תוכן b3ta0 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

b3ta0

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1115
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי b3ta0

  1. בנוסף להצעה בתגובה הקודמת שלי בענין עדכון דרייברים (שאת חלקם כדאי לעשות מדי פעם ללא קשר לבעיה כזו או אחרת);

    תריץ חיפוש על high cpu usage with flash בגוגל. יש תוצאות שדנות בענין. אולי תמצא משהו שקשור אליך.

    ומקודם רשמת ש OPENGL פתר את הבעיה רק במשחק אחד ולא באחר?

    יש לי כ 40 אייקונים בשולחן העבודה (אמנם רובם קיצורי דרך ולא מידע) ואין שום קרטוע או כל בעיה כאשר אני מסמן את כולם במהרה.

    אמנם יש לי תיקיה ששם יש כל מיני קיצורי דרך לתוכנות, ומדי פעם כאשר אני נכנס אליה, אני רואה את התמונה של האייקונים מתעדכנים. כל זה לוקח אולי שניה ואז מופיעים כל האייקונים של קיצורי הדרך. ולא אין שוב לאג או תקיעה באותה שניה. לא צריך להיות. המערכת צריכה להרגיש 'מגיבה'. בהנחה שיש לך חומרה שמסוגלת להריץ ווינדוס 7, ואני מניח שכן. אם כי אני משתמש .

    ללא קשר לבעיה,

    אני אציע לך לא לשים יותר מדי תיקיות/קבצים על שולחן העבודה. אלא רק את מה שחשוב לך שיהיה שם כמו קיצורי דרך לאותו מידע וכדומה.

    למשל לי יש שם קיצורי דרך לקבצי טקסט, או קיצור דרך לתיקיה ששם אני שומר קיצורים לתוכנות, או קיצור דרך לתיקיה מסוימת בכונן שונה ששם יש לי .

    בהנחה שיש לך יותר מכונן פיזי אחד, כדאי לך לשמור קבצי מידע באותו כונן ולא בכונן C בו מותקנת, כך שלא תאבד שוב מידע חשוב במקרה ותרצה להתקין את מערכת ההפעלה מחדש. כמובן שאתה יכול לגבות את אותו מידע שאתה תאבד לפני הפירמוט.

  2. לי יש ווינדוס XP אז אין לי אפשרות לבחירת Rendered, אבל אין לי בעיות עם משחקי פלאש (Flash/Shockwave). כאשר לא שיניתי שום הגדרה שלהם אחרי התקנה.

    אני גם חושש שלמשחקים כאלה אין דרישות יותר מדי גבוהות אז לא צריכה להיות בעיה מבחינת חומרה.

    מהגיון הייתי אומר לעשות סריקה של ווירוסים וכל זה ולוודא שהמערכ נקיה, ולעדכן תוכנות כמו Flash ו Shockwave, ודרייברים כמו וכרטיס מסך.

    ואני מניח שהתקנת דרייבר של הצ'יפסט שעל הלוח אם אחרי שהתקנת את מערכת ההפעלה.

    שים לב שחוץ מ , לכל שאר הדברים אתה צריך לוודא שאתה מסיר כמו שצריך את התוכנות/דרייברים לפני שאתה מתקין תוכנה/דרייבר מעודכן. לפעמים הסרה מ Add/Remove משאירה קבצים, ועדיף למחוק אותם לפני התקנה של תוכנה או דרייבר מעודכן.

    שים לב קיימים Uninstaller גם ל Flash וגם ל Shockwave אז אולי עדיף להשתמש בהם להסרת אותם 2 תוכנות במקום מבווינדוס.

    תודיע לנו אם אתה מוצא את מקור הבעיה.

  3. אני בדרך כלל רואה את הסרט עם השוליים עם קיימים, בכדי לראות את הסרט ברזולוציה שלו.

    לכל סרט יש רזולוציה שלו, ולכל מסך רזולוציה שלו. לכן כאשר אתה רואה סרט, רוב הסיכויים שהוא לא יופיע לך על המסך ללא שום שוליים.

  4. אני רק רוצה להבין...

    תשתית קיימת תשתית ADSL של בזק

    תשתית כבלים של הוט

    ועכשיו ותשתית NGN של בזק

    ההצעה החדשה והיקרה של , 10MB/1MB (היא לא הייתה קיימת בעבר במחיר נמוך יותר? מה המקסימום היה אז?)

    היא עדיין בתשתית הכבלים של הוט?

    ובכלל, מחירים לתשתית ADSL וכבלים הם פחות או יותר דומים לרוב המהירויות, אבל ההצעה של ל 10MB/1MB מאוד יקרה לעומת אותה מהירות בתשתית NGN בבזק. כך שאם קיימת תשתית NGN באיזור, אין טעם ללכת על ההצעה של הוט?

    והאם ספקיות מציעות חבילות למעלה מ 10מגה כיום (בהשוואה לתשתית)?

  5. מעניין אותי לדעת אם בעיות המהירות הללו קורות לכם רק ב TL, ואולי גם באתרי טורנטים פרטיים אחרים, או גם בגלישה באתרי אינטרנט, זמן הורדות סרטוני וכו?

    לי כבר כמה חודשים יש את הבעיה הזו, בערך בצהריים אתרי עובדים מעט לאט יותר מהרגיל, אבל מה שממש מורגש הוא הורדות משרתי FTP עם פורטים שונים, שיורדים מהמקסימום (כ 300 KB) לכמה KB בודדים, וזה קורה ביותר משרת אחד וברור שזה לא בעיה מכל אחד משרתי ה FTP הללו... המהירות שוב חוזרת לנורמלי ולמקסימום פחות או יותר, בשעת לילה מאוחרת, בערך 2 בלילה, עד 12 או 1 בצהריים, וכך זה חוזר.

    אני מחובר כרגע עם 014 ותשתית ADSL . האם הבעיה הזו גם דומה לדעתכם לחסימת מהירות מ TL?

    אני בכל מקרה כנראה אעבור לתשתית כבלים משום שבזק אומרים שיש בעיה לספק יותר מ 1.5מגה מהירות באיזור שאני נמצא עקב התשתית באיזור (דירה חדשה), למרות שבעבר הייתי גר ביישוב קרוב כמה קילומטרים מפה ולא היתה בעיה עם מהירות 2.5מגה.

    אחרי שאעבור לכבלים אראה אם הבעיה נמשכת, ואם כן אז האם הגיווני לשער שהבעיה היא אצל הספק?

    כרגע יש לי מכשיר אחד נתב/מודם, ומחשב אחד, אני לא יודע אם יכול להיות קשר ואם היה לי רק מודם, אם המהירות היתה נורמלית במשך כל שעות היממה, או שאין קשר?

    אני רוצה לדעת אם הבעיה היא פשוט בספק שחוסם בשעות מסוימות, או אולי הגדרות אצלי? לדעת אם לנסות ספק אחר או לא.

    ממש כרגע 13:30 טורנטים (ציבוריים) הפכו מכחול לאדום, אני משער שזה מסמל אי יכולת להתחבר לטראקר, הבעיה שמדברים עליה פה?

    ואלו שעברו לאורנג או ל 018, האם בשעות הללו אין את הבעיה הזו?

  6. האם אתה יודע אילו?

    האם יהיה הגיוני לראות מאיזה יבואן חנות מסויימת קונה את הדיסקים הקשיחים, ולפי זה לקנות בחנות, בידיעה שתקבל אחד חדש במקרה שהארד דיסק יפסיק לעבוד במחסגרת האחריות, במקום מחודש?

  7. לא הבנתי מה אתה מציע (בקשר ל 15%נוספים), לקנות דיסק קשיח מחנות בגרסה OEM? או האם התכוונת למשהו אחר?

    האם יש דרך לקנות דיסק קשיח ולהבטיח לעצמך שאם הדיסק ייכשל במסגרת האחריות (למשל אחרי שנתיים מתוך שלוש שנות האחריות של דיסק WD), תקבל דיסק קשיח חדש, ולא מחודש?

    תודה.

×
  • צור חדש...