תוכן 1349 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

1349

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    208
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי 1349

  1. מישהו יודע איך אפשר לצפות בתוכניות בטלוויזיה בלי להכנס למשחק ? הם כל כך קורעים אבל לפעמים אני מפספס דברים כשאני מזפז בטלוויזיה ולא תמיד אפשר לחזור ערוץ כשראית משהו מעניין..אני מניח שהקבצים הם בפורמט .BIK או משהו בסגנון ? אולי מישהו יודע איך אפשר לעשות להם ריפ ?

    תודה

  2. למישהו יש מושג למה כל אחד במשחק יורה עליי ?! אני מבין שיורים עליי במחסומים (האמת שלא ממש..) אבל כל מקום שאני הולך כל אחד יורה עליי ! וגם השחק נראה שומם בטירוף..היה נחמד אם היו יותר אנשים..רק שיהיה יותר מאוכלס

  3. זה רק אני או שהכל יקר ? כל הנשקים שאספתי ומכרתי בהתחלה שווים לתחת..הביאו לי עליהם איזה 20 דולר על כל אחד..בכלל הערך של הכסף פה הרבה יותר נמוך ! 3 תחבושות עלו לי 1200 !!! ואין לי משהו למכור כדי אפילו להתקרב ל100 דולר

    ואני היחידי שמתעצבן מהדימום ? רק מזה אני כל הזמן מת..במשחק הישן זה לא היה ככה בכלל, היה בלתי אפשרי למות מדימום

  4. לא מצליח להתקין את הדרייברים משום מה..מחקתי את הישנים והשתמשתי בDRIVE CLEANER ובחרתי בNVIDIA..מחקתי גם את הAGEIA וכשאני מנסה להתקין..הוא אומר לי בסוף ששום הגדרות מערכת לא שונו ושאני אנסה במועד מאוחר יותר..

    מה יכולה להיות הסיבה ?

  5. ישראל כמו תמיד נשארת מאחור..רק תראו איפה הוא ישווק :מאקאו, ניגר, ניקאראגווה, גינאה, מדגסקר (!!!), בוסטאוואנה.

    אבל לא בישראל..זה רק מראה עד כמה חברות הסלולר בארץ עלובות ועד כמה היבואן של לא עשה כלום בנידון בשביל שאנחנו נהיה רשומים שם..

    פשוט עלוב

×
  • צור חדש...