עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אני מתלבט כרגע בין HOTNET לבין ORANGE (שניהם 20 שקלים, למרות שטכנית אורנג' יותר 'יקרים' ב17 אגורות, לפי: http://www.kamaze.co.il/Site/Internet/Default.aspx ) יש לכם הערות\הארות\המלצות? מה גם שהמבצע של 20 השקלים הללו זה לשנה הראשונה בלבד. מה המחירים ה'רגילים' שלהם לאחר המבצע? כי הייתי רוצה להשאר עם 20 חח *אוליי גם שווה להזכיר שאני מתכוון להביא XBOX ולשחק GTA V אונליין פה ושם, למקרה שזה רלוונטי. חשוב לי גם בכללי הפינגים לחו"ל יהיו איכותיים. עוד משהו, ספקית האינטרנט FAST שמציעה מהירויות גבוהות ב-15 (ללקוחות בזק, שזה אני. להוט זה חמישה שקלים).. שווה משהו או שעדיף ללכת על חברה מוכרת יותר וזהו? דבר אחרון - אינטרנט אלחוטי. יש יתרון לאינטרנט אלחוטי (BESIDES THE OBVIOUS), או שעדיף…

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by ozzo,

    מחפש טאבלט טוב, 10 אינץ לזוג מבוגרים. לרכוש בארץ. באזור ה 2500 שח. אמין, עם מינימום תקלות. תודה.

  3. Started by Googleness,

    תתקשרו לסלקום, תבחרו כל אפשרות חוץ מקניית מוצר חדש (מחלקת מכירות) ויש זמן המתנה שנע בין 30 למיליון דקות זה כבר ניהיה בלתי נסבל. בעוד חברות זה ככה? אני יודע שאני עם הוט צריך תמיכה המענה סביר בין 2 ל20 דקות המתנה גג וגם עם אורנג' אין זמני המתנה קיצוניים בקו השני. עכשיו אני תקוע מאתמול בלי קו טלפון בנייד של סלקום ועדיין לא השגתי נציג תמיכה כי מסתבר שלא רק שהם לא חוזרים אליך כשאתה מבקש בניתוב שיחות (ניתן להקיש 1 ונחזור אליכם בלה בלה בלה) גם יש למערכת שלהם פטיש קשה לנתק שיחות בהמתנה. - - - תגובה אוחדה: - - - אני מעדכן אתכם לבסוף לגבי מה שקרה מסתבר שאתר של סלקום אפשר לנהל צ'אט עם "נציג שירות". לא ענו לי בטלפון אז ניתקתי, ענתה לי נציגה והתקלה שלי הייתה מזה שהודעות שנש…

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by card,

    שלום אני מעוניין לקנות טאבלט שנמכר בארה"ב במחיר מאד זול. מדובר ב-Dell Venue 8 Pro, שמריץ Windows 8.1, ועולה 250$. יש לציין שזה Windows רגיל, ולא RT.. הוא נמכר בין השאר ב-Amazon, אבל הם לא שולחים טאבלטים לארץ במסגרת המשלוחים שהם עושים. אני יכול לקנות את זה ב-Amazon, ולשלוח את זה לקרוב משפחה בארה"ב, ואז לבקש ממנו לשלוח לי את הקופסא לארץ ע"י שימוש בדואר ארה"ב(USPS). השאלה שלי: מישהו עשה את זה פעם? כמה צפוי לעלות המשלוח, כשמה שנשלח זה טאבלט? והאם יש סיכוי שהמכס לפעמים מפספס חבילות כאלה גם מארה"ב? (הרבה אנשים שהזמינו טאבלטים מסין, אמרו שהמכס לא תמיד מתלבש להם על הטאבלט.. אז האם יש סיכוי שזה יקרה גם למשלוח מארה"ב?) תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by פילון153,

    חשבתם פעם לעצמכם שמעבר לחיסכון הרגיל והשוואת מחירי מוצרים בסופר, מי שמחסל אותנו לעיתים כלכלית, זה הבנק שבו אנו מפקידים את כספנו.. טיפים לחיסכון נכון, על מה גובים מאיתנו כספים, למה, כמה ואיך, בכתבה הבאה.. http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2297564

  6. היי קניתי אוזניות של חברת logitech מאופיס דיפו לפני 3 חודשים הם התקלקלו בלי סיבה למי אני צריך לפנות שיטפל בבעיה? יש לי עדיין אחריות עליהם

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by tendo,

    היי, רק רציתי לדעת האם למישו יש דרך זולה לשליחה נעלים זולות (נעל שעולה בסביבות ה 20-30) דולר..? נסיתי מול SHIPTO בחודש שהיה לי פרימיום בו (הגיעו לי שני חבילות אז הייתי חייב) וזה יצא לי אחרי אריזה מחדש בסביבות ה 20$.... יש דרכים יותר זולות אולי?

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. אבל ...כולם? כן, אם את\ה קוראים את זה עכשיו דרך צג כלשהו, אתם חשופים לתביעה הרטרואקטיבית (עד שנתיים, אלא אם כן יש לכם קבלת קניה) של רשות השידור. העילה? אני מצטט את דוברת רשות השידור: מקור: http://technation.themarker.com/1.1894229 אין ספק שיש פה צורך דחוף בחקיקה ואף ברפורמה. היום גם סמארטפון הוא בעל פוטנציאל קליטה לעידן+. ולשם אני חושב שרשות השידור שואפת: להכליל או להעלות את המס על טלוויזיות\סמארטפונים\צגי מחשב שיכליל את מס רשות השידור. לפעמים אני מרגיש כאילו אני חי במדינה אחרת... ואז אני חוטף כאפה בסגנון ה'רשות'

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. מחפש המלצה למנגל חשמלי & קיימים עדיין מכירות חיסול מלאי ברשתות?

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. וכמובן, מה השם של התוכנית שלכם, כדי שאוכל להתקשר ולבקש. תודה!

  11. הזמנתי מהם מהם מחשב לפני שבוע- וכרגע באתר שלהם יש ההודעה: הבאה: [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by ralf7253,

    אני צריך פתרון זמני ל3 חודשים, עובר דירה מדירה זמנית. מה האופציות המהירות והזולות, כל עוד זה לא מהירות של 56K. גר בהדר, חיפה וכנראה אצטרך ראוטר אבל אני לא משתמש בWIFI. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by bagetrek,

    לשיפוטכם ... http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=14790 גם כרטיס בן 3 שנים , גם מחיר הזוי לגמרי , וגם שנה אחריות .. אחלה חנות

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. שלום, מצאתי באינטרנט ביקורות טובות על הדסיק הקשיח Seagate - STDR4000200 - 4TB Backup Plus Portable Drive למטרות גיבוי. בחו"ל המחיר 119$. בארץ משום מה איני מוצא אותם למעט חנות אחת שמוכרת אותה יקר. מבקש מחנויות כמו ivory, ksp, bug, ואחרים ליבא אותן במחיר הוגן. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  15. היי, יש לי מחשב לנובו thinkpad t460 yoga. הוא סחב לי אחלה עד עכשיו אבל התחלתי להשתמש הרבה ב-wifi בחוץ ובדרך כלל אני לא יושב ליד שקע. אני רוצה לקנות מעין סוללה חיצונית. אבל לא מצאתי משהו רלוונטי באתר של לנובו. אני רוצה שהאמצעי ייאפשר לי לעבוד על המחשב תוך כדי שאני עובד איתו. כלומר המצב האידיאלי הוא להגיע למקום בלי שקע עם 100 אחוז סוללה (גם במחשב גם בסוללה החיצונית), וישר לחבר את המחשב לסוללה החיצונית. ואז כשהיא מתרוקנת לנתק ולהתחיל לעבוד על הסוללה של המחשב (כשהיא הרי נשארה על 100 אחוז) אשמח לשמוע המלצות. האם צריך לחשוש מקנייה של מוצר שאינו ייעודי (כלומר לא של לנובו)? אני מפחד מכל מיני שטויות של טעינת-יתר ובעיות עם המתח. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. שלום,אני מחפש חבילה משתלמת עם גלישה חופשית ואיפון או מכשיר אחר ברמה הזו,מעל 500 דקות והודעות מעל 200..אני יכול לבחור במסלול חיילים ד"א.

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by Proww,

    אהלן. אני מחפש לרכוש קורקינט חשמלי. דגש על נוחות, מהירות, בטיחות, צריכת חשמל, קילומטרים. האם זה http://www.kooperscooter.com/Kooper.aspx יספק אותי לפי הנתונים (למבינים)? אשמח גם להמלצות.

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. לדרי הפורום שלום... אני מתכנן לרכוש נתב משומש מסוג LinkSys WRT 1200AC. (הרעיון: הביקורת הזו והתמיכה ב-OpenWRT). זהו נתב שאפשר לרכוש בארץ, אבל במחיר א-ס-ט-ר-ו-נ-מ-י ומפוקע לחלוטין: 745 ש"ח ב-KSP. מצאתי אותו במחיר נוח למדי ב-eBay (‏60 דולר ארה"ב), אבל אני רוצה לדרוש בעצתכם: האם יש סיכוי שיעשו לי איתו בעיה כלשהיא בגלל העובדה שזהו ציוד רדיו, תדרי שידור אסורים ושאר ירקות? כרגע התוכנית שלי היא לשלוח אותו לארץ באמצעות UShops. האם יש חלופה זולה יותר, ועדיין אמינה?

  19. Started by BarBee,

    מישהו יודע איזה מסים יש על יבוא מכונה? מסים, מע"מ, whatever.

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. אז כן, הכותרת אומרת הכל. דיסק קשיח שקניתי מסקייפיסי לפני שנה מתחיל להראות סימני גסיסה. עכשיו הבנתי שבעיקרון חנויות אחרות התנדבו לעזור ללקוחות במצב שלי לאחר שסקייפיסי פשטה רגל, לאן הכי מומלץ לי לפנות? אני אישית מעדיף יותר לנסות לעשות את זה מול היבואן עצמו (מי הוא?). תודה על כל עזרה שתגיע. עריכה- מדובר בקשיח של סמסונג, ה-103SJ.

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. שלום לכולם יש לי מחשב חזק וחדש שמיועד בעיקר למשחקים וחווית המשחקים ממש חשובה לי(פינגים נמוכים מחשב חזק הכל צרים להיות מושלם) לפני כמה זמן הייתי עם החברה שלי בדיזינגוף סנטר ועברנו ליד חנות של DJ וכאלה אז חברה שלי הציעה לי לקנות שם אוזניות הסברתי למוכר שאני מחפש אוזניות אך ורק למשחקים למחשב המוכר הציע לי את הHD 205 והביא לי אחד פתוח לשמוע ולראות אם זה לטעמי ,הקשבתי לאוזניות וזה היה ממש חזק וממש טוב והסברתי למוכר שאני ממש אוהב את הווליום של האוזניות וזה דבר ממש חשוב לי (השמיעה שלי לא הכי טובה ) כמובן שהמוכר יודע כל הזמן בוודאות שהאוזניות בעיקר למחשב ולמשחקי מחשב. קניתי את האוזניות הגעתי לבית כולי בהתרגשות לשמוע את האוזניות החזקות במחשב ולהתחיל לשחק קצת בווליום שאני כ"כ א…

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. טוב אז אחרי השרות הגרוע שקיבלתי ממנהל סניף אילת - שירן שפעמיים הריץ לי את המאוררים הלוך וחזור והלוך וחזור וטרטר אותי ואת אבא שלי מאשקלון לאילת (מתברר שכל מה שהוא היה צריך לעשות , זה לשלוח את זה למעבדה -לדביר בנתניה ) ולא לנסות להיות חכם גדול ולהגיד לי ''המאוררים תקינים'' כי הם לא היו תקינים , וזה שהוא לא מבין בתחום , והוא לא טכנאי - רק טרטר אותי יותר , במקום לעשות מה שכל איש שירות לקוחות היה עושה מפנה למעבדה !! ובזה נגמר העניין תוך כמה שעות . (זיכו אותי , רצו להחזיר כסף מלא , אמרתי לא - ביקשתי עכבר במקום - וקיבלתי אותן - חדש ארוז כמו שצריך , הכל היה בסדר ) אז ככה : פתאום שבוע שעבר , בוקר אחד , המחשב שלי התחיל לעשות בעיות וקרס.. …

  23. Started by Lev Tsimbler,

    שלום, אני אוהב לקונה דברים באינטרנט, בגלל המחיר, המבחר והנוחות. אבל, יש בעיה: דואר ישראל. ככל שהשנים עוברות כך השירות הופך לגרוע יותר. בגלל שמספר חבילות (כולם לא רשומות) הלך לאיבוד, אם החנות מאפשרת לשלוח בדואר רשום בתוספת מחיר סבירה, אני משלם את האקסטרה. עכשיו עולה השאלה מה הדרך הנוחה ביותר לעקוב אחרי חבילות. מניסיוני, יותר נוח שישלחו לי מייל אוטומטי כסטטוס החבילה משתנה מאשר לבדוק ידנית כל כמה ימים. הנה לינק לשרות שעושה בדיוק את זה: https://www.ugivestars.com/he/%D7%9E%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%97%D7%99%D7%9D/ אשמח לדעת איך אתם מבצעים מעקב משלוחים ומה הטיפים שלכם בנושא.

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. כמה שאלות הבהרה בקשר לרכישה מהחנות TMS לפי נסיון החברים כאן מרכישות שביצעו דרכם, 1. הבנתי מהתקנון שלהם שבמקרה והבעייה בחומרה אז האיסוף והמשלוח חזרה יהיה חינם. אבל לא הבנתי בדיוק מה הכוונה תוך שבוע ואחרי שבוע? 2. אין התייחסות לזמן מקסימלי להמתנה לאיסוף לתיקון ולהחזרה. האם מנסיון יש זמן מקסימלי לכל סעיף? 3. אם הוזמן מארז עם מפרט מלא וכרטיס מסך יקר - האם יישלחו הביתה גם הקרטונים של כרטיס המסך ושאר המפרטים? או שהרכיבים נמכרים בגירסת OEM ללא PACKAGE ?

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. שלום, אני מעוניין לקנות איזשהו מוצר מחו"ל וחשבתי ללכת על השירות של אמריקן אקספרס בגלל שיש לי כרטיס שלהם הבנתי שהם נותנים את המחיר הכי זול לדברים האלה..אך אני לא יודע מה טיב השירות שלהם.. מישהו הזמין דרכם ויכול לתת חוות דעת? האם זה אמין? אשמח לכמה שיותר מידע אודותיהם.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים