אוזניות גיימינג, מה דעתכם? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוזניות גיימינג, מה דעתכם?


BigTools

Recommended Posts

http://www.facebook.com/OnKsp/posts/246800505347802?notif_t=share_reply

מה הדעה שלכם כלפי אותם ,

שמגיעות מחברות טובות (לוג'יטק G35) במקרה הטוב,

וחברות קצת יותר בינוניות במקרה הפחות טוב.

שווה את השקעה או לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחירים מאוד גבוהים ולא תמיד התוצאה שווה את זה. השוק הזה דיי בהתחלה ולא יציב במיוחד, הרבה מוצרים שהאיכות בניה שלהם לא טובה מספיק או שהתוצאה בסאונד לא מספקת. בעיה נוספת זה שלקונסולות בקושי אפשר למצוא אוזניות טובות בזמן שבמחשב יש כל כך הרבה שקשה לדעת מה לבחור.

כרגע החברות הגדולות יותר (כמו LOGITECH) מפגרות מאחורי חלק מהחברות הקטנות יותר, במיוחד ביחס למחיר. לא יודע בקשר ל TT לא כל כך אוהב את המוצרים שלהם בכללי אבל יש כמה חברות אחרות שמציגות מוצרים ברמה מאוד גבוהה.

Corsair הציגו כמה דגמים שמדמים סראונד והביקורות מאוד טובות.

turtle beach מאוד גדלו בשנים האחרונות (לא זמין בארץ), האוזניות שלהם נותנות סאונד מרשים וגם WIRELESS ותמיכה בקונסולות. החיסרון שלהם זה שלכל פלטפורמה יש אוזניות שונות, אין מספיק דגמים שתומכים בכולם וגם אם יש בדרך כלל צריך לקנות תוספות. חיסרון הרבה יותר גדול זה האיכות בניה, נמוכה יחסית והאוזניות נשבראות להרבה אנשים.

Mad Catz הציגו ליין מאוד מרשים תחת השם TRITTON, האיכות בניה טובה יותר אבל גם עם האוזניות האלה יש מעט בעיות. בנוסף לזה הכל חוטי מה שפחות נוח. התמיכה במחשב ובקונסולות מושלמת. האוזניות זמינות בארץ אבל המחירים מאוד יקרים, כרגע במלאי יש רק את הדגם שמדמה סראונד עם 2 רמקולים (800 שקל, אפשר גם 700 אבל OPEN BOX), יש אחד יקר יותר עם 8 רמקולים שעושה עבודה הרבה יותר טובה (כ 1000 שקל).

אפשרות חדשה שראיתי ב KSP זה ה SHARKOON. חברה גרמנית קטנה, האוזניות שלהם מאוד דומות לשל ואני חושב שהם מבוססים על אותו מוצר. הביקורות ברשת מאוד טובות, אומרים שבמשחקים התוצאה מצויינת, האוזניות מאוד נוחות האיכות בניה טובה וגם העיצוב יפה. המחיר בארץ 660 שקל לדגם עם ה 8 רמקולים (140$ בחו"ל). גם במקרה הזה יש מספר חסרונות כמו חוטים ואיכות לא כל כך טובה למוזיקה (בעיה נפוצה באוזניות גיימינג). יתרון גדול של המוצרים שלהם זה שהם מגיעים עם תמיכה מלאה בכל הקונסולות וגם מתאם חשמל עם 3 ראשים (אחד לכל איזור), אז אפשר לעבוד עם האוזניות לחו"ל.

בקיצור אם אתה רק משחק ויש לך את הכסף, יש דגמים טובים שאפשר לקנות במחירי שנעים בין 400 ל 1000 שקל (בהתאם למספר הרמקולים, איכות המוצר ושם המותג). לא כל מה שמגיע מחברה גדולה יהיה עדיף, מומלץ לבדוק את כל החברות. אם קונים עדיף לקנות אחד שמאפשר לשחק גם במחשב וגם בקונסולות (למרות שאלה בדרך כלל יקרים יותר). יש הבדל גדול בין לשחק בסראונד ללשחק בסטראו, במשחקי יריות יותר קל לזהות מאיפה אנשים באים ובמשחקים כמו DEAD SPACE זה גורם לך להרגיש יותר במשחק (וגם מגביר את הפחד).

חשוב לבדוק טוב טוב לפני שקונים, חלק לא קטן באוזניות שיש בשוק לא יספקו סראונד טוב וחלקם גם לא טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה מה אתה מחפש, של חברות כמו סנהייזר בפרוש יתנו תוצאה טובה יותר באיכות הסאונד. מצד שני אין להם את היכולת לדמות סראונד כמו שצריך, זה לא היעוד שלהן. בסופו של דבר לכל סגנון או לכל שימוש יש אחרות.

נגיד האוזניות של ULTRASONE, מדהימות עם צליל מדהים שיכולות לדמות סראונד בצורה מושלמת (הדיסק הדגמה שלהם מדהים). ברגע שמנסים לשמוע איתם שיר POP האיכות גרועה, במשחקים הסאונד גרוע, בסרטים בחלק מהמקרים הסאונד גרוע.

אם תנסה לשחק עם גיימינג טובות מהר מאוד אתה תרגיש את ההבדל, האוזניות האלה יוצרו במיוחד בשביל זה, זה מה שהן עושות טוב. תשמע איתן ואתה תרצה לבכות כי בזבזת כל כך הרבה כסף וזה נשמע כל כך גרוע. התכנון הפיזי שלהן מאוד שונה, המיקום של הרמקולים, הטכנולוגיות שמשתמשים בהן הסוג של הרמקולים שבשימוש, גם המבנה של הגוף שונה מאוד. אוזניות גיימינג מרופדות יחסית, בערך כמו אוזניות DJ, בגלל היעוד שלהן לשימוש ארוך.

עוד יתרון שיש לאוזניות האלה (בולט ב SHARKOON, TRITTON ו turtle beach) זה היכולת להכין פרופילים שונים לאוזניות ולשלוט בתדרים השונים בנפרד גם דרך תוכנה יעודית וגם ON THE FLY עם שלט שמחובר לאוזניות. זה מאפשר לך להתאים ולשנות את הסאונד בהתאם למשחק בשניות, להדגיש באסים או להשטיח את הסאונד טיפה בשביל להבליט רעשים מסויימים כמו צעדים.

עוד נקודה חשובה זה המיקרופון, האוזניות האלה מגיעות עם מיקרופון טוב וברוב המשחקים היום יש אפשרות לדבר עם שחקנים אחרים במקרופון, בנוסף לזה בחלק מהחברות (שוב SHARKOON, TRITTON ו turtle beach) המיקרופון מתאים גם לקונסולות. מיקרופון לקונסולות עולה 120-200 שקל והמיקופונים של MS וסוני באיכות נמוכה בהרבה.

אני מסכים שאפשר לשחק טוב מאוד גם עם אוזניות רגילות (אני משחק עם אוזניות פשוטות יחסית של AUDIO TECHNICA), אבל אוזניות יעודיות מוסיפות למשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה מה אתה מחפש, של חברות כמו סנהייזר בפרוש יתנו תוצאה טובה יותר באיכות הסאונד. מצד שני אין להם את היכולת לדמות סראונד כמו שצריך, זה לא היעוד שלהן.

האזנת לסט סנהייזר ב 500 ש"ח פלוס בעת משחק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-Head Hi-Fi יש דיון בארוך 22 עמודים על טובות לגיימינג. מצאתי אותו בחיפוש בגוגל. הם מתעבים אוזניות שמדמות סראונד. לטענתם טובות עדיפות גם במשחקים על גיימינג. מה שהפתיע אותי זה שהם טוענים שאוזניות סאנהייזר HD555/595 לא מתאימות למשחקים בכלל וממליצים על Beyerdynamics DT990 600OHM אם יש תקציב ומגבר מאוד חזק או Audio Technica ATH-AD700 בתקציב מוגבל ובלי מגבר. בקצרה דיון מאוד מעניין עם סקר. אוסיף קישור בערב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יצא לי לשחק עם סראונד אבל זה נראה לי סתם גימיק מטופש שרוכב על גל ה"גיימר". אני לא אוהב כשמתערבים בסאונד, וכל האפקטים המטופשים האלו. עם טובות ואפילו לא כל כך טובות אין שום בעיה למקם מקור במרחב, כן גם רק בסטריאו.

אני לעומת זאת בקושי משתמש באוזניות למשחק, מעדיף לשחק עם ה-5.1, אבל אין שום בעיה לשחק גם עם ה-SR60.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי להשתמש בהרבה , מאוזניות של 50 שקל ועד של 100 יורו. בסופו של דבר בסטראו ה Audio Technica נותנות תוצאה יותר ממספקת.

בקשר לאוזניות סראונד, זה מאוד שונה מדגם לדגם, יש כאלה שמבוססים על 2 רמקולים (אחד בכל אוזן) ושם בדרך כלל התוצאה פחות טובה. יש אחרי שמבוססים על פיזור רמקולים (4 בכל אוזן) ואז מכל אחד מהם יורים את הצליל לחלק אחר של האוזן מה שנותן אפקט הרבה יותר טוב בסראונד אבל פחות טוב לשירים וכו'.

גם ULTRASONE מבססים את הטכנולוגיה שלהם על פיזור הסאונד על האוזן מה שנותן במה הרבה יותר גדולה אבל בצורה שהם עושים את זה פוגעת מאוד בבאס ונותנת לאוזניות שיהיה שטוח מידי להרבה אנשים.

אוזניות רגילות בדרך כלל מעיפות את הצלילים ישר למוח, האלה עם ה 4 משתמשות ברמקול אחד לבאס שהוא באמת ישיר יותר (ולכן שומר על באס טוב) וה 3 האחרים מפזרים את הסאונד על האוזן ונותנים הרגשה של סראונד.

כשהביצוע נכון התוצאה יכולה להיות מדהימה, צליל נקי ומפוזר שנותן הרגשה שבאמת נמצאים באמצע המפה במשחק (או במקרה של ULTRASONE בהופעת ג'אז או ליד הים).

זה נכון שהשוק מלא עכשיו בזבל שממותג לגיימינג אבל זה לא אומר שאין מוצרים טובים שבאמת מוסיפים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...