תוכן HellWarrior - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HellWarrior

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1195
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי HellWarrior

  1. ואם הוא לא אז אני בטוח 100% שיש גילגול נשמות ואחרי שאתה מת אז אתה הופך ליצור חי כל שהו למשל כלב או אפילו חרק ...

    זו סתירה - לפי הדת - ההבדל בין האדם לבהמה הוא הנשמה - שיש רק לאדם - לחרק או כלב או כל יצור אחר שהוא לא אדם אין נשמה, אז מה זה שווה ? הרי גלגול הנשמות קשור לנשמה, לא ? :hat:

    כמו שכבר אמרתי הרבה פעמים - הדת ואלוהים נוצרו כדי לענות על שאלות שלא היו ואין להם תשובה - זה לא מצריך לחשוב הרבה, כי הפתרון פשוט - אלוהים ! למה ? כי ככה הוא רצה הוא יכול לעשות הכל !

    להאמין בדת או באלוהים זו צרות מחשבה ודעת - זו דעתי - ככה אתה מוגבל במה שאתה יכול לעשות בחיים ויש לך מטרה אחת - להיות עבד של הדת כדי שיהיה לך טוב ב"עולם הבא" - נורא פשוט , נכון ? בהחלט - וגם מתוחכם.

    באמונה דתית אין הגיון - כי לא מחפשים הגיון - הכל כתוב וידוע מראש.

  2. נכון

    וחיבור קבוע בכבלים בDHCP הוא הכי מהיר כי ככה אתה עובד "שקוף" עם הספק - ונחסך ממך לעבור בIntraNet של התשתית בכבלים.

    בקשר להודעה מעליי, נכון מאוד. :xyxthumbs:

    אל תשכח שכל חברה מחוברת בעזרת ספק אחר לחו"ל - הרוב דרך קווים של בינלאומי - וגם דרך קווים של קווי זהב וברק.

    לדוגמא - אם אתה מחובר ל012 ואתה שולח פינג לגרמניה - אתה תעבור דרך Tiscalli - הספק הכי גדול באירופה.

  3. וגם להנעל על משהו זה לא הכי טוב , צריך להסתכל על הכל בצורה "מה הכי טוב בשבילי כרגע - וכרגע זו מילת המפתח פה - כי השוק דינאמי ו2 החברות בשנים האחרונות מתפתחות מאוד ומנסות לראות שהמעבדים שלהם הכי טובים , זה עושה רק טוב לצרכן ואישית - להנעל על חברה מסויימת זו טעות - גם אם לא היה לך נסיון עימה - זה סה"כ מעבד - אתה לא עושה איתו דומדבר תפעולי -זה לא כמו לעבור מWindows ללינוקס.

  4. בחיי

    הבורות חוגגת.

    :nono:

    משחקי לא צורכים יותר מ7-9K בUpload - ז"א - שחיבור ADSL במהירות 256kpbs ייתן פינג זהה לאותו אחד שמחובר לאותו ספק על אותה תשתית במהירות 3mpbs ויש לו אפלואד כפול - כי האפליקציה לא דורשת יותר ממה שהחיבור מספק.

    אם למשחקים בארץ הפינג מעל 40 כל הזמן - לא חשוב איזה ספק אתם - אז כנראה יש רעשים בקו או שישנה בעיה ספציפית עם הספק - לא חשוב על איזה שרת יושב המשחק ואיזה ISP מארח - העניין הוא ששרת שיושב בארץ - ההגעה אליו היא כזאת

    מחשב>תשתית>DNS - הספק שלך > היעד הסופי - ממש קצת לופים .

    לחו"ל העניין שונה - מבחינת הספקים - לא מבחינת הפינג אחרי שינוי מהירות הגלישה כי אותו משחק עדיין משתמש ב7- העלאה - אבל השאלה דרך איפה הם עוברים.

    מהארץ לאירופה לדוגמא :

    מחשב>תשתית>DNS> שרת כללי המוציא אותך לחוץ לארץ> שרת אשר מנתב אותך לאותה מדינה ושהספק שלך עובד עימה ועובד דרכה> הרשת של הספק הזה באירופה > היעד הסופי. - די הרבה לופים - משהו כמו 14-15 - לאירופה זה עוד יותר וזה גם תלוי בחיבור הספק מחו"ל לארץ.

    בכל מקרה - שדרוג מהירות גלישה אצל אותו ספק לא ייספקו פינג טוב יותר .

  5. עם היא לא הייתה מתפללת לשם כול יום האם היא באמת הייתה נרפאת ??!?!?

    אני חייב לציין מהנסיון שלי אחרת...לצערי הרב ...

    וחוץ מזה, תקרא את התגובות שלי מהת'רד הקודם, אין לי כח שוב לפרט :nixweiss:

    אלוהים זו ההמצאה הכי גדולה של האנושות. :screwy:

    על כן על הת'רד להנעל כי אין לו מטרה.

  6. אני מסכים.

    תחכה קצת - כשהכבלים יצאו עם הPVR שלהם המחירים יירדו דרסטית ותרגיש שחבל שקנית משהו שעכשיו שווה 50 אחוז מערכו.

    ועוד משהו - יכול להיות שעוד תקופה מסויימת לא ארוכה חברות הטלויזיה הרב ערוצית ישווקו ממירי PVR יותר מתקדמים ובעלי נפחים כפולים ומכופלים !

  7. תודה רבה רבה על התשובה! :yelclap:

    וניתן לעשות את זה פעמיים-שלוש בשבוע אם אתה ממש משתדל. יכול להווצר להם מצב של אבן שן שמרחיקה את החניכיים החפשיות מן השן ויוצרת כיס, מצתברת, חודרת לעומק וכן... פוגעת בשורש, ואז לא ניתן להציל את השן כלל וכלל. שווה לקחת את הכלב לבדיקה חצי-שנתית או שנתית שתכלול גם בדיקה מקיפה של השיניים.[/quote

    ראיתי את זה בחדשות המדע בערוץ 8, זו משחה כזו בטעם בשר, והכלבים נהנים ממנה מאוד 8)

  8. ד"ר דריה, יש לי שאלה !

    האם זה נכון שלא מומלץ לתת לכלבים עצמות עוף, וכן מומלץ לתת עצמות של בקר ?

    אני לא למה עצמות עוף זה לא טוב, הרי מערכת העיכול של הכלב דומה מאוד לזו של הזאבים והם אוכלים הכל מהכל, ובכלל, כלבי העולם עד לפני כמה שנים (או עשרות) שנים בודדות אכלו עצמות והרגישו טוב עד גיל 20 מופלג לעיתים  :nixweiss:

    תודה מראש !  :xyxthumbs:

    תשובה:

    (בדרך לטכנאי וכבר קואים לי דוקטור  :-*)

    טעות, טעות נפוצה וטפשית. עצמות בקר הן נורא נורא קשות ושיני הכלב, שכבת האמאייל (זגוגית) שעל שיניהם דקה פי 3 מזאת שלי ושלך. נסה אתה לכרסם עצם! השיניים שלך יותר חזקות מפחינה עקרונית ויש לך יותר שורשים (עד 4 בכל מלטאה/טוחנת) והן עמידות יותר לזעזועים בניגוד לשיניים הדקות והמאורכות יחסית של הכלב (או החתול למשל). האמאייל הוא החומר הקשה ביותר בשן אך קשיחות משמעה גם פריכות ולצערינו הרב הוא איננו מתחדש כי זאת שכבה שאין בה כלי דם או קצות עצבים. האמייל יישבר ויחשוף את הדנטין (שנהב). הדנטין אמנם מתחדש מעט כי אכן יש עוברים בו כלי דם מיקרוסקופיים. לצערי, שוב, הוא מתחדש הרבה פחות מהר מהמהירות שבה הוא נוטה להרקב בגלל אותם כלי דם שנשארים חשופים בתוך התאלות המיקרוסקופיות הקשיחות ודרכן הרבה פעמים יכול לעבור זיהום - בעיקר מחיידקים שחיים בפה - היישר למיח השן וזה כאבים בלתי-נסבלים, ומשם חלילה וחס עובר ל-apex (חוד השן) ולזהם את כלי הדם שמזינים את השן ולגרום לאובדנה.

    בקשר לעצמות עוף - עצמות העופות הן מאד מאד חלולות מבפנים (בשביל שיהיו קלות אחרת הלכה יכולת התעופה) ונוטות להתפורר בקלות לצורות מאורכות, דמוי מחטים. לא פעם מגיע חתול או כלב למיון כי נתקע לו עצם כזה בגרון או בדופן הקיבה. קרה ושבב כזה גרם לדליפה של חומצות קיבה אל מחוץ לקיבה - כאבי תופת!

    אל תיתנו עצמות, זה רק מיתוס. הם אוהבים לנשוך דברים אבל זה לא אומר שצרייך לתת להם. ישנם צעצועי גומי קשיחים שיתנו להם את כל התענוג של נעיצת השיניים ללא סכנת הפגיעה בהן.

    נקודות נוספות לגבי שיניים - זה שאתה לא רואה אותן אין זה סימן שהן לא קיימות. לבע"ח יש ב-ד-י-ו-ק את אותן בעיות השיניים שיש לנו ואם הכלב שלך לא אוכל, זה לא תמיד מקרה של אנורקסיה (בצחוק, אין אצלם דבר כזה), שווה לבדוק גם את השיניים. תזכור שהם לא יכולים להגיד לך כיצד הם מרגישים ומה כואב להם ואתה צרייך לעשות מחשבת תחילה ולבדוק. מומלץ לקנות "חטיפים" מיוחדים ללעיסה בשביל כלבים/חתולים המשמשים כפינוק וגם ניקוי שיניים. מומלץ לצחצח אך לא עם משחת שיניים מרידול בטעם מנטה, בשום פנים, אלא במשחות שמציעות המרפאות הוטרינריות (לא תמצא את זה בחנויות רגילות) וניתן לעשות את זה פעמיים-שלוש בשבוע אם אתה ממש משתדל. יכול להווצר להם מצב של אבן שן שמרחיקה את החניכיים החפשיות מן השן ויוצרת כיס, מצתברת, חודרת לעומק וכן... פוגעת בשורש, ואז לא ניתן להציל את השן כלל וכלל. שווה לקחת את הכלב לבדיקה חצי-שנתית או שנתית שתכלול גם בדיקה מקיפה של השיניים.

    טיפול בשיני הכלב

  9. כל פתרון שיוצע חייב לכלול בתוכו את חיסול הטרור, בצורה זו או אחרת.

    זו מלחמת גרילה שבאה גם מהעם - בגלל שצה"ל שם - זה גלגל בלי מעצורים, אנחנו צריכים לקחתיוזמה ולאת משם אם הצד השני לא עושה את זה, בשבילנו.

×
  • צור חדש...