עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. 2TB נמכרים בבערך 60 דולר אני מתכוון לגירסה הניידת בלי החיבור מתח הנוסף.

  2. Started by gutenberg,

    הייתי לקוח של 012 מובייל במשך 7 שנים. כל שנה הם מעדכנים חבילות וכרגיל עוברים לחבילה החדשה לפי שהמחיר של החבילה הקודם יעלה. הייתי לקוח במשך 7 שנים, ותמיד הייתי בחבילה עם שיחות לחו"ל במחיר שנע בין 30-45 ש"ח לחודש, ואני מתקשר מספר דקות לחו"ל בחודש. בתור לקוח קבוע במשך כל כך הרבה זמן לא בדקתי את האותיות הקטנות של החבילה החדשה והאמת, שבמשך כמה חודשים לא בדקתי גם את החשבוניות. אבל פתאום אני פותח את האתר ומסתכל על החשבוניות האחרונות, ומגלה שבמשך 6 חודשים שילמתי מעל 200 ש"ח כמה פעמים, מסתבר שבחבילה החדשה לא היו שיחות לחו"ל. התקשרתי לשירות הלקוחות והתשובה: "מצטערים, מבחינה משפטית זו בעיה שלך ואין מה לעשות עם זה". כמובן שבאותו יום עברתי חברה והעברתי עוד 4 מבני ה…

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  3. מתוך כלכיסט שתי החברות חייבות להציע 16 ערוצים אז חוץ מהערוצים שמקבלים בחינם בעידן+ "ברת הלוויין YES מציעה חבילה בעלות של 129 שקל לחודש, זאת לעומת חבילת הבסיס שעלותה 211 שקל בחודש. YES מגדירה את זה במחיר מבצע לחודש הקרוב, ולאחר מכן תעלה החבילה ל-169 שקל." הערוצים הנושאיים ש-YES בחרה לשים בחבילה הצרה הם: YES דוקו, ערוץ הספורט ONE, ערוץ הילדים של נגה תקשורת וערוץ הסדרות YES BASE. העיסקה כוללת ממיר רגיל. YES מאפשרת להוסיף עוד חבילות וערוצים בתשלום וגם את שירותי ה-VOD על פי הכללים שקבעה. [table] [tr][td][/td][td][/td][td] [/td][/tr][/table]חברת הכבלים HOT משיקה את החבילה בעלות 129 שקל למבצע למשך חודש ולאחר מכן המחיר יעלה ל-149 שקל. עלות חבילת הבסיס של HOT עומדת על 220 שקל ב…

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  4. Started by bfdaqaaq,

    שלום חברים רציתי לשאול אם יש לי ביטקוין שהשגתי ואני מוענין לקנות עם זה דברים באינטרנט בחנויות שמאשרות ביטקוין בארץ ולא שילמתי על הביטקוין הזה מס האם אני מסתכן בכך שאני מזמין איתו או שיש דרך מסויימת שמותר לי להשתמש בו?

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  5. הייתי בבזב"ל, 40 מגה, אינטרנט חלומי, יציב, טס, יוטיוב מהיר בטירוף, חלום. העדפתי להתנתק כיוון שהמחיר היה יקר מאוד לעומת אקספון, בשביל סטודנט עני כמוני. כדי להיות באקספון קניתי מודם-ראוטר TD-W9970 של TP-LINK. הקליטה של הוויפיי בדירה השתפרה, רק שהאינטרנט ממש ממש נתקע. יוטיוב טוען ממש לאט, כמעט ואי אפשר לראות 1080P, פייסבוק מגמגם וכו'. כשאני בודק מהירות, המחוג נשאר יציב על 40 מגה, אז כל הסיפור ממש מוזר. מה אפשר לעשות לגבי זה? חוץ מלחזור לבזב"ל כמובן..

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  6. ניסיתי לבטל דרך איביי ופייפאל ולא ניתן ליצור איתם קשר כי זה כותב שלא קניתי את המוצר למרות ששילמתי וירד בפייפאל. מה אני עושה במקרה כזה? תודה

    • 2 תגובות
    • 976 צפיות
  7. אוזניות ה-On-Ear הפופולריות של החברה שנוצרה בשיתוף עם 50 סנט זמינות לרכישה בשלל גוונים, ובמחיר שנמוך משמעותית מזה שקיים בישראל אם יש לכם חיבה לאודיו סביר בעיצוב אופנתי בולט – כדאי שתבדקו את המבצע העדכני באמאזון ארה"ב, במסגרתו נמכרות אוזניות ה-Audio Street החוטיות של חברת SMS Audio במחיר של כ-62 דולר בלבד, כולל מסים ומשלוח לישראל. האוזניות המדוברות זכו לשבחים ולציונים מחמיאים כמעט בכל מקום ברחבי הרשת, וזמינות לרכישה בגוון לבן, כחול, ירוק, כתום, תכלת, אדום או ורוד – כאשר המחיר הנוכחי מתורגם לכ-240 ש"ח, וזול ביותר מ-50 אחוזים מהמחירים שבהם נמכר הדגם בחנויות בארץ. המבצע יהיה זמין עד לשעה 10:00 מחר (יום רביעי, ה-27 באפריל) שעון ישראל, ואנחנו בהחלט ממליצים…

    • 0 תגובות
    • 976 צפיות
  8. אז ככה, באוגוסט 2010 רכשתי Razer Deathadder 3500DPI ב245 ש"ח בKSP עם אחריות ל12 חודשים. לפני כשבועיים כשאני מתעסק לי בדפדפן או משהו, לחצתי על הגלגלת ופתאום היא נכנסה קצת פנימה, ועכשיו כשמגלגלים אותה זה לא עובד, בדקתי בעוד מחשבים. רק הפעולה של הלחיצה עובדת ומתפקדת (מזל שאני עוד יכול לדבר בTS) בכל מקרה, הלכתי לKSP ושאלתי מה אפשר לעשות, הם אמרו שישלחו ליבואן לבקשת החלפה ואמרו לא לקוות יותר מדי כי סביר להניח שיאשימו אותי בנזק שאני גרמתי (אז מה הקטע של האחריות?) בכל מקרה, קיבלתי כמובן תשובה שלילית והלכתי היום לאסוף את העכבר... עכשיו אני עם עכבר מקולקול במסגרת האחריות ואין לי מה לעשות. אז מה האפשרויות שלי? אני בטוח שאם הייתי פונה לרייזר הם היו מחליפים אפילו בלי לבדוק את העבר כמ…

    • 0 תגובות
    • 976 צפיות
  9. גיליתי שה RAM שלי תקול והלכתי לחנות לממש אחריות, שנה אחרי הרכישה. המוכר אמר שההחלפה תקח "שבועיים עד חודש". החודש כבר עבר, ובשיחה עם החנות הטכנאי אומר ש"אין מה לעשות, זה תלוי ביבואן, לא יודע מתי זה יחזור אליך". חודש שלם למימוש אחריות (ואפילו בזה הם לא עמדו) נשמע לכם סביר? יש איזה חוקים בעניין? אני תוהה מה שווה אחריות אם החנות יכולה לייבש אותי ללא הגבלת זמן עד ההחלפה, בינתיים אני תקוע בלי החומרה.

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  10. Started by Kirma,

    שלום, המאוורר כבר לא מתפקד והחלטתי שאני חייב מזגן בימים החמים האלה של הקיץ תקציב: 2000 שקל גודל החדר הוא 3x4 מטר (+ הגדלה בעתיד הקרוב בעוד 1.5x4) זאת אומרת 4.5x4 * גודל משוער .. אין לי מטר ואני יודע שהמרצפות זה 60x60 עדיפות גבוהה למזגן יעיל בצריכת החשמל

    • 3 תגובות
    • 974 צפיות
  11. Started by שרון מהוד השרון,

    היי. זה אמיתי שההבדלים במחירים של מקלדות בין ישראל לארהב הם כפול ולפעמים יותר? הפתרון היחיד זה להזמין מחול? או שיש חנויות עם מחירים יותר ריאלים מקייאספי ואייבורי?

  12. קניתי בפברואר 2011 שובר באתר groupon לקורס מסוים, שובר שהיה תקף עד אוגוסט. קבעתי את אותו הקורס בזמן שהשובר היה תקף כמה וכמה פעמים, וכל פעם ביטלו בגלל סיבות כאלה ואחרות. בינתיים כבר נשבר לי והשובר פג (בית העסק מכבד אותו למרות זאת, לא שזה כלכך מזיז לי כבר), ביקשתי החזר, בתגובה נתנו לי זיכוי באתר שלהם, אמרו שלא ניתן לתת החזר כי השובר נרכש מזמן (מדובר על 300 שקל שהם "מכריחים" אותי לבזבז עכשיו באתר שלהם). אפשר לעשות משהו בנידון?

  13. שלום, חידשתי עכשיו את הדומיין שלי וקיבלתי למייל הודעה על מתנה חבילת אחסון Basic לתקופה של חודשיים מתנה! 100% חינם! או חבילת דואר אלקטרוני Mail לתקופה של שלושה חודשים מתנה! 100% חינם! אני מעונייין בחבילת האחסון Basic, יש התחייבות כלשהי לעסקה ? או שהאחרי החודשיים מתנה אני יכול לבטל ולא לשלם שקל ?

    • 0 תגובות
    • 973 צפיות
  14. הוט מובייל היו אמורים כבר להיות מושקים. וחברת הסלולר גולן. מה איתם? מתי נישמע מהם כבר משהו? >

  15. מעוניין לרכוש מסך מחשב (27/144,32/75) מתחבט בין השניים... מפה לשם, מצאתי מסך של חברת mag שהוא 32 אינץ ו165hz. חברה אמינה? לא אמינה?

      • אהבתי!
    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  16. Started by kdani,

    יש לי תיק כבר כמה שנים מכנס TECHED בארה"ב. תיק מדהים, אבל עשה את שלו. מישהו יכול להמליץ על תיק גב למחשב נייד ?

    • 0 תגובות
    • 972 צפיות
  17. Started by eliom,

    אני רוצה להזמין מוצר שעלות המוצר לבדו הוא 54$.ואת המשלוח אני עושה באמצעות חברת שליחיות פרטיות.האם המוצר מחושב במיסים ביחד עם המשלוח של חברה פרטית?

    • 0 תגובות
    • 972 צפיות
  18. Started by CyberBot,

    הם שינו את התקנון לגבי ההטבה הזאת עכשיו זה לא תקף ב Business & Industrial ששם נמצאים כל הקניות שלי בעצם(רכיבי אלקטרוניקה)... נוכלים מה אתם עם קצת לחץ הם ישנו?!

    • 4 תגובות
    • 971 צפיות
  19. לאחר שקרס המחשב והיו לי הודעות רבות של שגיאה בהארד דיסקים (בשניהם משום מה) לאחר אתחול במצב בטוח (כעת לא מזהה קבצים)החלטתי שאני לא רוצה לקחת סיכון ולקחת את המחשב לתיקון במעבדה רצינית. מישהו יכול להמליץ על מעבדה טובה באזור רחובות? (קניתי את המחשב לפני שנתיים בפנדה מחשבים והבנתי שכבר לא קיימים..). אם רוצים להימנע מפרסומת אז אשמח להודעה פרטית . תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 970 צפיות
  20. Started by Judas Iscariot,

    הי, אני מחפש אתר השוואת מחירים(בעיקר בנושאי מחשבים ואלקטרוניקה כמובן) אמריקאי כללי או אזורי(West coast, East coast, ניו-יורק/קליפורניה וכד'). עד עכשיו השתמשתי בEBAY בשביל דברים כאלה אבל זה נראה לי פיתרון די צולע. מישהו מכיר משהו אחר?

  21. מה יצא יותר זול? תודה!

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  22. Started by galai198777,

    שלום אני מחפש deco x20 במחיר טוב

  23. שואב בלי שקיות (מדובר בבית גודל יחסית חשוב שתהיה קיבולת גבוהה) עדיפות לפילטרים ניתנים לשטיפה עוצמת יניקה לפחות 380WSP אין צורך בחובט תודה.

    • 1 תגובה
    • 968 צפיות
  24. אהלן, הטלפון שלי הפסיק לעבוד לפני שבועיים - היות והוא היה במסגרת אחריות הוא טופל במעבדה. נאמר לי שהם לא הבינו מה התקלה ולא הצליחו להדליק את המכשיר ולכן החליפו לי למכשיר חדש. על הקופסה רשום שמדובר על מכשיר מתצוגה.. באתר שלהם לא כתוב שום דבר על זה בתקנון ואני לא מבינה האם מותר להם להביא לי מכשיר מתצוגה? האם אני יכולה להתעקש על מכשיר חדש? מישהו מכיר מה המדיניות לגבי מכשירים באחריות שמוחלפים? תודה רבה.

  25. אני קונה XIAOMI באונליין מאז שיצא ה-XIAOMI MI 2 ב-2012.. כי כל הקטע של XIAOMI זה שהמחירים שלהם זולים והאיכות סבירה. עכשיו הייתי צריך לקנות ראוטר שלהם פה בארץ כי לא רציתי לחכות, והמחיר קצת מוגזם - זה ראוטר שעולה בחו"ל גג 20 דולר: https://www.aliexpress.com/item/33038241441.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.331f1774NRJsSV&algo_pvid=1aed0e54-9de1-4113-a92f-7244d8c68194&algo_expid=1aed0e54-9de1-4113-a92f-7244d8c68194-6&btsid=0b0a0ac216035220323306402ec4ec&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ ופה בארץ עולה.. 170 ש"ח? https://www.mi-il.co.il/product/mi-router-4a-eu זה טעות?

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות