ה-גורם החשוב ביותר שעל פיו אותם אנשים יקבעו הכל..mark my words.

  14. הרזולוציה הנמוכה של המסך זה מה שעדיין גורם לי להעדיף את האייפון. מאכזב...

    רזולוציה "רגילה" למסכי , וכשבתמורה אתה מקבל זוויות צפיה מדהימות, חדות צבעים טובה יותר וניגודיות אינסופית - זה נסלח בהחלט.

  15. שיקח כמה זמן שיקח, וגם ממש לא אכפת לי איזה ז'אנר בדיוק המשחק יהיה (חוץ מאיזה MMO, אני מניח)..כמו שמעריצי COD היו בטוחים שמישהו שם התחלק על השכל כשהודיעו לראשונה שהסדרה תעבור לעידן המודרני, ובסוף קיבלנו את המשחק שנחשב בעיני רבים לטוב ביותר בסדרה (אני לא ביניהם, אגב..COD הראשון לנצח יהיה המשחק הטוב ביותר בסדרה עבורי), ככה אני מאמין ש-Respawn יצליחו להפתיע את כולנו שוב מחדש, ולהוכיח שלא השם של המפתחת או של המותג הוא מה שמשנה - אלא האנשים שמאחוריו.

    אם לבליזארד או לוואלב יש את הפריבילגיה לעבוד על משחק כמה שנים טובות ולהוציא אותו מלוטש ברמה מעוררת הערצה, אני חושב שלזאמפלה, ווסט ושות' מגיע גם.

  16. עם כל הכבוד ל-Treyarch וכל מי שעובד בימינו על משחקי COD, אני מצפה הרבה יותר למשחק של Respawn מהגרעין של אנשי IW..הם כבר הוכיחו את עצמם בענק פעמיים כשיצרו את MOHAA האגדי (והוכיחו שהסדרה ממש לא אותו דבר בלעדיהם) ואז את סדרת COD, ואני באמת מאמין שגם הפעם אנחנו נראה את המותג יורד באיכותו ודועך, ומצד שני נראה את הפרנצ'ייז החדש של החבר'ה המוכשרים האלו עולה ותופס את מקומו..

  17. אם אתה משחק ונהנה-דיינו. אני מתקשה לראות במשחק הזה איזשהו קשר לגות'יק..הוא הזכיר לי יותר את DIVINITY 2..

    אין ספק שהסדרה מעולם לא הייתה רב מכר, אך הייתה לה פופולריות בלתי מבוטלת באירופה- כזו שהספיקה, כנמתבקש, בכדי להמשיך ולהוציא משחקים תחת הפרנצ'ייז במשך עשר השנים האחרונות..

×
  • צור חדש...