עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by ABL,

    אני מחפש אופני הרים XC לאבא שלי במחיר 5000-5800 ש"ח. הסתובבתי בסביבת רחוב חשמונאים ומצאתי שתי זוגות שנראו לי: 2013 Kona Tanuki ב-5000 MERIDA ONE-TWENTY 500 2014 ב-5800 מה טוב יותר?

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. אבא שלי לקוח וותיק הרבה שנים בבזק משהו כמו 50 שנה. ולא יכול להיות שככה מנצלים אותו. הפירסומת של העלאת מהירות הגלישה בחינם היא שקר. אחרי שנגמר לכם המבצע הקודם הם מעלים את המחיר. ואם אתם רוצים לחזור למהירות הקודמת הנציגה תוריד לכם רק שקל במחיר. נשמע לכם הגיוני? הם כבר עשו לו את אותו תרגיל, אם העלאת את המהירות ואתה רוצה לחזור, המחיר הקודם שהיה יעלה. והוא נעשה לא משתלם בעליל. בסוף השארתי את המהירות 15Mb ב-80 שקל. קפיצה של 15 שקל במחיר.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by WarSoul,

    שלום , אני מעוניין לשדרג ל 12 מגה אצל הוט , התקשרתי אליהם והם אמרו לי זיז חבילה של 100 שקל לחודש לשנה התחייבות ל 12 מגה , אחר כך התקשרתי לספק שלי נטויזן וביררתי כמה עולה אצלהם והם אמרו לי 70 שקל , יוצא 170 . מה אתם אומרים ?

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by FastJack,

    שלום. מישהו מכיר חנות זולה שמוכרת נעלי Redback? ובנוסף רציתי לדעת אם ישנה עדיפות בינם לבין בלנדסטון.

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by ronbubl,

    שלום לכולם, אודה לכם על הבהרה ואולי אף על המלצה היכן ניתן לרכוש לגו-דופלו במחיר טוב (ברור שלא בארץ), וכמה אצטרך להוסיף (במכס) מעבר למשלוח המוצר+המוצר בהנחה שסה"כ המחיר לא עובר את ה-1100 (או 1200 ש"ח).

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  6. שלום לכולם.... אני לקוח נטוויז'ן כבר 7 שנים ועכשיו אני שוקל מעבר לבזק בינלאומי.. שתי החברות מציעות אותו מחיר רק נטוויז'ן נותנת לכל החיים... קיבלתי הרבה המלצות על בזק בינלאומי מחברים שמרוצים מהחברה.... אשמח לשמוע המלצות שלכם בנושא... האם להישאר בנטוויז'ן או לעבור.

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by yakir4u,

    http://www.ebay.com/itm/CROSSOVER-27Q-LED-Perfect-Pixel-2560x1440-QHD-DVID-Dual-LG-SIPS-27-Monitor-/120926762189 http://www.ebay.com/itm/CROSSOVER-New-27QW-IPS-LED-27-LG-AHIPS-Panel-2560X1440-QHD-DVI-PC-MONITOR-/111152577746 נראים מסכים ממש מפלצתיים ומחיר משתלם יחסית למחירים המונפצים בארץ ממש עושה חשק לקנות אחד מה אתם אומרים עליהם?

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. אני יודע שהרף למכס הוא של 75$, אבל לא בטוח האם זה מתייחס לכל מוצר, או להזמנה כולה. ואם ביצעתי הזמנה משתי חנויות שונות, אבל באמצעות חברת משלוחים שאיחדה את החבילות יחד (כמו Buy2USA)?

  9. Started by Hochdorf,

    האם מיקרוסופט מאפשרת להוריד בחינם וחוקית כמובן את גרסאות אופיס הישנות שלהם? אפילו המאוד ישנות?

  10. יש לי כרטיס נטען של הדואר מאסטרקארד והוא מוטען בלירה סטרלינג. אני מעוניין לרכוש באמזון USA . האם כדאי לבצע את הרכישה במטבע המקומי דהיינו דולר, או במטבע של הכרטיס - לירה סטרלינג? . תודה

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by 1stcowgirl,

    אני מתלבטת בין בין שני חברות שלכל אחת מהן דגם מוצר שונה. MSI - N680GTX Twin Frozr 4GD5 או EVGA - EVGA GeForce GTX 680 SC Signature 2 EVGA עולה 519$ MSI עולה 600$ - וירכש מהחנות NEWEGG - השאלה שלי הן: מהיכן יותר אמין לרכוש את הכרטיס? מה קורה עם מכס או מעמ או כל דבר אחר? כמה זה יצא לי בסוף? תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. עד כה הייתי משלם לתשתית דרך YES בעיסקה משולבת של 315 ש"ח לחודש, ומהם אני לא יודע כמה לתשתית. כשחזרתי הסופ"ש קיבלתי מכתב מבזק שבו הם כותבים "בהמשך להפסקת התשלום בגין תשתית האינטרנט שלכם באמצעות חברת YES, הרינו להודיעכם כי החל מיום ההודעה, החיובים בגין תשתית האינטרנט שלכם יעשה ישירות דרך חשבון הטלפון. המסלול בקצב 2.5MB בתעריף של 77.22 ש"ח לחודש כולל מע"מ וללא התחייבות למשך שנה. החל מהשנה השנייה, התעריף בגין תשתית האינטרנט יהיה 100.33 ש"ח לחושד כולל מע"מ. ...במידה ותבוטל העיסקה בתוך 14 יום מיום קבלת מכתבנו זה, תחוייבו בתמורה היחסית של השירות על לביטולה." אז קודם כל הם לא חוצפנים שהם מודיעים לי סתם כך ביום בהיר שהם מתחילים לגבות תעריף כה גבוה? ברור לי שהם רוצים שאני אתקשר אל…

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. http://www.health.gov.il/Subjects/Environmental_Health/food/Pages/Restaurants.aspx יש מה לעשות בנוגע למסעדות רשלניות ומקווה שכזו יוזמה באמת תביא לשינוי או תביא לסגירה של מסעדות שלא שמות קצוץ על בריאות הסועדים שלה.

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  14. Started by tmpusr,

    סקר נסיוני לבחירת דגמים לקניה קבוצתית - לחצ/י כאן. לתוצאות הסקר - לחצ/י כאן. QR:

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. לצורך עבודות שיפוץ בבית, שאף פעם לא נגמרות, עלה הצורך מספר פעמים לעשות שימוש בפטישון. אז החלטתי שבמקום להשאיל מחבר כל הזמן, אלך לקנות לי אחד כזה. זה תמיד טוב בארגז הכלים. אחרי שיטוט נרחב והשוואות מצאתי את הפטישון הזה, http://www.sinai-s.co.il/component/virtuemart/cat-16497469/subcat-67375893/subcat-69230416/11569-detail/ שהוא דגם אחד מעל זה שיש לחבר שלי. השאלה היא האם לקנות פטישון חשמלי, שבהחלט מספיק לעבודות בבית, או אולי נטען, אבל עולה כפול

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  16. Started by proevo4ever,

    אני עם הוטנט ואני ממש לא מרוצה! יש לי 40 מגה והוא בקושי מגיע לחצי. על איזה ספק אתם ממליצים שעובדים טוב עם בזק במחיר היגיוני (עד 30 שקל)

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. אני מודע לזה שאנחנו שונאים שרושמים בכותרת "דחוף" אבל הנושא באמת דחוף בגלל שהרכישה צריכה להתבצע בקרוב. בכל מקרה, אמא שלי החליטה במהלך הטיול שלה בארה"ב לרכוש לעצמה אייפד אייר 3G, אבל במהלך הרכישה העסק רוצה שהיא תתחייב למפעיל כלשהו, היות וזה 3G, והיא חוזרת עוד יומיים לישראל אז אין לה מה להתחייב שם למפעיל. הבעיה היא שהחברה לא מוכנה למכור מכשיר unlock והם רוצים שהיא תתחייב. הם אמרו לה שהיא יכולה להתחייב ואז שתצא מהארץ שתבטל, אבל היא עדיין תצטרך לשלם דמי הרשמה למפעיל המקומי. זה ממה שהבנתי. אז הנה השאלה, היא יכולה לתת להם כביכול מפעיל בישראל ואז לבטל? האם זה חוקי לתת להם מפעיל ישראלי או לרשום מפעיל שאינו קיים? היא ניסתה לרכוש דרך Best buy אם זה יעזור, אמרתי לה שתלך ותנסה בחנות …

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by hellforce,

    חברים שלום. עברו חודשיים מאז שהצטרפתי אליהם והכל היה סבבה עד לפני יומיים .. אני שמתי לב שאני לא מצליח לגלוש בכלל דרך OPERA MOBILE !!! הדפדפן מוגדר על USER AGENT : DESKTOP , ז"א להציג את התכנים כמו במחשב .. כל אתר שאני נכנס מנותב אוטומטית לדף הגרדות של הוט מובייל באתר שלהם . רק במצב שמוגדר MOBILE USER AGENT אני מלציח לגלוש מהמכשיר... זה לא יאומן , הם שמו פילטר על USER AGENT !! בינתיים אני מנסה למצוא USERAGENT שהם עדיין לא חסמו והלגדיר לבד דרך ABOUT:CONFIG בינתיים ללא הצלחה, כל יוזראגנט שאני מכניס ואיכשהו קשור לגלישה רגילה "desktop" אני נחסם ... פשוט חוצפה מבחינתם לעשות את זה!!

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. שלום: היום ב-8:20-8:30 בערך, הלכתי לסניף מגה בעיר זבולון קריית אתא (שפעם היה מגה בול קריית אתא), במטרה לעשות קניות והיו לי שני בקבוקי זכוכית להפקדה. כאשר הגעתי לקופה הראשית כדי להפקיד את הבקבוקים, במקום שהקופאית תקח את הבקבוקים ותחזיר לי פיקדון (כמו בשאר המרכולים שבהם עשיתי קניות, כוללה סניף מגה בול קסטרא), היא סרבה לקבל אותם ואמרה לי שההפקדה מתבצעת מחוץ לסניף במחסן שלהם (שנמצא בצד השני של הבניין שמכיל בין השאר גם את הסניף של רשת "יש" ועוד כמה חנויות). מאותו הרגע שלפתי את מצלמה שלי כדי לנסות להשתמש באפשרות הצילום סרטונים כדי להקליט את המתרחש על מנת שאוכל להשמיע את זה לגורם הרלוונטי במקרה הצורך, אולם מאחר והייתי היסטרי, לא תפעלתי נכון את המצלמה כך שההקלטה לא בוצעה (ובאותה …

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. האם מישהו מעוניין ברכישה קבוצתית של כרטיס מסך Sapphire 7950 3GB GDDR5 Retail O.C יש ביקוש ?

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by ירין אבוטבול,

    לפני כחצי שנה רכשתי dell xps 15 9575 זיכרון 16gb מעבד i7 8705G מסך 4K מתהפך (גם טאבלט) המחשב התחמם מספר פעמים ולאחר החלפות חוזרות של הלוח אם ומערכת הקירור קיבלתי זיכוי להחלפה וכאן מתחילה הבעיה. את הדגם הספציפי הזה עם 16gb אין במלאי לחנות שקניתי ממנה ובאתר של דל בארץ ובעולמי אין אפשרות בכלל להזמין מחשב כזה עם המפרט הנוכחי. דל פשוט הורידה את המפרט הזה והשאירה אפשרות לקנייה של אותו דגם מחשב עם חומרה פחות טובה ( מעבד i5 זיכרון 8gb) בשיטוט באינטרנט קראתי שיש עוד אנשים כמוני בעולם שחוו את אותם בעיות. יש סיכוי שיש בעיה סדרתית? כמו הnote 8 נגיד? אני ממש אובד עצות אשמח שמישהו שמבין בעניין יוכל פחות או יותר להסביר לי אם אני קורא את המצב נכון ומה עליי לעשות…

  22. היי, ב26.1.12 הגעתי לסניף ראשל"צ מהסיבה שהנגן שלי, סנדיסק קליפ+, לא רוצה לעבוד. הבאתי אותו לנציג במעבדה והוא ניסה לשחק איתו ואמר שהוא לא יודע מה הבעיה ושולח למעבדה. מאז עבר מעל 3 שבועות ולא קיבלתי תשובה. שבועיים וחצי לאחר המקרה שלחתי להם מייל עם שאלה לגבי כמה זמן זה לוקח אז שאלו אותי מה מספר החשבונית ולאחר מכן לא הגיבו בכלל. א. מישהו יודע כמה זמן זה אמור להיות כששולחים משהו למעבדה? ב. אני יודע שKSP ושירות לא הולכים יד ביד, אבל מכתב מאיים אולי יעזור (כזה של לפני תביעה)? תודה מראש, Zinger777.

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. אני לא יודע לאיזה פורום זה הכי מתאים, אז אפרסם את זה פה: מישהו יודע איך מקליטים שיחות בטלפונים קווים או סלולריים ללא צורך במכשיר להקלטת שיחות? זה חשוב לי כדי שאני אוכל בטלפון הקווי להקליט שיחות עם נציגי תמיכה וכ"ו. כמו כן, אם יהיה לי פעם טלפון סלולרי, לעשות זאת גם שם.

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Sargon,

    בא נניח שיש מישהוא שאתם מדברים איתו בסקייפ באירופה ואתם סומכים עליו שאם תזמינו אליו מוצר אז הוא ישלח את זה אליכם. מה הפרוצדורה להזמין מוצר למישהוא באירופה ושהוא ישלח את זה אליכם בישראל? למשל אמזון באירופה לא תמיד עושים משלוחים לישראל.

  25. היי. אני רוצה לקנות מחשב לצרכי גלישה באינטרנט וצפייה ביוטיוב בלבד. אבל התקציב שלי הוא 1000 ש"ח. האם ה- "11.6 Asus L200HA-FD0053T הוא בעל חומרה שמספיקה לשימוש כזה??? איך הוא באופן כללי??? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים