גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
יש לי ZIRE 71 שהוא קצת ישן, מסוף 2003 אני רוצה לקנות כרטיס SDHC שמונה גיגה, הוא יפעל בפאלם?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש SGS PRO בגלל המקלדת - מישהו מכיר במקרה חנות שמוכרת אותו עם מקלדת בעברית ?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש נגן, די פשוט בסה"כ, נפח 8 או 16 GB, משהו סגנון sansa clip, ושלא יהיה לו מיקרופון או שום יכולת הקלטה מכל סוג. עדיף לא ipod כי זה סתם יקר בעיני ואני אלרגי לitunes תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לרגל פסח החלטתי לפנק את עצמי בגאדג'ט בתקציב של עד 1500 למישו יש רעיון לאיזה גאדג'ט נחמד ומיוחד שיעסיק אותי הרבה בסכום הזה?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש סמארטפון סיני מתחת למחיר של 75$, גודל מסך 5 אינצ' או יותר אני לא חושב שזה יהיה סמארטפון ממש חזק, אך אני מחפש את המשתלם ביותר בטווח המחירים הזה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מכשיר עדיף מבין ה2? מבחינת איכות הרמקול,איכות המוזיקה בMP3 וכללי
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום נתקלתי בטלפון, שאני חושב שהוא הכי יפה שראיתי אי פעם, מהסיניים. להלן תמונות שלו: הבעיה, המעבד שלו הוא MTK6577, שהוא מעבד יחסית ישן, עם כמה חסרונות: להלן כמה דברים שכתבו לי על MTK6577, בקשר לטלפון אחר: עקב כך, חשבתי אולי לנסות ללכת לאתר היצרן של הטלפון הזה, ולחפש שם עוד דגמים, יותר חדשים, כך המעבד יהיה חדש יותר, ואולי עם עיצוב דומה או זהה. הבעיה.. לא מצוין היצרן שלו.. הטלפון קיבל את השם הממותג "HDMIDroid", אבל יכול להיות ששם הדגם האמיתי שלו הוא סתם אותיות ומספרים. מישהו יודע מי היצרן של הטלפון הנ"ל? להלן לינק אליו: http://www.chinavasion.com/china/wholesale/Android_Phones/Large_Screen_Android_Phones/4.3_Inch_Dual_Core_Android_4.0_Phone_HDMIDroid_…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
בכתבה שפורסמה פה באתר נאמר כי המחיר יורד לסביבות ה 1,070 ש"ח בגלל השקתו של ה mi3, אולם מחיפוש ברשת העליתי בחכתי רק מחיר של 350 דולרים שהם כ-1300 ש"ח. זהו מחיר מעודכן ונמוך ממה שהיה לפני כחודש, אז הוא עלה 1,500. ככה שאם המחיר ירד לא מזמן, הוא ירד בעוד 300 שקל בקרוב? למישהו יש מושג?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, אבד לי הטלפון לאחרונה והחלטתי כבר לשדרג מכשיר. אז ככה, אני לקוח סלקום וקונה את הטלפון אצלהם וחשבתי על האייפון 4 או HTC (לג'נד?) או, אם אתם חושבים שכדאי לחכות שיגיע הסוני אריקסון ARC? ממש התלהבתי ממנו ואני גם מת על האנדוראיד. לגבי האייפון, הבנתי שיש איזה הגבלות עם הבלוט'ות, אפשר להרחיב? יש לו חיבור 3.5? בעקרון אני משתמש במכשיר להכל , בעיקר מוזיקה, משחקים וצילום אז חשוב גם שתהיה סוללה חזקה. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי לכולם היות והתקנתי רוט, סמסונג אינה מאפשרת לי לעדכן אוטמטית את גרסת המכשיר. כרגע אני תקועה עם 4.1.1 - אפילו לא זכיתי לעבור לגרסה 4.1.2 בה מתאפשר מסך כפול בכל מקרה, היות והבנתי שאם ברצוני לעדכן גרסה עלי לצרוב אחת חדשה, אז למה כבר לא לעדכן למשהו עדיף. השאלה על מה כדאי ללכת. הייתי רוצה משהו שיתן לי את מירב הפיצ'רים אבל בה בעת גם לא לאבד תכונות שסמסונג הוסיפה כמו אותו מסך כפול שאמנם טרם יצא לי להשתמש בו אבל הוא נשמע לי דיי שווה. לכן, חשבתי שכדאי ללכת על רום מבוסס סמסונג. האם יש כזה רק אחד? אם יותר, מה ההבדלים בינהם ומה מומלץ? אם יש משהו אחר ממש מומלץ ולא מבוסס סמסונג אשמח לשמוע גם - רצוי כמובן עם הסבר מה כ"כ טוב בו. תודה לעוזרים ושבוע נעים וקריר
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
250 דולר זה יוצא אלף שקל בערך
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם! לאחר הבנה מרובה הבנתי שאני ממש צריך (רוצה ליתר דיוק) סמארט-פון. באופן חד משמעי ירדתי מהאיפון מהסיבה שהוא מאד נעול ואין אחריות! (אז בבקשה נא לא לדבר על האיפון כאפשרות..) הדרישות שלי מהמכשיר הן די פשוטות מהסיבה שאני איש שנמצא המון בדרכים, בשטח ויש לי מעט מאד זמן להתעסק עם המכשיר בבית. אז ככה: זמן סוללה - אין לי גישה לחשמל לפעמים לכמעט שבוע אני צריך להיות זמין גם כשזה אומר רק להתקשר למשך שיחה של 20 שניות פעם-פעמיים ביום ולהודיע שאני חיי . GPS - אני נמצא הרבה בשטחים ואני צריך GPS אמיתי כזה שיתן לי נקודות ציון גם כשאין לי אינטרנט או קליטה סלולארית או WIFI (במדבר לא מוצאים איזה הוט-ספוט על איזה גמל!) ולא כזה שעובד על אנטנות הסלולר (תתפלאו עדיין יש כאלה). כמו…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, קניתי לפני מספר ימים את הגלאקסי S3 neo , וראיתי שהוא לא מכיל 2 כרטיסי סים (dual sim). חשבתי שזה זיוף וחזרתי לחנות שממנה קניתי (עולם הקולנוע), ושם טענו שסמסונג לא מייצרת מכשירים שהם dual sim. אני זוכר שקראתי ברשת ביקורות על עניין ה - dual sim, לכן זה נשמע לי מאוד מוזר. בנוסף לזה, קניתי לפני מספר חודשים את ה - S3 neo לאבא שלי, והוא כן הכיל 2 כרטיסי סים, והוא נקנה מ - best buy. בשניהם כתוב על גב המכשיר מתחת לסוללה את הדגם i9300i. בשני הרשתות לא נראה לי שמוכרים זיופים. בקיצור, השאלה שלי היא - איזה דגם הוא ה"אמיתי"? אולי סמסונג מוכרת שני דגמים ממש דומים? אשמח לתשובות, העניין הזה משגע אותי
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
motorola הוציא את הסדרה החדשה של droid ביניהם היה את הrazr m רציתי לדעת עם מישהו יודע עם הוא יגיע לארץ וכמה הוא יעלה ? ועוד שאלה האם כדאי לקנות את הhtc desire x ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
השחקנית הסינית הבכירה בשוק הסמארטפונים משוכנעת כי תוכל לספק יכולות זיהוי פנים מדוייקות ובטוחות יותר מאלו של היצרנית האמריקאית הבכירה לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%99%d7%9f-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%a1%d7%9c%d7%a4%d7%99-%d7%94%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%98%d7%99%d7%9e%d7%98%d7%99%d7%91%d7%99/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כנראה עדו חודש אני אהיה בחו"ל (או שאני אבקש מקרוב משפחה שיהיה בחול) ואני רוצה לקנות שם מכשיר סוללרי כרגע אני מתלבט בין : palm pre - שכל הביקורות עליו רק מהללות את המכשיר . meizu m8 - שאני לא ממש מכיר אותו. htc g1 - ששמעתי עליו ביקורות חלוקות לטובה ולרעה. blackberry storm - גם מכשיר שאני לא ממש מכיר. מה שחשוב לי במכשיר זה WIFI ,גלישה נוחה ,מולטימדיה- בעיקר MP3 , זמן סוללה ארוך ככל האפשר ,אפשרות התקנה של תוכנות צד ג' ,יומן נוח לשימוש ,תמיכה בעיברית (לפחות בשליחת SMS והכי חשוב שיהיה ניתן לרכוש אותו SIMFREE שיתאים לרשת אורנג' (כרגע יש לי סים דור 3) כמו כן אשמח לשמוע דעות על המכשירים .
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי. קניתי מאמאזון ארה"ב Tab S6 בגודל 10". המטען הגיע עם שקע אמריקאי. יש לי מטען של טבלט ישן Tab A בגודל 8". האם אפשר להשתמש במטען הישן עם הטבלט החדש? לשם השוואה הנה התמונה (הישן שבו אני ארצה להשתמש נמצא למעלה) תמונה: https://i.imagesup.co/images2/8e4cf44d98a413c104f6d10f1b5db208c372f41c.jpg
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סמסונג הציגה את פאבלט הדגל החדש שלה, שעבר מהפך בסגנון ה-Galaxy S6 ונראה טוב יותר מאי פעם, אך גם איבד כמה מאפיינים שעשויים לאכזב את מעריצי הסדרה המוקדמים. האם התוצר הסופי הוא צעד קדימה או שלא כל כך? כנסו ותשפטו בעצמכם לכתבה: http://hwzone.co.il/ה-galaxy-note-5-הוא-המכשיר-הכי-מתקדם-של-סמסונג-אבל/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
תהיתי האם יש מכשיר עם יכולות דומות (רק מחברה ידידותית יותר), דגש שזה לא יהיה סמארטפון כלשהו ויהיה רק מחשב כף יד עם דגש על הצד של נגן MP3, איכות סאונד וWIFI. ואם יש כזה עם מע' פתוחה (אנדרואיד ושות') אז זה אפילו יותר טוב. מחיר לא משנה כרגע, תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טאבלט ה-Dell Venue 8 7000 מציע עיצוב ייחודי, שבב אינטל מרובע ליבות מדור חדש ופרופיל דקיק אפילו יותר מזה של האייפד אייר 2 – האם זו הנוסחה שתעניק לדל וצ\'יפזילה הצלחה בשוק המכשירים האולטרה ניידים? בקרוב נגלה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%98%d7%90%d7%91%d7%9c%d7%98-%d7%94%d7%93%d7%a7-%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%95-%d7%90%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אז ככה שמעתי שיש נגנים שיותר איכותיים ויותר מומלצים מאייפוד אז ככה רציתי לדעת איזה נגנים יותר איכותיים מהאייפוד אני מחפש נגן של בין 1G ל-4G לא משנה העיקר שזה יהיה נגן עם הסאונד הכי טוב שיש כיום ולא משנה עם זה MP3 או MP4 העיקר מקסימום איכות סאונד
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עם מי אני צריך לדבר? מה אני צריך לבקש מהחנות מחו"ל שתשלח לי? ובכלל כל עזרה והסבר יתקבלו בברכה...
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חבר'ה, הפתיעו אותי במתנה של Lumia 950XL (גרסת הדואל סים). מכשיר מאוד חמוד סך הכל קינפגתי כל מה שאני צריך שם מה שחסר לי כרגע זאת אפליקציה אחת בודדה של קריאת ספרים אלקטרונים (בד"כ ePub ו Mobi). על האנדרואיד השתמשתי ב moon+ reader אולם היצע האפליקציות ל Windows Phone 10 די מביך. יש מבחר לא רע של אפליקציות בסך הכל הבעיה שלי היא שאף אפליקציה לא מאפשרת להגדיר תיקייה אשר כל מה שנמצא בה יהיה בספרייה אוטומטית ככה שאני צריך בצורה ידנית אחד אחד להוסיף קובץ קובץ וזה די מעצבן. כדי לעקוף את זה אני פשוט ניגש מספריית הקבצים ופותח את הקובץ שמזניק את האפליקציה אולם זה לא יעיל כמו Moon+. מישהו מכיר אפליקציה נורמלית שמאפשרת לקרוא מספר נרחב של פור…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-


