צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
אהלן, לפני כמה שבועות רכשתי מחשב נייח ומסך חדשים לצרכי העסק מחנות שלא עבדתי איתה בעבר אבל היא מקבלת כאן הרבה אהבה ורציתי לנסות משהו חדש. הבעיה התחילה עם המסך שקיבלתי פגום, ככל הנראה זה פגם בייצור (מסך שעולה כמעט 3 אלף ש״ח, עם המון ביקורות טובות אבל גם כמה שמעידות על התקלה שחווינו). בעבר הלא רחוק כשהייתי קונה ציוד לחברה, תוך יום-יומיים הייתי מקבל מוצר חלופי אפילו אם פתחנו את האריזה (למשל משלוח של מסכי dell שהגיע עם פינות מתקלפות), הפעם הייתי צריך ממש להתווכח עם הנציג שאמר שאין דבר כזה מוצר חלופי (מזכיר להם שמדובר בעסק שצריך לעבוד עם המחשב הזה), ואם הייתה תקלה בכרטיס מסך למשל לא הייתי מצפה לקבל חדש, נכון? - אבל וואלה, אם אני מקבל מוצר חדש לגמרי ומיד יש…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ולמעשה גם רכב משומש... http://finance.walla.co.il/?w=/3/1878715
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה להחזיק קו טלפון ומכשיר סלולרי ייעודי רק למועדוני חבר שנותנים הטבת הצטרפות ודורשים זיהוי לפי סלולרי. מבחינת חבילות סלולר, זה מאד זול, אבל עוד מכשיר רק למטרה הזו יכול להיות קצת יקר. מה האופציה הכי זולה שלי? (נגיד שרוב מועדוני החבר דורשים התקנה של אפליקציה כלשהי. בד"כ של Como) צריך שהוא יכיל אנדרואיד ואוכל להתקין עליו אפליקציות של איזה 10-20 מועדוני חבר (שרובן נכתבו על ידי מפתחים פח באופן מאד מאד לא יעיל), ואפליקציות כמו gett וכיו"ב.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
הבעיה הגדולה ביותר עם קניה מאמזון היא שפעמים רבות אין משלוח לישראל. הפוסט הבא מסביר איך להתקין תוסף לדפדפן שמאפשר למצוא בקלות כמעט כל מוצר עם משלוח לישראל. תוסף לאמזון למציאת משלוח לישראל
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות thinkpad/latitude יש חנויות שהייתם ממליצים לבדוק אצלם? אזור המרכז, תל אביב-ראשון..
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי חברה זה מפרט של המחשב שלי שקניתי לפניי שנתיים מksp מעבד intel i7 4790 3.6 gh 8 mb כרטיס מסך gtx 970 msi oc gaming 4g לוח אם asus z97-k lga 1150 ddr 3 1600 זכרון g.skill 16g 1600 mhz ספק seasonic 600 w ssd sumsong 840 series 2.5 120g אלה בעקרון החלקים העקריים ואני מעוניין להשתדרג בעתיד בgtx 1080 ti על המחשב הזה והשאלה שלי האם בשביל למצות את הכרטיס ושלא יהיה מוגבל האם כדאי לי או שאני בעצם צריך לשדרג גם חלק אחר כמו מעבד לוח אם וכו דרך אגב קניתי מסך של דל שתומך ברזולוציה של 2560 x 1440 ולכן אני רוצה לשדרג את הכרטיס בשביל לשחק ברזולוציה כזו בהגדרות גבוהות
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה סוג הסוללה היא :A41-X550A הזמנתי בעבר סוללה מזוייפת מסינים מחול והיא נגמרה לי תוך חודשיים. הפעם אני לא רוצה לעשות את הטעות הזאת ולהזמין מקורי. הבעיה היא שבישראל מוכרים סוללה כזאת ב400 שקל. מאיפה אפשר להזמין את הסוללה המקורית במחיר יותר זול מהארץ? והאם יש אפשרות להזמין 6 תאים במקום 4 שהמקורי מגיע?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, התייעצות איזה מכשיר נכון שאקנה. יש לי אינטרנט אלחוטי בסלון ותשתית של יס. הבעיה היא שבממ"ד אין לי קליטה כלל אבל יש לי תשתית של יס. אני מעוניין שיהיה אינטרנט אלחוטי בממ"ד וגם יציאת LAN למחשב נייח שיש שם. אני צריך מכשיר שיתחבר למודם של חברת יס שיש בממ"ד ישדר Wifi בממ"ד וגם שיהיו לו יציאות LAN. יש כזה? המון תודה על העזרה וההכוונה. איתי
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם קרוב משפחה מנתק מנוי אינטרנט שלו כי הוא לא צריך אותו יותר ואז אני מתחבר מאותה דירה לאותו ספק, קיים איזשהו עיכוב עד שאינטרנט ממנוי שלי יפעל בבית? מדובר במנוי של הוט טריפל. אני יודע שגם ברגע שמתנתקים חייבים לקפל ציוד ולהכין בשביל איסוף טכנאי. תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי חברים, אני רוצה לקנות אוזניות (300-600 ש"ח), הבעיה היא שאני מתכנן עבורן מספר שימושים ואני לא בטוח מה הכי אידיאלי במקרה שלי: 1. האזנה למוזיקה מהמחשב/טלוויזיה. לשם הנוחות רציתי אוזניות BT כי אני יודע שיש כאלה שמאפשרות גם BT וגם חיבור PL. 2. עריכת מוזיקה חובבנית (פסנתר/גיטרה/שירה עם כמה שפחות רעשי רקע) וחיבור האוזניות לפסנתר חשמלי לנגינה בלילה (PL). אני קונה פסנתר שאמנם יש לו רכיב BT אבל למיטב ידיעתי בכל הקשור לנגינה, עדיף לא להשתמש בBT בשביל איכות מקסימלית ומניעה של LATENCY. האם אני צודק או שהBT כיום מתגבר על זה? 3. אני עורך וידאו. הרבה פעמים אני ארצה להקליט COMMENTARY (פרשנות) וכו', על גבי וידאו שנערך מראש. אני שם לב להבדלים בין איכות ק…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
1. שלט לרכב 2. שלט לשער איזה שלטים ניתן לקנות מ ebay על מנת לשכפל את השלטים האלו?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
החנות הסינית המקוונת Everbuying עורכת השקה חגיגית לסמארטפון חדש שעונה לשם Homtom HT3 Pro, שעם קצת מזל ותזמון יכול להיות שלכם בעבור 70 דולר בלבד הסמארטפונים הסיניים האלמוניים (יותר ופחות) ממשיכים לשבור שיאים ללא הרף, וכעת נראה שאפילו במחיר אשר נמוך מתקרת הפטור ממע"מ וממסים (75 דולרים) ניתן להשיג מכשירי אנדרואיד ראויים, אשר יהוו אלטרנטיבה מעולה בתור מכשיר משני או מכשיר ראשון עבור צרכנים בעלי פרופיל שימוש בסיסי. דוגמה עדכנית לכך היא סמארטפון חדש בשם Homtom HT3 Pro, אשר מציע מסך IPS בגודל 5 אינץ' וברזולוציה של 720p, שבב Mediatek MT6735 מרובע ליבות Cortex A53 תומך דור רביעי, נפח אחסון מובנה של 16GB שגם ניתן להרחבה עם כרטיס microSD, זכרון RAM של 2GB, מצלמת 8 מגה פיקסל…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש בית מנורה פשוט מינימליסטי ולבן, שמתחבר לתקרה. בין אם זה הסוג שלא כולל שום כבל(כמו שיש בד"כ במרפסת או בחדר שירותים), או כזה ש-כן יש לו כבל קצר, כמו שיש בד"כ בחדרי שינה. האם מוכרים את זה באתרים הסיניים? או שללכת להום-סנטר?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אם חברה (למשל גולן טלקום) מציגה לי חשבוניות באתר שלה, און-ליין, האם צריך לשמור אותן מקומית על המחשב שלי?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אנחנו רוצים לנסוע לכמה ימים לאילת עם הילדים לפני תחילת הלימודים (בשבוע של ה-18-25 לאוגוסט). האם מישהו יודע על מבצעים טובים למלונות שם? בכתובת הזו יש מחירים ללאונרדו, מג'יק ועוד כמה מלונות. האם המחירים נחשבים בסדר לעונה הזאת? אני מבין שזו תקופה מבוקשת אבל לא מכיר ממש את המחירים כי תמיד אנחנו נוסעים לשם באי יוני אבל השנה החלטנו לנצל את התקופה שהילדים בחופש. מישהו יכול לקשר אותי למבצעים אחרים למלונות?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, נגמר לי הדיו במדפסת, לכן חיפשתי באינטרנט וראיתי אתר עם דיו תואם לדיו למדפסת שלי במחיר מאוד זול. זה מה שאני מתכוון להזמין : http://www.i-needyo.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=1988 . רציתי לשאול אתכם האם האתר אמין וכדאי לבצע ממנו את ההזמנה כי איני מכיר את האתר . תודה ולילה טוב .
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני נוסע לאיטליה, ותיכננתי להזמין באינטרנט מאתר באיטליה מוצר למלון שאהיה בו. בתהליך ההזמנה, נתקלתי בדבר מוזר, התבקשתי לספק codice fiscale שהבנתי שזה מעין קוד מס אישי לתושבי איטליה. הרבה פעמים הזמנתי דברים בחו"ל ובחיים לא נתקלתי בבקשה כזאת. למישהו יש מושג מה אמורים לעשות?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צהרים טובים לכולם, הגענו לקצה החוזה שלנו עם בזק, ואנחנו שוקלים האם להשאר איתם או להחליף ספק. בעיקרון, כרגע אנחנו על 5 מגה ב-20 שקל ורוצים להגדיל. אנחנו רוצים 10 מגה באותו מחיר. 018 נותנים את זה, נטויז'ן רוצים על זה 25 ובזק רוצים על זה 27.5. השאלה היא אם מבחינת מחיר לתמורה, מישהי מבטיח ומקיים מהירות כמו בזק. אשמח אם תעזרו לי בנושא הזה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
אז פתחתי את גוגל וניסיתי כל מיני שילובים של פרספקס, אבל מחיר ברור אין. אז למי שקנה כמה חתיכות, אולי יהיו תשובות אני מעוניין בלוח בעובי 0.5 ס"מ, בגובה 12 ס"מ ורוחב של 3 מטר (מין "פס" שיחצה את הקיר בחדר). המידות משוערות לצורך העניין. אם מישהו יודע מי מוכר בדרום הארץ, או במקום אחר שעושה משלוח, ומי שגם יודע כמה יעלה בערך, המידע יתקבל בברכה תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הפרק החדש בסדרת Call of Duty מציג פוטנציאל מבטיח בביקורות המוקדמות שלו - אך לאף משתמש ישראלי אין סיבה לשקול רכישה שלו דרך החנות של Steam בה המחיר מנופח בעשרות אחוזים ללא שום הגיון או הצדקהלכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
פלטפורמת המשחקים מציעה לכם לנסות באופן חינמי את משחק הפעולה הטקטי הטרי של יוביסופט, לצד מספר מחירי מבצע סבירים שעשויים לעניין אתכם סוף השבוע כבר כאן, ואיתו עוד הצעות מסקרנות מ-Steam. הפעם, הפלטפורמה מציעה לכם להוריד ולנסות אתRainbow Six Siege, כותר הפעולה העדכני שמכוון בראש ובראשונה למשחק מקוון ומאתגר אשר יגרום לכם להרגיש כמעט כמו צוות עילית לוחם אמיתי. הכותר יהיה זמין להתנסות חינם עד לשעות הערב של יום ראשון, ודורש גם את קליינט ה-uPlay של יוביסופט בכדי לפעול. אלו שיתרשמו לחיוב יוכלו גם לרכוש את המשחק המלא דרך Steam, במחיר מוזל של 40.2 דולר. בנוסף, בחנות של הפלטפורמה מציעים גם מבצעים על סדרת משחקי העולם הפתוח Saints Row, עם מחיר של 5.1 דולר ל-Sa…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות מחשב עפ"י המפרט המוצע באתר - מפרט מחשב משרדי/ביתי מחוזק. האם יש חנות/יות מומלצת באזור גדרה? (אפשרי גם באזורי רחובות - אשדוד) תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מתברר שמגיע למורים 5 התקנות חינם של OFFICE365 ואולי גם טרה אחסון חינם בענן. פרטים בקישור. הטבה זו היא בנוסף להנחות בקניית מוצרי מיקרוופט באתר חותם.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הזמנתי מעיל מחו"ל (חיסכון של 500 שקל מהמחיר בארץ) אספתי את החבילה מהדואר, כשהגעתי הביתה ראיתי שבצד השני של החבילה הייתה את המדבקה הצהובה המאיימת "חייב בתשלום" בצירוף דף פירוט/קבלה שכזה (התמונה להמחשה בלבד) כמו שנאמר, לא נדרשתי על ידי פקידת הדואר לשלם על מנת לשחרר את החבילה...
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי כבל HDMI 10 מטר באיביי.. עכשיו עבר חודש ואני נכנס לראות כמהזמן עבר בדיוק אני רואה שבמידע רשום שהספק לא שולח לישראל למיטב זכרוני זה לא היה רשום כשקניתי האם יכול להיות שהוא שינה את זה במהלך הזמן? ומה יקרה עכשיו עם מה שקניתי?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-


