עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. שלום לכולם אני לא מצליח לשלוח בכלל MMS (רושם שולח... ואז נכשל) וגם לא מצליח לקבל MMS (מקבל את ההודעה אבל לא מצליח להוריד את הקובץ המצורף. אני נמצא על הרום של PILOTX האחרון 4.0. ניסיתי להצליב כרטיסי סים: במכשיר אחר עם הסים שלי - אני מצליח לשלוח ולקבל כרגיל במכשיר שלי עם סים אחר אותה בעייה הנ"ל. ניסיתי מול סלקום ולא היו יותר מדי פתרונות... (שינוי PROXY שלא עזר) הצעות ???

  2. Started by kletsman,

    שלום. רכשתי SGS2 באחד מהחנויות והוא באנגלית. לכן אני רואה את היומן כאילו יום שני הוא תחילת השבוע. האם אפשר לשנות את הגדרות היומן? אם לא, האם יש תוכנה חיצונית? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 762 צפיות
  3. Started by oren12,

    שלום, יש מבצעים מטורפים היום כמו שכולכם מכירים Black Friday הטלפונים במחירים נדירים פחות מחצי שבארץ אני רוצה להזמין את הטלפון: http://www.ebay.com/itm/Sony-Xperia-Z3-D6653-Phone-4G-16GB-White-Factory-Unlock-Brand-New-Extra-Gift-/281482469080?_trksid=p2053446.m2308.l4001 השאלה כמה אני אצטרך לשלם בסופו של דבר כולל כל המיסים? תודה רבה :]

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. שלום לכולם האחים שלי הטעינו היום את האייפד 3 עם המטען של האייפוד השאלה היא, חוץ מהאיטיות בטעינה, זה מסוכן למכשיר/לסוללה? האם מפעם אחת יכול להיות נזק?

    • 1 תגובה
    • 921 צפיות
  5. הנגן הראשון מהסדרה החדשה של ARCHOS נחשף: נגן PMP עם WI-FI מסך 4.3" ברזולוציה מדהימה של 800X480. המימדים שלו הם 12.2 על 8.2 ובעובי של 1.5 ס"מ נגן דיי קטן, קצת ארוך אבל דיי קצר. משקל קל מאוד יחסית ל PMP של 190 גרם לגרסת 30G HHD ו 150 גרם ל4G פלאש ונראה לי שרק בגרסת הפלש יש הרחבה עד 16 גיגה. הנגן גם יגיע בגרסאות הארד דיסק של 30 80 ו 160 גיגה ובגרסאות של ה 80 וה 60 גיגה זה בא על חשבון העובי שעומד על 2 ס"מ. זמן בטריה של 17 שעות למוזיקה ו 5.5 שעות לוידיאו. העיצוב דיי דומה ל 604 אבל עם כמה שינויים קוסמטיים. מקורות DAPreview engadget ומהאתר של archos. לינק למפרט המלא: לינק למפרט המלא מהאתר של ARCHOS. תהנו, גיל

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  6. Started by siq,

    שלום לכולם, בזמן האחרון יש לי חשק אדיר לקנות טאבלט... השאלה היא אם אני בכלל צריך אותו... אשמח אם סטודנטים יביאו פה לדוגמא דברים שהטאבלט משמש אותם ועד כמה זה עוזר להם בלימודים תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  7. Started by wooper,

    שלום יש ברשותי motorola razr model v3x

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  8. Started by edeNF,

    קיבלתי את המכשיר QUE NQ501 והוא הגיע עם התוכנה IGO8, התוכנה נחמדה, אבל איך אני יכול לדעת את גרסת המפות שיש ברשותי? מגיע לי שדרוג חינם למפה של הארץ שנכונה לתאריך 07.2009 ואני רוצה לדעת אם היא כבר מותקנת לי או לא. בנוסף אני רוצה לוודא שהמפה של ארה"ב שקיימת אצלי היא הכי מעודכנת שיש. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. Started by Matan22494,

    שלום יש לי בעיה באייפוד שהוא כאילו "ננעל" ואני לא מצליח,לא לסגור אותו ולא לשחק בו וכו' זה המצב של האייפוד : http://www.*צונזר*/upload.php?type=1 במצב הזה הוא תקוע ואי אפשר לעשות איתו כלום בעצם . תודה רבה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  10. Started by mazinya,

    אני מתלבט בין 2 המכשירי האלו. אני מתכוון להזמין מחו"ל. הדיזייר מעט יותר יקר אבל לא יודע אם הוא שווה את התוספת מחיר. לגבי העברית, אני יודע שבאנדרואיד לא אמורה להיות בעיה לכתוב ולקרוא, אבל מה לגבי הוינדוס 7? האם יש תמיכה בעברית (מקלדת, טקסטים וכו')? מה לגבי תמיכה בפלאש? האם קיימת בWP7? על מה משניהם הייתם ממליצים?

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  11. לאחר שמעט ידיעות לאחרונה סובבות סביב ניסיונה של מוזילה להיכנס לשוק הסמארטפונים הזולים עם מערכת ההפעלה \"Firefox OS\", מכשיר שקוף ומעניין מתוצרת LG לשוק היפני מעורר עניין רב באינטרנט לכתבה: http://hwzone.co.il/lg-fx0-%d7%93%d7%95%d7%92%d7%9e%d7%9f-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%95%d7%94%d7%a0%d7%94%d7%93%d7%a8-%d7%a9%d7%9c-firefox-os/

    • 1 תגובה
    • 894 צפיות
  12. האמת, שזה לא בשבילי, אלא בשביל אח שלי. הוא גם רשם את ההודעה, ולכן אני אחראי רק למחצה לתוכן ;D היי אנשים, אני קצת חדש בכל נושא האנדרואיד והמכשירים שלו, אבל לאחרונה שמתי לב שאני ממש ממש רוצה מיילסטון חדש. הוא נראה מדהים, הביקורות עליו מעולות, ויש לו את הגב של גוגל, שבשירותים שלה אני משתמש המון. בכל מקרה, מכיוון שלא קיבלתי הצעה נורמלית מסלקום לגבי הרכישה שלו, התחלתי לברר קצת לגבי רכישה מחו"ל, ויש לי המון שאלות, שאני אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בהם (infer73 מוסיף: בתמורה, שמנמנים רבים ) אני מבטיח שהשאלות באות אחרי חיפוש בפורומים ובגוגל, ואני לא שואל (רק) כי אני עצלן, אלא בעיקר כי גוגל מלא במידע סותר ולפעמים קשה לדעת מה נכון ומה לא. 1.א. וזה הכי חשוב - האם ניתן לקרוא…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  13. שלום יש לי את המכשיר Live with walkman של סוני עם גירסת אנדרואיד של פלאפון. והיא הכי מעצבנת בעולם. חיפשתי גירסה אחרת שתומכת במכשיר (הבנתי שצריך להגיע עדכון לICS אבל מתי?) מצאתי CM 7.2. אין לי מושג איך מתקינים את הרום עם מישהו יכול לעזור לי במדריך? או אולי להמליץ על רום אחר יותר טוב (ICS?) ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. Started by netivi,

    שלום לכל חברי הפורום, אשמח לקבל חוות דעת על המכשירים ועל המומלץ שביניהם..... כמו כן אשמח להצעות אחרות הכוללות את קריטריוניםהדומים לשני המכשירים:GPS+טלפון+WI-FI+B.T+חריצי הרחבה+USB+מחשב כיס. ASUS P525 http://www.pcpocket.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=901&catId=246 HTC P3600 http://www.pdastore.co.il/pdastore/product.aspx?p_id=7006

    • 1 תגובה
    • 937 צפיות
  15. אני מעוניין בכיסויי המתואר בכותרת, קניתי נקסוס 7 ישירות מגוגל, אבל הוא לא הגיע עם הכיסוי. הכיסוי נראה טוב ונראה לי שהוא יתאים לי. אם לא ניתן לקנות אותו בנפרד אני אשמח להמלצה לכיסויים העמידים של OtterBox, יש לי כזה ל-SGS3 והוא מוכיח את עצמו כל פעם מחדש. בכל אופן הייתי רוצה לשמוע חוות דעת על עוד כיסויים שאתם יודעים שהם מגנים ונוחים לשימוש. אני משתמש בנקסוס בצורה ישרה ואנכית, כך שהכיסוי צריך להיות נוח לשני המצבים.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by meidan,

    מישהו יודע איפה אני יכול לקנות את ה- HTC Mozart? האתר היחיד שמצאתי זה amazon.de http://www.amazon.de/HTC-Mozart-Smartphone-Touchscreen-Megapixel/dp/B0046Z7R6U/ref=pd_sim_ce_5 אבל הם לא מוכנים לשלוח לכתובת שלי.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  17. Started by marselef,

    שלום, התקציב הוא עד 1600 שח. מסך מעל 4 אינץ ומעבד שני ליבות... יש המלצות?

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  18. מתחזקות ההערכות כי ענקית הטכנולוגיה תפעל לחיזוק מעמדה של מערכת ה-Android Wear בשוק הצעיר לכתבה

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  19. השחקנית הסינית מתכננת לעבות משמעותית את היצע משפחת מכשירי ה-Miix שלה בעתיד הקרוב לכתבה

  20. Started by ccc,

    מה אתם חושבים על הנגן הזה ? האיכות והגודל מושלמים בשבילי הכי מפריע לי, מה אם אני רוצה להחליף ממטאל עצבני לראפ ? אין מסך... מה עושים ? ואם אני רוצה לדפדף 20 שירים אחורה ? להתחיל ללחוץ שעה ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3470119,00.html

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  21. Started by aenima27,

    נגמרה הסוללה לאייריבר h340 שלי (עקב שימוש מפגר שלי) ואני צריך להחליף אותה. מישהוא מכיר מקום טוב, איכותי וזול???? אשמח לפתרונות מכל הסוגים והמינים תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 962 צפיות
  22. Started by Cyron,

    אני לפני הזמנת ZVM מחו"ל ונתקלתי באתר www.mustop.com, רציתי לדעת אם מישהו שמע\מכיר\השתמש בשירות הזה ? האם הם אמינים ? אני לא מבין בדיוק ממה הם עושים את הרווח שלהם ? בנוסף אשמח אם מישהו יוכל להמליץ על אתר אמין וטוב בארה"ב שעושה משלוחים לארץ ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. שבב ה-Exynos 9825 שמפעיל את מכשירי ה-Note 10 מציע מאפיינים שזהים כמעט לגמרי לאלו של שבב ה-Exynos 9820 אותו כבר הכרנו בתחילת השנה - אך הוא מבוסס על טכנולוגיית ייצור חדשה ומבטיחה בהחלט שתוכל להשתלט על התחום בשנים הקרובות לכתבה

  24. Started by OutRaGe,

    היי אני מחפש המלצה לדיבורית בלוטות' תקציב: כמה שפחות..איזור ה-100 לא יודע איך זה עובד מבחינת תאימות לפלאפונים אבל עדיף שיהיה תואם לכמה שיותר, הנוכחי שלי הוא K610 וכפי שאפשר לנחש לא קניתי אותו אתמול לכן הוא יוחלף באחר בהזדמנות.. תודה מראש.

  25. יש למישהו מושג מתי N77 יגיע לארץ? והאם הוא יצא כבר בעולם?

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות

דיונים חדשים בפורומים