עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אז שלחתי טלוויזית LCD שהייתה לא תקינה לדעתי לקבוצת חי ואמרו לי שטלוויזיה לא תקינה באמת ויחליפו לי אותה לדגם חדש אחר מקוון שאין את הישן יותר. הם מבקשים שאחתום על המסמך שאומר שגדם חדש מתאים לי ואחרי קבלת מכשיר המחליף לא יהיו לי תענות/דרישות או תביעות נגדם בעניין זה. כדי להמשיך אני צריך לחתום ולשלוח מסמך אליהם. אחריות של דגם ישן ממשיכה לפעול. הערה: למרות שנציגה אמרה שטלוויזיה חדשה, במסמך שהיא שלחה זה לא היה מצויין. דווחתי לה על זה והיא עדכנה אותו. שאלה: למה אני צריך לחתום לפני שאני מקבל טלוויזיה ולא אחרי? למה אני לא מקבל אחריות חדשה על דגם המחליף? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by foxbat_a,

    אני רוצה לבנות מחשב ישן, רק חסר לי לוח אם. איפה אני יכול להשיג עכשיו לוח אם לSOCKET 7/SOCKET 370/SLOT1? או אולי למישהו מחברים בפורום יש חומרה ישנה שהם מוכנים למסור/למכור במחיר מתאים?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Verdoa,

    בקשר לקניה בEBAY קניתי פריט, ועשיתי עליו רק Buy עדיין לא שלמתי על הפריט, אני לא מעוניין לקנות את הפריט, איך אני מבטל את ה"קניה" כי זה שולח הודעות אלי ואומר לי שצריך לשלם ..

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by felad,

    היי יש לי כרגע תשתית של בזק ( אין לי כוונה לעבור למשהו אחר ) ו 012 במהירות של 5 מגה :-) קניתי סמארטיוי אז אני רוצה אינטרנט יותר מהיר. 1. איזה מהירות מינימום נראה לכם שאני צריך ? חשבתי על מהירות של 40 מגה ( הטלויזיה והמחשב מחוברים פיסית לראוטר שהוא לא אלחוטי ) 2. אלא אם כן אני טועה בבזק יש בנדל עם אקספון ומה שמוזר זה שאם אני פונה לאקספון ישירות זה יותר זול מאשר דרך בזק שעובדים עם אקספון... אז מה כדאי לעשות ? האם דרך אקספון זה יותר זול אבל התמיכה לא תהיה טובה ובזק ידאגו שיהיו לי ניתוקים ובעיות ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  5. פתחו ת'רד דומה [לגבי פמדהויל] לפני אולי שנתיים בערך, לא היו תגובות... עבר הרבה זמן, לענייננו: אם קניתם\ביטלתם\הזמנתם\שמעתם ממקור ראשון וכו מ\ל\על פנדהוויל, או aliexpress.com לצורך העניין, או אתר סיני אחר... שתפו כאן כדי שכולנו נוכל ללמוד מהנסיון אחד של השני... קצת קשה להתרשם מחיפוש ביקורות באתרים בחו"ל כי הן יותר מידי מעורבות... חלק מרוצים וחלק בורחים מהחנויות האלה- ולכולם נדמה שיש סיבות טובות... לאחרונה התענינתי בטאבלט- וכידוע בסין יש הכל ויותר בזול, רק שהאיכות [ניתן לנסות ללמוד עליה קצת אונליין] והשירות לא כ"כ ידועים... ??? אז לדעתי ישרת את כולם חוות דעת מקוריות [עד כמה שיש] ואם אפשר אז להשתדל לא לגלוש מידי בבקשה מהנושא- כדי שכל תגובה תהיה עניינית ומועילה לכולנו …

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by ToMeRv32,

    http://www.ivory.co.il/files/PRESS/21.jpg האם באמת יש פה משהו שאסור לפספס? הK518 DJ ב190 ש"ח.. מחיר מדהים! אומנם יצא דגם חדש אבל זה לא אומר שהאוזניות האלו פחות טובות, הן עדיין שוות יותר מזה.. DOK של 16GB ב34 ש"ח, לא משנה כמה הוא איטי זה עדיין אדיר. רמקולים 2.1 ב69 ש"ח.. רק כבלים עולים יותר מזה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. כשהזמנתי מלאסט פרייס לא חשבתי שהם לא מחזיקים מלאי וצריכים להזמין מספק. אמרו לי שהם מתחייבים לספק הזמנה 14 ימי עסקים למחסן שלהם. אתמול זה היה אמור להיות במחסן והייתי אמור לקבל SMS שלא קרה. האם לחכות או להרים שפופרת ולבקש לבטל הזמנה? זה שכיח בארץ שחנויות לא מחזיקות מלאי וצריך להזמין? אני לא קונה הרבה בארץ דרך האינטרנט ואם קונה אז בחנויות וקניונים ומקבל ישר על מה ששילמתי.

  8. Started by jeremymann47,

    מישהו קנה פעם 10 חולצות ב-6DollarShirts, ויודע להגיד מה מימדי החבילה המתקבלת? (להזנה למחשבון של Buy2USA) אולי עדיף להשתמש במשלוח היקר שלהם? (40 ומשהו דולר ל-10 חולצות)

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by mc_elad,

    אני יודע שכאשר קונים מוצר שעולה פחות מ 50$ אז אין מכס אבל נניח קניתי שלוש מוצרים ששווים כל אחד 40$ (סה"כ 120$) אז יש מכס? אם כן אז יש דרך להזמין בנפרד כדי שלא יהיה מכס?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by yuvalm2,

    למי שלא מכיר, ה-Switcher הוא מין מכשיר שמחליף את המפסק של דוד החשמל, ומתחבר לרשת האלחוטית ולאינטרנט על מנת לאפשר שליטה מרחוק באמצעות סמארטפון. כל השנה שעברה הוא היה במחיר של 220, ועכשיו אני לא מצליח למצוא מחיר קרוב, אבל לא מעוניין לשלם 300. מישהו יודע על מקום שמוכר אותו במחיר זול יותר?

  11. Started by yuval800,

    היום נכנסתי למ.צ.מ בדרך השלום וקניתי משחה טרמית, משהו סיני לא ביג דיל, עלה לי 35 שקלים לשפורפרת גדולה. סתם מתוך סקרנות הרצתי חיפוש בגוגל וראיתי שזה עולה 1.89 דולר!! איך לעזאזל המחיר הגיע מ 1.89 ל 35 שקלים?! למען ההגינות אציין שהמחיר של 1.89 דולר הוא בקניית 25 יחידות (הגיוני שהם קונים יותר), המשלוח חינם. http://m.aliexpress.com/item/480321515.html אני לא בא להלין על מ.צ.מ ספציפית, רק על הלך הרוח הגזלני פה.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Zeev86,

    היי. לא יודע אם זה קשור לפה או לפורום כללי (יותר שומם שם), אז אם יש בעיה בבקשה תעבירו את הדיון. אני עכשיו בבנק הפועלים, ואני ממש ממש סובל מהם. עושים לי סיפור בלהעביר סניף וכדי להגדיל מסגרת כשאני כבר בסניף אומרים לי תתקשר לפועלים בטלפון, ושם אני כבר מחכה חצי שעה על הקו. האם יש בנק עם שירות לקוחות טוב יותר, והכי חשוב - כמה שיותר אפשרויות באופן דיגיטלי. תודה. הכי משעשע אותי, שאני לא יכול להשתמש באותו קוד סודי בחיים אם השתמשתי כבר באחד. כלומר, כל חצי שנה אני צריך להמציא לעצמי 4 ספרות חדשות של קוד סודי על מנת להמשיך להשתמש בפועלים בטלפון. גאוני.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by אנטי-פסטו,

    בתור לקוח בגולן סלקום זה שלושה חודשים, קיבלתי מייל מפתיע המציע לצרף את בני משפחתי לחברה. כל מנוי שמנוייד מחברה אחרת (לא מספר חדש) תחת לקום קיים בגולן מקבל 4 חודשים ללא תשלום על החבילה! גם של ה99 וגם של ה9.9. רעיון מבורך בהחלט.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by honimage,

    כרגע מכל מה שראיתי רק KSP העלו מבצע יכול להיות שבהמשך היום יהיו עוד חנויות שיצטרפו http://sale.ksp.co.il/bf2016/1#kspBox

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by alex542,

    שלום, אני צריך המלצה לטלוויזיה שתתחבר לממיר הוט ואולי cubox בהמשך. חשוב שהרזולוציה תהיה FHD . תודה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. על פי מה שידוע לי, רוב מגיני הברקים (כולל המובילים מביניהם [למשל GPT]) מכילים השהייה מופרזת של 4-5 דקות. הבעייה עם זה, שזה מגביל אותם לשימוש עם שני סוגי מכשירים בלבד: 1. מזגנים מכניים (עם כפתורים) מתחילת שנות ה-90 ומוקדם יותר. 2. מקררים ומקפיאים ללא פיקוד אלקטרוני (אין לי מושג האם יש מקררים ומקפיאים מכניים בעלי השהיית מדחס מובנת). מובן שהשהייה ארוכה שכזאת לא מתאימה להגנה על חומרת מחשב ואלקטרוניקה בידורית, אלא רק להשהיית מדחסים לא מוגנים של מזגנים ישנים, מקררים ומקפיאים. אולם חומרת המחשב עדיין צריכה השהייה כלשהי למשך כמה שניות, על מנת להגן עלייה מפני נפילות מתח והתפרצויות מתח שנגרמות לאחר חזרת החשמל. על כן, אני מעוניין לדעת מאיזה יצרנים אפשר למצוא מגיני ברקים עם השהייה קצר…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. היישר מספרד, אנחנו מביאים לכם מבצע נהדר על כונני ה-SSD הביתיים הפופולריים ביותר של סמסונג בנפחים של 250GB ו-500GB לכתבה: http://hwzone.co.il/חביב-הקהל-גם-כונן-ה-850-evo-של-סמסונג-מוצע-לרכ/

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by HingedEmu2,

    אני רוצה לקנות לעצמי אז חשבתי שיהיה נחמד לעשות קנייה קבוצתית... מדובר על ddc3 כמובן, ואני חושב שנזמין 2,4,8 (אם תהיה בכלל היענות). אם אתם מעוניינים, תרשמו גם כמה gb אתם רוצים, ואם אתם מכירים דגם שלדעתכם יהיה טוב שימו קישור (אני עוד לא בוחר דגם, נראה איזה איכויות ירצו...) בהצלחה לנו

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. כבר מקרה עשירי לפחות שאני שומע שעכשיו מגיע אלי למשפחה שאורנג' סתם מגהצים לבן אדם את הויזה ביו 50 ל200 שקל יותר, ואז שכשאתה מתקשר אליהם הם אומרים סליחה ושיחזירו לך את זה עוד X שבועות כשיתאפשר להם. אני לא מבין איפה אני חי שדבר כזה קורה בלי שאורנג' נסגרת לאלתר. אנחנו היום שולחים כתב תביעה שכנראה יעלה יותר מהסכום שהם גיהצו הם עובדים בשיטתיות וכנראה גם תחת הנחיות בנושא הזה, ובכוונה לא לוקחים סכומים ששווה לערב עורך דין בשבילם אז רוב האנשים עוזבים את הסכום. האם גם לכם היה נסיון דומה ? אולי בואו תשתפו ונוכל להעביר את זה לתקשורת שיצאו כבר על כל השוק האפור הזה של הסלולר.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  20. Started by altatrifoti,

    שלום לכולם אני רוצה לדעת שמות של חנויות של מחשבים הרכבה עצמית תשלומים נוחים וכמה שפחות ריבית

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by sgsg,

    מישהו הצליח להזמין את המצלמה החדשה של YI במסגרת כל המבצעים באתרים הסיניים ? בכל אתר מצוין שהיא לא יכולה להישלח לישראל (וגם לפולין, ערב הסעודית, דרום קוריאה ועוד כמה מדינות)

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by Rondh,

    היי, מחפש אוזניות ספורט אלחוטיות להתאמן בחד"כ. קראתי ועיינתי במספר אתרים והסתבכתי... המליצו על: Sms Audio SYNC by 50 Cent Wireless In-Ear Sport Earphones ועל Jabra Sport Pulse Wireless Bluetooth Earbuds מה אומרים? תקציב שלי עד 300 שקל באיביי פתוח להצעות נוספות תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by CountDeMoney,

    למישהו יש ניסיון עם זה? שמתי לב שיש המון חברות תיווך פרטיות בין המדינה לאנשים שרוצים לקנות מהכונס עצמו. מה העניין?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. הזמנתי מהם Samsung S8 Plus. ראיתי שיש עסקה טובה יותר בחנות אחרת. התקשרתי לבטל עסקה ביבואן סאני. הם אמרו לי שיחזרו אלי עד 10:00 בבוקר מחר. בלי לענות לי על השאלה אם יתנו לי קנס על ביטול. ניסיתי להבין את תקנון הרכישה שלהם, אך לא מצאתי תשובה וודאית: http://www.samsungmobile.co.il/page/תקנון-רכישה חשוב להבין שהמכשיר עדיין לא הגיע אלי ולא בוצע בו שימוש, אבל כן חייבו אותי בסכום המלא של הרכישה. אגב, איך יתכן שיבואן רשמי מוכר מכשיר ב-3700 שקל ובחנויות כמו אייבורי ו-KSP אפשר למצוא ב-150 שקל פחות?

דיונים חדשים בפורומים