תוכן syberpuppy - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

syberpuppy

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    128
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי syberpuppy

  1. אתה צריך להתסכל על הלוח הספציפי ולא על כל הלוחות של Biostar. עם הלוח TA790GX בגרסת 128MB תמיד הצליחו לפתוח על פי הלינק שהבאת.

    תמיד = 3 מתוך 3.

    זה טוב לדעת, רק ש...

    קיבלתי את הלוח אבל הם שלחו לי TA790GXE (נתנו לי גירסא 5.0 - http://www.biostar.com.tw/app/en/t-series/content.php?S_ID=408) במקום הTA790GX (נתונים: http://www.biostar.com.tw/app/en/t-series/content.php?S_ID=377), האם להתעקש שישלחו לי את הGX? (ז"א האם לזה שהם שלחו לי הוא פחות טוב והאם יש לו פחות סיכוי לפתוח את הליבה הרביעית?)

    ניסיתי למצוא את השינויים בעצמי, אבל לצערי אני לא כל כך מבין בטכנולוגיות הללו.

  2. נראה לי שנקבל את המסכים של הקבוצתית השנייה ביחד עם אלו של הראשונה, כי יעקב מnextop טס להביא את של הראשונה יומיים לפני שהשנייה נסגרה אז לדעתי הוא ייבא על הדרך גם את השנייה... אבל אני לא בטוח (אולי יש מס' מקסימלי של מסכים שהוא יכול לייבא בפעם אחת או סיבה אחרת שלא).

    בכל מקרה הזמן אספקה היה 21 ימי עסקים (למרות שאני בספק שזה יהיה המצב) אז אנו אמורים לקבל את הקבוצתית השנייה לכל היותר... כולל החגים... עוד חודש וחצי?

    (אבל אתה יכול להתנחם בעובדה שמיד אחרי המחירים התחילו לעלות ונראה שהם לכל הפחות לא ירדו חזרה שוב... לפחות לדעתי)

  3. אל תתפוס אותי במילה לפני שאתה מוודא, אבל אני זוכר שקראתי שיש בעיה עם פתיחת ליבות עם הלוח הזה ברוב גרסאות הביוס שלו ואם אני לא טועה, גרסת הביוס של ינואר 09 שלו פותחת ליבות בהצלחה. תבדוק את זה אם אתה מעוניין בפתיחת ליבות.

    חבל שלא ידעתי את זה קודם... :( (למרות שיש סיכוי שזה לא היה משנה את ההחלטה שלי)

    אני באמת רואה שאין יותר מדי סיפורי הצלחה בנושא עם הלוח הזה, וגם אלו שהצליחו גרמו למערכת להיות לא יציבה, זה לא המצב בלוחות אחרים גם?

  4. טוב, אז בסוף אתמול קניתי את הביוסטאר (BIOSTAR TA790GX 128M - הוא יגיע היום), הוא כרטיס איכותי עם SB קצת מתקדם יותר (750 - למרות שזה כנראה בכלל לא ישנה משהו בשימושים שלי), ועם הרבה אפשרויות הרחבה, כולל (למרות שאני כנראה לא אשתמש בזה אלא אם כן אקנה עוד מסכים) גם בCF רגיל למקרה שאני אחליט כן לעשות בעתיד וההייבריד כמו שאני חושד אינו תומך בכרטיס מסך שלי.

    בקשר לתמיכה - אם כרטיס המסך שלך מסדרה HD3XXX ומעלה הוא יתמוך בHYBRID CF

    שיפור בביצועים תוכל לראות כאן

    http://www.tomshardware.com/reviews/amd-780g-chipset,1785-10.html

    אומנם לא מצאתי באמת מקום רשמי שאומר מפורשות שהשילוב לא יתמוך בHD3650, כל מקור אחר שמצאתי (מלבדך) אמר שהוא לא יתמוך, ושבכל מקרה לא משנה מה תחבר אליו (במחשבים שולחניים) הוא יאט את הכרטיס הטוב יותר להתאים לשני והם אפילו לא יגיעו למהירות של כרטיס HD3650 יחיד.

    דוגמאות:

    http://www.tomshardware.com/forum/253510-33-hybrid-crossfire

    http://www.tomshardware.com/forum/251699-33-hybrid-crossfire

    (היו לי עוד הרבה)

    בכל מקרה, נגלה בקרוב אם כן או לא אבל זה בכל מקרה נחמד שיהיה לי גיבוי מובנה של כרטיס מסך לא חלש כל כך למקרה שהכרטיס שלי יתפגר או יעשה בעיות.

    הלאה.. דיברת על כך שפתיחת הליבה הרביעית לא מגדילה את המחיר בצורה דרסטית. השאלה היא בהשוואה למה. לפי סעיף 1 אין לך ממש דרישות, כלומר גם זה יספיק לך- (עכשיו שאני בוחן זאת לעומק אני רואה שבגרסה 3 הלוח מגיע עם SB710)

    http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=3152

    הלוח הזה עולה 300 שקלים. התוספת של הליבה אינה כ"כ משמעותית ואתה יכול להשוות זאת למרובעי הליבות מסדרת Phenom 2 אשר זהים/דומים בשאר הפרמטרים (תדר, קאש..).

    הזמנתי את הלוח לפני שראיתי את ההודעה, אבל בכל מקרה לא הייתי קונה את הלוח הזה כי אין לו 4 סלוטים של (בסעיף 1), פתיחת הליבה והCF הם בונוסים, לא יותר מזה, אבל אם אני משקיע כ400-500 ש"ח על לוח אני רוצה שיהיו בו את המקסימום שאני יכול לסחוט (וליבה רביעית בהחלט נכנסת לתחום הזה).

    טוב, אני רוצה ממש להודות לכם, במיוחד Nike ו-giloman, על העזרה הרבה, כרגיל אני יכול לסמוך ולשמוח על אנשים כמוכם (שתמיד יש בפורום הזה) שיעזרו לי להבין ולהשלים פערים/לקנות/לשדרג חומרה בלב קל ושלם, ומצטער שהייתי קוץ במיוחד הפעם (זה לא שאני לא יודע מה אני רוצה, אני פשוט כנראה לא טוב בלהסביר את עצמי).

    אז ממש טובה ושיהיה לכם חג שמח :hi:

  5. כן, קראתי אותם כבר (גם בהם אין תשובה מוחלטת להאם הHYBRID ייתמך ע"י הכרטיס מסך שלי).

    אני דיי בטוח שאני לא צריך כרטיס מובנה או HYBRID, אבל עומדים לפניי לוחות אם המכילים hybrid ואני בודק את האפשרויות, הנה השיקולים שלי:

    1) מה שבאמת חשוב לי זה שהלוח יתמוך במעבד שקניתי, יכיל ארבע סלוטים של זכרונות, ויהיה יציב ואיכותי.

    2) בנוסף, האופציה של פתיחת הליבה הרביעית יותר מקורצת לי, ומכיוון והיא לא מגדילה את המחיר באופן משמעותי אז אני בהחלט רוצה אותה.

    3) בנוגע לHYBRID למרות שאני כנראה לא צריך את האופציה כרגע ייתכן והיא כן תועיל לי, אני אשתמש בקרוב בשני מסכים של 22' אז שימוש באופצייה הזאת יכול להוריד את העומס על הכרטיסי מסך, או אם בעתיד אחליט להוסיף מסך שלישי, או אולי אפילו הcrossfire כן יגדיל לי את הביצועים שזה בונוס נחמד...

    בשורה התחתונה, אם הHYBRID הוא רלוונטי לגבי הכרטיס מסך שיש לי אז אני כן רוצה אותה, כל עוד זה לא מייקר בהרבה את הלוח (מה שלא קורה בדגמים אלו) וכל עוד זה לא מוריד מהדברים היותר חשובים לי (1 ו-2).

    שלושת הלוחות שהמלצתם לי כאן עולים כמעט אותו הדבר ולכן התחרות קשה:

    הלוח בלי הHYBRID, הGA-MA770-UD3 נראה לי פחות טוב מהשניים האחרים כמעט (יש לו 4 pci-e X1 slots שזה נחמד, אבל זה כנראה לא הכרחי) בהכל, האם אני מפספס משהו?

    הלוח השני של ה GA-MA78GM-US2H נראה מאוד נחמד, יש לו hybrid והמון חיבורים אופציות אחרות מגניבות, על חלקם אפילו לא שמעתי, לעומת זאת הSB שלו נחשב לפחות טוב משל הביוסטאר (עד כמה שמצאתי), יש לו הכי פחות סלוטים של PCI-E X1 מלאחרים (רק אחד- עלול לפגוע בי אם ארצה להוסיף דברים בעתיד), וההייבריד שלו הוא עם כרטיס מובנה חלש יותר (שוב... אם זה בכלל רלוונטי).

    הBIOSTAR TA790GX 128M מגיע עם SB750 לעומת ה710 של האחרים, עם שני חיבורי PCI-E X1 ועם כרטיס מובנה קצת חזק יותר (HD3300 לעומת הHD3200 של הלוח הקודם), לעומת זאת אין בו הרבה אופציות שיש באחרים שאני לא צריך כעת אבל היו יכולים להתברר כיעילים בעתיד (firewire, d-sub, eSata...), וכמובן זה gigabyteשהיא חברה עם מוניטין לאיכות ויציבות שעולה בהרבה על ביוסטאר.

    בסופו של דבר לדעתי, אם יורדים מהלוח הראשון (במידה ואני לא מפספס שום דבר שהופך אותו ליותר טוב מהאחרים), ויורדים מההייבריד (אם הוא לא יפעל עם הכרטיס שלי כמו שאני חושב) אז השאלה היא בין הSB המתקדם של ביוסטאר והסלוט PCI-E X1 הנוסף, לאופציות הנוספות של GB ולשם של החברה...

    ---------------

    אלו הנתונים שרצים אצלי במוח ומחזיקים אותי ער כבר כמה ימים, אני מקווה שהצלחתי להעביר אותם כמו שצריך הפעם.

  6. בסוף ביטלתי את ההזמנה מפנדה, זה כבר נהיה מוגזם, אז אני צריך (בפעם האחרונה) עצה איזה לוח אם לקנות (להזכירכם זניתי את הAMD PHENOM II X3 720 BE ואני מחפש לוח לו)

    לא, אין לו גרסה של SB710.

    תודה NIKE, בזכות מה שאמרת סוף סוף הצלחתי למצוא קצת מידע על הפתיחת ליבות, למרות שלא הרבה יותר מדי (האינטרנט ממש קמצן במידע על מה שחיפשתי היום, כולל HWzone), הבנתי שהSB750 שבלוח של biostar הוא קצת יותר טוב מהSB710 שבלוחות באחרים, השאלה אם זה גורם מכריע (והאם הסיכוי לפתוח בעזרתו עוד ליבה גבוהה יותר מה710?)

    בנוסף לכך הHD3300 בביוסטאר הוא כמובן טוב יותר מהHD3200 שבלוח של , אבל כאן התחקיר שלי הגיע למסקנה שונה ממה שאמרת giloman:

    עוד בונוס עם הלוח הוא שיש עליו כרטיס מסך מובנה חזק (HD3200 ) ותוכל להשתמש ב HYBRID CROSSFIRE

    כלומר , כרטיס המסך שלך (בתנאי שהוא ATI) עושה CROSSFIRE עם כרטיס המסך המשולב וככה תוכל לסחוט עוד קצת ביצועים

    ובנוסף תוכל לחבר 4 מסכים בו זמנית

    עד כמה שראיתי הhybrid crossfire לא תומך בכרטי מסך שיש לי, HD3650 (לא מצאתי את המידע בהמון מקומות אבל בהחלט מצאתי בכמה), האם אני טועה (אם אני צודק אז אין ממש משמעות לכרטיס המובנה) ?

    חוץ משני הדברים הGA-MA78GM-DS2H והBIOSTAR TA790GX 128M נראים דיי זהים, הGA-MA78GM-DS2H נראה טיפה יותר טוב בגלל האופציות הפחות חשובות כמו הfirewire, והeSata שאין בביוסטאר.

    מה עדיף לי בעצם לדעתכם, הGA-MA78GM-DS2H או הBIOSTAR TA790GX 128M והאם יש בכלל סיבה להזכיר את הלוח הראשון שהצעתם... הMA770-UD3 (האם יש בכלל משהו בו משהו שטוב יותר מהאחרים? אני לא מצאתי)

    מצפה בקוצר רוח לתשובותיכם,

    בתודה מראש,

    עומרי כהן.

  7. היי,

    יש לי שאלה בקשר למכירה בנקסטופ (הם פשוט לא עונים לי לטלפון אז אולי מישהו מכם יודע..)

    אפשר להשתתף במכירה הקבוצתית אבל לא לשלם דמי משלוח אלא לבוא לקחת את המסך בעצמי מהחנות? כי מתי שאני רוצה להשתתף במכירה זה נותן לי רק אפשרות אחת של 1080 ש"ח (משלוח כלול) ואני לא רואה שם אפשרות לבטל את המשלוח ולבוא לקחת לבד.

    תודה.

    כן, לקחת לבד מירושלים זה בלי דמי טיפול, כמו שרשום שם בדף המכירה הקבוצתית: "ניתן לקחת את המחשב מבית העסק ללא חיוב דמי טיפול."

  8. אני כבר כמעט חושב לבטל את ההזמנה מהחנות, עכשיו הם מציעים לי את הדגם GA-MA78GM-UD2H האם הוא טוב כמו השני? (לא ראיתי שיש לו rev2)

    אני מצטער שאני מטכריד אותכם כלכך בגלל החנות הזאת, אני שוקל ברצינות (בתלות בתשובתכם) לבטל את ההזמנה משם ולהזמין במקום אחר.

  9. לצערי אין את הלוח הזה בחנות ממנה אני קונה (פנדה), חבל דווקא נראה קצת טוב יותר מהשני בחלק מהדברים....

    הייתי הולך על זה

    http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5022

    לוח טוב ותומך ACC (פתיחת ליבות) בגרסא 2.0

    ולכל אלה שיקפצו ויציעו 785G - הלוחות הזולים 785G לא תומכים ACC

    עוד בונוס עם הלוח הוא שיש עליו כרטיס מסך מובנה חזק (HD3200 ) ותוכל להשתמש ב HYBRID CROSSFIRE

    כלומר , כרטיס המסך שלך (בתנאי שהוא ATI) עושה CROSSFIRE עם כרטיס המסך המשולב וככה תוכל לסחוט עוד קצת ביצועים

    ובנוסף תוכל לחבר 4 מסכים בו זמנית

    נשמע מאוד מעניין, אתה אומר לי שבלוח הזה אוכל לעשות crossfire עם הHD3600 שיש לי? (ממש טיפשי מצד החנויות בארץ שהן שוכחות לציין את קיום הכרטיס המובנה בפירוט שלהן).

    בכל מקרה, הלוח הזה נראה יותר טוב מה MA770-UD3 בכמעט כל תחום, אני טועה?

  10. כן, הנחתי כך, לא שבאמת אכפת לי מירידת חיי המעבד, הסיבה שלא בטוח אעשה זאת (אותה סיבה שאני לא עושה OC בינתיים האמת) היא שאני לא רוצה לגעת במה שאני לא מבין לחלוטין, שלא אהרוס שם משהו בטעות, אבל כשאקבל את המעבד (כבר נשלח בארה"ב, יגיע אלי עוד חודש עם חבר, אז אקנה גם את הלוח) אברר כמה מסובך/מסוכן הדבר ואחליט אז מה לעשות.

    בכל מקרה תודה giloman :cool2:

  11. בדקת את השימוש בכונן הקשיח בזמן הפעולות המדוברות וראית שהוא כלל לא בשימוש? כנ"ל לגבי זיכרון?

    כן, בדקתי ניסיתי והתייעצתי עם מומחים בהרבה ממני, אלא עם כן אני משתמש בתוכנות שצורכות כמות מטורפת של (שזה קורה אבל לא בדר"כ, ובנוסף עם 4 סלוטים יהיה לי יותר זיכרון) הזיכרון מצליח לטפל בכל מה שזורקים עליו בלי בעיות, וההארדיסקים בקושי נזקקים.

    אני כנראה אלך על הGA-MA770-UD3 עם PHENOM II X3 720 (2.8GHz) - BLACK EDITION - BOX (שמצחיק אבל זה עולה פחות מה710 בארה"ב... כ-450 ש"ח).

    אתה לא צריך יותר מזה וה-940 ממש לא שווה את המחיר שלו, אין לי מושג מאיפה הבאת את השטות הזו.

    המחירים קצת יותר אטרקטיביים בארה"ב (750 ש"ח ל940) אבל אני מניח שאתה צודק, אני לא צריך כל כך הרבה כח (מי כן בעצם???)

    ממש תודה לשניכם, עזרתם לי מאוד :)

  12. תודה על התשובה giloman,

    עברתי על הנתונים וזה בהחלט נראה כמו לוח ומעבדים מצויינים (עד כמה שאני רואה ה940 בהחלט שווה את התוספת של 400 שח, תקן אותי אם אני טועה, ואולי אני אצליח לגלח עוד כמה שקלים ע"י קנייה מארה"ב).

    רק דבר אחד שרציתי לוודא לפני שאני מבזבז פה 1500 ש"ח, עד כמה שראיתי כל החומרה שיש לי כרגע מתאימה לשני הרכיבים הללו (מלבד הide HD, אבל אני אחיה עם זה), אני רק רוצה לוודא שאני צודק, האם כולם מתאימים? (בדגש על הזיכרונות)

    דבר נוסף, למרות שזה לא בדיוק המקום, מכיוון ואני לא ממש מוצא את הלוח באתרים מהם אני בד"כ קונה, האם אתה ממליץ לקנות מהאתר שרשמת www.IQPC.co.il?

  13. בכל מקרה אם אין שימוש ביותר מליבה אחת אז מעבד כפול ליבה יהיה משתלם יותר.

    חבל שלא אמרת באילו תוכנות אתה משתמש.

    כך אוכל לחפש בדיקות ולדעת איזה מעבד עדיף לשימושים הספציפיים שלך.

    כן, זה מה שאני חשבתי.

    התוכנות שאני משתמש בהם משתנות, אך השימושים הכי כבדים מגיעים בד"כ משימושים מסיביים של תוכנות שבד"כ קלילות (פיירפוקס עם המון פלאגינים וכמות מטורפת של טאבים שרובם פעילים, תוכנות תכנות המטפלות במס' רב של קבצים ומפעילות פיצ'רים כבדים יחסית (בעיקר pspad, notepad++ ו-eclipse), תוכנות הורדה למיניהם שגם בד"כ מטפלות בהרבה קבצים ופועלות במקביל (mirc, utorrent, תוכנות ניהול הורדות...), אקסל ותוכנות שונות, winamp, ומאוד מטריד זה שלאחרונה נגני (זום פלייר בעיקר) לא מצליחות להריץ חלק את הקידודים הכבדים יותר היום (למרות התמיכה בקידודים ללא התנגשויות כמובן).

    אני יודע שבמבט ראשון זה ממש נראה כאילו צוור הבקבוק יהיה בזיכרון או בדיסקים הקשיחים אך זה בוודאות לא המצב והם רחוקים מלהוות צוור בקבוק.

    אני מאמין שכל מעבד עכשוי יהיה מתאים לקפיצת מדרגה רצינית בביצועים (הD950 כבר ממש עתיק) אבל השאלה מה הכי יהיה משתלם לקנות, במיוחד אם כמו שאני מכיר את עצמי ברגע שיהיה לי מרווח תמרון אני יעמיס על המעבד הרבה יותר.

  14. רוב התוכנות שלי לצערי לא משתמשות ביותר מליבה אחת.

    הרבה זמן לא התעניינתי בAMD, האם הזכרונות שלי עדיין יתאימו אם אני אעבור לAMD?

    על איזה MB P43 אתה ממליץ? (וכמובן איזה מעבד?).

    נ.ב.

    אני לא מחפש את המוצר הכי מתקדם שאני יכול לסחוט מהתקציב, אלא את זה שהכי משתלם.

  15. שלום, אני צריך עצה לגבי שדרוג המחשב שלי.

    מפרט:

    Gigabyte 3D Aurora + enermax liberty 400W

    WD2500KS 16MB sata2+ WD1200 ide + WD5000AAKS + WD3200

    LG DVDRW 4167B

    GIGABYTE 3D Rocket Cooler-Pro GH-PCU22-VG

    PNY optima pc2-5300 (4x1GB)

    SAPPHIRE RADEON HD3650 512MB PCI-E

    asus p5kpl-cm

    Intel D950

    לאחרונה גיליתי שהעבודה שלי דורשת יותר ממה שהמחשב נותן ואחרי בדיקות התגלה שהעומס הוא על המעבד, אז החלטתי להוריש לאחי הקטן את הלוח אם והמעבד שלי (זמן מושלם כי שלו בדיוק נשרפו) ולקנות משהו יותר חזק.

    אומנם מידי פעם אני משתמש במחשב למשחקים (שם המחשב פועל בצורה בהחלט מספיקה לי), השימוש הראשי שלי במחשב הוא לעבודה, מדובר בתוכנות כבדות שכל אחת מהן משתמשת כמעט בליבה לבד וכשאני מריץ כמה כאלה במקביל הכל מאט הרבה יותר מדי (לפני שתשאלו, וידאתי שהצוואר בקבוק הוא אכן במעבד, הזכרונות ואפילו הדיסקים הקשיחים הם לא הבעיה פה).

    התקציב הוא כ1000 שח אך אני יכול לחרוג אפילו עד 500 שח.

    לגבי לוח אם, חשוב לי שיהיו בו 4 סלוטים של , וכן שיהיו בו לפחות חיבור IDE אחד (עדיף 2), ושבכלל יהיה איכותי (לדעתי הבסיס של המחשב חייב להיות איכותי), הציעו לי את GA-EP45-DS3L.

    מעבד... פשוט שיהיה הכי משתלם בכסף שנשאר (הרי בכל מקרה זאת תהיה קפיצת מדרגה ענקית ממה שיש לי עכשיו), הציעו לי את E7400.

    אז מה דעתכם? יש חלקים יותר טובים/משתלמים מאלו?

  16. אני רוצה לקנות מחשב למשחקים ועבודה עם אפשרות שדרוג עתידי ושיהיה עמיד למערכת החשמל הישראלית (ספק נורמלי...)

    התקציב שלי הוא כ3500 ש"ח, אפשר קצת יותר אבל עדיף קצת פחות (:

    אני לא חושב שאעשה OC אי פעם

    תודה

  17. אני קונה את המחשב הבא ואני רוצה לוודא שהוא מתאים לOC ולמצוא זכרונות 512MBX2 שמתאימים לOC (שאני יעשה עוד שנתיים שלוש כנראה כשהמחשב שלי יתיישן אז עדיף להיות מוכן עכשיו), לא צריך OC מטורף בכל מקרה

    מעבד: INTEL D 930

    כרטיס מסך: GIGABYTE GeForce 6800GS

    לוח אם: GIGABYTE GA-8I945PG (S775) INTEL 945P SOUND LAN SATA 2

    דיסק קשיח: WD 250GB 16MB 7200rpm

    צורב: DVDRW LG 4167

    מארז... עדיין עובד על זה, אולי ה SLK3800B 400W אבל כנראה שלא

    קירור למעבד cooling pro 7

    הבנתי שהקרור למעבד טוב לOC, האם יש קרורים נוספים טובים של חברות אחרות ששכיחות בארץ? (למקרה שלספק שאני קונה ממנו אין את זה)

    תודה Syberpuppy

×
  • צור חדש...