צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
היי חבריה, אני אוהב עבודות עץ עשה במו ידך יש לי מסור ג'קסון אך איני מצליח לדייק בחיתוכים. לאחרונה ראיתי מסור בערוץ הקניות : http://www.21.tv/p-42036/Rotorazer_%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%A8_%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99_%D7%9E%D7%A1%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%91_%D7%A7%D7%98%D7%9F אחד נוסף ב אלי אקספרס : http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-TO-Russia-Ukraine-Kazakhstan-Uzbekistan-400W-Rotoraer-Saw-circular-eletric-motor-saw-3-pcs/1736234743.html או זה http://www.getit.co.il/Prod/69153/ תודה
-
- 0 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן אז בחרנו להצטרף לחגיגת ה 4K, אני מתעניין בשני טלויזיות שהם במחירים דיי שונים כי התקציב לא ברור לגמרי ואשמח לביקורות/המלצות יחסית למחיר, אם יש טלויזיה נוספת שתרצו להוסיף שהיא מומלצת במקום טלויזיה אחרת כאן באותו מחיר פחות או יותר, בכיף השימושים הם פחות או יותר שידורי טלויזיה רגילה, כדורגל והמונדיאל (שאני מתכנן לראות ב HDR, אז אם יש טלויזיה שלא תאפשר את הצפיה בגלל חוסר ב HLG אשמח לדעת מזה), סרטים וסדרות , פלייסטיישן המועמדים המובילים הם השניים האלו: ראשית הטלויזיה הזו: https://www.wallashops.co.il/טלוויזיה-49-4K-SMART-LED-דגם-49SK7900Y/pi7xb49sk7900y אני יכול לקנות אותה ב3,390 (יבוא רשמי) שניה הטלויזיה הזו: https://www.wallashops.co.il/טלויזיה-50-LED-…
-
- 1 תגובה
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה הזמנתי מוצר מebay המוצר נשלח מארה"ב במשלוח UPS Mail Innovations® Priority מספר המעקב הוא רצף של 18 מספרים . דיברתי עם UPS ישראל והם אמרו לי שהחבילה עברה לדואר ישראל. ושאני צריך לקבל את החבילה דרכם ! כמובן שלדואר ישראל אין מושג על מה אני מדבר כי הדבר היחיד שקיים אצלם בלקסיקון הוא מספר מעקב שמתחיל ומסתיים בשתי אותיות אנגליות ! חשוב לציין שלפי אתר UPS שרשום שנעשו כבר 3 נסיונות למסור את החבילה ! הם אמרו לי שזה פשוט מתעדכן אצלם אוטומטית למרות שהחבילה נמצאת בכלל בדואר ישראל !
-
- 1 תגובה
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שם הפרוייקט: GitaraTabs הסבר: שלום, עבדתי על האתר הזה די הרבה ואשמח לקבל תגובות בונות גם על האתר עצמו וגם על מהותו: GitaraTabs - טאבים, אקורדים, תווים ושיעורי גיטרה באינטרנט. [/"]www.gitaratabs.com] זהו אתר ללימוד גיטרה המשלב טאבים, אקורדים, תווים ושיעורים. דרישות: אני כרגע צריך משווקים\מקדמי אתרים, אם מישהו בעל שליטה על קהל יעד כלשהו שיצור קשר. תוספות: בקרוב האתר יכיל עוד כ-150 אלף קבצי GuitarPro איכותיים להורדה. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום מחפשת איפה אפשר להדפיס אלבום תמונות על דפי כרומו בגודל A4, סביבות ה30 דפים בכריכה קשה. בזמנו הזמנתי גרופון לאלבום של זומה של 28 עמודים ב49 ש"ח (בנוסף ל- 39 ש"ח דמי משלוח), והייתי מרוצה אבל כרגע אין מבצעים והמחירים שלהם די בשמיים (http://anan.zooma.co.il/price) לא אכפת לי איפה לעשות את העריכה אם באתר של חברה דוגמת זומה או בעצמי ולהכין PDF, כך שאפשרי גם דרך מכון העתקות אם אתם מכירים מישהו שעושה את זה במחיר סביר... אודה אם תוכלו להמליץ.
-
- 3 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות 16GB זכרון מאמזון, אבל קיט של 2X8GB עולים 130+ דולר.. אז אני רוצה לקנות שניים של 8GB כל אחד בנפרד, אם אני מזמין כל אחד, אחד אחרי השני, יצרפו אותם בסכום וייגבו ממני מסים על סכומם יחד?
-
- 4 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מסתכל בזאפ על כסא למחשב ואני מתחיל לעלולת ולעלות בטווחי המחיר אבל להפתעתי - אף חנות לא אומרת על שום כסא מיהו היצרן... מדוע?! האם כל הכסאות הנמכרים בזאפ זה זבל סיני כזה או אחר?! האם אין דרך להינצל מכסאות זבל של סינים?
-
- 4 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4106565,00.html אומנם זה כבר פורסם בשירשור אחר, אבל לדעתי שווה שירשור שלעצמו.
-
- 4 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב חדש של DELL שמגיע HD מכני. יש אופציית שדרוג ל-SDD. התקשרתי לחנות לשאול אם המחשב ה"משודרג" מגיע כך מהיצרן או שעושים את זה במעבדה והאם זה פוגע באחריות. הבחור הנחמד ענה לי שעושים את זה במעבדה וזה לא פוגע באחריות. נשמע לי מוזר מצד אחד. מלבד זה שכביכול "התעסקו עם המחשב" שזה משהו שמעבדות שנותנות אחריות לא אוהבות, זה אומר שמעבדת DELL תיתן אחריות גם ל-HD של החנות? מצד שני, ראיתי את אופציית השדרוג הזו בהרבה חנויות. למישהו יש נסיון עם קניה כזאת? תודה
-
- 5 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היום הזמנתי דרך האתר של איבורי מספר חלפים לאיסוף בסניף רעננה. לפני שהגעתי לסניף בדקתי את ההזמנה באתר והיה רשום שההזמנה מחכה בסניף. בסניף ניגשתי לדלפק השירות אל ליאור שהיה פנוי, נתתי לו את מספר ההזמנה וביקשתי שיביא אותה. הוא טען שההזמנה לא אושרה ושהייתי אמור להתקשר לוודא.הבהרתי לו שבאתר היה כתוב שההזמנה בסניף אבל הוא התעקש שהיו צריכים לשלוח אלי SMS גם אחרי שהבהרתי לו שאין לי מכשיר סלולרי. בנוסף הוא התעקש שהוא לא יכול לעזור כי זה המחלקה של האינטרנט שלא קשורה אליו. הוא סרב להתקשר למחלקה הרלוונטית כדי לברר את הדברים ואמר (כבר בטון מאוד לא נעים) שאני אתקשר בעצמי, שוב הסברתי לו שאין לי טלפון סלולרי וביקשתי את המספר של מחלקת האינטרנט שמופיע באתר כדי להתקשר מהסניף ותוך כדי…
-
- 10 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
עם ההשקה של שירות הטלוויזיה החדש של סלקום, העונה לשם \'סלקום tv\', החברות בשוק מרגישות מאויימת וחלקן מחליטות לצאת כבר במתקפת נגד הכוללת חבילות סלולר במחירים זערוריים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%9c%d7%97%d7%9e%d7%94-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%a9%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%9c%d7%a8-%d7%a0%d7%9e%d7%a9%d7%9b%d7%aa-%d7%92%d7%95%d7%9c/
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, בשבוע הקרוב אני מתכוון להזמין מחשב נייד מארה"ב (13.3 אינץ') שמחירו הוא 1000$. חברות השילוח שאני מכיר הן: Buy2USA Dealtas dealtas shipito אשמח בבקשה לקבל ביקורות וחוות דעת באיזו חברה להשתמש. בדגש על אמינות, מקצועיות ומחיר. כמו כן, אשמח לדעת מה המחיר המקסימלי אותו אצטרך לשלם, כדי שאהיה מוכן מראש. תודה
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום ... אני רוצה לשדרג את האינטרנט מ30MB ל100MB ואני הייתי רוצה לדעת על חבילות זולות שהוצעו לכם או שאתם מכירים. כיום אני בתשתית של בזק וספק האינטרנט שלי הוא בזק בינלאומי (014). בבזק אני בתכנית של בזק עסקים אך אני יכל לשנות את זה לפרטי במידת הצורך. לאיזה מחיר אפשר להגיע לתשתית 100MB בבזק? לאיזה מחיר אפשר להגיע לספק 100MB של 014? תודה מראש לכל העוזרים ;D
-
- 18 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני מחפש לקנות סים של אחת החברות המקומיות שעובדות ב HSPDA בארה"ב, שיכיל בעיקר חבילת גלישה סבירה (לתעריפים של הארץ), וגם עדיפות שיהיה כמו TALKMAN (בלי חוזה / התחייבות, עם עדיפות למשהו שאפשר לטעון מראש). מישהו התנסה בזה ?
-
- 0 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
פותח את התרד הזה סתם לצורכי הרקורד אם אנשים רוצים לראות בינואר ביצעתי רכישה של מערכת מחשב עם זכרונות מדגם CORSAIR Vengeance Pro 16GB (2 x 8GB עלו 995 שקל אחרי איזה חודש קיבלתי מסך כחול וגיליתי שהזכרונות תקולים אבל החלטתי לחיות עם זה כי קיבלתי מסך כחול רק פעם בכמה שבועות לאחרונה התחלתי לקבל מסך כחול כמה פעמים ביום ורושם לי memory management ודברים שקשורים לזכרונות memtest נותן אלפים של שגיאות ומראה אזור פגוע בזכרון שנשאר אותו טווח תמיד החלטתי לממש אחריות ושמתי לב גם שכרגע קיימים במלאי בדיוק הזכרונות שלי פיזית בחנות וחשבתי שאולי יתנו לי אותם על המקום אחרי בדיקת הזכרונות וטלפון או שניים אמרו לי שזה לא עובד ככה ויקח כמה ימים שצריך לשלוח את הזכרונות הלאה ומסתכלים עלייהם …
-
- 5 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות את המוצר Apple Airpods ואשמח לקבל ממכם עצות היכן הכי משתלם. שמעתי על האתר P1000 שהמחירים שם יחסית זולים, יש הצעה טובה יותר? והאם ניתן להכניס שם 2 קופונים בעת קנייה אחת? תודה.
-
- 1 תגובה
- 2.5k צפיות
-
-
שלום לכולם , בתאריך 1.10.2009 פתחתי את הנושא הבא http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=432527 כל הנושא מדבר על הנפילה של FOXPC ועל איך נדפקתי עד היום שיש אצלי מחשב ללא אחריות . לא לדבר על זה שנתתי להם כרטיס מסך והוא לא חזר מהתיקון , TMS (בזמן שהיה TMSFOX) החזירו לי כרטיס באותו דגם אבל פגום. בכל מקרה , כיום יש לי מחשב שנקנה מ - FOXPC ללא אחריות וממש עכשיו אני צריך את האחריות. נכנסתי לאתר של FOXPC http://www.foxpc.co.il ואני מופתע לגלות שיש חנות חדשה של FOXPC , ועוד הם כתובים "*****לקוחות FOXPC שימו לב! אין שום קשר לבעלים או ולחנות שהייתה קודם תחת שם פוקס פיסי*****" מה אתם חושבים על זה? , בעלים חדשים? .. מישהו הצליח לאתר את הבעלים הקודמים או לממש אחריות של מוצר שנקנ…
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
https://www.amazon.com/AOC-AG271QG-Gaming-Monitor-G-Sync/dp/B01G5JYMNA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1498344031&sr=8-1&keywords=AG271QG
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני סטודנט לעיצוב תעשייתי ואני רוצה לקנות עט תלת מימד - מדפסת תלת מימד זה יקר מדי לעכשיו. מה אתם ממליצים? מצד אחד בחו"ל הרבה יותר זול, מצד שני לך תסמוך על הסינים שלא ישלחו לי צעצוע....אני צריך את זה לבניית מודלים שיחזיקו מעמד ויראו טוב. מצאתי כמה עטים כאלה באתרים בחו"ל אבל הם או מאוד יקרים - או לא שולחים לארץ - או שזה לא נראה אמין במיוחד. ראיתי גם אתר אחד בארץ במחיר יחסית סביר, מישהו ניסה את הדבר הזה? זה ממש חדש, נכנס עכשיו לתחום העיצוב. רציתי לשים את הלינקים שמצאתי כאן אבל אני לא יודע אם זה חוקי או לא. תעזרו לי!!!
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מישהו התנסה עם זה לאחרונה? אני מנסה להזמין לפטופ לכתובת בארה"ב עם כרטיס ויזה עסקי שהונפק בישראל. לפי מה שקראתי, יש אנשים שכן הצליחו ולא דרך פייפאל אלא ישירות אני מנסה להזין פרטי כרטיס אשראי ישירות באתר, ואני לא לא יודע איזה מדינה לבחור בbilling address (איך לציין שזה מחוץ לארה"ב) ראו תמונה: http://s27.postimg.org/z55futhr7/newegg.png דרך פייפאל אני מקבל unconfirmed address אשמח לתובנות
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
איפה הייתם ממליצים לעשות דלקן - דלק, סונול או בכלל פזומט? מישהו שבדק אולי יודע מה ההטבות של כל אחד ומה הכי משתלם?
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני צריך תיקון פשוט בנייד שלי, כנראה החלפה של הארד דיסק והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה. מישהו יודע להמליץ על טכנאי פרטי או חנות מקצועיים שלא קורעים במחיר? תודה
-
- 0 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום התחברתי מחודש 2/2011 לבאנדל בזק בינלאומי+HOT, במהירות 5 מגהבייט (לכאורה) ב109.90 ש"ח לחודש (+3 חודשי התחברות ראשונים במתנה). מאז שהתחברתי האינטרנט לא עובד כראוי וכל פעם יש בעיות... ניתוקים, הגבלת מהירות בטורנטים ובהורדות HTTP לאחר עשרות שיחות העניין טרם נפתר. לפני כיומיים הנציג שלהם הודה בהגבלות. לפי דעתי זו הטעייה צרכנית, לא? מה דעתכם? לא סופק לי מאז שהבטיחו לי מאז שהתחברתי. לאחר מכן, דרשתי שיינתקו אותי (גם בפקס) ואז ניסו שאני אתן להם צאנ'ס אחרון וידבר עם נציג טכני "בכיר". לאחר שיחה של חצי שנה פתאום השיחה נותקה והנציג לא חזר אליי. ממש שיטת המצליח. טריק מגעיל של חברות התקשורת. אתמול אחרי שעה ומשהו של שיחה עם קשרי לקוחות, שלא הייתה מוכנה לנתק אותי בלי קנסות יצי…
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אז קיבלתי 750 ש"ח זיכוי בבאג, ואשמח לשמוע את עצתכם מה כדאי לרכוש. מבחינת חומרה אין לי ממש מה לשדרג, ולכן חשבתי לשדרג ציוד היקפי. אני מרוצה מהמסך שלי ומהעכבר, ולכן מה שנשאר זה מקלדת ואוזניות. לגבי אוזניות, יש לי Razer Carcharias שמהן אני מרוצה מאוד. יש לי את האפשרות לשדרג לRazer Tiamat 7.1 בתוספת של 250 ש"ח. אני יודע כי יהיה מרוצה מהאוזניות האלו וארגיש שיפור בחווית הסאונד. מנגד, יש לי מקלדת פשוטה של Microsoft. חשבתי זמן מה לשדרג למקלדת מכאנית, אך אני מפחד שאסבול מהרעש, וכי אולי לא ארגיש בנוח עם המקלדת. אני דיי מרוצה מהמקלדת הנוכחית שלי ואין לי בעיות איתה, אך יש כאלו שאולי חושבים שמדובר בפספוס ענק שלי. אשמח לדעת מה אתם חושבים בנושא זה. המקלדת תיהיה Razer Black Wid…
-
- 2 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום אנשים. אני כרגע משלם להוט 109 ש"ח על 30 מגה. הייתי עם שימור לקוחות כרגע בשיחה והם טוענים שאם לא אביא להם הוכחה שמשלמים פחות הם לא יכולים להוריד. מישהו פה בהוט ומשלם פחות על חבילת 30 או 100 מגה (תשתית בלבד)?
-
- 7 תגובות
- 2.4k צפיות
-


