תוכן Vidati - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Vidati

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1606
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Vidati

  1. הבעיה היא עם הכונן ולא עם המחשב שלך, אני בטוח שיש לך איזה HDD ספיר, תתקין עליו WIN וממנו תעשה עידכון ל-, ככה אני עשיתי אבל שתדע שזה לא תמיד עוזר, טענו שהם פתרו את הבעיה ב2.15 אבל לא כך הדבר, אני עדיין חווה אותם BSODים אחת ל24 שעות.

  2. שלום.

    אני משוחרר כבר שלושה חודשים, והגיע הזמן להתחיל להתעניין בפסיכומטרי, יש לי וואוצ'ר מהצבא (צהוב כזה) שאם אני לא טועה אני משלם רק 1500ש''ח מסך הקורס אבל לא כולם עובדים איתו.

    אתמול התקשרו אלי מ-HIGH Q והסבירו לי קצת על הקורס, וזה נשמע די טוב אבל הם לא מכבדים וואוצ'רים

    והקורס עולה אצלהם כמעט 9 אלף שקל אבל אם אני נרשם למועד אפריל אז יש לי מין מלגה כזאת לחיילים משוחררים וכמעט 50% הנחה אז יוצא כמעט 5-אלף שקל לקורס.

    שווה? איפה אתם עשיתם את הפסיכומטרי שלכם כמה עלה והאם הייתם מרוצים?

    תודה

  3. זה לא באג, הסתדרתי, למען האמת אני לא נתקל בכל הבעיות האלה, המשחק רץ אצלי על 60 FPS עם המוד שמאפשר את הטקסטורות החדות יותר (8096) ועם הטריק לביטול קריעה של התמונה והמשחק רץ מדהים, עדיין זה מעצבן שיש טקסטורות שנראות חדות וכאלה שפשוט לא.

  4. ניראה לי שיש לי איזה באג מעצבן, תעזרו לאמת אם זה באג...

    אני רוצה לבחור רימון או הבומרנג אבל הוא לא עושה את זה, שמתי לב לזה גם כשאני מנסה לגרום למכונית על שלט להופיע והיא לא מופיע אבל זה כנראה בגלל שעמדתי קרוב מדי לאובייקט מסויים, עוד לא בדקתי את זה.

    בכל מקרה איך אני בוחר את הבומרנג שהיה בכתפור ה-Q?

  5. :xyxthumbs:11@11 תודה

    זה עזר מאוד, אין לי עכשיו קריעת מסך בכלל!

    ממליץ על המדריך הבא:

    http://www.geforce.com/News/articles/how-to-unlock-rages-high-resolution-textures-with-a-few-simple-tweaks

    רשמים שלי:

    מה שכתבתי למעלה עזר לי מאוד, אין לי עכשיו קריעת מסך בכלל, והטקסטורות עכשיו יותר חדות ממקודם, אם אני שם 16384 אז המשחק עובד טוב אבל כל דקה בערך ה-FPS צונח מ-60 ל-2 (מטעין טקסטורות) לאיזה 10 שניות וזה משגע!

    חוץ מזה המשחק עובד ממש טוב.

  6. אל תעשה את זה^^^ קנה של לפחות 60GB אם לא יותר, 40 זה כלום, אתה המשחקים אתה הרי מתקין על ולא HDD, כדי לקצר בזמני טעינה, כל התוכות כמו פוטושופ (למי שמשתמש) ועוד תוכנות שתרצה שיהיו זמינות אתה שם על . חבל לקנות דיסק "רק" לווינדוס.

  7. אני מצטט: הרכיב החדש יתמוך ב-“Extreme HD” – עד לרזולוציה של 2560×1600 יחד עם 3D (?) ומעבד גראפי בן 12 ליבות (!). הוא יהיה עד פי 5 מהיר יותר מהדור הנוכחי ולפי מבחני ביצועים שהדגימה החברה הוא יספק יותר כח מאשר Core2Duo T7200 בהרבה פחות הספק וצריכת חשמל.

  8. אוףףףף!!!! זה כל כך מעצבן! יש לי 5 מגה ואני סובל! אי אפשר לגלוש, הטורנטים עושים טובה שהם עברים את ה100KBPS וYTUBE בקושי זז, עידכונים לווינדוס אני מוריד כבר שעה... מה נהיה?

    זה הגיוני שאני אקבל כזה פינג ומהירות לאירופה?

    1093103872.png

  9. ההבדל בן המיילסטון לדרויד הוא שאחד מתאים לGSM והשני ל... משהו אחר, ברח לי השם...

    בתור בעל מילסטון אני יכול להגיד שזאת הקנייה הכי טובה שעשיתי, המכשיר מאוד מהיר (במיוחד עם תוספים נכונים) ועוצמתי מאוד, אפשר להפעיל הכול על המכשיר והוא לא יאט... המסך מגע אני משער יהיה אותו דבר בM2 כמו ב- M1 ועל זה אני יכול להגיד שהמסך מאוד טוב, טיפה יותר נחות מהאיפון אבל אתה לא תרגיש הבדל, הוא מאוד רגיש ומגיב מאוד טוב.

    מהירות המעבד בM1 היא 600MHZ ובM2 הוא 1GHZ

  10. אם קונים יד שנייה אז את המיילסטון אפשר להביא גם ב1800 ש''ח, התמזל מזלי והצלחתי לקנות אותו ב1550ש''ח כשהוא היה בן שבועיים ובמצב ממש ממש חדש.

    אני מבסוט עד השמיים, גם מהמחיר ומהמכשיר :D

    ולגבי המיילסטון, מאוד ממליץ עליו הוא מכשיר מאוד חזק ומהיר, לא מדשדש הרבה מאחור אחרי הN1 או הSGS במהירות, בכלל מאוד חזק אני ישר התאהבתי בו.

  11. יצא לך ב Total כ 50 ש"ח בחודש לא כולל שיחות :)

    וואלה??? זה מעולה... אבל מה אם יש לי חשבון באורנג'? שאני עדיין משלם על מכשיר שקניתי לפני שנה וחצי ויש לי עוד שנה וחצי לשלם (לא בידיוק אני אלה אמא שלי)...

    איך זה יעבוד?

    וגם אין לי סים דור 3... הם יעשו לי בעיות?

  12. נכון שהמכשיר יוצא יקר בסופו של דבר אבל מי שלחוץ בכסף (חיילים בעיקר) זה פתרון מעולה כי זה פורס לך את התשלום הכללי.

    הקטע הוא שאני לא יודע כמה דקות אני מדבר בחודש.. (אני באורנג' חיילים) אבל זה יוצא בדרך כלל 100ש''ח +\-.

    אז כמה יצא לי המכשיר + כמה דקות שיחה שזה 100ש''ח + נגיד 0.5GB חבילת גלישה + והמכשיר עצמו? אין לי בעיה לפרוס ל36 חודשים אבל מעוניין אותי לדעת כמה יוצא גם ל18 חודשים.

  13. אתה חייל?!?! אם כך תיקח את ה Milestone בסלקום בלי להסס בכלל!!

    ככה אני עשיתי. יש להם כרגע מבצע שה Milestone ב 0 ש"ח לאחר החזר מלא אם אתה מדבר מעל דקה בחודש. כן כן, בלי קאצ'ים.

    החבילה הבסיסית היא 19.9 ש"ח לחודש, שמתקזזת גם כן במידה ואתה מדבר מעל 99 ש"ח בחודש.

    לאחר מכן אתה חייב לבחור חבילת גלישה, אני בחרתי חבילה של 1GB בחודש ב 59 ש"ח.

    סה"כ יצא לי 80 ש"ח בחודש לא כולל השיחות עצמן, ואני מקבל 1GB סלולרי בחודש, כולל 150 ניווטים ב Cellcom Navigator (שזה GPS) ובנוסף אתה מקבל עם זה Dock למחשב.

    במידה ואני מדבר מעל 99 ש"ח - החבילה יוצאת 60 ש"ח במקום.

    והמחירים פשוט מדהימים:

    29 אג' לדקת שיחה,ולאחר הדקה ראשונה 19 אג'. במקום 40-60 בשאר החברות.

    18 אג' SMS, כנ"ל ממש זול.

    בנוגע למכשיר עצמו, חיפשת מסך גדול וטאצ' "שיודע מה שאתה רוצה".

    אז ככה, למיילסטון יש מסך 3.7" שזה די ענקי, ובנוסף, על פי מה שידוע לי, האייפון והמיילסטון הם המכשירים היחידים בעלי מסך מגע Capacitive, כלומר המסך של האייפון ושל המיילסטון מתנהגים באותה צורה.

    רגע אולי זה אמת הפתרון האידיאלי בשבילי...

    1GB זה לא קצת? זה נראה לי ממש קצת.. ומה הכוונה 150 ניווטים? תסביר את עצמך.

    הסיבה העיקרית שאני קצת סולד מהמיילסטון היא שהוא טיפה חלש ביחס לנקסוס ודיזייר... לא כך? ואני מפחד שזה יבוא לידי ביטוי בעוד מספר חודשים כשמשחקים\אפליקציות לא יעבדו לי על המכשיר.

×
  • צור חדש...