עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. היי. לאחר שצפיתי בסרטון ב-Youtube שפירסם מחשב מותג, עלתה לי השאלה, מדוע ולא לרכוש מחשב מותג בארץ. תמיד חשבתי שזה בזבוז כסף, אבל כשהתחלתי לספור את כל המקרים בהם נהרס לי משהו במחשב, לא מצאתי מקרה אחד שבו היה לי מחשב נייח למשך שנים ומשהו לא נדפק שם. כל המחשבים שרכשתי בחיים שלי זה מחשבים שבחרתי את הרכיבים על ידי המלצה לרוב מגולשים כאן או מפורומים אחרים והרכבתם על ידי חנות זו או אחרת. בסופו של דבר או שהספק התחיל להרעיש, כרטיס מסך, פין שנשאר עם הקונקטור ובעצם דפק את לוח האם (USB), או שפשוט סידור כבלים זוועתי (יותר ממחשב אחד ומאותה חנות). התנהלות לרוב מול חנויות כאלה זה כאב ראש ולסחוב את המחשב אליהם כרוך בדלק ובלפנות חצי יום עבודה. חשבתי לעצמי, שאחרי שני עשור…

  2. https://finance.walla.co.il/item/3118355 לידיעתכם !

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. הי, אני רוצה לקנות מספר מוצרים של razer אבל אני לא מעוניין לקנות בksp/ivory בגלל עניין האחריות והשירות הגרועים בדר"כ. הייתי קונה בבאג אבל ממש יקר שם יחסית. מישהו מכיר חנות באיזור ת"א והסביבה שמוכרת יחסית בזול ויש בה שירות טוב ואמין? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  4. שלום לכולם. לאחר שיחה של כשעה עם מנהלת קשרי לקוחות של בזק קבלתי הצעת שדרוג בכוללת 30 מגה ב105 שקלים לחודש. גם היא וגם הנציגה הקודמת מקשרי לקוחות התעקשה שנגמר כל הקטע של לקוחות עיקשים שמקבלים מחיר מיוחד ועכשיו זה מחיר אחיד לכולם. אני מרגיש שלא יכולתי להוציא ממנה יותר מזה. האם גם את משלמים ככה? שימו לב שאם הייתה לכם עסקה ישנה (עד שנה) אז מה שרשמתי לא רלוונטי מכיוון שזה קטע חדש בבזק שנכנס רק בחצי שנה הקרובה. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. היי , רכשתי נייד חדש לפני כשבוע בעסקה אינטרנטית. לאחר כמה ימים הבחנתי שיש בעיה במקלדת ובעכבר - משטח המגע של העכבר רעוע ועושה רעשים והמקלדת "שוקעת" פנימה ואינה שטוחה. בהפעלת לחץ קל של הקלדה המקשים והפלסטיק שוקעים. מה ממליצים לעשות? האם כדאי לי ( אם יש אפשרות כזו בכלל?) לבטל את הקניה ולשלם קנס? לפנות לחנות למצוא פתרון? לפנות לאחריות? רכשתי את המחשב ב9.1 ככה שהזמן שלי להחליט מוגבל. תודה מראש.

  6. היי חברים אני מחפש איחסון כזה: http://www.newegg.ca/Product/Product.aspx?Item=0VN-0003-00023&nm_mc=BAC-GDR-CA-PC&cm_mmc=BAC-GDR-CA-PC-_-dyn-_-External+Enclosure-_-0VN-0003-00023&gclid=CITOo87ZncsCFYEy0wodUFQB4w המטרה לאחסן כמה הרדיסקים שיהיו בשלוף.אשמח לעזרתכם.מחירים בארץ,מחירים ראלים באיבי כולל מיסים יהיו גם טובים.רק בבקשה לא אמזון מכיוון שאין לי נסיון איתם. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Rockstatement10,

    יש כאלו שקונים מכשירי סלולר או מוצרי חומרה מחו"ל לצורך הדוגמה.. במיוחד כשמדובר בסלולר - אחריות מחו"ל זה דבר בעייתי אני מניח גם כשמדובר באמזון.. בתכלס כשקונים מחול אז האחריות די נפסלת לדעתכם? או שכדאי רק אם המחיר זול באמת בהרבה? כי לשלוח את המוצר לחול זה ייקח המון זמן עד שיחזור..

  8. ראיתי את הידיעה על כך איפשהו בפייסבוק שלי. http://www.engadget.com/2012/05/11/usps-battery-ban/ כמובן, ניתן למצוא עוד מקורות לידיעה הנ"ל. USPS עשתה חקירה על תאונות בקרב מטוסי תובלה וגילו שקרו\נגרמו מס' תאונות בגלל סוללות ליטיום שהיו טעונות במלואן בזמן המשלוח. זה הולך לעשות בעיות גדולות כי זה בעצם אומר שאי אפשר לקנות מחשבים ניידים\טבלטים\סלולרים ובעצם כל מכשיר אחר שכולל סוללת ליטיום ולהנות ממשלוח זול. DHL UPS ושאר החברות הפרטיות גובות כפול ומכופל עבור משלוחים מחו"ל. מה שלא הצלחתי כל כך להבין, זה מה ההבדל בין נוסע שנמצא במטוס עם מחשב נייד לבין המזוודה שלו או דברים שנמצאים בתא המטען וכוללים סוללות ליטיום. מוזמנים להוסיף\לתקן מידע ולשתף מחשבות.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. 90% מהערוצים שמועברים ב-YES/HOT כלל לא מעניינים אותי. ואני ממש לא שמח לשלם להם 200+ שקל בחודש על מספר ערוצים בודד בהם אני צופה. קראתי קצת ברשת על צלחת לווין פרטית, וראיתי אחת כזו בפעולה בפאב באזור המרכז. פרט לשאלה בכותרת, השאלה המרכזית שלי היא כזו: האם אפשר לקלוט את הערוצים הבאים ללא כל תשלום נוסף (פרט לעלות ההתקנה והממיר כמובן), והיכן בכלל ניתן לרכוש צלחת כזו והתקנה עבורה? הערוצים החשובים לי, באנגלית או עם כתוביות באנגלית: Nat Geo Discovery History Eurosport BBC Sky ערוצי סרטים למיניהם (לא פורנו...) ערוצי ספורט נוספים המשדרים את האירועים: מירוצי פורמולה 1 ומוטו ג'יפי, כדורגל אירופאי (אנגליה, איטליה), טניס, כדורסל (אירופאי ו-NBA).

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  10. היי, היפותטית אם הייתי מעוניין לקנות תוף ארקייד מסין, עם הפרטים הבאים: גודל: (בטח לפני אריזה):465 mm x 165 mm x 490 mm משקל: 7.2 קילו עלות: 460-550$ כולל משלוח בטח אני צריך להוסיף מע"מ 17%, אבל מה לגבי מכס ומס קניה? האם יש עוד מיסים נסתרים שיכולים לצוץ? תודה!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. השקעה של 400 או 500 יורו/דולר בקונסולה היא לא עסק פשוט עבור צרכנים רבים - אך כשמוסיפים זווית היסטורית לסיפור מגלים כי מדובר בנקודת תמחור דומה ואף טובה יותר מאלו שקיבלנו בדורות הקודמיםלכתבה

  12. Started by Ziva Fruchter,

    היי, אני רוצה למכור את המקבוק שלי, רטינה 15, מ 2015. האם יש דרך לחשב ירידת ערך? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. מעוניין לקנות xiaomi notebook pro 15.6 עם אחד המעבדים החדשים של אינטל. יש איש קשר שכרגע נמצא *בסין*, איפה הוא יכול לקנות את המוצר כדי להביא לארץ? מה ההשלכות לקנייה מסין למעט זה שאין עברית במקשים? עשיתי חיפוש ולא הצלחתי למצוא. תודה.

  14. שלום לכולם וחג שמח אני מחפש מקום בארץ\בחו"ל שאפשר לקנות דרכו פוסטרים של להקות וסרטים במחירים סבירים. יש למשהו המלצה על מקום כזה? בתודה מראש

  15. Started by davidl,

    אפשר לקבל המלצה לחנות באזור המרכז או אתר אינטרנט לקניית מחשב על פי מפרט?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום רב לכולם ותודה מראש לעונים! אני מעוניין להתנתק מיס ולעבור לחברה שמשלמים באופן חד פעמי עבור הציוד(ממיר צלחת) ועל ההתקנה ולא צריך לשלם כל חודש כסף כמו יס זה מיועד עבור זוג מבוגרים אפילו הייתי אומר קשישים ששפת אמם היא ערבית ורצוי שיהיו ערוצים גם בעברית וגם בערבית וגם ערוצים מהעולם אנגלית וכל שפה אחרת אני מחפש חברה/מתקין שעובדים באזור מגדל שבצפון(ליד טבריה) , משהוא במחיר שפוי ואמינים וטובים (בקיצור משהוא מומלץ) חשבתי לעבור לעידן פלוס, אבל אני לא יודע על כמה ערוצים מדובר ובאלו שפות ואם זה מתאים להם? ומהו התשלום? אשמח לכל מידע שישפוך אור בנושא, המלצות,הצעות, חוות דעת דרושים כאן ויעזרו בטירוף …

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by Kitt0s,

    שלום לכולם, אז ככה.. לצורך העניין אני רוצה להתנתק מהוט.. (בתאכלס אני רק רוצה לשנות חבילה, אבל מבחינתם זה אותו הקנס..) ונשאר לי התחייבות לכשנה. מי שיקרא את פה את סעיף 9 יגלה: מי שישים לב, בחשבונית החודשית בחודש יולי, עלה מחיר דמי המנוי לHOT VOD בכשקל בלבד, כן כן, שקל בלבד.. בניגוד לחודשים שקדמו לו. מכיוון שדמי המנוי השתנו, ולא קיבלתי על כך הודעה בכתב או בע"פ - האם אני צודק שיש פה עילה להתנתקות? אני יודע שאמור לצאת חוק בקרוב שאמור להוזיל את קנסות היציאה.. האם יש חדש בנושא?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. 1. נניח שיש לי שני כוננים בלוח אם ובאחד יש התראות של וירוסים. אם אני לא מעתיק מידע מכונן אחד לכונן השני (כלומר עושה קופי פאסט), האם וירוס יכול לעבור מכונן אחד לשני או שיש הפרדה מוחלטת בין הכוננים? 2. כנ"ל מצב שבו יש כונן אחד בלוח אם ואני מחשב SSD חיצוני או דיסק און קי. 3. אם אני מבצע פירמוט למחשב, האם זה בהכרח מוחק את הוירוסים? השאלה נשאלת משתי סיבות. הראשונה היא שיש לי דיסק און קי שמכיל דברים שמאוד חשובים לי ואני יודע שהיה בו וירוס. אני מתלבט אם עדיף לשים חומר עתידי בדיסק און קי אחר או שיש לי דרך לנקות את הכונן מוירוסים (אופציה נוספת היא להעביר את הקבצים לדיסק און קי אחר, זה כלום עלויות. השאלה אם הוירוס לא עובר ביחד איתם). הסיבה השניה היא שאני רוצה …

  19. Started by הרצל דלאל,

    תקראו ותחליטו. קניתי דרך איביי מחשב ושלחתי אותו דרך ushop שהיו לפני כן ביי2 לישראל אילת, כידוע לכם באילת לא משלמים מ.ע.מ . דיברתי עם ushop והם ענו לי שאשלם דרכם את המ.ע.מ ורק אחרי שהמשלוח יגיע אוכל לבקשו מהרשויות בחזרה. הכל בסדר עד כאן . וראו איזה פלא, כשביקשתי מushop את הניירות של השחרור , הם טענו שהסחורה שוחררה באופן קולקטיוי ואם אני רוצה רשימון פרטני אצטרך לשלם 75 דולר. נראה לכם שזה הגיוני? אני צריך לבקש החזר של כ-250 שקלים וצריך לשלם קרוב ל-300 שקל. הם צריכים להמציא לי את הרשימון שעל פיו בלבד אוכל לקבל החזר. הם נתנו לי קבלה שלהם שרשום הכמה מ.ע.מ שילמתי, אבל לא קיבלתי החזר כי המ.ע.ע הולך לרשויות ורק לפי הרשימון אקבל בחזרה את התשלום. בקיצור חברת המשלוחים מתעקשים ולא מוכ…

  20. Started by מנחם,

    לפני מס' ימים המסך שלי מת. אחרי שיחת טלפון רגועה אחת, הגיע למחרת שליח מדל עם מסך חליפי מדגם מתקדם יותר. לדעתי זה שירות מעולה, ומגיע לDell ח"ח ענק. המסך שמת הוא Dell U2711, המסך החליפי הוא Dell U2713H (לא HM. מדובר ביורש הישיר של הU2711)

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. אחרי שחברת הבת של דוגי (Doogee) יHomTom הובילה בעיקר בתחום המחיר - תמורה וגם בתחום הסוללות הענקיות שהיא שמה במרבית במכשירים שלה , עכשיו HomTom רוצה להיות מובילה טכנולוגית גם כן ! , מכשיר הHomtom Ht10 של החברה יהיה הסמארטפון הראשון אם טכנולוגית זיהוי באמצעות רשתית מהדור השני !כיף לשמוע שחברות סיניות מתחילות לעקוף את החברות הגדולות גם מבחינה טכנולוגית לכתבה :http://articlesfromxda.azurewebsites...y-homtom-ht10/

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. עדיין מחפשים כרטיסי microSD וכונני SSD לרכוש במחיר משתלם? יש לכם כמה שעות אחרונות לבצע זאת בצורה מקוונת אם יש ביניכם כאלו אשר לא הספיקו לנצל את המבצעים של אמאזון ארצות הברית על מוצרי אחסון אתמול – ודאי תשמחו לגלות שיש לכם צ'אנס נוסף לעשות זאת כעת, בחנות אמאזון הבריטית שמעבר לים. במסגרת מבצעי Deal of the Day, ניתן לרכוש את כרטיס ה-microSD המפורסם של SanDisk בנפח של 128GBובמחיר של 35 פאונד כולל משלוח ארצה – כ-195 ש"ח. אלו שמעוניינים בדגם זריז יותר של microSD יוכלו לרכוש את גירסת ה-64GB של כרטיס ה-Extreme, עם מהירויות קריאה וכתיבה של עד 90 מגה-בייט בשנייה ועד 40 מגה-בייט בשנייה בהתאמה, במחיר של כ-25.6 פאונד – כ-145 ש"ח, כולל שילוח לארץ. להמשך: https…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. הטבת מס נוספת בהיקף של כ-800 מיליון שקלים בשנה אמורה לסייע לנו, בין היתר, לרכוש מוצרי אלקטרוניקה בארץ במחירים קורצים יותר לכתבה

  24. Started by questionman,

    קניתי בKSP את TL-WPA8630 KIT. https://ksp.co.il/?uin=42305&select=.263..492. המכשיר מעביר בערך רבע מהמהירות (200 מגה, שני המתאמים מחוברים בכבל) ואני רוצה להחזיר אותו מכיוון שהוא לא עושה את העבודה. האם ניתן להחזיר מכשיר כזה לאחר שימוש? ומה קורה אם היום ה14 (לאחר הקנייה) יוצא על יום כיפור (רביעי)? אני יוכל להחזיר אותו לאחר מכן?

  25. אהלן, אני מחפש מטען לסוללות AA ו AAA, וסוללות נטענות. השימוש העיקרי הוא לפנסים(אופניים ואחרים) כך שהסוללות צריכות להיות חזקות. הזמן טעינה לא חשוב לי, אבל ניתוק "מיידי" בגמר הטעינה יכול להיות טוב. הסתכלתי קצת על דגמים בebay ו-dx. אבל אין לי מושג מה טוב - למישהו יש המלצה למשהו טוב? תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים