תוכן Phobus - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Phobus

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    191
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Phobus

  1. זה המשחק הראשון שאני לא מצליח להתקין אותו ואין לי מושג גם למה. המשחק הגיע אליי היום מארקדיה (השתתפתי בהזמנה הקבוצתית של HWZONE) ואני התחלתי להתקין מהדיסקים אבל ברגע שהחלק של ה- מתחיל ההתקנה כבר לא משתמש יותר בדיסקים ונראה לי שזה מתחיל להוריד ישר מה- עצמו. הוא היה כמעט שעתיים על תהליך של "preparing cache files" או משהו כזה ובסופו הוא נתקע. ובלי קשר ה- עצמו נתקע קבוע ובקושי מתחבר אפילו למשתמש שלי. ניסיתי להתקין הכל מחדש כמה פעמים וזה נראה ממש ממש דפוק. אפילו כשהתקנתי את hl2 התקנתי את המשחק עצמו מהדיסק קודם ואח"כ פשוט צירפתי אותו ל- שלי. כאן אין לי מושג מה הולך.

    אשמח לעזרה כלשהי.

  2. אל תוציא את עצמך טמבל, אין שום מסך בעולם שמסוגל לתמוך במעל 100HZ, בטח ובטח LCD אשר בכלל רק 60HZ, כאשר

    מרבית מסכי הCRT הם עד 85HZ וגם זה ברז' די נמוכה. מסקנה, או שהם ואתה מטומטמים או שאתה משקר, אתה מוגבל

    טכנולוגית על ידי המסך שלך ולא על ידי המחשב, וזה מעניין אף אחד מה כתוב לך בFRAPS כי הוא פשוט בודק כמה FPS

    הכרטיס מסך מצליח לעשות ולא כמה המסך משדר. תאכלס זה בבל"צ.

    אגב כל הסרטונים הללו ממשחקים, איך אני יודע מהו FPS שאני רואה אצלי? יתכן בכלל שהקלטה לא הקליטה את כל הFPS

    כי זה פשוט מיותר? או לחלופין נאבדו פריימים כי VHZ של המסך שלי לא טעם FPS?

    טמבל מי שלא מבדיל בין refresh rate ל-fps. למרות שאין קשר עדיין אתייחס לכך - שקר הוא לומר שמרבית מסכי ה-CRT הם עד 85HZ. בתקופת הזוהר של cod1 עדיין לא יכולנו להנות ולהוביל במשחק עם מסכי LCD ולכן שיחקנו עם CRT נעולים על 120HZ-125FPS וב-cs בהתאמה 100HZ-100FPS. זאת היתה הגדרה בסיסית שכל אחד בקהילה דאג להשיג אותה. אני הייתי עם מסך mag 19'' מיושן ועל 120HZ ברזולוציות שונות במשך כמה שנים.

    כיום נכון שמסכי LCD מציגים בקצב רענון של 60HZ ולכן לא התייחסתי לכך בכלל. אני מדבר על FPS, frames per second. לשחקנים ברמות הגבוהות יש הבדל עצום בין 105FPS או 125FPS במיוחד במשחקים שבהם המנוע הגרפי של המשחק מייצר באגים שנותנים ייתרון במשחקיות. אך בלי קשר לכך ויזואלית וטכנית יש הבדל עצום ואני ועוד רבים כמוני פשוט היו בוחרים לוותר על pcw או gather כאשר המחשב לא היה מייצר 125FPS באופן יציב. נכון שהשרתים עצמם רצים על ומקבלים רק כ-30-60 פריימים לעולם המשחק אך מבחינת הקליינט השחקן המידה שבה מהירות התצוגה (***ללא קשר לתצוגה הסופית של 60HZ***) קובעת הכל.

    אז אנא תחסוך ממני קריאות מתנשאות של שקרן וטמבל כי רק אתה יוצא כזה.

  3. אני יכול להבטיח שההארקור בשום אופן לא יעברו לCODMW2 ברוב מוחלט, עם כל כותר הסדרה הופכת ליותר ויותר קזואלית. זה טוב לשחקן הממוצע ומשעמם את השחקן בטופ

    איך אתה יכול להבטיח? אתה במקרה חבר בהנהלות הטורנירים המרכזיים באירופה ובעולם? מה שציטטתי אותך אומר עכשיו אמרנו גם ב-cod1, ש-cod2 תהפוך את המשחק לפלסטיק ושאנחנו השחקנים ה"מקצוענים" לעולם לא נמצא בגרסא הזו עניין כי זה בלגן הרבה מאוד דברים באיזון המשחק. אבל מה? רוב הטורנירים בעולם ישר עברו למשחק החדש בעיקר בגלל שהם ממומנים ע"י ספונסרים שמעוניינים להיקשר לגרסא הכי חדשה שיוצאת, ולאו דווקא להכי טובה. לצערם של כולנו. ב-cod1 היה תור זהב אמיתי של קהילת השחקנים היותר רציניים בישראל עם 4-5 קאפים רציניים ששניים מהם נערכו ע"י 3dv והיוו טורנירי ענק ממש, נערך גם טורניר במסיבת הרשת של המוקדמות הישראליות ל-WCG ע"י gamer, וקבוצות מצליחות רבות ייצגו אותנו ב-clan base - כולל הנבחרת. היקף חברי הקהילה היה עצום והתקדמות הקהילה היתה מאוד מבטיחה. אך אחרי יציאת cod2, המצב התחיל להידרדר ורבים נטשו את המשחק והקהילה התפזרה לה - למרות שעדיין היו טורנירים וקאפים ולמרות פעילות פרטית מאוד חזקה באירופה.

    בכל מקרה, צדקת בקשר לזה שכל גרסא חדשה לא עושה טוב לשחקנים התחרותיים - אך זה לא עוצר אף אחד מלעבור לגרסא החדשה בכל פעם, בעיקר בגלל שאין ממש ברירה בזירה התחרותית.

  4. מה זאת אומרת "איפה הכי טוב?" הקורס של יוסי ליטני למשל במכינת הטכניון הוא כנראה הקורס הכי קשה וברמה הכי גבוהה בארץ, אבל לך תדע אם זה מתאים לך. רוב הנרשמים לקורס הזה הם אלו שמנסים להתקבל לתארים כפולים, , ביו וכ'ו בטכניון. הממוצע של ציוני תלמידי הקורס בשנה שעברה עמד על 702 אם אני זוכר במדויק.

  5. חתולי הרעם:

    ובנימה יותר רצינית:

    stockholm syndrome & plug in baby - MUSE HAARP 2009 הופעה של פעם בחיים. פלא מוזיקלי, ויזואלי וחווייתי. יש לי את ה- של ההופעה ואחרי הצפייה הלא יודע כמה אני עדיין לא מבין איך הם הצליחו לצאת עם הופעה שכזו.

    http://www.youtube.com/watch?v=Thuid3h_2U0

    paul kossoff - time away אינסטרומנטאלי ב-2 חלקים ונחשב למגנום אופוס של אחד הגיטריסט הכי מבטיחים אי פעם. חובה לשמוע.

    hayley westenra - ave maria אני מזמין את כל חברי הפורום להמציא לי כאן קול יותר יפייפה משלה. נסו ותיכשלו.

    buckethead - i love my parents אני מאמין שכל אחד יחשוב לרגע על ההורים שלו ועל ההקרבה שלהם בשבילו. אני תמיד על סף דמעות ממחשבות שכאלו :-[

    scorpions - the sails of charon הסקורפיונז האמיתיים, עם אולי ג'ון רות'. מעט מאוד גיטריסטים יוצרים קווים כמו האחד שנמשך עד 1:26.

    http://www.youtube.com/watch?v=AeX3I4Jneyg

    remy zero - save me מאוד uplifting :D

  6. "עיריית תל אביב יפו מתחייבת בזאת שלא לפרסם בחוצותיה פרסומות שיש בהן כדי להשפיל, לבזות ולהציג נשים כאובייקט מיני, ובכך לעודד אלימות פיזית ומינית כלפיהן"

    אני לא מבין איך אפשר להתנגד לזה. הדמוקרטיה פועלת להגנת הקונצנזוס והמקובלות החברתיות. ביזיון הנשים ע"י פורנוגרפיה אינו יכול להיות מוצדק ע"י חופש הביטוי או ע"י עקרונות דמוקרטיים. וזה לא קשור לפמיניזם. מדובר כאן בכבוד האישה כאדם.

  7. למרות שהפרוייקט נשמע מעניין ושאפתני מאוד, אני רואה מולי 10 עמודים של ספאם ללא תכלית הנע מ"וואו בהצלחה!" ל"לא עדיף שתקנה חלק X?" כאשר בעצם אתה לא עשית שום דבר חוץ מפרסום כוונות ותמונות של חלקים שאתה רוצה להזמין.

    אני לא בא להרוס לך את השמחה או את השאיפות והתכנונים אבל לא עדיף שתגיב רק כאשר תוכל לעדכן עם משהו קונקרטי? במקום לשנות כותרת ל"עדכון בעמוד 9!!!" כאשר אתה מתכוון סה"כ לתמונות של חלקים שאתה רוצה?

    וד"א לצערי אני חושש שאתה עומד לבזבז הרבה כסף (בסכומים מצטברים) והרבה שעות עבודה על משהו שיש סיכויים רבים שיצא לא ממש כראוי. זה לא של מארז מחשב. זה כלי מוזיקלי עם כל הניואנסים שלו.

    קנה les paul studio חדשה ב-7 אלף ותהנה מהחיים.

  8. azr_nec, אני לא מבין למה אתה ממשיך להתווכח. לא רק שהציעו לך אפשרויות זולות וחזקות יותר במקום כרטיס משומש שעולה 200 ש"ח יותר מ-4850 חדש אלא גם הביאו לך את הכרטיסים הכי משתלמים לכל רמות המחירים. אם אתה מתעקש לקחת דווקא את המשומש הזה ללא האחריות מי עוצר אותך? סליחה אם זה לא קשור ממש לדיון אבל אני קראתי כבר את 3 העמודים ואני מתפלא למה אתה ממשיך להתווכח איתם.

  9. סיימתי את המשחק, ובכן:

    הייתי צריך לתת לבחורה ההיא למות. עד השנייה האחרונה חשבתי שאני "לא באמת אמות" אלא יצילו אותי אח"כ ויחיו אותי וכ'ו ואוכל להמשיך ולהסתובב בשטח. לפחות הרסתי למחשב "עדן" את כל הלוגיקה וגמרתי לו להתחיל בהשמדה עצמית של raven rock האהאהא

    לעזאזל הסוף הוא ממש דפוק. לפחות אם היו משאירים אפשרות להמשיך במשחק סתם כך הייתי ממשיך לשחק ולהרוג עוד ריידרים.

  10. צר לי גם, שפספסת נקודות חשובות בתגובתי הקודמת. אך דבר אחד משמח אותי והוא שהבנת (כולי תקווה) את העניין בנוגע לקופים ולחזירים, ושהדבר הובהר לך.

    דבר אחד שיש לי להציע הוא שנעבור לפורמט "debate" מסויים, ברשותך, שבו נרשום את תגובותינו בתור נקודות המועלות או נקודות הנענות מתגובה לתגובה, ז"א, כפי שניסחת את תגובתך הראשונה כלפיי בצורת נקודות ממוספרות. כך אני חושב שיהיה קל יותר לשנינו להתייחס לדבריו של השני ללא צורך בציטוט מיותרים של כל אורך התגובה וכ'ו.

    ודבר שני הוא, מכיוון שאנו מדסקסים ומתדיינים על נושאים דתיים ומזכירים פה ושם את אלוהים, נביאים שונים וכ'ו הבה נשמור על שפה נאותה ללא מילים כגון חרטה וכ'ו :)

    (1) ה"תקציר" שלי על האיסלאם היה הכרחי בכדי שתבין ש-1) בניגוד לתורה שנשלחה לבני , האיסלאם נשלח לאנושות כולה בכדי להחליף את כל השליחויות מקודם שנהיו לאובסוליטיים בגלל הסיבות שציינתי. 2) האיסלאם אינו לקוח מתורת בני (אני בכוונה לא אומר "יהדות") ותורת בני לא מהווה "מקור להשראה". העניין שונה לגמרי - האיסלאם (הק'וראן), ביחד עם תורת בני (התורה - תאווראת), שליחותו של ישו (האינג'יל - gospel), שליחותם של דויד שלמה והנביאים בזמנם (הזבור - psalms) ושליחות אברהם (כתבי אברהם - סוח'וף איבראהים) הם ועוד כולם חלק משורה ארוכה של שליחויות שהורדו לאנושות ע"י אללאה דרך נביאים ושליחים שונים. לא רמזתי שאינך יודע מספיק על האיסלאם, אלא הרגשתי צורך להבהיר עניינים אלו בכדי שאוכל לענות על שאלותייך כשאני בטוח שהכל מובן מצידך.

    "We have sent thee inspiration, as We sent it to Noah and the Apostle after him: we sent inspiration to Ibrahim (Abraham), Isma'il, Isaac, Jacob and the Tribes, to Isa (Jesus), Job, Yunus (Jonah), Harun (Aaron) and Sulaiman (Solomon), and to David We gave the Psalms." (4:163)

    לכן הציוויים שמופיעים בתורה המקורית הינם ציוויים שאללאה הביא לבני ישראל - בהתייחסות ספציפית. ולכן באיסלאם מותר לאכול את כל בעלי החיים הימיים והדבר אינו קשור כלל לציוויים שהופיעו או לא בתורה. אלו היו ציוויים שהובאו ספציפית לבני ישראל. באיסלאם, שבא לכלל האנושות,כך אללאה ציווה עלינו לעשות ואללאה יודע טוב יותר מכל. אני כן אתייחס בהמשך לנושא של הציוויים הספציפיים לבני ישראל אך לבנתיים פסוק זה מזכיר את העניין.

    "And unto thee have We revealed the Scripture with the truth, confirming whatever Scripture was before it, and a watcher over it. So judge between them by that which Allah hath revealed, and follow not their desires away from the truth which hath come unto thee. For each We have appointed a divine law and a traced out way. Had Allah willed He could have made you one community. But that He may try you by that which He hath given you (He hath made you as ye are). So vie one with another in good works. Unto Allah ye will all return, and He will then inform you of that wherein ye differ." (5:48).

    (2) בקשר לשבת, עניתי לך. באיסלאם אין שבת. ואין גם יום לפי מודל השבת. אין איסור על ביצוע מלאכה או ציווי על שביתה מלבד תפילת הג'ומעא (תפילת יום השישי) שבה חייבים להשתתף (כמובן שאת כל התפילות כמו כן חייבים לבצע, לא משנה אם זה בעת מסחר או בעת מלחמה וקרב). הבאתי גם התייחסות ספציפית לציוויו של אללאה בק'וראן.

    "O you who believe! when the call is made for prayer on Friday, then hasten to the remembrance of God and leave off trading; that is better for you, if you know." ( 62:9)

    "And when the prayer is ended, then disperse in the land and seek of Allah's bounty, and remember Allah much, that ye may be successful." ( 62:10)

    שמירת השבת הינה ציווי שהובא לבני ישראל בכדי לבחון אותם (הרי הבאתי לך את הדוגמא לאלו שהפרו את שמירת השבת והפכו לקופים וחזירים) ולא לכלל האנושות כולה. רוצה לנוח? רוצה לא לעבוד? בבקשה. אך זה אינו ציווי מאללאה.

    בנוגע ל"היא היום בו בורא עולם שבת מכל מלאכתו". האיסלאם לא מאמין בכך. להיפך, ישנו פסוק בק'וראן המתייחס בדיוק לנקודה הזו.

    אקט הבריאה בקצרה:

    "That is how God creates what He wills, when He decrees a thing, He says “Be,” and it is" (3:47)

    "Creator of the heavens and the earth from nothingness, He has only to say when He wills a thing: “Be,” and it is" (2:117)

    * המפץ הגדול -

    "the heavens and the earth were joined together as one unit, before We clove them asunder" (21:30)

    * לאחר המפץ הגדול, מתכנסים האלמנטים השונים בחלל אחרי המפץ ויוצרים כוכבים, גלקסיות וכ'ו -

    "turned to the sky, and it had been (as) smoke. He said to it and to the earth: 'Come together, willingly or unwillingly.' They said: 'We come (together) in willing obedience'" (41:11)

    * התרחבות היקום -

    "The heavens, We have built them with power. And verily, We are expanding it" (51:47)

    * "זמן" הבריאה או מודל 6 הימים -

    "Allah created the heavens and the earth, and all that is between them, in six days" (7:54)

    למרות שישנו דמיון לתיאור הזה בתורה, השוני המהותי הינו עצום. המילה "day" או "יאוום" (יום) בערבית אינם מתייחסים ליום כיממה כפי שאנו מחשבים. "יאוום" בערבית משמשת להגדרת תקופת זמן מוגדרת ללא קשר לאורכה, כך שעל ידי 6 "days" הדבר מתאר 6 תקופות זמן שונות אחת מהשנייה, ובפסוק הספציפי המילה מתייחסת לעידנים. כמובן שזה יהיה מטופש להגדיר יום וליל ויממה על פי מודל קיום השמש מכיוון שהשמש לא הייתה קיימת עוד בזמן הבריאה.

    ישנם דוגמאות שונות בק'וראן המראות שהמילה "יאוום" יכולה להתייחס לפרקי זמן שונים באורכם, אחד יהיה הפסוק הבא:

    "a day in the sight of your Lord is like 1,000 years of your reckoning" (22:47)

    לכן בקצרה היקום הגיע למצב הנוכחי, עם התגבשות הכוכבים והגלקסיות והתעצבות החוקים הפיזיקליים של היקום, לאחר 6 עידנים שונים.

    * "בורא העולם שובת ממלאכתו ונח" -

    האיסלאם בניגוד מוחלט לרעיון התנ"כי לא אומר שאלוהים שבת ממלאכתו ונח.

    "We created the heavens and the earth and all that is between them in six days, nor did any sense of weariness touch Us" (50:38)

    אלא,

    "settled Himself upon the Throne" (57:4)

    ולכן, "יום המנוחה השביעי" - או השבת, לא נגזר חס וחלילה מרעיון כזה או אחר שאם אלוהים נח ביום הזה, אז אנו חייבים גם. הציווי על בני ישראל בתורה כמו כן אינה נגזרה על פי הרעיון הזה של "יום המנוחה השביעי", אלא הובא כציווי פרטי לבני ישראל בכדי לבחון אותם. אלוהים לא צריך מנוחה, והוא אינו מפסיק את מלאכתו, שכן אקט הבריאה נותר ונשאר וממשיך להתקיים עם כל יום ויום.

    "He it is Who created the heavens and the earth in six days, then established Himself on the Throne. He knows what enters within the heart of the earth, and what comes forth out of it, what comes down from heaven, and what mounts up to it. And He is with you wherever you may be. And Allah sees well all that you do" (57:4).

    (3) בקשר ליום העאשורה אמרת:

    חבל שנתת לי הסבר, וזאת במקום שתביא דעתך האישית.

    אני לא באתי לפה בכדי להביא את דעתי האישית. אני פה בכדי לספק אינפורמציה לגבי האיסלאם ותו לא. על העאשורה איני יכול להרחיב עוד כי הציטוט של שייח אל-ק'רדאווי מספק לך את כל התשובות לאיך, מתי ולמה בנוגע לעאשורה.

  11. 1.באיזו זכות מוחמד ביטל את האיסור על אכילת הבהמות הטמאות והשרצים וקבע שרק החזיר הוא טמא למאמינים?.

    2.מדוע ביטל מוחמד את השבת. העבירה ליום שישי וביטל את האיסור על ביצוע מלאכה?.

    3.אם מוחמד אומר באחת הסורות בקוראן "מאמינים יקרים, אם יש לכם ספקות לגבי אמונתכם לכו והתייעצו עם היהודים שהרי הם קיבלו את הספר לפניכם".. איך הייתכן שבסורות אחרות הוא מכנה היהודים "קופים וחזירים" או מעליב, תוקף, בוזז, משפיל, אונס, רוצח המונים.. (ואני לא מזכיר את השמות שעשה בחייבר).

    4.בקשר ליום עשורה (היום העשירי במוחאראם) שהוא יום כיפור שלנו רק אצל המוסלמים (מוחמד העתיק את החג הזה ולא קיבל אותו ישירות מאללה) - חדית'.

    מדוע תחילה הוא הורה על המוסלמים לצום, אך שינה את דעתו אחרי שהיהודים לא קיבלו אותו כנביא, ואז הורה על המוסלמים "אני ממליץ לכם לצום ביום זה איך אין זו חובתכם".

    5.מוחמד אחרי השמות שעשה בעיר היהודית חייבר, לקח את ספייה היהודיה לאישה (בכח ואיומים) - באותו יום שהוא רצח את אביה, אחיה, ושאר משפחתה.

    האם זהו נביא?.

    בשבילי מוחמד, מה שניסה לעשות זה להיות משה רבנו של חצי האי ערב, אבל משה רבנו יש רק אחד.

    שלום לך גם,

    לפני שאענה לך על שאלותייך אני חייב להתייחס לקיבעון מסויים שזיהיתי בדברייך וגם בצורת התבטאותך, והוא נוגע לקשר בין היהדות לאיסלאם.

    האיסלאם הובא דרך שליחותו של מוחמד בכדי לחדש את האמונה המונותאיסטית באללאה אחרי שהתורה והאינג'יל (גוספל) המקוריים ושאר השליחויות מקדם עוותו, שונו ואבדו. דת האיסלאם לא באה לרשת את מקומן של הנצרות או היהדות, ואינה טוענת להיות דת חדשה ע"י מוחמד אלא באה להחליף את השליחויות הקודמות. האיסלאם הינו בסה"כ אותה השליחות ואותו המסר שהועבר ע"י כל הנביאים והשליחים המוכרים באיסלאם, שאת חלקם הזכרתי לעיל. האיסלאם מהווה את השליחות האחרונה לכלל האנושות ע"י השליח האחרון לאנושות עד בוא יום הדין.

    על פי האיסלאם, כל נביאי ושליחי הנצרות, היהדות וימי קדם שירתו את אללאה ובאו באותה השליחות ועם אותו המסר - בין אם זה היה מכוון לכלל האנושות, הקהילה המקומית שהם שירתו או עם כזה או אחר. לכן, כל הנביאים והשליחים מאז אדם עליו השלום ועד לחותם הנביאים מוחמד עליו השלום נחשבים בעצם לנביאי האיסלאם כולל נוח (נוח'), אברהם (איבראהים), לוט, ישמעאל (איסמאעיל), יצחק (איסח'אק'), יעקוב, יוסף, דוד (דאווד), שלמה (סוליימאן), משה (מוסה) וישו (עיסא) ועוד. חלקם באו כנביאים לבני ישראל וחלקם לעמים אחרים או לאנושות כולה - שליחותם היתה זהה, למרות שהמוקד היה שונה.

    לשאלותיך:

    1. אללאה מצווה עלינו בק'וראן ודרך הסונה (דרכו, דבריו ומעשיו של הנביא מוחמד עליו השלום) לא לאכול ולצרוך את הדברים הבאים: טמאים (כמו החזיר), מתים, אלכוהול, דם, טורפים וטורפים למחצה (קופים, כלבים) ובעלי חיים שלא נשחטו לפי חוקי האיסלאם או ההלכה היהודית.

    O Believers! Eat of the good and pure (lawful) that We have provided you with and be grateful to Allah, if you truly worship Him.

    (2:172)

    O People! Eat of what is lawful and good on the Earth and do not follow the footsteps of Shaitaan, for he is your open enemy.

    (2:168)

    He (Allah) has only forbidden you (from eating) dead animals, blood, the flesh of swine, and that (animal) over which the name of other than Allah has been invoked.

    (2:173, 16:115)

    2. מוחמד לא "ביטל את השבת והעבירה ליום שישי" ויום השישי (ג'ומעא) אינו יום מיוחד להפסקת המלאכה לשם עבודת האל מכיוון שלשם כך יש לנו את כל ימות השבוע ללא הבדל וללא צורך באיסורי מלאכה. למרות זאת, קדושת יום השישי וחשיבותו למוסלמים נובעת מהדברים הבאים, בין היתר:

    * ביום שישי אדם נוצר והיה זה יום שישי בכניסתו לגן העדן ויום שישי בסילוקו מגן העדן ויום שישי בעת מותו.

    * ביום שישי יחל יום הדין והתחייה.

    * ביום שישי המוסלמים מתפללים את תפילת יום השישי וחשיבותה מוזכרת בק'וראן:

    "O you who believe! when the call is made for prayer on Friday, then hasten to the remembrance of God and leave off trading; that is better for you, if you know." ( 62:9)

    ו"האיסור על המלאכה" אינו איסור מאללאה או משהו ששונה ע"י מוחמד ויום השישי באיסלאם (הג'ומעא) לא מתקיים על פי מודל השבת ביהדות. הדבר מודגם בפסוק שאחרי 62:9:

    "And when the prayer is ended, then disperse in the land and seek of Allah's bounty, and remember Allah much, that ye may be successful." ( 62:10)

    3. מוחמד אינו המחבר או היוצר של הק'וראן. אללאה יצר את הק'וראן כספר שמכיל בתוכו את השליחות האחרונה שניתנה לאנושות להכוונה והנחיה עד ליום הדין. לכן מוחמד לא "אמר באחת מהסורות בק'וראן" דבר. מוחמד לימד את הק'וראן והעביר אותו הלאה בעל פה אחרי שהק'וראן הורד אליו מידי אללאה ע"י המלאך גבריאל (ג'יבריל) ואח"כ הטקסט הועבר לכתב.

    לכן מוחמד לא אמר דבר ממה שתיארת בסורות הק'וראן כי הוא לא המחבר וכי דברים אלו לא קיימים. למרות זאת אתייחס לעניין בכדי להפיג את תהיותיך כי זה ברור שהמידע שקיבלת בעניין אינו נכון.

    בק'וראן, ישנם 3 מקומות שבהן אללאה מזכיר את סיפורם של אנשים שנהפכו לקופים וחזירים:

    (1)

    "And ye know of those of you who broke the Sabbath, how We said unto them: Be ye apes, despised and hated!"

    (2:65)

    (2)

    "Shall I tell thee of a worse (case) than theirs for retribution with Allah? Worse (is the case of him) whom Allah hath cursed, him on whom His wrath hath fallen! Worse is he of whose sort Allah hath turned some to apes and swine, and who serveth idols. Such are in worse plight and further astray from the plain road" (5:60)

    (3)

    "So when they took pride in that which they had been forbidden, We said unto them: Be ye apes despised and loathed!" (7:166)

    פסוקים אלו מתארים את העונשים שניתנו לאנשים שסירבו למלא אחר המצוות שניתנו להם מאללאה ע"י משה. זאת התייחסות ספציפית ואזכור לאנשים שהלכו נגד מצוותיו ורצונו של אללאה ונגד שליחותו של משה ובכך הם הוענשו ונהפכו לקופים וחזירים.

    בק'וראן לא נאמר בשום מקום שהיהודים הינם קופים וחזירים. הנה חלק ממה שנאמר על היהודים והנוצרים בק'וראן:

    "They are not all alike. Of the People of the Scripture there is a staunch community who recite the revelations of Allah in the night season, falling prostrate (before Him). They believe in Allah and the Last Day, and enjoin right conduct and forbid indecency, and vie one with another in good works. They are of the righteous. And whatever good they do, they will not be denied the meed thereof. Allah is Aware of those who ward off (evil)" (3:113-114)

    ועל היהודים (בני המאמינים בשליחות משה) בפרט:

    "And of Moses's folk there is a community who lead with truth and establish justice therewith" (7:159).

    4. על כך ענה השייח יוסף אל-ק'רדאווי הנחשב לאחד מגדולי החוקרים ומלומדי האיסלאם בזמנים המודרניים, ואני אעדיף להביא את דבריו המדוייקים משום שקשה למצוא להם תחליף או תרגום הולם:

    The Hadith mentioned here is unanimously agreed upon. After the Hijrah when the Prophet (peace and blessings be upon him) came to Madinah, he found that the Jews of Madinah used to observe this day by fasting. The Prophet (peace and blessings be upon him) asked them the reason for their fast. They replied, This is a blessed day. On this day Allah saved Musa and the Children of Israel from their enemy and so Prophet Musa fasted on this day (giving thanks to Allah). The Prophet (peace and blessings be upon him) said, I am closer to Musa than you are. He fasted on that day and commanded the Muslims to fast on that day. (Reported by Al-Bukhari)

    A Muslim may wonder why the Prophet observed fast on the same day as the Jews while he previously ordered the Muslims not to follow the non-Muslims.

    However, anyone who has carefully studied the Hadiths concerning the fasting of `Ashura will discover that the Prophet (peace and blessings be upon him) used to fast on this day even before he emigrated to Madinah. The Arabs before Islam used to fast on that day and glorified it, and it was the day when they used to cover the Ka`bah. In doing so, they were following their predecessors. It is reported from `Ikramah that Quraysh committed a sin in the Jahiliyah (pre-Islamic era) and they regretted it and were sorry, so they were advised to fast that day to expiate their sin.

    Thus, the Prophet neither fasted `Ashura in accordance with the Jews nor did he started fasting it in Madinah. When He (peace and blessings be upon him) said, We are closer to Musa than you are,, and when he fasted and ordered the Muslims to fast on that day, he was, in fact, affirming the significance of this day and delivering a message to the Jews that Allahs religion is one at all times. All the Prophets are brothers and each has contributed towards the establishment of the truth. Thus, The Muslims are more entitled to follow all the previous prophets more than those who claim adherence to the prophets while they falsified their books and altered their religion. So if the day of `Ashura celebrates the ill fate of Pharaoh and the victory of Musa, it is also a victory for the truth; the same truth that was revealed to Muhammad and upheld by him. Since Musa (peace and blessings be upon him) fasted this day as a way of thanksgiving, the Muslims are more entitled to follow him than the Jews.

    Besides, it is to be born in mind that this agreement between the Muslims and the Jews in fasting this day occurred in the early days of Muslims in Madinah. The Prophet, in fact, liked to be in line with the People of the Book in non-prohibited matters in pursuit of attracting their hearts and winning them over to his cause.

    Later, when their hatred and animosity toward the Prophet and the Muslims were made manifest he ordered the Muslims not to follow them in their way of fasting. However, to keep the significance of the day, the Prophet said, Observe fasting on the day of `Ashura, but differ from the Jews and fast one day before it and one day after it.(Reported by Ahmad)

    5. אני מבטיח לחזור לסעיף הזה בהזדמנות הראשונה, משום שזה מצריך הסבר על הרקע לקרב חייבר וקורותיו.

    לילה או בוקר טוב,

    phobus.

  12. שלום לכולם, למרות שאיני מעוניין כל כך לקחת חלק אקטיבי בדיון זה - מכיוון שזהו בעיקרו דיון המתבסס על תגובות של יהודים, הייתי שמח לתרום לכם ולשתף אתכם באתר זה המכיל 217 מכתביו של הרון יחיא - פרופוננט משפיע של האיסלאם בעולם המערבי. כל ספריו נמצאים שם בשלמותם בחינם בפורמטים html/pdf/doc.

    http://www.harunyahya.com/en.m_book_index.php

    אני אישית מחזיק בספר Allah's miracles in the Quran וממליץ עליו בחום למי שאמונתו מושפעת בחוזקה מהמדע . הוא מופיע בשלמותו גם כן באוסף בלינק המצורף

    http://us1.fmanager.net/api_v1/productDetail.php?dev-t=EDCRFV&objectId=4690

    לאלו שמעיזים לחקור - זהו מפתח מצויין.

    כמו כן אשמח לספק תשובות לכל שאלותיכם בנוגע לאיסלאם ככל שאוכל בתנאי שהן יהיו ענייניות, רלוונטיות ונייטרליות - לשם הרחבת הידע שלכם בנושא.

  13. האהא :) (פאר היצירה). אני מודע לכך, הוא די ישן ובחרתי אותו בגלל זמינותו בזמן הרכישה.

    בכל מקרה מזלי ששמרתי מודם של בזק אך אין לי יותר את הדרייברים שלו. מאיפה אני יכול להוריד? המודם הוא adsl modem ale 150 (אני על vista).

    אין לי פיירוול על אף אחד מהמחשבים.

  14. האם אתה יכול לפרט בקשר לזה? אני בכוונה לא ציינתי כלום בקשר לתשתית של בזק כי כבר היו לי בעיות חמורות איתם לפני חצי שנה (ומכאן

    קווי הטלפון מהמרכזייה המקומית עד לבית הינם חדשים (הוחלפו לפני כחצי שנה) ומרכזיית בזק בשכונה גם היא חדשה (הותקנה לפני שנתיים)
    ).

    בסה"כ חוויית הגלישה שלי היא כזו: מהירות "טובה" וקישוריות מחורבנת. סרטוני פלאש ב- לא נטענים, אני מצליח לעשות שיחות רגילות ב-skype/icq אך בלי שום אפשרות להשיג חיבור כאשר מדובר בשיחת , המסנג'ר כלל לא מצליח להתחבר. שרתי משחק מוצגים כ-offline.

    בכל מקרה תודה על הטיפ רשמתי זאת לעצמי. עוד משהו? מה יכול להיות הגורם לבעיה?

  15. שלום,

    אני לקוח netvision כבר יותר מ-9 שנים על גבי קוי בזק בעל חבילת 1.5mbps. קווי הטלפון מהמרכזייה המקומית עד לבית הינם חדשים (הוחלפו לפני כחצי שנה) ומרכזיית בזק בשכונה גם היא חדשה (הותקנה לפני שנתיים). יש לי router modem של edimax דגם AR-7024-A.

    זה זמן רב (חודש-חודשיים) אני חווה בעיות מתמשכות ומוזרות מאוד של תגובה איטית או חוסר תגובה (response) בגלישה באתרים. הדבר מתבטא בכך שלוקח זמן רב מאוד לדפדפן (ff/ie) ליצור קשר עם אתר מסויים, ולפעמים טעינת הדף מבוצעת באופן חלקי. ישנם אפילו דוגמאות ספציפיות ומוזרות כמו טעינה מהירה של הדף הראשי ב-ynet, אך זה לא מצליח לפתוח אף לא אחת מהכתבות.

    כאשר אני מוריד קבצים בקישור מהיר מספיק המהירות היא תמיד המקסימום של החבילה 200-220kpbs (גם כאשר הבעיה מתמשכת) אך אני צריך לעשות refresh עשרות פעמים בכדי לטעון כל אתר. כמו כן אני לא יכול לסרוק שום שרתי משחק בשום תוכנה (כמו the all seeing eye, hlsw), או לשחק בהם, כי אני לא יכול לעשות פינג לשרתים, או להתחבר אליהם (שרתי , counter strike).

    אני יכול לשלול את המחשבים אצלי בבית כי הבעיה קיימת בכל 3 המחשבים ובנוסף אני משתמש ברשת הטכניון עם הנייד ושם הכל עובד נפלא.

    אני טילפנתי ודיברתי עם נציגי התמיכה הטכנית של netvision והם לא סיפקו לי שום פתרון. הדבר היחיד שמפסיק את ההתנהגות הזו היא ניתוק מהחשמל והפעלה מחדש של ה- modem. וזה גם אך ורק לכמה שעות בודדות.

    אני שוקל ברצינות לתת להם צ'אנס אחרון בשיחה עם תומך בכיר ולעבור לבזק בינלאומי.

    בקשתי אליכם היא לשמוע את דעתכם לגבי מה יכול להיות הגורם לבעיות הללו וכמו כן לייעץ לי איך אוכל לכוון את התומכים במהלך השיחה, אילו דברים כדאי לי לבקש שיבדקו וכ'ו.

    בתודה,

    phobus.

  16. אתה טועה. ישנם 5 שלבים כאשר התקדמות לשלב הבא תלויה בביצוע השלב הנוכחי.

    1) הפעלת המערכת (4 נורות)

    2) זיהוי ה-cpu

    3) זיהוי ה-ram

    4) זיהוי ה-vga

    5) ה-boot

    כאשר היתה הבעיה הקודמת של 3 הנורות, הזיכרון לא זוהה מסיבה כלשהי שעדיין לא התייחסתי אליה. פשוט הוצאתי את 2 המודולים מה-dual channel והכנסתי אחד ל-single לבנתיים וזה פתר את הבעיה והצליח לעבור לשלב הבא. כעת זה תקוע בשלב זיהוי ה-vga.

    כאשר אין בכלל כרטיס מסך בסלוט ה-pcie כמובן שנורה 1 תישאר דלוקה כי אכן אין כרטיס בסלוט שיוכל להיות מזוהה. הבעיה היא שגם אם אני שם את הכרטיס בסלוט הנורה האחרונה עדיין נשארת דלוקה וזה לא עושה boot. בלוח האם ישנם 2 סלוטים של pcie, לא נראה לי ששניהם נשרפו כי המצב נשאר בשניהם.

    האם יש משהו נוסף שניתן לבדוק חוץ מלהביא כרטיס מסך אחר ולהפעיל, ואת כרטיס המסך הנוכחי לנסות ולהפעיל כמו כן עם מחשב אחר?

    אני אובד עצות :-\

  17. אם תוכל לשים לב לדיאגרמה של מצבי הלדים ש-nike הביא, הלד האחרון מראה שהלוח לא מזהה את כרטיס המסך ולא מצליח לעבור את ה-vga detection.

    ולכן אני שואל:

    דבר נוסף ששמתי לב אליו רק עכשיו הוא שעם הדלקת המחשב נורות ה-debugging נעצרות בנורה האחרונה שהיא זיהוי ה-vga לפני ה-boot up. בין אם הכרטיס בסלוט, מחובר, ובין אם הוא בחוץ המצב נשאר אותו הדבר. האם הכרטיס באמת התפגר?

    אני עדיין מחכה לתשובה כלשהי שאוכל לנקוט בצעדים המתאימים איתה. אם אין דבר אחר שאוכל לעשות או לבדוק אני עומד לקנות כרטיס מסך חדש אז אנא ממי שיש לו מושג כלשהו, אשמח לעזרה.

  18. אוקיי, כרגע הכנסתי את כרטיס המסך לסלוט ה-pci-e הנוסף שלידו, והבעיה עדיין נמשכת.

    - ירח , לא שמרתי נקודות של שחזור המערכת. וגם הפעלה אוטומטית של safe mode לא תעזור כי המסך לא עובר אפילו את שלב הצגת הלוגו של לוח האם (אחרי הצגת הלוגו המסך נכבה והפליקרים הקלושים מתחילים).

    אני כבר חושב שזה לא קשור לכניסת לרזולוציית הוינדוס שנדפקה מלכתחילה.

    האם כרטיס המסך מת? :<

    * דבר נוסף ששמתי לב אליו רק עכשיו הוא שעם הדלקת המחשב נורות ה-debugging נעצרות בנורה האחרונה שהיא זיהוי ה-vga לפני ה-boot up. בין אם הכרטיס בסלוט, מחובר, ובין אם הוא בחוץ המצב נשאר אותו הדבר. האם הכרטיס באמת התפגר?

  19. אוקיי כרגע פתרתי זמנית את בעיית הזיכרון. הוצאתי את שני מודולי הזיכרון (512mb כל אחד) ממצב ה-dual channel והכנסתי רק אחד לסלוט של ה-single channel. אין עוד עצירה בשלב 3 הלדים.

    עכשיו חזרנו לבעיה הקודמת.

    * אני איפסתי את ה- והשתמשתי גם בג'אמפר ה-safe boot והתחלתי את המחשב.

    *בפעם הראשונה זה הציג את הלוגו של לוח האם וניסיתי להיכנס ל-windows safe mode ללא הצלחה. אני גם לא יכול להיכנס ל-.

    *איך שהמחשב עולה המסך נדלק ומזהה signal (נורת מסך ירוקה) ואז המסך ונורת המסך נכבים לגמרי וישנם פליקרים של אור ממש ממש קלוש במסך. ישנם גם רעשים ("טיקים") חלשים בהתאם לפליקרים.

    *אני מוכרח לציין שזו אינה בעיה במסך כי אותה התופעה מתרחשת בכל מסך שאליו חובר המחשב. מה גם שהמסך (ה-viewsonic) פועל נהדר כשהוא מחובר למחשב הנייד שלי.

    *שוב, אני לא יכול להיכנס ל- שלא נדבר על safe mode. (או שזה נכנס לשם אבל המסך פשוט לא מציג את זה).

    מה לעזאזל אני אמור לעשות בשלב כזה?

    נ.ב. על מה מורים הלדים שמוקפים באדום בתמונה המצורפת?

    [attachment deleted by admin]

×
  • צור חדש...