צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
http://www.facebook.com/OnKsp/posts/246800505347802?notif_t=share_reply מה הדעה שלכם כלפי אותם אוזניות, שמגיעות מחברות טובות (לוג'יטק G35) במקרה הטוב, וחברות קצת יותר בינוניות במקרה הפחות טוב. שווה את השקעה או לא?
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אם אני רוצה להתנתק מנטוויזן לעבור לספק אחר כיצד אני עושה זאת ? מדבר איתם/חוסם באשראי/ עם מי מדברים או עושים מה ?
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
קניתי 2 יחידות של סוללות נטענות לטלפון אלחוטי. כל אחת עלתה 2.98$, ושתיהן 5.96$. היום קיבלתי אותן, אבל במעטפה כתוב מחיר אחר. כתוב שכל אחת עולה 1.57$ ושתיהן 3.14$. אמנם מדובר בסכומים זעומים למדי, אבל סתם מעניין אותי למה זה שונה, והאם זה לגיטימי לפנות למוכר ולברר על כך.
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
קנינו מחשב מ-TMS בסביבות אפריל האחרון.. לאחר חודש וחצי בערך התגלתה אצלו בעיה בכרטיס המסך אז שלחנו כבר את כל המחשב אליהם בחזרה באריזה שלו.. (עם UPS) לאחר כמה ימים המחשב הגיע אבל עם שבר קטן במארז בדלת שלו (חלון זכוכית) וגם כל הפאנל האחורי של המחשב עקום כי כנראה קיבל מכה חזקה במשלוח.. עברו כבר כמה חודשים מאז המקרה ועדיין לא שלחנו להם את המחשב, זה עדיין אפשרי לדעתכם? כי פשוט היינו צריכים את המחשב כל התקופה הזאת ללימודים.. זה בכל זאת מחשב חדש ואני לא יודע אם יאושר לי..
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום, איזו חבילת אינטרנט (הכוללת ראוטר) הכי משתלמת היום לסביבות ה15-30 מגה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, במסגרת רכישת דירה, סיכמתי עם עו"ד שיטפל ברכישת הדירה ושילמתי לו מראש את הסכום שהסכמנו. עורך הדין, תוך מו"מ עם עו"ד של הקונה, ניסחו חוזה עליו חתמתי ועו"ד שלי ביצע הערת אזהרה בטאבו. כבך הסתכמה פעילותו של עוה"ד שיצג אותי בעסקה. בתום תהליכי הרכישה דרש ממני עוה"ד תשלום בסך כ 160 ש"ח אגרה להוספת הערת אזהרה בטאבו ועוד 60 ש"ח תשלום לשליח שהעביר את ההערה לטאבו. לעו"ד קבלה מהטאבו אודות תשלום האגרה אך אין לו חשבונית מהשליח לגבי 60 ש"ח אותם הוא תובע ממני כי לטענתו השליח ביצע הרבה שליחויות ושולם לו עבור כל שליחויות בחשבונית אחת הנושאת סכום גבוה מ 60 ש"ח. להלן שאלותי: 1.האם התשלום הראשוני לעו"ד עליו סוכם כולל גם אגרות לטאבו? 2. האם יש לשלם כ 160 ש"ח לטאבו בעת הוספת הערת אזהרה ? …
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לא מצאתי מקום טוב באזור אשקלון בכלל בדרום רק באג והם יקרניים משנו יודע על חנות באזור
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום אני מתכוון להזמין מחו"ל משקף גלים (אוסילוסקופ). דוגמא לאופציה שאני שוקל: ישלחו לי אותו לארץ, והמחיר שלו יהיה מעבר ל-325$, מה שאומר שאצטרך לשלם עליו מכס, מע"מ. מישהו יודע מהו המכס עבור מוצר כזה? תודה רבה card
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אשמח למידע איך להשיג את המקלדת הזו היא קריטית בשבילי ומשום מה היא אזלה מהמלאי בכל אתר שהיא (היתה) קיימת כשגם כך היא כמעט ולא קיימת באתרים תודה -ישראל
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
הגשתי בקשה לביטול עסקה באיביי והמוכר בהתכתבות שלי איתו סביב זה רוצה שאדרג חיובי אותו וכן הוא אותי ולאחר מכן אבקש ממנו לבטל והוא אכן יסכים...הסיבה לביטול היא שהוא נחשד אצלי כנוכל לפי הפידבקים שנראים מזויפים על עסקאות של סנטים שהוא ביצע... כמו כן לא ניתן להציג את המוצרים האלו שלו כשאני מנסה לראות אותם...יש לציין שעשיתי את העסקה דרך הפייפאל שלי...איך אני ממשיך להתייחס לעניין כי אני מרגיש שאני בידיים שלו כרגע תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות תרסיס אויר לניקוי מארז המחשב. האם מיכל של 400 מ"ל יספיק לי לניקוי יסודי של המארז או שעדיף לקנות 600 מ"ל???
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
בוקר טוב לכם חברים. מישהו פה לאחרונה סגר דיל עם בזק תשתית 2.5Mbit? עד כה שילמתי 39 ש"ח לחודש בהתחייבות למשך שנה, מחר היה אמור להסתיים התשלום המוזל ולהתחיל ב71.90 ש"ח לחודש למשך שנה, ולאחר השנה הזו 100.33 ש"ח לחודש והלאה. הזוי . התקשרתי, בהתחלה אמרה לי ש"המבצע שהיית מנוי בו הסתיים ואין לנו מבצעים כאלה, כיום אפשר לתת לך ב80 ש"ח לחודש". וואלה איזה נתינה מכל הלב.. ביקשתי להתנתק - > העבירו אותי לקשרי לקוחות. שם היא אמרה לי שיש מבצע של 39 ש"ח לחודש ל2Mbit לחודש ללא התחייבות. וזו בגלל החוק שיצא באוגוסט שאי אפשר לחייב את הלקוחות למסלולים הורידו מ2.5Mbit ל2Mbit. אני נשענתי על כך שיש לי חבר שסגר ב39 ש"ח לחודש ללא התחייבות למהירות 2.5, עפ"י תגובות הגולשים באתר Kamaze http://www.…
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום מישהו יכול להמליץ על עוד אתרים עם מוצרים בזול, ומשלוח בחינם, כמו dealextreme? תודה card
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה להזמין תנור של חברת דלונגי, אבל לא כל כך הבנתי מי נותן את השירות עליו... אם הוא מתקלקל או שיש איתו איזשהי בעיה - למי אני פונה? אולי מישהו כאן מכיר ויכול לעזור לי? תודה רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, כיום אני לקוח של בזק ובזק בינלאומי ומשלם 100 ש"ח בחודש על תשתית ו-60 ש"ח על ספק (15Mb). משיטוט ברשת הבנתי שאני משלם הרבה יותר מאנשים אחרים ולכן התקשרתי אתמול לבזק בינלאומי ושאלתי על מבצעים חדשים ונאמר לי שכיום אני משלם את המחיר הנמוך ביותר. לדעתי זה לא נכון. לכן, בתור מישהו שמחפש אינטרנט כמה שיותר זול (ולא בהוט) האם יש לי דרך להתקדם מפה? אשמח לשמוע כמה אתם משלמים על ספק ותשתית וכיצד קיבלתם את המחיר. תודה. נ.ב - אין לי שימושים אחרים כגון טלוויזיה, טלפון, שיחות לחו"ל וכו' - רק אינטרנט.
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כיום אני נמצא בתשתית של בזק וספק של 012 במהירות של 15 מגה, 012 התקשרו והציעו לי לעבור לחבילה של 100 מגה ב100 שקל אצלם. יש למישהו ניסיון וידע האם כדאי לעשות את הצעד הזה ולהתשדרג לשם ? ואם בכלל להישאר אצל 012 ? מבחינת עומסים וכו' חשוב לי להגיד שב012 כבר מספקים לי מהירות של 100 מגה אבל התשתית של בזק זה מה שחוסם את זה ואני נשאר על 15. בבזק רוצים באיזור ה119 שקל ל100 מגה .
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהוא מכיר או שקרה לו???? הזכוכיתהחיצונית של תנור סאוטר מדגם TSD680W התנפצה באמצע הלילה . היא לא הייתה בשימוש כ 12 שעות לפני כן. אשמח למענה
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
לאחרונה אנחנו מחפשים לפטופ לאח שלי לצורכי לימודים ומעט מאוד משחקים (בעיקר Starcraft2). ראינו לפטופ של ASUS שעונה על הדרישות שלנו ובמחיר לא רע. דבר שנראה לי מוזר הוא ש IBM נותנים אחריות על הלפטופ... התקשרנו ל IBM וקיבלנו את התשובה הבאה: IBM אכן נותנים שירות למחשב הזה לשלוש שנים. כל תקלה במסגרת האחריות תתוקן ללא תשלום, תיקון שלא במסגרת האחריות לא יבוצע, גם לא בתשלום. לאחר שלוש שנים IBM לא תסכים לתקן את המחשב גם בתשלום! הסיפור הזה נשמע לי לא משהו, ולאחר קריאה פה בפורום נוצר לי הרושם שיהיה קשה לקבל אחריות ראוייה במקרה של תקלה במחשב, כמו לדוגמא בסיפורים האלו: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=513280.0 http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=513616.0…
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול מה הספק המומלץ ביותר כיום כדי לקבל את המירב מחיבור 12/1 שלי. הן מבחינת עלות והן מבחינת מהירות. תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
זה הזמן לשלוח בקשה לפטור מתשלום אגרה לשנת 2014 (בפעם האחרונה - כי מ-2015 האגרה מבוטלת) זה הטופס שצריך למלא
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום תמיד כאשר הזמנתי מאמזון ההזמנות היו מגיעים אלי עם ש חברת המישלוחים בר עד הבית לרוב עם שליח נחמד מאוד😜 הפעם עשו לי טרור עם זה שאמור להגיע לנקודה האחרונה שזה הבית שלי פעם ראשונה שהמישלוח מגיע אלי עם DHL (לא שהיה לי משהו נגדם לפני היום) כמו תמיד שלחו לי סמס עם זה שאני צריך לבחור נקודת מסירה. בהתחלה חשבתי שזה אותו דבר כמו עם בר ואם אני לא יבחר נקודת מסירה יגיע אלי הביתה כמו תמיד. אפילו בקישור היית אפשרות לבחור שכנים דלת שער ועוד דברים.... כל הזמן הזה היה כתוב לי בשילוח שהמשלוח בהמתנה 😶😐 לא שהבנתי אז מה הכוונה שלחתי מייל ל DHL עם בקשה להסבר זה היה מייל ראשון נורא מנומס כי חשבתי בהתחלה שזה איזו טעות באתר ושזה אף עוד יגיע א…
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, לפני כחודש וחצי רכשתי מחשב של דל מארה"ב עם אחריות בינלאומית. לאחר שימוש של כשלושה שבועות המחשב נתקע- והווינדוס לא עלה- ממספר בדיקות התגלה בעיה בהארד דיסק. פניתי לשירות לקוחות של דל שאמרו לי שעליי להעביר את האחריות לארץ-בוצע אחרי שבוע! לאחר מכן שלחתי את המחשב לחברת "יעל פתרונות" הנציגים של דל בארץ, שם נאמר לי בפירוש שהתיקון יבוצע תוך 7 ימי עסקים. במהלך השבוע וחצי האחרונים התקשרתי להתעדכן בתקלה ונאמר לי שיש תקלה בהארד דיסק וצריך להחליפו עברו כבר יותר משבעה ימי עסקים ועדיין המחשב לא מוכן, ויותר מזה כרגע התגלתה בעיה בלוח האם. חייב לציין שהשירות של יעל פתרונות שירות ברמה הכי נמוכה שיש- נציגים נוראיים שלא אכפת להם מהלקוח. בנוסף דברת…
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ראיתי ששינו את החבילות של הטריפל לכמה דרגות,ומחירים. ראיתי בתנאים שיש הגבלה עד 50 גיגה תעבורה איזה חבילה הכי משתלמת ? מבחינת ערוצים וחבילות.. והאם ספק של הוטנט איכותי וללא התנתקיות
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני חושב שהכותרת מסבירה את השאלה שלי. המקלדת עלתה טיפה יותר מ-150$ כולל משלוח. למיטב הבנתי אני אמור לשלם על זה עמלת מינימום של 30 שקל בערך (אם בכלל).
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום רב לחברי הפורום הנכבדים לאחר מעבר דירה עברתי מתשתית הוט לתשתית של בזק. המשכתי לקבל חיובים על תשתית הוט וסברתי בטעות שזה התשלום עבור התשתית בבית של ההורים שלי, שעליה שילמתי בעבר. מסתבר שההורים שילמו על התשתית שלהם בעצמם, ואותי חייבו על התשתית בבית שעזבתי. כבר תקופה ארוכה. בתקופה זו הייתי מחובר לתשתית של בזק. בהוט טוענים שלא הייתה בקשת ניתוק ושהציוד שלהם אצלי ומבינתם כל התקופה הזו הם נתנו לי שירות. כנראה אוכל לקבל איזשהו אישור מבזק/בזק בינלאומי שבתקופה זו גלשתי עם שם המשתמש שלי על תשתית של בזק. אם למישהו יש רעיון מה בדיוק לעשות על מנת לקבל איזשהו החזר או פיצוי אשמח. בברכה, ניסים
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-


