צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
אהלן, אז אחרי חיפושים וקניות רבות באמאזון החלטתי לשתף אותכם עם הממצאים: כונן קשיח WD 10TB Elements Desktop Hard Drive - USB 3.0 כונן חיצוני WD 3TB Elements Portable External Hard Drive - USB 3.0 אוזניות גיימינג SteelSeries Arctis 3 Console (2019 Edition) Stereo Wired Gaming Headset לקונסולות רמקולים איכותיים Logitech Z506 Surround Sound Home Theater Speaker System - יוצא רק 50$!!!! תמהרו אלו האחרונים, אעדכן מחר עם מבצעי Cyber Monday החדשים!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
כרטיסי הרחבה עבור הסמארטפונים והטאבלטים שלכם, מסדרת ה-Evo של הענקית הקוריאנית, זמינים כעת במחירים מוזלים בחנות המקוונת עדיין מחפשים כרטיס microSD איכותי ובנפח משמעותי שיסייע לשדרג את המכשיר החכם שלכם? ההצעה העכשווית באמאזון ארצות הברית עשויה להתאים לכם. החנות המקוונת מציעה לרכישה את כרטיסי ה-Evo של סמסונג, אשר מבטיחים לספק מהירויות העברת נתונים של עד 48 מגה-בייט בשנייה, במחירים של כ-54 דולר (כ- ש"ח) כולל מסים ומשלוח לישראל לדגם ה-128GB, וכ-32 דולר (כ- ש"ח) כולל משלוח לישראל לדגם ה-64GB – מחירים מהתחרותיים ביותר שזמינים בשוק נכון לרגע זה. אם זה מוצר שנמצא ברשימת הרכישות הנדרשות שלכם, שווה להעיף מבט ולשקול רכישה. תהנו! לא הכי זול שיש – אבל עדיין משתלם ב…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום עקב ה11.11 והסייבר מאנדיי והעיכוב בהקמת המחשב בגלל הכרטיסים החדשים והמעבדים אשמח לעזרה בריכוז המבצעים והנחות משתלמות לדברים הבאים: מעבד - i7 8700k tray ראם(לבן בלבד)-שני סטיקים של 8 GB במהירות 3200-שתהיה חברה מוכרת קירור למעבד AIO- 360mm לבן(עם רדיאטור לבן ומאווררים כחולים)חשבתי על קפיטן 360EX של deepcool אבל זאת לא חברה מוכרת עמו NZXT או CORSAIR, אשמח להמלצה SSD-מעדיף אינטל או סמסונג- SATA לוח אם - Z390 מעדיף גוון לבן, חיבורי אודיו חובה USB 3.1 2 , USB C -שיתמוך עד 4 סלוטים לראם(64GB) עד 3200 חשבתי על Z390-P של ASUS עכבר ומיקלדת לבנים של חברה מוכרת(לא RAZER) מארז core p3 של TT-SNOW WALLCASE ספק כוח- משהו באיזור של …
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
למי מכם שזה משתלם להם: http://www.israelcoupon.co.il/%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A2-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%9F-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7-%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%97-%D7%97%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%98%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%94-500g-%D7%A0%D7%A4%D7%97-%D7%A2%D7%A0%D7%A7%D7%99-%D7%91-355%D7%A9%D7%97-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9D-590%D7%A9%D7%97-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%A1%D7%95%D7%92%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9C%D7%90
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש כזה דבר? אני כרגע עם 012 ואחרי שחודש החסד שהחלטתי לתת להם (בכל זאת, מחובר איתם כבר כ-10 שנים), פגה הסבלנות שלי: המשחק שלי (Ragnarok Online) מתחבר לשרת בחוף המזרחי של ארה"ב ובעוד החיבור סביר+ באמצע שבוע, בסופ"ש אני לא מצליח להחתבר בכלל (אפילו אין פינג לשרת!) שלא לדבר על לראות סרטונים ביוטיוב ב-720 ומעלה. ממש כמו לחיות עם מודם בסופ"ש. מה העלויות של גיימר בבזק בינלאומי? אני לא מעוניין ביותר מ-12\15 מגה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני שוקל לקנות סקופ מחו"ל. (ויקי - מהו סקופ) חיפשתי בטבלת המיסים אבל לא מצאתי קטגוריה מתאימה, בנוסף מהו ההבדל בין שני עמודות ה"מיסים ככלי" לכל פריט בטבלה ? כמו כן, הסקופ שוקל בערך 3.5 ק"ג האם זה משפיע על המכ"ס או כל מס אחר ? אז כמה אצתרך לשלם כדי לייבא את המוצר ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מי שמחפש בית ספר למוזיקה ברחובות, איכותי ומקצועי עם מגוון חוגים לכל הגילאים ממליצה בחום לצור קשר http://www.cantabile.co.il/ מורים מדהימים, שיעורים מהנים והכל בהרבה כיף והנאה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חברה אני לא בטוח אם זה מתאים לכאן אן לציוד היקפי (זה לא בדיוק ציוד למחשב). רכשתי סוללה גיבוי ואני מטעין אותה עם כבל USB במחשב. קצב ההטענה מאוד איטי. האם הטענה עם חיבור של הכבל USB לחשמל באמצעות מטען של הפלאפון אמור להיות מהיר יותר? (לפלאפון שלי יש גם חיבור USB והוא מתחבר לעוד חלק שמתחבר לשקע. אני רוצה לקחת את הכבל שהגיע עם הסוללה ולחבר לחלק שמתחבר לשקע חשמל).
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לפי תקנות המכס, חבילות בשווי $75 - לא כולל דמי משלוח - פטורות ממס. למרות זאת, המערכת של אמזון מבקשת import fees deposit ברגע שסך ההזמנה - כולל דמי המשלוח - עובר את ה-$75. האם למישהו יש ניסיון עם הזמנות כאלו? אמזון מחזירים את התשלום המיותר הזה או שחברת השילוח שומרת אותו לעצמה?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קודם כל, בסיפור הזה אני מציין רק עובדות! במכשיר ה HD2 HTC של אבי שנקנה, אגב, באומגה פון, המגע הפסיק לעבוד לסירוגין (הכפתורים הפיזיים עבדו). המכשיר כבר לא באחריות ואבי החליט לתת אותו לתיקון באומגה פון. מכיוון שזה מכשיר ישן יחסית אבי ביקש שיבדקו מה הבעיה ויודיעו לו מה תהיה עלות התיקון והוא יחליט אם הוא מעוניין לתקן את המכשיר או לא. נאמר לו בחנות שיבדקו מה הבעיה ויחזרו אליו עם הצעת מחיר. לאחר יום התקשרו אליו והודיעו חגיגית שהמסך היה מקולקל והוא הוחלף בעלות של 600 שקל! זאת לאחר שהם אמרו מפורשות שהם יתנו הצעת מחיר ולא יעשו שום דבר על דעת עצמם! לאחר שאבי אמר להם שהוא לא הסכים לדבר כזה ולמה הם החליפו מסך מבלי לשאול אותו הם הסכימו בטוב ליבם להוריד את המחיר ל 500 ₪. אבי סירב וביקש…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים! הייתי היום באיוורי ויש להם אביזרי גיימינג עם הנחות נחמדות. קניתי לעצמי פאד נחמד ROCCAT ALUMIC ב 95 ש"ח כאשר מחירו המלא 175 ש"ח. כמו כן יש הנחות יפות על עכברים: G9X ב-250 ש"ח, ROCCAT KONE + (אחת מהעכברים הטובים ביותר) רק 280 ש"ח, כאשר הוא עלה 410 ש"ח לפני הנחה. מקלדות גיימינג של RAZER, LOGITECH ו ROCCAT גם מבצע. כמעט שכחתי את אזניות ;D בקיצר, שווה לבדוק. http://www.ivory.co.il/category.asp?catcode=804
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הזמנתי מחשב ראשון מtms ועבר בהצלחה ואני מתכוון להזמין מחשב נוסף יותר רציני משהוא בסביבות ה4000 שקל למשחקים כבדים ואני מאוד מתלבט האם ללכת שוב על tms או לוותר וללכת על IQPC או rsm או זיגזאג או כל חנות אחרת? אני מחפש חנות אמינה זולה וטובה ושבמקרה שאני אצטרך אותה יום אחד במימוש אחריות או כל דבר אחר היא תהיה שם לצידי ולטובתי מה אתם חושבים?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, היום לאחר הפסקת חשמל בדירה - המחשב לא נדלק (לחיצה על כפתור לא עושה כלום) אני מניח שהבעיה בספק, אך לאחר חיפושים ממושכים כאן בפורום ובמקורות אחרים אני לא יכול להיות בטוח שלא נדפק משהו נוסף בדרך - לכן אני מעוניין לשלוח למעבדה. העניין הוא - שהמחשב נרכש לפני בערך כשנתיים בחברת SKYPC (תנצב"ה), ולכן השאלה היא היכן אוכל לבצע את אותה בדיקת מעבדה, ורצוי שבאותו מקום יעזרו לי לממש את האחריות (או שמא, רצוי כבר להשקיע 200-300 שקל ושיחליפו לי את מה-שזה-לא-יהיה שנדפק). תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כרגע במסלול של ספק+תשתית בבזק ל-5 מגה. רוצה לעבור ל-15 מגה אבל לא לשלם יותר. המודם של בזק בחינם, ויש לי ראוטר משלי. אין לי בעיה עם כל ספק/חברה/שוק סיטונאי אם זה יעזור. לאן כדאי. בזק מתעקשים לא לתת את המחירים שיש להם כי הם טוענים שזה רק ללקוחות חדשים.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הופתעתי לגלות שישראכרט עומדת למחוק תוך שבוע את כל הנקודות תעופה שצברתי!! ועוד אפילו לא מפרסמים את זה! רק בכתבה אחת בYNET! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4406759,00.html מה עושים עם הבזיון הזה?? ככה ניתן להם לשלשל את כל הכסף לכיסם?? מרתיח!! יש אנשים שבונים על זה!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה המצב ?? אתם בטח קראתם לפני שבוע פחות או יותר על העניין של אורנג , שהם עומדים לסגור את כל העניין של טלפונייה ואינטרנט ולהעביר את זה ל 012 . היום דיברתי עם הנציגה של אורנג ורציתי להתנתק , היא שיגעה אותי כמו שאתם יודעים מה ?? למה ?? וכל החרטה הזה . הסברתי לה למה אני רוצה להתנתק ושהם מעבירים הכל ל 012 והיא אומרת שלא הם לא מעבירים את הלקוחות ל 012 אלא הםם ממשיכים לתת את השירות , מה אתם אומרים על זה ??
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם אתם ממליצים לרכוש כרטיס זיכרון של סאנדיסק דרך איביי? המחיר מאוד זול לעומת הארץ, אבל איך אני יכול לדעת שזה לא זיוף ואחרי חודש ימחקו לי כל התמונות?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני יודע שכאשר מזמינים חבילות מחו"ל ורושמים מספר נייד, ניתן לקבל התראות SMS שעוזר באיתור. האם אותו דבר נכון לגבי דברי דואר שנשלחים בתוך הארץ? זה עובד בדואר רגיל? עבוד גם בדואר רשום? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש חנות אמינה באיזור המרכז ( TMS קצת רחוק לי ) אני גר באיזור רמת גן, יש את זיג זג ביהוד - האם היא חנות טובה? האם זה האתר שלהם: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/index.php? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מסך טלויזיה אתם ממליצים לקנות עד 4000 ש"ח? רציתי לקנות NU8000 של סמסונג אבל הוא אזל במלאי.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
לאחרונה התוכן בפרסומות הקופצות אינן בוחלות בשום אמצעי בכדי לגרום לכם להרשם לשירות שלהם, שימו לב איזו חוצפה/תעוזה, מפתים אתכם לבחור סמארפון ובכלל מדובר ב"משחק טריוויה" שעלותו מאות שקלים בחודש. לתוכן אין שום קשר לכותרת ואין שום הפניה למחיר האמיתי של השירות שרשום אך ורק בתקנון. http://tradein-center.co.il/no-alert.html?aff1=purple2&aff2=&utm_source=purple2&utm_medium=1&utm_campaign=purple2ChooseCellTradeInFeb11 חלק מהתקנון: עלות השירות עלויות השירות הינן כדלקמן: עלות ההרשמה לשירות היא 40 ש"ח כולל מע"מ. עלות מנוי מינימאלית לחודש היא 80 ש"ח כולל מע"מ )ולא כולל עלות הרשמה(. עלות קבלת השאלה הראשונה בכל סבב שאלות חודשי, וכן עלות קבלת כל שאלת תזכורת שבועית…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי האם יש טלויזיות שיכולות ללא חיבור למחשב להפעיל סרטים? קראתי על כמה טלויזיות שיש להן אפליקציה של נטפליקס. מכיוון שלא השתמשתי למעלה מעשור בטלויזיה, אין לי מושג האם זה אומר שאני יכול לצפות דרכה ישירות או שאני צריך לחבר מחשב חיצוני. בנוסף, מישהו יודע מה זה אומר שאפשר עד 4 מסכים? האם הכוונה שאפשר 4 מחשבים שונים בו זמנית?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
אהלן יש מבצע לעובדי מזרחי טפחות על טלויזיות האם המבצע הנ"ל משתלם? אני יותר בכיוון של 40 אינטצ
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש בכלל אפשרות למצוא נוטבוק של סביבות 11 אינץ' ב-1,500 ש"ח או שאני מפנטז? רוצה אותו עם 4GB זיכרון - כל השאר פחות חשוב, גם לא מסך מגע...
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


