עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by Eyal Kapah,

    היי חברים, תוסף שימושי ל- YNET לדפדפן כרום. התוסף יציג לכם את תקציר הכתבה מתחת לכותרת ויגרום לכם בהרבה מקרים לקבל את המידע הרלוונטי מבלי להיכנס ולקרוא את הכתבה (אמל"ק) את התוסף אפשר להתקין מהחנות של גוגל https://chrome.google.com/webstore/detail/ynet-anti-click-bait/mldbbpndpjkpkffmicmenfpbndjalkkg על הדרך, התוסף מנצל שטח מת, מבטל את ריענון הדף האוטומטי ומסיר את הפרסומות

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. מבצע בלתי רגיל באמאזון גרמניה מספק לכם הנחה גדולה על כרטיס המסך החד ליבתי המתקדם ביותר מבית NVIDIA אנחנו לא רגילים לראות הנחות ומבצעים מרחיקי לכת על כרטיסי מסך בחנויות השונות של אמאזון ברחבי העולם – אך היום זה בדיוק מה שקורה בסניף הגרמני של הענקית, והדיל הזה עשוי להיות פשוט פנטסטי לכל מי שמעוניין בכוח עיבוד גדול. במסגרת מבצע ה-Deal of the Day אשר יהיה זמין רק עד סוף היום הנוכחי (יום חמישי, ה-14 באפריל), ניתן לרכוש את כרטיס ה-GeForce GTX 980 Ti של NVIDIA, מדגם ה-AMP! Omega Edition של חברת Zotac שמגיע עם קירור בעל שלושה מאווררים, תופס שלושה מקומות (סלוטים) במארז ומציע תדר עבודה של עד 1,280MHz היישר מהמפעל. המחיר? כ-601 יורו בלבד, שכולל בתוכו את ה…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  3. Started by BarBee,

    http://www.bhphotovideo.com/find/HelpCenter/NYSuperStore08.jsp

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. הי התחברתי לאינטרנט של פרטנר סיבים אופטיים עד 1GB כרגע ac1900 ש tplink אני לא מקבל את המהירות הזאת אפילו שרשום שהראוטר תומך במהירות של 1GB ויותר יש קישור כאן https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=34009&iszap=1 ליראות שהוא באמת תומך המירות שאני מקבל זה מקסימום 400 אם אני מחליף לראוטר שלהם אני מקבל מהירות 970 גם אם אני מתחבר קווית אני מקבל את המירות הזאת אני ממש מעדיף לא להשתמש בראוטר שלהם האם יש ראוטר שכן יוכל לעזור לי או שאני חייב להשתמש בשלהם כדי לקבל את המהירות גלישה ?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by onetwo,

    שלום, יש כאן https://www.partner.co.il/-2/pms3/InternetPac1 הצעות שלכאורה נראות מאד משתלמות, כמו למשל 79 ש"ח לספק ותשתית ל100 מגה... השאלה היא האם באמת "זה עובד" (כלומר: אין תקלות). פחות אכפת לי מבדיוק כמה מגה אני מקבל, אכפת לי שזה עובד, אין ניתוקים, אין טכנאים, הראוטר עובד וכדומה. למישהו יש ניסיון איתם?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  6. אמאזון צרפת ואמאזון גרמניה ממשיכות להציע מבצעים איכותיים למי שמעוניינים לשדרג את המחשב האישי שלהם מבצעי שבוע הגיימינג של אמאזון מסתיימים היום, עם צמד דילים שבהחלט כדאי לשקול אותם. באמאזון גרמניה מוצעים למכירה אוזניות הגיימינג המתקדמות של Logitech השוויצרית, מדגם ה-G930 שכולל שלושה כפתורי מאקרו ניתנים להגדרה, אודיו 7.1 ערוצים וסוללה שאמורה להספיק לכעשר שעות עבודה. המחיר הוא כ-105 יורו כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל – והוא מתורגם לכ-452 ש"ח, שזולים ב-200 ש"ח מן המחירים הזמינים לדגם כאן בארץ. שווה בהחלט לחובבי האודיו. Logitech G930 באמאזון צרפת, מצידם, מציעים מבצע נוסף על כונני ה-BX200 הבינוניים והמוזלים של חברת Crucial – הפעם עם עלות של כ-110 …

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. רוצה להתחיל להשתמש בשומרי הדרך ושואל את עצמי איזה מתקן אופקי לטלפון יכול לעמוד בחום הישראלי… מניסיון עבר היו לי ונפלו כל הזמן בקיץ

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by mufidazzam,

    מה הדרך הטובה לשיפור קליטת ה- WIFI, הראוטר נמצא בקומת קרקע והקליטה מאוד גרועה בקומה מעל.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by GMTK,

    שלום לכולם קניתי מוצר עכשיו אני לא מליח למצוא אותו באתר של החברה שלהם כביכול אמרו שהוא כבר נשלח והגיע. אני בודק במכס ישראל וזה מראה לי שהקוד לא תקין. החברה היא R+L. בהתחלת המספר יש את האות I i. רשמתי גם בגדול וגם בטן שלא יהיה בילבול. אני חושב שהסיומת היא AS. איך אני מוצא תחבילה ויודע שזה הגיע למכס ישראל. כי טיסה בגג זה 12 שעות נגיד. אז זה אמור להיות פה כבר.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by nirush69,

    עשו לעצמכם טובה וקנו ארונות במקום אחר למי שיש כח שיקרא את הסיפור שלי רכשתי בתאריך ה20 בדצמבר 2012 ארון מחברת קומפורט נט באינטרנט. המוביל בשם מקסים קבע איתי מספר פעמים וביטל. בסוף הגיע אך לא בשעה היעודה אלא באיחור של 3 שעות. הרכיב ארון ואמר שבטעות הדלתות לא מתאימות ויביא דלתות חדשות תוך כמה ימים. חיכינו חודש וכלום לא קרה ובסוף דיברנו איתו כמה פעמים והוא ניסה להתחמק. בסוף השתכנע לבוא ושוב קבע איתנו כמה פעמים ולא הגיע בתואנות שהיה תאונה וכיו"ב. בסוף כשהגיע, שוב באיחור כמה שעות מהשעה היעודה הביא דלתות לא מתאימות. ושוב, נדרשנו לרוץ אחרי מקסים שיסכים לקבוע איתנו שוב בסוף הגיע וסידר דלתות מתאימות בגודל אם כי הגוון היה קצת שונה. כבר לא היה אכפת לנו מהגוון. התלוננו באוזניו על כל ה…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  11. Started by kletsman,

    מישהו יודע איך לקנות מוואלמארט קניתי דרך buy2usa והם ביטלו לי את הקנייה

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by captaincaveman,

    חוויה חיובית: קניתי בשבוע שעבר שני מסכי u2311h ב-KSP. חיברתי אותם בבית לאותו מחשב (אז 5850HD ומאוחר יותר 6970HD), והבחנתי מיד בהבדלי צבע/בהירות. החלפתי בין הכבלים, בין החיבורים לכרטיס המסך אבל ללא ההשפעה. היום התקשרתי ל-KSP שהפנו אותי לתמיכה של DELL. אחרי שיחה קצרה של 5 דקות הודיע לי הנציג שתוך 24 שעות יתקשרו אלי כדי לתאם החלפת מסך שיגיע אלי הביתה. אחלה שירות!

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. רציתי להזמין הרד דיסק חיצוני מTMS, אבל הם פשוט מתעקשים שאני לא יוכל להזמין אצלהם. שכחתי את הסיסמא של היוזר שלי... אז שלחתי תופס בקשה לשיחזור סיסמא. לא קיבלתי מהם שום מייל(גם לא בספאם). אז למעשה אני לא יכול להזמין מהם הרד דיסק ללא יוזר. אין לי ממש חשק ליצור יוזר באימייל אחר, נראה מיותר... וזכור לי שזה לא פעם ראשונה שהשיחזור סיסמא שלהם לא עבד לי... אז יש עוד חנויות כמו TMS שאפשר להזמין מהם הרד דיסק נייד בארץ? בגדול TMS נראים לי אחלה... אבל הם צריכים לשפר את האתר שלהם...

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by yakir4u,

    כמה המחיר הריאלי לשלם לבזק ובזב"ל ל100 מגה?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. אורח אור
    Started by אורח אור,

    שלום, בגלל שהמחירים של המקלדות המכניות בארץ ממש גבוה, ואני לא רואה את עצמי משלם 600 שח על פאקינג מקלדת, רציתי לשאול מה אתם חושבים על מקלדות מכניות סיניות? חשבתי על הAJAZZ AK33.

  16. מחר יש באפשרותי לבצע רכישה בדיוטי פרי בנתב"ג. אילו פריטים כדאי לרכוש שם ? אני חושב בעיקר על פריטים כמו מעבד מזון , מצלמה , מצלמת וידיאו ,מסך וכיוצא בזאת

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by yz101,

    מישהו מכיר / ממליץ / התנסה עם אתר/ים שמוכרים רשיונות windows במחירים נמוכים. ראיתי לדוגמא אתר שמוכר רשיון windows 10 home ב40 דולר. האם זה אמור לעבוד או שאם אני קונה והאתר אמריקאי, אז תהיה לי בעיה של לאקטב את הwindows בגלל המיקום? באופן כללי, האם מומלץ, כי ב40$ ווינדווס חוקי נשמע נחמד.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by Ariel234156,

    שלום לכולם, אני רוצה לרכוש טלוויזיה חדשה בגודל 43-55 אינצ'. התקציב הוא עד 2500 ש"ח. אשמח להמלצות

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by Zeev86,

    אני מקווה שהדיון הזה מתאים לפורום. הדיון לא מדבר על מכשיר אלקטרוני שנקנה אלא שירות אוטובוסים. אבל עדיין צרכנות לדעתי. אם אני טועה, בבקשה תעבירו לפורום המתאים. לנושא. יש קו אוטובוס מסויים שקרו לו הרבה בעיות. דיווחתי לחברת האוטובוס, לעירייה, לתלונות הציבור של משרד התחבורה. שלושתם הגיבו אך הבירורים נמשכים עוד משנה שעברה. למי אפשר לפנות במצב כזה הלאה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by Myrath,

    היי, מצאתי מפצל USB "נצמד" של USB 2.0 - לדוגמה: https://www.ebay.com/itm/Mini-Hub-Multiprise-3-Ports-Usb-2-0-Alimentation-Externe-Socle-Rotation-180/202487238954?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649 אני מחפש כזה של usb 3.0 - מישהו יודע אם יש כזה? או לפחות משהו שמזכיר את זה? ז"א, מפצל USB ללא צורך בחיבור לחשמל וש"נצמד" (כמה שאפשר) לחיבור הUSB במחשב. תודה

  21. Started by napoleon45,

    הנה, זה סוף סוף קורה ...... מי בעד ומי נגד? טוב, כמו רוב הדברים? בכל מקרה, הנה הפרטים המלאים - https://m.ynet.co.il/Articles/5555546

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by Washo,

    אני לא באמת יודע אם המשלוחים לארץ מ-Newegg קיימים מספיק זמן כדי לענות על השאלה הזאת, אבל מישהו יודע אם הם פותחים את המבצעים גם לארץ או ממדרים אותנו לאיזה קבוצת מבצעים שולית?

  23. מדגם NU7400 & NU 7100 תודה,

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by Gil28,

    יש למישהו מושג איך ניתן לעקוף את ההגבלות של גוגל? VPN אמריקאי + חשבון wallet עם כתובת אמריקאית ואשראי שדרכו כבר קניתי משם 3 טלפונים בעבר לא תופס. חשבון חדש גם לא.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  25. Started by michabb,

    שלום לכולם, אני טכנאי מחשבים.אני מעוניין לקבל חוו"ד לתימחור אחזקת מחשבים לעסק. כיצד לתמחר, מה התעריף הנהוג לפי מחשב רגיל ברשת(קבוצת עבודה עם/בלי חיבור לשרת), מדפסות . לא עפ"י קריאת שרות אלא לפי חוזה שרות חודשי. אני יודע שיש שוני בין אזור המרכז לדרום וצפון. נא להתייחס לאיזור הדרום. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים