האם קניית מחשבי מותג נייחים משתלם בארץ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם קניית מחשבי מותג נייחים משתלם בארץ?


Zeev86

Recommended Posts

היי. לאחר שצפיתי בסרטון ב- שפירסם מחשב מותג, עלתה לי השאלה, מדוע ולא לרכוש מחשב מותג בארץ.

תמיד חשבתי שזה בזבוז כסף, אבל כשהתחלתי לספור את כל המקרים בהם נהרס לי משהו במחשב, לא מצאתי מקרה אחד שבו היה לי מחשב נייח למשך שנים ומשהו לא נדפק שם.

כל המחשבים שרכשתי בחיים שלי זה מחשבים שבחרתי את הרכיבים על ידי המלצה לרוב מגולשים כאן או מפורומים אחרים והרכבתם על ידי חנות זו או אחרת. בסופו של דבר או שהספק התחיל להרעיש, כרטיס מסך, פין שנשאר עם הקונקטור ובעצם דפק את לוח האם (USB), או שפשוט סידור כבלים זוועתי (יותר ממחשב אחד ומאותה חנות).

התנהלות לרוב מול חנויות כאלה זה כאב ראש ולסחוב את המחשב אליהם כרוך בדלק ובלפנות חצי יום עבודה.

חשבתי לעצמי, שאחרי שני עשורים שאני קונה מחשבים בארץ, ועם שלל בעיות שכאלה, אולי באמת עדיף להוסיף קצת כסף ולקבל מחשב מותג?

וכאן נשאלת שאלה נוספת, מי מהחברון בארץ שמיבאות מחשבי מותג באמת נותנות אחריות טובה? האם אקבל טכנאי עד הבית אם אקנה מחשב נייח מאחת החברות, כמו שלמשל בא טכנאי הביתה אם מתקלקלת טלוויזיה?

אשמח אם תשתפו את דעותיכם בנושא והאם רק אני בר מזל הרע שחווה כל כך הרבה בעיות עם המחשבים הנייחים שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחשבים ממותגים בד"כ מגיעים עם לוחות אם מינימליים ופשוטים, כנ"ל לגבי ספקי כוח. כמו כן איכות הרכיבים לעיתים נמוכה.

בנוסף, אין לך אפשרות לפתוח את המחשב כי אז תאבד את האחריות, ואם יש לך בעיה פשוטה שאתה בטוח שאתה יכול לפתור והיא מצריכה פתיחה של המארז, אתה תיתקע עם הבעיה עד שיגיע טכנאי לסדר לך את זה.

חיסרון נוסף הוא מבחינת שדרוגים - הלוח והספק כמו שאמרתי מינימליים ולרוב לא יאפשרו לך שדרוגים משמעותיים אם בכלל. כמובן שאין מה לדבר על שדרוגים בתקופת האחריות כי אז תאבד אותה.

וכמובן חסרון שכבר ציינת שזה המחיר שבד"כ ייצא גבוה יותר ממחשב שתרכיב לבד, ובנוסף תבחר לך כל חלק לפי מה שמתאים לך ומה שאתה צריך.

 

לגבי סידור הכבלים במארז, הכל תלוי במי שעושה את זה. כמובן שמוכר שעושה את זה בזילזול ובמהירות, זה ייראה בהתאם.

 

מחשבים ממותגים זה לדעתי פתרון נוח לעסקים. אם אתה עכשיו כבעל עסק קונה 20 מחשבים אז ברור שעדיף לקנות מחשבים ממותגים ולא להתבחבש עם חלקים והרכבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...