עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

udiudi

לאיזה שירות הייתם מצפים אם אתם מקבלים מוצר פגום?

Recommended Posts

אהלן,

 

לפני כמה שבועות רכשתי מחשב נייח ומסך חדשים לצרכי העסק מחנות שלא עבדתי איתה בעבר אבל היא מקבלת כאן הרבה אהבה ורציתי לנסות משהו חדש.

הבעיה התחילה עם המסך שקיבלתי פגום, ככל הנראה זה פגם בייצור (מסך שעולה כמעט 3 אלף ש״ח, עם המון ביקורות טובות אבל גם כמה שמעידות על התקלה שחווינו).

בעבר הלא רחוק כשהייתי קונה ציוד לחברה, תוך יום-יומיים הייתי מקבל מוצר חלופי אפילו אם פתחנו את האריזה (למשל משלוח של מסכי שהגיע עם פינות מתקלפות), הפעם הייתי צריך ממש להתווכח עם הנציג שאמר שאין דבר כזה מוצר חלופי (מזכיר להם שמדובר בעסק שצריך לעבוד עם המחשב הזה), ואם הייתה תקלה בכרטיס מסך למשל לא הייתי מצפה לקבל חדש, נכון? - אבל וואלה, אם אני מקבל מוצר חדש לגמרי ומיד יש איתו תקלות, אז כן.

אני הוזה? זאת דרישה מוגזמת?

 

בינתיים עברו יותר משלושה שבועות ואני מחכה שהמסך יחזור מתיקון, בכל החברות בהן הייתי מבצע רכש מעולם לא חוויתי כזה דבר.

נערך על-ידי udiudi

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close