עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. יש רק 2 שחקנים (בתשתית) והם שניהם יקרים יחסית ( לא רוצה לכתוב מתואמים)יש לשני השחקנים אינטרס משותף להחזיק את המחירים גבוה ולא להכנס לתחרות מחיריםזה מוקד רווח שנותר להם בינתיים והם יחלבו אותו כל עוד אפשר ואם אפשר לדחות עוד שנה מה טובבזק מפסידהבטלוויזיה - מקיזה הפסדים על השקעות ביס , שכל תכליתם להשקות על הוטבקווי- מחירי היצף וכמות הלקוחות יורדת כל שנהבסלולר - מחזיקה בבעלות על פלאפון - שנמצאת במלחמת מחירים ולחץ כלפי מטהבשיחות הבינלאומיות- המחירים ירדו לרמה אפסיתבספקי אינטרנט - תחרות מחירים קשה - אף אחד לא משלם יותר מ20-30 ש״ח על הספקאז ה״תשתית״ זה המוצר היחיד שבו אפשר להרוויח . המתחרה היחיד של בזק , הוטלא מוכנה למכור רק ״תשתית״ במחיר תחרותי . הם לוחצים על הלקוח לקחת רק טריפל…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. היי! אני מסיים התחייבות ל-HOT ולאינטרנט של ORANGE בעוד 4 חודשים. התחלתי לברר לגבי מחירים אצל בזק + הוט וספק אינטרנט... אני עם HOT מזה 6 שנים לערך והם פשוט מציעים לי מחירים היקרים ב-ה-ר-ב-ה משל ה-NGN של בזק. הצעת בזק: NGN במהירות 10MB + קו טלפון קל(15 אג' לכל הסלולר,23 אג' לכל הקוויים): 64ש"ח (יחד עם ספק אינטרנט בזק בינ"ל זה יוצא 30ש"ח נוספים). סה"כ לתשתית NGN במהירות 10MB+ קו טלפון קל+ ספק בזק בינ"ל: כ-94ש"ח. הצעת HOT: מהירות 5MB + קו טלפון עם 300 דקות לכל היעדים. סה"כ לתשתית HOT במהירות 5MB + קו טלפון ו-300 דקות: כ-94ש"ח. מוזר לי ש-HOT כלכך יקרים בהשוואה ל-NGN של בזק...במחיר של רק תשתית+קו טלפון ב-HOT -> אני מקבל בבזק את ה-כ-ל. השאלה - איך איכות האינטרנט של NGN (כשהוא…

  3. שלום, אתם יכולים להמליץ על שירות תיבות דואר וירטואליות בארה"ב? כמו כן, מה הסיכונים שלי בקניות כאלו של ציוד מחשבים (חוץ מהמיסים)? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. בהמשך לדיון הזה http://hwzone.co.il/community/threads/528204-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%9EAliExpres-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%AA%D7%95%D7%97-dispute?p=4742203#post4742203 לאחר 4 חודשים של טירטורים וזמן רב (מאוד) שבוזבז על השטות הזאת אני הגעתי למבוי סתום , לאחר שלא פתחתי dispute ושלחתי את הפלאפון לתיקון החברה ביקשה ממני 50$ נוספים להחלפת המסך , אמרתי להם שאני לא צריך לשלם את התיקון ואז הם החליטו להפסיק לענות למיילים שלי , לכולם . האם יש עוד משהו שאני יכול לעשות? **** חבל שאי אפשר לערוך כותרת , שנייה אחרי השליחה שמתי לב בטעות כתיב בכותרת ... אני אובד עצות כמובן! ואם מישהו קורא את זה , מהניסיון האישי שלי ההמלצה היא לא לקנות מוצרים יקרים (100$ ומעלה) מחנוי…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום לכולם, אשמח לדעתכם לפני שאבצע רכישה מחו"ל של טאבלט-וינדוס, כאשר שניהם לא ניתנים לרכישה בארץ. אני מתלבט בין samsung tab pro s ו- surface pro 4. מלבד העניין החומרתי, האם למישהו יש מושג אם שניהם מגיעים עם מקלדת או שצריך לרכוש בנפרד? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by id3232,

    מחפש לקנייה XBOX 360/PS3 שיהיה פרוץ ובמחיר סביר! לפנות בפרטי ! תודה וחג שמח ____________

  7. Started by matan2411,

    אני מעוניין לקנות אייפון אבל מתלבט מאיזה לקנות. על איזה חנות אתם ממליצים לקנות את המכשיר מבחינת השירות שהם נותנים והאחריות ?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Yehonatan_,

    שלום, לאחרונה החלטתי שאני רוצה להזמין iMac 27 inch 5k ועם המפרט שאני רוצה עשיתי השוואה בין אפל בארה"ב לבין אידיגיטל ואם עשיתי את ההשוואה כמו שצריך, בארץ אותו המחשב בדיוק עולה משהו כמו 6,000 ש"ח יותר (מטורף לגמרי!). דוד שלי גר בניו יורק וההתלבטות שלי היא האם להזמין אליו דרך אפל את המחשב ושהוא ישלח אלי. רציתי עזרה ממי שיודע כמו עולה בערך שילוח לארץ ועם איזו חברה הכי כדאי לשלוח (מבחינת מהירות, אמינות, ביטחון)? כמה אני אצטרך לשלם עליו כשמחשב יגיע לארץ (מע"מ, מכס)? האם יש לי ביטוח עליו עדיין בארץ? והאם שוה לקחת את כל הסיכון של המשלוח? תודה רבה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. הי חברים בוקר טוב, אני מנהל רשת ולאחרונה קיבלתי עוד תפקיד להגדיר מחשבים עם תוכנה מסוימת של החברה שלנו, אני לא מוצא KVM עם חיבור VGA וHDMI מכיון שיש לנו גם מחשבים ישנים אז אני צריך את שני החיבורים. אשמח לעזרה, תודה 😊

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by thedarkknight,

    למה לא נכנסים למחשבים של אפל כרטיסים של nvidia ? אפילו ליוקרתיים ביותר למרות שזה הכי הגיוני הרי הרבה עורכים וגרפיקאים משתמשים במחשבים שלהם

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  11. עבור מחשב ישן, שמשמש אותי היום כמחשב לצרכי סלון, אני מעונין לשדרג את הראם ל12GB, ע"י רכישה של 3 מודולים של 4GB. המחשב אמנם ישן, אבל משמש אותי לפיפא, עריכת סאונד וווידאו מזדמנת. שמתי לב שלא ארד לחדש מ400 ש"ח, וגם באיביי לא אצליח לרדת מ300. מה הסיפור? למישהו יש עצה טובה בשבילי היכן לרכוש בזול? אפשר גם יד2.

  12. Started by jetman,

    השאלה בנושא, בארץ אסור למכור ליבון/הלוגן מעל 60W, מה אם אני מזמין מחו"ל, זה יעצר במכס? או לא? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by rotem_o,

    שלום לכולם לאחר התייעצות בפורום אחר מחשב נייד לסטודנט התפרן הזדמן לי להיות באילת וקניתי את המחשב הנ"ל מסניף KSP אילת- הטיילת. המוכר פתח את האריזה והראה לי את המחשב, אך לא הודלק כי הסוללה לא מוטענת. הגעתי הבייתה שמח וטוב לב חיברתי לחשמל והדלקתי את המחשב ולצערי גיליתי פיקסל שרוף במרכז המסך. הלכתי לסניף KSP בסניף מגוריי על מנת לממש את האחריות ולאחר בדיקה מעמיקה של המוכר הוא הראה לי שיש כנראה סימני פתיחה של הברגים בגב המחשב (הברגים שחורים ועליהם סימנים כסופים זעירים) , וכן המדבקה בגב המחשב מקולפת מעט באחת הפינות. המחשב נשלח לבדיקה במעבדת היצרן עם ההערות הנ"ל ועליי להמתין לשובו. רציתי להתייעץ אתכם ולשאול האם יתכן שמכרו לי מחשב נייד משו…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by shimronfio,

    האם קיים לפטופ שמשלב את כל הרכיבים בכותרת בגודל מסך של בין 15-17, משהו יותר בכיוון של dell xps15? מישהו יודע גם אם יש סיכוי טוב שהמעבד הבא של אינטל שיגיע ללפטופים יהיה בתצורת 8/16?

  15. מה המחיר הכי טוב שאפשר להשיג למאה מגה עם תשתית בזק (ספק+תשתית)?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by karpazi0,

    עד כה קניתי (כן, קניתי.... אני מרובע) את המוזיקה שלי בוואלה מוזיקה בפורמט MP3 שהוא איכותי מספיק לפחות בשבילי. כעת משנסגר השירות, איפה עוד ניתן לקנות מוזיקה ללא DRM? חשבתי כבר לקנות מאמאזון אבל הם לא ירימו גבה כשאשלם באשראי ישראלי בינליאומי?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. בתאריך ה29.7.11 (יום שישי) הגעתי לסניף נתניה ע"מ להזמין את המארז Nzxt H2. מאחר ולא היה במלאי, נדרש להזמין אותו. המוכר ביקש את כל הסכום (אי אפשר לשלם מקדמה רק את כל הסכום) ואמר שעד יום שני הקרוב או במקרה הכי גרוע יום שישי המארז כבר יהיה בחנות. ביום חמישי ה8.4 הסתכלתי שוב באתר וראיתי שהמארז הוסר מהקטלוג, התקשרתי לברר האם המארז הגיע ונאמר לי שהוא יגיע יום ראשון ( 7.8 ) הלכתי שוב לחנות ביום שישי ה 5.8 כדי לברר מול מנהל החנות לראות מה קורה, כי לא ייתכן שאומרים ללקוח כל פעם תאריך אחר. הגעתי לחנות וביקשתי לדעת מה קורה עם המארז והאם הוא הגיע. מנהל הסניף התקשר לאיש שאחראי על ההספקה או משהו בסגנון על מנת לברר מה קורה עם ההזמנה. האיש אמר שהמארז יגיע אולי עוד שבוע או שבועיים והוא לא …

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by orientes,

    ב28.2.15 ביצעתי רכישה מהאתר geekbying בהמלצת המון חברים שהחבילה שלהם הגיעה מאוד מהר גג תוך חודש הזמנתי גם אבל החבילה שלי לא הגיעה... לפי מספר המעקב שקיבלתי החבילה הגיעה לישראל ממזמן כבר ותקועה בדואר בסטטוס ״הפריט התקבל מהולנד ב 22/03/2015 מאז אין שום עידכון הסטטוס לא השתנה וכבר עבר חודש וחצי מי יכול לעזור לי להבין איפה החבילה נמצאת ומה עושים הלפפפפ

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by amadey,

    הסיפור הוא כזה: התקשרתי ל 014 על מנת לעדכן חבילה ( יותר נכון להוריד את המחיר שאני משלם כיום - 89 ש"ח ל 30MB). לאחר שיחה של 15 דקות שבה הנציג ממלמל על כך ש014 היא הספקית היחידה שמאפשרת 30 MB בצרה הטובה ביותר .. ועוד כל מיני דברי שקר לא מעניינים. מפה לשם - ההצעה שקיבלתי כלקוח ותיק של 9 שנים - 49 ש"ח עבור 30M. כמובן שלא הסכמתי ודרשתי 29 ש"ח עבור 100M - הנציג אמר לי שאין אפשרות לכזה מחיר... ושזה " שקר" שאנשים גולשים במחיר כזה. אז פשוט אמרתי לו " סבבה, תרגיש חופשי לנתק אותי". ושלחתי פקס לניתוק החשבון תוך 72 שעות. עכשיו אני מחפש ספקית אחרת - איך HOTNET?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. מעוניינים בסמארטפון בריטי או במשקל חכם ומקוון? לאמאזון יש הצעות מעניינות בשבילכם ום חדש הגיע – ואיתו עוד מבצעים מעניינם בחנויותיה הדיגיטליות של אמאזון ברחבי הגלובוס. המבצע הבולט ביותר נכון לעכשיו מגיע אלינו מאמאזון גרמניה, שם מוצעים במחירי מבצע צמד המכשירים החכמים של החברה הבריטית הצעירה Wileyfox, שכרתה ברית עם מפתחת הרום CyanogenOS ומתיימרת להציע מכשירי ביניים במחירים ראויים. דגם ה-Swift מציע מסך IPS בגודל 5 אינץ' וברזולוציית 720p, שבב Snapdragon 410, נפח אחסון מובנה של 16GB עם אפשרות הרחבה, זכרון RAM של 2GB, מצלמת 13 מגה פיקסל ורום CyanogenOS 12.1 וזמין לרכישה במחיר כ-154 יורו (כ-670 ש"ח) כולל משלוח ישיר לישראל, ואילו דגם ה-Storm מציע מסך IPS בגודל…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. היבואנית המקומית הרשמית חותכת במחיר דגם הביניים החדש - ומשיקה גרסה עם אחסון כפול בתג המחיר המקורי לכתבה

  22. אז כאמור בנושא, אני מעוניין להזמין משחק לוח שעלותו היא 130$ + 25$ דמי משלוח. האם יחייבו אותי בתשלום נוסף בדואר או שאחרי החוק החדש אני פטור מכל תשלום נוסף? תודה לעונים 8)

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. לאחר פרק זמן בלתי מבוטל בו משלוח של מוצרי הציוד ההיקפי מבית החברה הפופולרית התאפשר בעיקר דרך מוכרי צד ג' בפלטפורמה - ניתן לחזור ולהשיג חלק מן הדגמים באחריות לוגיסטית מלאה של ענקית הקמעונאות לכתבה

  24. Started by Judas Iscariot,

    מעין סקר" קטן - כמה אתם משלמים על גז, ובאיזו חברה? לי יש "דמי שימוש קבועים" של 33.98 ש"ח בחודש ועוד 39.90 ש"ח לממ"ע צריכה. פז גז.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by VanDamn,

    חברה שקונה לך מוצר מארה"ב, עם Mail rebate, ומזכה אותך על חלק ממנו. (היום, למיטב ידיעתי, אין שום משמעות ל-rebate עבור אדם שהוא לא אמריקאי)

דיונים חדשים בפורומים