תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלא יובן לא נכון , אני חושב שצריך , וראוי לכל אדם ללמוד לתואר ראשון . פשוט אני בא לחזק אנשים שלומדים\למדו במכללה\או"פ , תיהיה מתכנת טוב , תלמד את הנושא לעומק ולרוחב , אז תיהיה מבוקש בכל מקום . בהצלחה לכולם !
-
- 25 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
מנסה לממש קוד הופמן. בניתי STRUCT TAV struct tav { char val; int incidence; tav* right; tav* left; tav(); bool operator<(tav &t) const; bool operator>(tav &t) const; }; אחרי שאני בונה את העץ, איך אני מקודדת אותו??? זו בניית העץ שעשיתי: tav x, y, ezer; while(check()==false) { x = heap.RemoveTop(); y = heap.RemoveTop(); ezer.incidence = x.incidence + y.incidence; ezer.right = new tav(x); ezer.left = new tav(y); heap.Insert(ezer); } x = heap.RemoveTop(); y = heap.RemoveTop(); ezer.incidence = x.incidence + y.incidence; ezer.right = new tav(x); ezer.left = new tav(y); root = ezer; (פונקציה CHECK מחזירה FALSE אם…
-
- 1 תגובה
- 3.2k צפיות
-
-
אין בנושא של המקורות בנעוץ מדריכים לפייתון ואני רוצה להתחיל ללמוד פייתון. בגלל שאין אופציות טובות בעברית אז אני מעדיף אנגלית אבל סרטון באנגלית, אין לי סבלנות לקרוא. מחפש מדריך שמבוסס סרטונים שהוא ברור ומלמד עד רמה טובה ולא רק את הבסיס. אגב נתקלתי בקורס הזה: https://www.udacity.com/course/ud036 מה דעתכם? מישהו שמכיר את השפה יכול לעבור על מה שמלדתם שם ולהגיד את דעתו? תודה רבה !
-
- 8 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
זוכרים את המשחק סוגר שטחים? אני צריך עזרה במציאת אלגוריתם על מנת לממש את המשחק כיצד אני יכול להגדיר את מבנה הנתונים וכיצד האלגוריתם יפעל? למשל כשסוגרים שטח איך אני מזהה את השטח שנסגר? על כל האופציות השונות. תודה
-
- 13 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי, הורדתי את Codeblocks וניסיתי לתכנת ולהריץ בו תכנית לדוגמה. © כשאני מנסה להפעיל את הקומפיילר או הדיבגר אני מקבל הודעת שגיאה האומרת שהם לא מוגדרים. הורדתי את הגרסא שלפי מה שהבנתי אמורה לבוא ביחד איתם. אני זקוק לעזרתכם, אני צריך את התוכנה לצרכי לימודים. תודה רבה מראש.
-
- 10 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי, חבר שלי נחוש בדעתו למצוא נוסחא למספרים ראשוניים... עזבו אתם לא רוצים לדעת בכל מקרה אני עוזר לו בכך שאני יוצר תוכנה שתציג לו רשימות וסטטיסטיקות למינהם. החלק הזה פשוט, הקטע הבעייתי בשבילי זה זה: אני משתמש בחלון GUI (תמונה מצורפת). יש שני דברים שאני לא מצליח לעשות ולא הצלחתי למצוא עזרה באינטרנט. כאשר אני לוחץ על אחד הTools אני רוצה שיפתח חלון (Dialog) שבו אני יוכל לכתוב מספר (שיכנס למשתנה). בנוסף אני גם רוצה להציג את המידע בתוך התוכנה, בחלק (שכרגע) אפור. מישהו מוכן לעזור לי עם זוג הבעיות הנ"ל? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 21 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אם אופרטורים ++ ואפילו && קודמים ל || אז למה בתכנית הבאה הביטויים סביב && כלל לא רצים והתשובה מתקבלת רק מאגף שמאל של הביטוי הארוך? int i=2, j=2, k=2, m; m = ++i || ++j&&++k; printf("%d %d %d %d", i, j, k ,m); /*answer: 3 2 2 1 */
-
- 4 תגובות
- 3.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מנסה ליצור מחלקה למימוש גרף באמצעות מטריצת סמיכויות. זה הCONSTRUCTOR G = new int *[size]; for (int i=0; i<size; i++) { G[i] = new int [size]; } alut = NULL; כשאני עושה עליו חיפוש לרוחב אני צריכה לעבור דברישון על קודקודים שיש להם קשר ישיר לקודקוד מקור. ואז על קודקודים שיש להם מרחק של שתי קשתות וכו' איך בודקים את זה?
-
- 3 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אהלן אני כרגע משרת בצבא והיציאות שלי הם שבוע - שבוע נשאר לי שנה ו8 חודשים לשירות ואני רוצה לנצל את השבוע בית ללמוד תכנות כדי שבשחרור כבר אוכל למצוא עבודה אני קורא את הספר python crash course וכרגע אני בשלב של הפרויקטים בספר. אנשים שלמדו בעצמם והצליחו למצוא עבודה אשמח לטיפים, מתי לעבור לשפה חדשה??, איזה פרויקטים ישפרו את יכולות התכנות שלי? בנוסף שאלה למי שמכיר את התחום משכורת של מתכנת ללא תואר זהה למתכנת בעל תואר?, אם לא תוך כמה זמן הפער מצטמצם?
-
- 16 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
יש לי אובייקט מסויים שאני רוצה לבדוק את אחד הפרופרטי שלו וכשהוא מתחלף ל-false בעקבות לחיצה על כפתור מסויים אני רוצה שיהיה לי כמו thread.sleep ז"א שהוא יסתובב סביב עצמו ויבדוק מתי הוא שוב יהיה true ואז ימשיך, קראתי קצת והסתכלתי על ManualResetEvent אבל לא ממש הצלחתי לעשות מה שאני רוצה, אשמח לעזרה. עריכה: יצרתי אובייקט: ManualResetEvent mre = new ManualResetEvent(false); ועשיתי תנאי שאם הפרופרטי של האובייקט שלי הוא true אז mre.WaitOne ואז הריצה שלי ב-pause, עכשיו ב-else אני לא יודע מה לשים ככה שהם אותו הפרופרטי שלי משתנה ל-false בחזרה הריצה ממשיכה, ניסיתי set או reset אבל זה לא עבד.
-
- 14 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
האם מישהו יותר אין כותבים מערכת משוואות ופותרים במטלב? למדתי את זה ועזבתי את זה לחצי שנה וכבר שכחתי הכל... אני זוכר משהו עם rref בשביל ההפיכה לצורה קנונית, אבל לא זוכר איך בונים את מטריצת המקדמים... אשמח לקבל כל עזרה
-
- 0 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום עבדתי לאחרונה על תרגיל די מוכר לתרגול הורשות. יוצרים מחלקה כללית בשם 'צורה' ותת-מחלקות 'משולש' ו'מרובע' שיורשות אותה ומוסיפות תוכנות משלהן. כעת, לצורך תרגול של ממשק, אני רוצה להוסיף ממשק בשם "צורה" שיגדיר לכל התת-מחלקות איך להתנהג. האם הממשק "צורה" מחליף את מחלקה או בא בנוסף אליה? תודה
-
- 7 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אני ארצה לקנות ספר C++, ויש לי רקע גם בC וגם בC#. איזה ספר מומלץ לי? אני שמעתי המלצות על הספר של מרכז הדרכה 2000
-
- 3 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
בניתי משחק איקס עיגול ב JAVA P VS P (שחקן נגד שחקן) אני צריך עזרה בבניית האלגוריתם של שחקן נגד מחשב, יש מצב עוזרים לי?
-
- 10 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום רב, מישהו יודע כיצד ומהי הפקודה ב-VB שבא אני מכניס את הסיסמא של מסד הנתונים שלי מסוג אקסס כך שיפתח דרך התוכנה ?
-
- 9 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום, התחלתי ללמוד פייתון לא מזמן ואני באה ללא שום רקע בתכנות אז אולי השאלות יראו לכם קצת פשוטות ובכל זאת אשמח עם תענו לי על זה. אני מנסה לכתוב תוכנית שדורשת: מספר מושלם הוא מספר השווה לסכום מחלקיו (סכום אשר אינו כולל את המספר עצמו). למשל 6 ו – 28 הם מספרים מושלמים, כי (6=1+2+3) ו – (28=1+2+4+7+14) כתוב פונקציה שקולטת מספרי n ומדפיסה אם המספר מושלם או לא. זה מה שכתבתי:import math def f4(): num=int(input("please enter a number: ") for i in range(num,1,-1) if(num%i==0) sum=sum+i-אני מקבלת שגיאה if(sum==num) print("perfect") else: print("not perf…
-
- 8 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
הייי לכולם אני חדש פה מקווה לעזרה אוקי אז ככה קודם כול תודה לעוזרים דבר שני אני בניתי אתר אינטרנט Html פשוט אין לי שום רקע מוקדם אבל הלך לי דיי טוב ואני רוצה לשאול איך אני עושה חלונות Pop Up's כאשר אני מועבר לחלון הרצוני זאת אומרת, אני נמצא בחלון הראשי להלן Index ושאני עובר לצור קשר למשל להלן Contact's אז ייפתחו לי בקטן עוד כמה דפים .. אני חושב שמדובר ב קובץ Js או Html [ערוך ] עומר ...
-
- 22 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
נתקלתי בקוד הזה באחד הדפים שלי בבית, מישהו יודע מה הפונקציה מבצעת? int f(int q, int p) { if(q==p) return p; else if(q<p) return f(q,p-1); else return f(p,q-p); } אני יודע שזה קצת כאב ראש אבל אין לי מושג מה היא עושה, לי יצא משהו חסר משמעות, לכם?
-
- 9 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אז ככה, מטרת התוכנית לקלוט נתון של ID,שם,משכורת ועיר לפי class שבניתי, וןאז מכניס אותו לתוך arraylist. יש כפתור שמציג את כול המידע באמצעות foreach והבעיה נעוצה בכפתור פילטר שאמור לסנן ולהראות תוצאות לפי מה שהוכנס בשדה פילטר. הכל עובד נהדר פרט למתי שאני משתמש במתודה בתוך ה-class שנועדה להגיד האם מצאתי התאמה בין מה שהקשתי בתיבה של הפילטר לבין מה שקיים ב-arraylist. אני אתן את קטעי הקוד ואסביר עוד קצת private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { Employee newEmp = new Employee(); newEmp.id = Int32.Parse(IDBox.Text); newEmp.name = EmployeeNameBox.Text; newEmp.salary=Int32.Parse(SalaryBox.Text); newEmp.city = CityNameBox.Tex…
-
- 9 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
קיבלתי את השאלה הבאה כתבו תוכנית: א. שתמלא בלוק כתובות באזור ה Direct מכתובת 40H ועד 60H בנתונים. 0,1,2...בהתאמה. ב. תחליף בין תוכן הבלוקים 50H ועד 5FH עם 60H ועד 6FH באזור ה Direct. ג. תמלא את בלוק הכתובות מ 1000H עד 100FFH בתוכן 0,1,2 עד FF בהתאמה. ד. תעביר את הבלוק 1000H ועד 1200H ל 2000H ועד 2200H אני תקוע בסעיף ג', מישהו יכול לעזור לי או רק לכוון בבקשה? תודה רבה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מי שמחפש דרך קלה ומהירה לייצור בסיסי מידע לקבצי excel. בעזרת קובץ DLL פשוט אפשר לייצא בסיס מידע או כל מידע שיש לכם ב c/c# הסברים, דוגמאות והורדות הקישור הבא: http://www.export2excel.net/excel/
-
- 2 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי ידע סביר בעבודה ב-C# , אך מה שלמדתי עד היום התעסק רק באלגורתמים שפותחו כ-Console App. עכשיו אם למשל אני רוצה לבנות תוכנה קטנה , שתוצג בצורה גראפית וכאשר אני לוחץ על לחצן מסוים בה היא תפעיל אלגוריתם שבניתי בConsole App , כיצד ניתן לעשות זאת? אני מתכוון תוכנה ממש בסיסית שתשלב בין תצוגה גראפית ידידותית עם לחצנים לבין אלגורתמים שנכתבו כ-Console App. תודה מראש
-
- 21 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות דף ששם יהיו הסיסמאות שלי ואני אוכל לגשת אליו מכל מקום. אז מצאתי תוכנה שמגנה על הדף עם סיסמא ומצפינה אותו. אבל אז כל השמות משתמש וסיסמאות שלי גלויים למי שצופה במסך בזמן שאני נמצא באותו דף עם סיסמאות. אז רציתי לדעת אם יש סקריפט או משהו שמאפשר לי לשים את הסיסמאות בתוך חלון קטן או משהו כזה, ששם הוא יהיה מוצג ככוכביות, או פשוט מוסתר איכשהו, ושאני בכל זאת אוכל להעתיק אותו ללוח, ואז להדביק איפה שרושמים את הסיסמא וככה לא יוכלו לראות את הסיסמא... או איזשהו לחצן שאני אשים ליד כל שם משתמש ושלוחצים עליו זה מעתיק את הסיסמא ללוח עריכה (Clipboard) ושאני אוכל להדביק במקום המיועד להכנסת סיסמא. מקווה שהייתי ברור ושקיים כזה דבר, תודה מראש ולילה טוב.
-
- 11 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
היי, אני מפתח מתחיל ב C# כרגע פחות משנה. עברתי על רשימות שכר והשכר של מפתח ליבה (kernal) מאוד קורץ לי, מישהו יודע ויכול להמליץ על ספרי לימוד ברמה טובה? קצת בעסה שחלק גדול מהמאמץ שעשיתי יירד לטמיון (אני כמעט מסיים את Thinking in C# ועמוק בתהליך של קריאת המסמכים שמגיעים עם ה VS2005 שמתארים את הספסיפיקציות של השפה, אגב, הם נמצאים גם אצלכם ב C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 8\VC#\Specifications\1033 אם יש לכם VS2005) בכל מקרה אני בטוח שעכשיו אני אצטרך להתמקד הרבה יותר ב C++ ו C וכנראה אסמבלר. בכל מקרה, אני צריך ספר מומלץ בנושא, כמובן שזה אמור להיות שונה למערכות הפעלה שונות. ונראה לי שבהתחלה אני אתמקד ב WIN אבל אם מישהו יודע שיש משהו אחר שעדיף מבחינת ביקוש (UNIX, LINUX…
-
- 10 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
היי יש לי שאלה בנוגע לתכונות של אובייקטים. לאחר שהגדרתי תכונה של עצם מסויים כ private אני עושה שיטה כדי שמחלקות אחרות יוכלו לקבל את הנתון. לדוגמא, יש לי מחלקה שיוצרת רשומה שכוללת פרטים על אנשים (שם פרטי, שם משפחה, ומספר טלפון) נגיד שאני רוצה לכתו שיטה שמחזירה את השם הפרטי על מנת לספק את המידע למחלקה אחרת, מתי אני מחזיר את התכונה ומתי אני מחזיר עותק ? במילים אחרות, מתי אני כותב בכל אחת מהדרכים האלו ? public String getFirstName (){ return this.firstName; } public String getFirstName (){ String copyFirstName = this.firstName; return copyFirstName; } תודה לכולם, ד"א אני כותב ב JAVA אם זה משנה
-
- 23 תגובות
- 3.1k צפיות
-


