יש בימינו ספק טוב? התיאשתי לגמרי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש בימינו ספק טוב? התיאשתי לגמרי


Zeev86

Recommended Posts

אני התיאשתי כבר לגמרי.

הייתי עם בזק בינלאומי. הכל טוב אצלהם - רק לא עובד.

עברתי לאקספון. שום דבר לא זז.

עברתי להוטנט. עבד בסדר. אחרי חודשיים בסופי שבוע ובחגים שום דבר לא זז.

חזרתי אחרי חודש לבזק בינלאומי, לאותו יוסר (שכחתי לנתק אותו) והכל עובד טוב אבל לא זז, מוריד סרטון על 300 KB לשניה במקרה הטוב.

 

אני לא יודע כבר מה לעשות. איזה ספק בימינו יש שיתן גם גלישה נורמאלית, גם צפיה בYoutube וגם פינגים סבירים במשחקי רשת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשקול שיכול להיות שהדירה / שהבית שלך ממוקמים רחוק מהארון תקשורת וזה משפיע על מהירות הגלישה בפועל. אולי יש בעיה עם התשתית בדירה או עם הנתב שלך (אם השתמשת בשלך עם כל הספקיות). אם יש לך גם טלפון ביתי דרך קו האינטרנו (לא דרך קו בזק), מנסיון, זה יכול לעשות בעיות.

 

ואם מניחים שבדקת כבר הכל ונראה שהכל תקין, ובכל זאת יש בעיות, אז אולי תנסה את 012?

היו לי הרבה משתמשים איתם במקומות שונים של בני משפחה ובלימודים כמה חברים בבתים שונים התחברנו בשביל מחיר טוב. בכולם האינטרנט עובד מצויין. כרגע יש לי 2 מנויים אצלם בתשתית + ספק במחיר מצויין לשנתיים. גם כשהייתי בעבר עם בתשתית ו-012 בספק, האינטרנט עבד מעולה. 

ומה שאני אוהב ב-012 זה שתמיד היה חשוב להם לשמר אותי כלקוח ועושים כל מה שאפשר בשבילי מבחינת מחיר ושיחות לחו"ל עבור ההורים. 

מבחינת שירות טלפוני ובעיות בחשבונית, קורה שיש תקלות או שלא בפועל את מה שביקשתי. לצערי זה ככה בכל חברה בארץ שנותנת שירותיבאינטרנט, סלולאר, כבלים וכדומה אז צריך להיות במעקב ואם משהו שנראה לא תקין בחיובים, להתקשר ישר לבדוק מול השירות.

 

טיפ כללי לגביי כל החברות שנותנות שירות: תמיד תקליט את השיחות שלך עם מוקדי השירות ותבקש מספר פנייה. זה שימושי ויבטיח שתקבל את מה כל מה שביקשת, אפילו אם נציג/ה המציאו תוכנית שלא קיימת ;)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...