עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. היי. אני נוסע שבוע הבא עם 3 סמארטפונים ותהיתי לעצמי אם עלי לדווח בנתבג שאני יוצא עם שלוש מכשירים, שלא יעשו לי בעיות בחזרה עם מכס, מעמ ושאר השטויות. מכשיר אחד חדש בן שבוע ומכשיר נוסף נראה כמו חדש בן חצי שנה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  2. הי, אני מחפש חנויות\מוכרים (EBAY) שמוכרים חולצות של: tommy hilfiger,lacoste ושאר המותגים. מוכרים אמינים- סחורה מקורית וזולה (יחסית לארץ). תודה

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  3. שמעתי טענות שהמחירים בחנויות אינטרנטיות נמוכים יותר, זה נכון?

    • 1 תגובה
    • 807 צפיות
  4. Started by VGFreak,

    משיטוט באתרי הדואופול (אייבורי/KSP) שמתי לב שיש להם מעט מאד כרטיסי מסך בסניפים באילת. המלאי שלהם באילת מצומצם מאד. אז איך רוכשים חומרה באילת (ונהנים ממחירים ללא מעמ)?

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  5. שלום, רכשתי מוצר יקר באלי אקספרס. כשקיבלתי אותו, ראיתי שהוא לא תואם לתיאור. אני מחזירה אותו כעת למוכר. הבעיה ששילמתי עליו עוד 307 שקלים מע"מ. האם אלי אקספרס תזכה אותי גם על התשלום הנוסף הזה? הרי אני מחזירה את המוצר לא בגלל שהתחרטתי אלא בגלל שקיבלתי לא את מה שהזמנתי.

  6. Started by ravnadal,

    כבר אין לי VPN אבל רציתי לשאול אם לדוגמא באתרים כמו NEWEGG אם אני נכנס ממקום אחר אני מקבל מחירים או מבצעים אחרים לעומת אם אני מגיע מישראל?

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  7. עדכון: הביקוש הגדול למבצע נתן את אותותיו – ונראה כי כל כונני ה-850 EVO המוזלים אזלו. כעת, המבצע המדובר חל אך ורק על דגם ה-850 PRO המדובר. מקווים שחלק מהמעוניינים הספיקו לחטוף את הדיל האיכותי הזה בזמן. הכתבה המקורית: מבצע Deal of the Day העדכני בחנות המקוונת מציע הנחות עד ה-850 EVO ועל ה-850 Pro של היצרנית הקוריאנית בזמן שאנחנו ממתינים בדריכות לנחיתתם הרשמית של כונני ה-EVO 750 החדשים, שאמורים מתישהו במורד הדרך לספק ביצועים תחרותיים במחירים נמוכים שעדיין לא ראינו כמותם מסמסונג, באמאזון החליטו לפנק אותנו בהוזלה נוספת על הדגמים הקיימים של מובילת שוק ה-SSD – מסדרות ה-850 EVO וה-850 PRO. באתר המקוון ניתן לרכוש כעת (ועוד לסוף היום הנוכחי) את דגם הטרה-בייט של כונן …

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  8. כוננים קשיחים, רמקולים ואפילו מחשבים ניידים מוצעים בחנות המקוונת במחירי מבצע שעשויים לגרום למתחרים בארץ להחוויר לכתבה: http://hwzone.co.il/מחשבים-ניידים-בזול-black-friday-לא-מפסיק-להפתיע/

    • 1 תגובה
    • 805 צפיות
  9. אהלן חברים, אני מחפש מעמד שולחני (בהנחה שיש לו גובה סביר) או זרוע מתכווננת שיתאימו לטאבלט עד 11 אינצ'. אני משתמש כרגע בזרוע פשוטה שמצאתי באמזון, אבל היא רועדת בצורה מוגזמת גם בנגיעות סופר עדינות, אז זה לא ממש פתרון נוח כרגע. אשמח לכל המלצה ממישהו שמרוצה משלו, תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  10. Started by Zeev86,

    טעות או לא טעות, מחיר משתלם הרבה יותר ממה שנמכר באופן דיגיטלי (40 אירו). כל עוד זה במבצע, ומי שחובב אסטרטגיה - רוצו לקנות. * Legacy of the Void זה משחק Standalone שלא צריך את המשחק המקורי על מנת לשחק בו.

    • 0 תגובות
    • 803 צפיות
  11. Started by GALAI30,

    איפה משיגים כזה דבר?

    • 0 תגובות
    • 801 צפיות
  12. אני כרגע בקנדה, ולאחר השוואה קצרה המחירים(לפחות מבחינת רכיבי חומרה) זולים משמעותית ויכולים להגיע לפער של אלפי שקלים. מכיוון שזה לא יהיה פרקטי לקנות מחשב שלם ולהביא אוצו לארץ חשבתי לקנות תרכיבים המשמעותיים ביותר והם: *לוח אם (סקוט2066) *מעבד (i7 7800X) * Samsung 960 pro * כרטיס זכרון 16GB * כרטיס מסך כולשהו מארז, ספק כוח,hdd, ומאוורים לקנות בארץ. התכנון כמובן להכניסם למזוודה או אף תיק בית ספר ועכשיו 2 שאלות עיקריות: אני אצטרך לשלם עליהם מכס?/מיסים נוספים בארץ? והאם הסיכון שאקבל מוצרים תקולים / יהרסו בדרך הוא גבוה?

  13. אתר מוצלח שגיליתי לאחרונה. ראו לדוגמא מעקב אחר הטבלט החדש של סמסונג: מעקב אחרי N8000

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  14. הדגם החדש והמוזל של היצרנית הסינית מושק בארץ, עם עלות שלא בדיוק עושה חשק לרוץ ולרכוש אותו כחודש אחרי שנחשף באופן רשמי בזירה הבינלאומית, חברת סי-דאטה החלה בשיווק רשמי של סמארטפון ה-OnePlus X בישראל – תחילה באופן בלעדי דרך חברת פרטנר (אורנג'), ובעלות של 1,700 ש"ח. ה-OnePlus X, למי שהספיק לשכוח, הוא סמארטפון ביניים לגמרי לא רע עם עיצוב יאה (כנראה הטוב ביותר של היצרנית הסינית עד עכשיו), גודל קומפקטי יותר תודות למסך AMOLED בגודל 5 אינץ' וברזולוציית 1080p, ובתוספת שבב Snapdragon 801 מרובע ליבות וותיק-אך-סביר, זכרון RAM בנפח 3GB, נפח אחסון מובנה של 16GB עם חריץ microSD להרחבה, מערכת אנדרואיד לוליפופ 5.1 עם ממשק OxygenOS, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית עם מיקוד מבוסס זיהוי פא…

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  15. Started by jeffo,

    ש

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  16. ברשותי gtx750Ti כמו חדש. כמה כדאי להציע עליו למכירה מיד שניה?

  17. פלטפורמת הגיימינג מציעה הנחות על הלהיט מבית Bethesda, וגם על מיטב המשחקים של המפיצה הצרפתית עדיין נשאר לכם קצת כסף אחרי כל ההנחות והמבצעים שעליהם סיפרנו לכם ביומיים האחרונים? תוכלו לשקול לבזבז אותם כעת בחנות המשחקים של Steam, אשר כמיטב המסורת מציעה גם היא כמה וכמה הנחות מעניינות לרגל סוף השבוע. Fallout 4, משחק הפעולה-תפקידים הלוהט מסוף השנה שעברה, מוצע לרכישה במחיר של 40.2 דולר שהוא הנמוך ביותר שהוצע ב-Steam עד כה. ראוי לציין כי ניתן לרכוש את הכותר במחיר נמוך עוד יותר באתרי צד ג' שונים ואפורים – אך עבור אלו שמעוניינים לרכוש אך ורק "מהמקור", מדובר בהצעה נאה. כמו כן, גם להיט האינדי הייחודי The Escapists, שמעניק לכם הזדמנות לתכנן בריחה גרנדיוזית מבית הכל…

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  18. שלום... ברצוני לקנות לקנות כרטיס רשת אלחוטי מאחד האתרים מחול כמו איביי או אמזון או משהו בסגנון... אני מעוניין בכרטיס דוגמאת alfa awus036nh או משהו בסגנון... אין לי יותר מידי ידע בתחום למעט ידע בסיסי למדי... אני אשמח מאד אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא קצת ולהשכיל אותי בעיניין... קראתי אני חושב שאפשר להגיד לא מעט בעיניין אבל אני אוהב לדבר עם מישהו בעל ניסיון שיעשה לי סדר בדברים וללמוד ממנו מה שאפשר... תודה מאד

    • 0 תגובות
    • 797 צפיות
  19. Started by רון88,

    https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_649728.html

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  20. היי, אני מתכנן לקנות מחשב חדש באזור ה10K, כנראה בהרכבה. לאיזה חברת בניית מחשבים יש את שירות הלקוחות הכי טוב? ממה שהבנתי, יש 4 חברות גדולות כרגע, KSP, TMS, Plonter, startpc. ממה שאני קורא, יש הרבה תגובות רעות על כל אחד מהם בערך, וממה שאני רואה כרגע, TMS הכי יקרים (במיוחד בכרטיסי מסך)

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  21. היי, אני מחפש עכבר חדש, אבל מתקשה למצוא חנות עם אולם תצוגה "כמו של פעם" שאפשר לבדוק בו עכברים. יש מוכרנים שמוכנים לפתוח אריזה או שתיים לנסיון, אבל אם אני רוצה לנסות שורה של עכברים אז זו לא אופציה ריאלית. מישהו\י מכיר\ה חנות עם אולם תצוגה מסודר שנמצאת בטווח נסיעה מחיפה או ת"א? תודה מראש.

  22. היי. יש לי SteelSeries Arctis Pro + GameDac והפורט של ה-Mini USB נדפק ובגלל שמהנדסי הטילים הגאוניים מ-SteelSeries החליטו לעשות פורט משלהם - האוזניות מושבתות בגלל שלא מתחברות ל-GameDac. המחירים בארץ אסטרונומיים לסט חדש של גם אוזניות וגם GameDac. מישהו יודע מאיפה אפשר להזמין רק את ה-DAC בארץ?

    • 0 תגובות
    • 794 צפיות
  23. כרטיס מסך שקניתי מאמזון הגיע עם חיישן מהירות מאוורר תקול, יצרתי איתם קשר והם הודיעו לי שהם שלחו לי כרטיס חדש במקום (בפריוריטי, נחמד מצידם), ומבקשים שאני אשלח להם את התקול לאחר מכן ב'economical mail method' והם יזכו אותי על העלות. מישהו יודע מה זה אומר מבחינת דואר ישראל? על איזה צורת משלוח מדובר?

    • 2 תגובות
    • 794 צפיות
  24. Started by ofirah,

    מבקש המלצות למחשב נייד לצורך ביתי עד 1500 ש,ח

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  25. היי חברים. שני נושאים: רישום לאתר מיקרוסופט - האם כשרוצים להוריד אופיס מהאתר שלהם, חייבים לשים סיריאל? אם כן, האם ההורדה היא רק לאופיס הספציפי שמתאים לסיריאל? מה קורה אם בעתיד החשבון ננעל מסיבה כזו או אחרת? (שכחתי סיסמה, הם נועלים אותו או משהו). האם אתר מכירים אתר אמין וזול לרכישת סיריאלים? רכשתי בעבר מגודיל24, אבל למרות ההבטחות לסיריאל לכל החיים, זה חרטוט. כל סיריאל שרכשתי מהם, הפסיק לעבוד בשלב כזה או אחר. לחלקם הם הביאו סיריאל חלופי, לחלקם לא. האמת שנראה לי שהם חסמו אותי אחרי שרשמתי להם מהאתר שלהם שרשום lifetime והם ניסו לחרטט אותי שאם עושים פירמוט אז זה יכול להפסיק לעבוד. יש לי סיריאל שהגיע עם דיסק התקנה, וזה לא נכון מה שהם רושמים.

דיונים חדשים בפורומים