צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
Antec Nine Hundred Two Tower CASE. Intel Core i5-760 @ 2.80GHz. Gigabyte GA-H55M-UD2H MOBO. Corsair 750TX 750-Watt TX Series 80 Plus Power Supply. 8G DDR3 RAM 4X2 GSKILL. scythe mugen 2 COOLING.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי חברים, 2 שאלות: 1. האם באמת יש הבדל במהירות הגלישה שאקבל על פי הספק שאבחר? או שהמהירות תלויה בתשתית בלבד? 2. איזה ספק הכי מומלץ מבחינת מחיר/שירות וכו'?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אם יש לכם מחשב נייד למסירה כתרומה אשמח לקבל המחשב הינו עבור משפחה מעוטת יכולת (ברוכת ילדים) באזור המרכז. זה יהיה המחשב הראשון שלהם הבקשה למחשב ניייד היא כי למשפחה אין מקום לשים את הנייח תזכו למצוות תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה אתר גדול שמשווק ישירות מייצרנים סיניים מוצרים לקונים בקמעונעות (שיווק בסיטונאות של אותם מוצרים הוא של האתר alibaba.com שהוא הבעלים של aliexpress.com ). המוצרים שיש שם זולים יותר מ EBAY אם בכלל מופיעים שם. השרתים של aliexpress איטיים מאוד (איטיים אפילו יותר מאילו של hwzone.co.il עד כמה שזה נשמע בלתי אפשרי). האיטיות גורמת לתקלות מסיבות מובנות. פרט לכך לכך אין לי מידע עליו. כרגע הזמנתי משם מוצר ב- 15 דולר כדי לראות איך זה עובד. למישהו יש נסיון עם aliexpress ?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הציעו לי: 3500 דקות בתוך סלקום + 1000 דקות למחוץ לסלקום 1000 SMS אינטרנט בלי הגבלה אייפון 4 הכל ב 220 ש"ח בחודש משתלם??? כמה אתם משלמים?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי הנה ציטוט מכתבה בוואלה בקשר לכמה תופעות עקב הקורונה, והציטוט הוא בהקשר של מכירת לפטופים בארץ - " ומה קורה בישראל? מנתוני חברת המחקר IDC עולה כי שיעור מכירות המחשבים הניידים בישראל זינקו ב-109.8% ברבעון השלישי של 2020 לעומת הרבעון המקביל ב-2019 . על פי נתוני החברה, ברבעון זה יובאו לישראל כ-250 אלף מחשבים ניידים, לעומת 131 אלף בשנה שעברה." אז למה ההיצע כזה דל והרבה סדרות ניידים בכלל נעלמו ללא חלופות ?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
לא מקרה שקרה לי, אך הוא ממש חמור ולדעתי כדאי שתכירו. http://rotter.net/forum/scoops1/18957.shtml מסקנה - חשוב להקליט כל שיחה מול חברות הסלולר ולהתייחס אליהן מראש כאל רמאים.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המבצעים החדשים בחנות המקוונת כוללים כרטיסי microSD מהירים של של סמסונג ושל Silicon Power, לצד כונן SSD מבית Transcend בנפח טרה-בייט רגע לפני שאתם מתיישבים אל השולחן החגיגי, הנה כמה הנחות ששווה לכם לבדוק – באדיבות אמאזון סניף גרמניה ואמאזון סניף ארה"ב. באמאזון גרמניה מציעים למכירה את כרטיסי ה-microSD העדכניים של סמסונג, מדגמי ה-Evo Plus וה-Pro Plus ובנפח של 32GB, כשהראשון מבטיח מהירויות קריאה של עד 80 מגה-בייט בשנייה ומהירויות כתיבה של עד 20 מגה-בייט בשנייה והשני מספק מהירויות של עד 95 מגה-בייט בקריאה ועד 90 מגה-בייט בכתיבה – במחירים של כ-20 יורו וכ-29 יורו בהתאמה, כולל משלוח ישיר לישראל. דילים לא רעים בכלל – בייחוד אם אתם אוהבים את מוצריה של הענקית ה…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום תאריך:27/12/2020 זהירות מרכישת גקוזי מתנפח דגם מלדיבים גקוזי מלדיבים שנחשב הטופ של גקוזי מתנפח שנימכר היום בין 8000 ל- 9000 שקל אני רכשתי אותו בסוף חודש יוני 2019 , לאחר עונת רחצה אחת החל לצאת אויר מהתפר ההדבקה מסביב הוזמן טכנאי שתיקן לאחר שהוציא את כל האויר מהגקוזי , וביקש שתוך 48 שעות ניתן לנפח שוב. וכך נעשה אך לא היה ניתן למלא אויר כי החל לצאת אויר מהגטים בגקוזי, שוב הוזמן השרות לאחר שנשלחו אליהם התמונה שלא ניתן לנפח, כך שבסוף חודש מרץ השנה החברה החליפה לי מיכל חדש של הגקוזי והכל סודר. בחודש יוני החלטתי להפעיל והכל היה תקין עד חודש אוקטובר ראיתי שאויר יוצא שוב בצורה איטית, ואז הוחלט לרוקן ולנקות ולהכין לעונה הבאה, …
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניינת לרכוש את המוצר הזה והשאלה שלי האם זה באמת טוב ומחמם האם זה מסוגל לחמם חדר בגודל 28 מטר וכמובן האם זה לא שטות אחת גמורה כי 500 שקל זה לא סכום קטן. תודה מראש לכל העונים יום נפלא אירית
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לקנות מנורות לגינה לדקורציה. המנורה עצמה והרכיבים הנלווים (משטח סולרי/סוללה נטענת) צריכים להיות קטנים יחסית (גודל של לא יותר מ- 15*15*20 +-) כך שיהיה קל להסתיר. עוצמת ההארה לא צריכה להיות גדולה, מספיק שתאיר למרחק של עשרות ס"מ לא יותר. הרעיון הוא שהמנורה תיטען מהשמש ביום, ותאיר במהלך הלילה, מספיק ל 3 - 4 שעות.. האם קיים משהו כזה, אם כן מאיפה אפשר לקנות, מהארץ או מחול דוגמת איביי, DX וכו' ? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם תוכלו להמליץ על מקומות שכדאי לקנות בהם בדים, לפרוייקטי תפירה עצמאיים? (לא בהיקפים גדולים מדי) חנויות רגילות או מקוונות.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני הרבה זמן מברר על הסורפייס פרו 4. יצא לי לראות אותו והוא יותר טוב מהתמונות. דק ויפה. יש אפשרות לארגן קבוצת רכישה שלו יחד מישראל? ואולי נוכל גם לקבל מחיר טוב לצריבה מרוכזת של עברית על המקלדת שלו (שעולה עוד, נכון)? מה דעת המומחים כאן בפורום?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ניסיתי לשאול אותם למה מהירויות הטורנטים שלי נמוכות מאד לאחרונה, סוג של ניסיון אחרון לפני שאני מתנתק מהם בימים הקרובים. הנציג פשוט עזב את הצ'אט: [table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td]מערכת[/t][/t][/td][/tr][/table]20:03:37[/t][table][tr][td][/td][td][/td][/tr][tr][td][table][tr][td][/td][td][sun Oct 23 2011 20:03:37 GMT+0200][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][table][tr][td] [table][tr][td][/td][td][table][tr][td][/td][td]נושא: מהירויות מחפירות בהורדות טורנטים.[/td][td][/td][/tr][/table][/t][/t][/t][table][tr][td] [/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][/tr][/table][table][tr][td] [table][tr][td][/td][td][table][tr][td][/td][td]מקומך בתור הוא…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מכשיר שיאפשר לצלם בעזרתו, הוא מיועד עבור תלמידי יסודי, איכות המצלמה לא צריכה להיות ברמה גבוהה, אבל שיהיה לפחות 8MP. השאיפה היא עד 100ש"ח ליחידה (איביי/עליאקספרס) משהו בסגנון הזה, אך עם מצלמה שהיא יותר מ2MP - לנובו מישהו מכיר ויכול להמליץ? תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא ממש הבנתי מה הם רוצים אם הם ימצאו שהכונן תקין, מה הם יעשו? בעקרון מדובר בכונן 18TB עם 120 סקטורים פגומים בתוך NAS עם 8 כוננים זהים מה לגבי המשלוח? איך שולחים לחול?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 3 followers
-
-
קניתי Uncharted1 (משחק קונסולה) ב140 שקל יד שניה, בגלל שנאמר לי שיד ראשונה לא זמין, ועולה 150 שקל.לפני שנסעתי לקנות, התקשרתי לחנות, ושאלתי אם Uncharted1 זמין. אמרו לי שכן (שעה לפני שהגעתי לחנות), ושאני יכול לבוא לקחת. שום מילה על זה שהעותק משומש. בלי ברירה, ובגלל שחיפשתי את המשחק בהרבה חנויות אחרות, שילמתי ולקחתי אותו הביתה. עכשיו אני חוזר, פותח את אתר החנות, ומתברר לי שהמשחק מופיע בחנות כ"מוצר חדש" בעלות של 130 שקל!אני לא רוצה לפרסם בינתיים את שם החנות. אבל אני כן אשמח לעצות, מה לעשות במקרה כזה. (אני לא הייתי בטוח אם זה שייך לכאן או לפורום PS3, אם טעיתי בפורום בבקשה להעביר. תודה)
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פריט כמו מחשב נייד באמזון מחושב המכס כמו שאמור להיות ב איביי זה כפול למה זה ככה?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים. הבוקר נפלתי קורבן לתרמית באינטרנט. פתאום משום מקום התחלתי לקבל שטף של מיילים של קניות שנעשו בebay ולאחר מכן מיילים מתאימים מpaypal. מהלחץ ומהקצב המסחרר של היובים נכנסתי מיד לחשבון הpaypal וסגרתי את החשבון. מאחר והיום שבת, לא יכולתי לפנות לישראכרט ולpaypal, בינתיים רק שלחתי מייל לאיביי. מישהו יכול להכווין מה עלי לעשות וממי לדרוש את הכסף? תודה לעונים.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, הופניתי להצעת רכישת מחשב נייד פה: https://psale.co.il/product/%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%93-asus-x415ea-i7-%d7%a6%d7%91%d7%a2-%d7%9b%d7%a1%d7%95%d7%a3/ הובטח לי משלוח ע"י שליח תוך יום יומיים. בצעתי העברת 3800 ש"ח לחשבון של מוטב בשם: "פרומו קינג ישראל" ומאז חלפו 4 ימים והמחשב אינו נראה באופק. מישהו מכיר את חברת psale?! יתכן שנפלתי טרף לנוכל ? מה אומר החוק לגבי זמן הספקה מקסימלי לקניית מוצר באינטרנט?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מהי התקופה הטובה ביותר בשנה לקניית מחשב נייד חדש??? כלומר, מתי יוצאים רוב החידושים בתחום ומתי הם מגיעים לחנויות?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משתף אתכם בחוויה לא נעימה שאני חווה: בתאריך 29/5/16 קניתי מחשב של hp מדגם hp omen 15-5211na N7K66EA. לאחר 12 ימים וכאשר אני בתוך ה14 יום יצרתי קשר עם hp בגלל רעשים מוזרים שהיו ברמקול שמאל של המחשב ולחצן עליון שהיה מגיב רק עם לחיצה קשה יותר -אלה אמרו שאלו תקלות קטנות ואין לי סיבה לדאגה. לאחר 6 ימים המחשב נאסף ממני ולאחר 37 ימים מהרגע שפתחתי קריאה אצל hp המחשב "תוקן" רק שלאחר תיקון החלפת הרמקול והמקלדת חזר המחשב עם חריטה בחלק העליון של המסך וגם לחצן כיבוי/ הדלקה שבשביל להדליק את המחשב נדרשות לא פחות מ5 לחיצות בכל פעם! אחרי וויכוחים עם מנהל המעבדה יניב שאמר תחילה שאני שלחתי את המחשב ככה הסכימו להזמין לי מסגרת חדשה למסך וגם נאמר להם על לחצן כיבוי ההדלקה הפגום. ולאחר 15 יום נא…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שמעתי שלנורות מבוססות LED יש אורך חיים הרבה יותר ארוך מנורות רגילות - ראשית, זה נכון? שנית, האם אני יכולה להחליף את הנורות בבית שלי בנורות LED? כמה כל נורה תעלה לי? לאיזה פרמטרים אני צריכה להתייחס בבחירה של נורה כזו? (כמה לומן נותנת נורת ה-100W הסטנדרטית שהייתי קונה עד שהוציאו אותה מחוץ לחוק? האם לומן זה מדד טוב להארה של נורה, או שצריך להסתכל על עוד פרמטרים?)
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפניי כשבוע וחצי רכשתי מחשב ( לא מורכב) מ TMS. הגיע אליי משלוח עד הבית בחינם, כול החלקים הגיעו תקינים. יומיים מרגע ההזמנה, החלקים היו כבר אצלי בבית. קיבלתי תחושה של אמינות מצד אנשי המכירות שדיברתי איתם בטלפון( קירל ועוד אחד שלא ידוע לי שמו) וגם יחס אדיב לכול דעה. אם להשוות את חווית הקנייה ב TMS לעומת מספר חנויות בעבר שרכשתי דרכן מחשבים או חלקים, עולם ומלואו. בנוסף, לאחר השוואה עם מספר רב של חנויות בארץ, המחירים ב TMS היו ב 90 אחוז תמיד הכי זולים או שווים למחיר בחנות אחרת. ממליץ בחום. עמית.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קראתי במאמר שעומדים לבטל מס קניה. אם אני רוצה לייבא מכשיר סלולארי אני אשלם 34% פחות 15% מס קניה? כלומר 19% מעלות המכשיר? בשורה טובה זאת "מגדילה כדאיות" מעכשיו להזמין מכשירים סלולארים מחו"ל בהנחה שלא נסתכל על מימוש אחריות?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


