צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
שלום קניתי מבאג אוזניות יקרות מאוד ב(950 שקל). מהיום השני לשימוש גיליתי שהאוזניות לא תמיד נדלקות בייחוד כאשר הן בתנועה. פניתי לבאג ולאחר בדיקות ממושכות (אני מחכה כבר יותר מחודשיים או משהו לפיתרון) הם טוענים שאין שום בעיה באוזניות לפי בדיקת המעבדה שלהם (האוזניות כרגע בחנות). רציתי לשאול מה אומרים הנהלים בנוגע למוצר שלא עובד בצורה תקינה אבל המעבדה לא מצאה בעיה. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
קונים 2 מוצרי לוג'יטק ומקבלים 30% על המחיר המשותף (עד ה15.11) https://www.amazon.co.uk/b/ref=gbps_img_s-3_4e77_2cfd8005?ie=UTF8&node=10572824031&smid=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_p=2e295e89-c7de-4d3d-a492-811cda344e77&pf_rd_s=slot-3&pf_rd_t=701&pf_rd_i=gb_main&pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_r=B45WA8BV4K7PVWZN1X22
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בוקר טוב! אני צריך המלצה לגבי ספקית אינטרנט ספציפית בעקבות נטישה של הספקית הנוכחית (יחד עם השותף שעובר דירה). הספקית תשתית שלי היא הוט בנפח של 2.5 מגה וסך הכל אני לא מוריד יותר מדי - 1-2 סרטים בשבוע... אם יש איזה מבצע מוצלח במיוחד שמכירים גם טוב.... המון תודה, אריק
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות את הסרפס פרו 4, בגרסה שעולה 999 דולר... ואני יודע שבכל מקרה אצטרך לשלם עליו מיסים. השאלה היא מה הדרך הכי זולה להזמין אותו? דרך מסטופ? שיפיטו?כמו"כ יש חסכון לקנות את המקלדת בנפרד מבחינת מיסים?תודה:)
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התפוצץ לי ספק הכח. ממש העלה עשן ונשמע פיצוץ. אני חושש שגם רכיבים אחרים נפגעו. אני חייב את המחשב, זה לא יכל לבוא בזמן יותר גרוע עבורי, הבעיה שהחנות שמערכת המחשב נקנתה ממנה נסגרה (skypc). אני צריך עזרה לדעת מי היבואנים של המוצרים הבאים כדי לקבל שירות כמה שיותר מהר. לא רוצה לפנות לחניות כמו RSM שגם לוקח שם זמן וגם הם לוקחים תשלום על משלוח כל רכיב ליבואן, על בדיקת כל רכיב, ובסוף יותר משתלם לקנות כבר לבד מחשב חדש. אז ככה, המוצרים הם: ספק כח של Corsair - זה בטוח מקולקל - התפוצץ ועכשיו מקצר. חלקים נוספים שאני מקווה שלא נפגעו אדע רק לאחר החלפת ספק לוח של אינטל (זה איסטרוניקס אני משער) זכרונות של G.skill כרטיס מסך של אסוס אם יש כמה יבואנים מקביליים תזרקו שמות אני כבר אעשה טלפונים.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000791942 מה שהכי עצוב בכל הכתבה הזו, שמי שבאמת מתמקח בעקביות, יכול לקבל מחיר שלא יותר מ- 30ש"ח לכל מהירות (5-100 מגה), ואפילו 20ש"ח.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. לאבא שלי יש עסק וביקש מימני לעזור לו להוזיל את הטלפונים. מדובר על 4 קווים ויוצא בערך 650 שקל בחודש! ומה שעוד יותר כואב זה שכל המכשירים הם ישנים ללא אינטרנט כלל. בקיצור עושקים אותנו ולקחתי על עצמי להרים תכפפה. רק שאני לא רוצה ליפול כי הקו של אבא שלי חשוב לעסק וגם שלי ושל שאר המשפחה לא יהיה נעים אם ניכנס לסרט שרק ייגרום לניתוקים וכ"ו. הקיצר או שזה יהיה אחד משני החדשות שבסקר או שזה יהיה פלפון שם אנחנו נמצאים היום עם 4 הקווים. מאז התהפוחות בשוק לא דברנו עם אף חברה ויכול להיות שיש אפשרות גם להוזיל את הקיים ללא צורך לעבור. אם לא אז לאיזו חברה עדיף לעבור משני החדשות? כמה פרטים: 1)הקו של אבא שלי כמה שיותר דקות בחבילה. לא חשוב SMS ואינטרנט כלל. 2)לי ולאחותי חושב גם נפח דקות…
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום , ראיתי שאפשר להזמין בבלק פרייראדי 250 דולר עם משלוח מעמ מכס כולל הכל עם שליח עד הבית , באתר של אמריקן אווטלט שופרסל, את הגירסה של הסוני 4 עם שלט ובאנדל של ספיידרמן במחיר הנ"ל. האם זה משתלם ? מתי הצפי של יציאת סוני 5? באיזה גירסה לדעתכם מדובר אמריקאי או פאל אירופאי ? מה המשמעות של גירסה אמריקאית ? 20 דולר אחריות כל שנה , האם שווה? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
הי, הייתי שמח לקצת עצה, אני מחפש סלולרי חדש בסביבות ה2000 ש"ח שאמור להחזיק שנתיים ומתלבט בין שני טלפונים, השיאומי mi8 או סמסונג גלקסי S8 היתרונות של השיאומי: מסך אמולד גדול, סוללה 3400, מעבד 845, 6 ג'יגה RAM, שתי מצלמות אחוריות ומחיר יחסית נמוך. היתרונות של הסמסונג: מסך יותר איכותי ללא NOTCH, עמידות למים, אפשרות לכרטיס הרחבה, שקע אוזניות, טעינה אלחוטית, מצלמה מעולה. אשמח לדעתכם בין שני הטלפונים האלו, איזה יותר מצולח? איזה יותר משתלם. נכון לעכשיו יש לי וואווי מלפני שנתיים והוא לא משהו. ..
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
קיבלתי מרשות השידור לשלם אגרה לפי שנים. אם יש ברשותי טלוזיה כך וכך... ואין לי בית ולא טלוזיה אני גר עם ההורים והמכתב נשלח לכתובת ההורים. מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום האם באחת מחברות הסלולר החדשות יש תוכנית שהיא Prepaid? תודה רבה card
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם כמו שרציתם חוויה קלאסית של שירות לקוי היה לי זיכוי של 100 שקל שהגעתי לממש אותו מסתבר שבדרך קוסמית כלשהי הוא שומש במלואו אתם רשאים להאמין לי אם השתמשתי או לא (מה שבטוח אם הייתי משתמש לא הייתי רושם את העדכון הזה אז כנראה שלא...) המקור היה אצלי כל הזמן לא שומש נשמר טוב טוב אצלי המוכר אמר לי שבכרטיס לקוח שלי זה שומש עד למנכל הגעתי ללא מענה וללא שירות שלחו אותי הביתה מושפל ובתחושה שאיבדתי 100 שקל ברחוב זה קרה בסניף רמה"ש לאחר כמה בירורים הובן לי כי זה מקרה שקרה להרבה אנשים
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מבין השירותים כמו דילטס שיפטו וכו Sent from my A0001 using Tapatalk
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לפני כשלושה שבועות רכשתי מחשב של HP. מהרגע שקניתי אותו, המחשב לא מפסיק לעשות בעיות. מעניין אותי לדעת איזה חברה אחראית לתיקון המחשבים הניידים של HP בארץ ומה היא "שווה". תודה רבה, levelone. *** הצעה חמה חמה חמה: לא לקנות מחשבים של HP ולא להתקרב למקום שכוח האל שנקרא BUG. רשת של שקרנים חסרי נסיון שמוכרים מוצרים עם אופי דומה. אני יותר מאשמח לפרט למי שאפילו חושב לקנות מחשב של HP.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הסתכלתי בכמה אתרים של מחשבים (hp dell ועוד) וראיתי שמחשבים עם אותו מפרט בדיוק ופשוט השם של הסדרה שונה (ואולי גם החומר שממנו הוא עשוי כי זה לא כתוב) השם שונה העבדל 200 אירו בערך (הסתקלתי באתר הצרפתי כי אני בצרפת והמחשבים פה יותר זולים מהארץ עם הירידה של היורו בחודשים האחרונים) העבדל היחידי שראיתי זה שהמחשב הזול היה בקטגוריה של מחשבים לעבודה והיקר היה במחשבים לבית אז השאלה שלי למה לעבודה יותר זול אחרי הכל לעבודה צריכים מחשבים יותר טובים מלשימוש ביתי ? או שלא הבנתי נכון את העבדל בין מחשב לעבודה לבין מחשב בייתי אשמח לתשובה ואולי זה ישפיע על הקנייה שלי (מקווה שכתבתי בפורום הנכון😅)
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני רוצה לשתף אתכם בחווית הקניה המעולה שהייתה לי בTMS. מאחר ואני בונה לעצמי מערכת מחשב חדשה, חיפשתי לקנות בארץ מארז וקירור נוזלי חדש. תמיד שמעתי כאן בפורום על המלצותיכם על החנות TMS. לצערי בTMS היה מחיר גבוה יותר מחנות מתחרה (שאני ממש לא אוהב את השירות שלה) על הרכיבים שרציתי לרכוש אבל החלטתי להתקשר לTMS ולשאול האם אפשר לקבל הנחה. ביום רביעי בשבוע שעבר, התקשרתי לTMS וענתה לי בחורה מהממת בשם רעות, שהייתה סופר נחמדה ושירותית כמובן. הסברתי לרעות שראיתי את המוצרים בחנות מתחרה במחיר נמוך יותר אז היא בדקה יחד איתי שאכן כך הדבר. היא אמרה לי שתצטרך לקבל אישור הנחה מהמנהל ותחזור אליי. רעות חזרה אליי תוך 5 דקות והודיעה לי שיש אישור +…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני מתעניין בלקנות מחשבים מחודשים/דורשים תיקון בסיסי מישהו מכיר מקום שמוכר מחשבים כאילו?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חבר'ה, מחפש מטען נייד מומלץ, כרגע עבור GALAXY S6 אשר יוחלף בחודשיים הקרובים באייפון 8/ האייפון העתיד לצאת כנראה בחודש הבא, כך שרצוי שיתאים ל-2 המכשירים. אין מגבלת תקציב, כן חשוב מאוד שיוכל להכנס לכיס ולא יהיה גדול/ כבד מידי. אני מעוניין לקנותו באמזון, כך שחשוב שגם יתאים למתח בארץ וכו'. תודה רבה. מצאתי כמה אופציות שנראו לי בשיטוט באמזון: https://www.amazon.com/dp/B01A6L85CC/?coliid=I34YMD4BWSTAZ&colid=XYI6FTT33VQS&psc=0&ref_=lv_ov_lig_dp_it https://www.amazon.com/dp/B00Y2PX4YI/?coliid=I11SWDQR1HC7KQ&colid=XYI6FTT33VQS&psc=0&ref_=lv_ov_lig_dp_it https://www.amazon.com/dp/B00XC1…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
על מה מהם ללכת ? תודה לעוזרים https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=21980 https://ksp.co.il/?select=.38.&kg=&list=1&sort=2&glist=1&uin=7804&txt_search=HDMI&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=..&rintersect=&store_real=
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תודה
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הSSD הוא: Samsung 840 Series MZ-7TD250BW 250GB 2.5 SATA 3 6Gb / s (Solid State Drive, SSD) 7mm דוד שלי מגיע מסין וזה עולה שם 633 ש"ח (בארץ סביבות ה800 שקל). האם כדאי לקנות? האם בגלל שאין אחראיות לא כדאי?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רציתי לשתף אותכם בחווית שירות מאוד נעימה שהייתה לי באיבורי מחשבים. לפני כחודשיים רכשתי מהם את ההגה G27 במחיר הנמוך בארץ (1680 ש"ח, לא צעצוע שקונים כל יום), התקשרתי לחנות ואמרתי שאני יגיע תוך מספר שעות לסניף כרמיאל לאסוף ולשלם את המוצר, כשהגעתי לשם ראיתי כבר את ההגה על הדלפק מחכה לי, תוך 3 דקות יצאתי משם אחרי שיחה קצרה עם הנציגים על ההגה ואחרי חצי שעה כבר שיחקתי ונהניתי מכל רגע. לפני שבוע שמתי לב שהעור שנמצא מתחת לידית ההילוכים נקרע טיפה ומאוחר יותר הפך לחור די רציני, העניין הזה לא מקובל עלי כשמדובר במוצר High-End ואמרתי לעצמי שלא צריך להתפשר, באותו רגע שלחתי אימייל לשירות הלקוחות של איבורי וענו לי תוך מספר שעות, ביקשו את מספר הטלפון שלי ויום למחורת יצרה איתי קשר נציגה בשם…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הבנתי שעוד 3 חודשים או משהו כזה יכנס לתוקף חוק שיאפשר התחברות ללא כנסות יציאה יותר. לכן אני מחפש בינתיים דיל טוב עם חיבור יציב ומהיר (5 מגה נראה לי מספיק) שיאפשר לי במחיר שפוי לחכות עד שכל החברות יתחילו עם הדילים המיוחדים שלהם בעוד כמה חודשים כדי להתמודד עם המצב החדש. המלצות ? (מקווה שבניגוד לפורום אכסון, פה אפשר לקבל תשובות ).
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קישור למבחר הנעליים עליהן חל המבצע: http://www.amazon.com/gp/browse.html/ref=pe_252790_32582980_pe_ecg/?node=7239475011 בסיום הרכישה יש להכניס את הקוד: RUNFALL3
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום ראיתי באי ביי סמארטפון שאני רוצה לרכוש. המכשיר עולה 233 דולר ועוד 15 דולר משלוח בסה"כ יוצא פחות מ- 1200 ש"ח שהבנתי שזה מחיר היעד למכס למה עוד אני צריך לצפות מבחינת המחיר: מסי קנייה, מע"מ, מס יבוא, תשלום כלשהו בארה"ב וכו' לפי הבנתכם מה צריך להיות המחיר הסופי והיכן אני יכול לקרוא על כך באינטרנט בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-


