עבור לתוכן

חברים מובילים

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/04/2023 בכל האיזורים

  1. לכן, השארתי לך את הבמה ... מה שמגיע - מגיע ! שאפו !
  2. אוקיי. זה די פשוט... לכן שאלתי לגבי זכרון הכי זול אפשר להשיג בארץ את הדגם הזה למשל. לגבי אחסון בדיוק היום העליתי כאן את זה... כל מילה מיותרת. נ.ב. אם אתה עדיין רוצה לחסוך קצת על חשבון קצת ביצועים אז שים לב שיש גם מבצע על ה980 PRO במחיר עוד יותר זול.
  3. קרוב לוודאי שיש לך 8 גיגה זיכרון מולחם וסלוט אחד פנוי שיכול לקבל עד 16 גיגה זיכרון מהסוג הזה - 16GB DDR4-3200 SODIMM כדי לדעת אם אכן זה המצב, אתה יכול להריץ תוכנה כמו cpu-z ולראות מה מצב הזכרון בנייד שלך. בקשר לאחסון - כל כונן 2280 nvme הן gen 3 והן gen 4 עד לנפח 2 טרה יתאים.
  4. זה אמנם "חלב שנשפח" , אבל ... יש כלל מאוד פשוט בקשר לביוס - אם הכל עובד, ועובד טוב, לא מעדכנים ביוס ! גם אם נמצאים עם גירסה F2 וכבר יצא F4706, לא מעדכנים !
  5. אני לא חושב שיש חילוקי דיעות ביני ליואבקה בקשר למפרט של TMS, אחרת מן הסתם זה היה נכתב כאן. ניתן מפרט מ - KSP בגלל קירבת הסניף, לא בגלל שב - KSP המפרט טוב או זול יותר ( הוא לא זה ולא זה ). הכי נכון לקחת טכנאי מחשבים לטיפול במחשב או אבחון מהות הבעיה ואם נדרש, לשלוח ל - TMS. כל חנות / רשת יכולה לומר " מצטערים, כרגע אין את החלק בסניפנו " גם אם הסניף מטר מהבית. ואם התקלה בכלל לא מצריכה חלקי מחשב ?
  6. אין צורך לא בצילום, לא ברנטגן ולא ב - MRI עוד מעט אתן הכל ...
  7. אני חושב שכלי עבודה מורכב צריך להגיע עם שירות טוב. במיוחד אם הוא נרכש על ידי אדם שלא יודע לתחזק אותו אלא רק להפעיל אותו. ב KSP המצב משתנה בין סניף לסניף אבל מהניסיון שלי השרות של TMS בהחלט יותר טוב מהסניף הממוצע של KSP . השאלה שמרחפת מעל הרכישה זה איך מתמודדים עם בעיה\תקלה . עדיף משהו קרוב לבית . עדיף מישהו מקצועי. KSP יותר קרוב, TMS כנראה יותר מקצועי .
  8. אז ראשית, אני מתנצל על רוח התגובה הראשונה. שנית, לא ממש רואה פתרון לבעיה. כלומר, לא במישור התוכנתי. אפשר להחליף את הצ'יפ של הביוס או לתכנת אותו חיצונית, אבל זה כבר סיפור.