תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
למישהו יש רעיון מה אני צריך לעשות בלולאה? (בכדי לצייר את הקווים מקודקודי המשושה שמצוייר מראש לפני הלולאה עד נקודת הגובה) מצורפת השאלה. function peramida(n ,h) hold on; n=8; h=3; l=linspace(0,2*pi,n); x=cos(l); y=sin(l); plot3(x,y,l); for i=1 : n end [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
מקווה שמותר לדבר על דברים כאלה פה... בכל מקרה מישהו זוכר את הסינטקס?
-
- 3 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך אפליקציה שתדע לשלוף נתונים מאתר אינטרנט, תדע לעשות עליהן מניפולציות פשוטות ולשלוח את התוצאות באימייל/SMS. אין לי אפשרות לעשות זאת בעצמי ואני מחפש מתכנת שיעשה זאת, השאלה היא אילו שפות צריך שהמתכנת יהיה בקיא בהן כדי לבצע דבר כזה? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אין לי מושג בJS. מצאתי קוד וניסיתי לערוך אותו כדי להתאים. לא עובד משום מה. איפה הטעות? // ==UserScript== // @name Smaller Quote Button // @description Replace Image on HWZONE.CO.IL // @version 1.0 // @include *hwzone.co.il/community/threads/* // @grant none // ==/UserScript== var images = document.getElementsByTagName ("img"); var x=0; while(x<images.length) { if(images[x].src == "/community/images/statusicon/quote.png") { images[x].src = "http://www.movingrelocation.com/wp-content/themes/movingrelocation/inc/images/quote-icon.jpg"; } x=x+1; } - - - תגובה אוחדה: - - - מצאתי קוד יותר יעיל שעובד. // ==UserScript== // @name Smaller Quot…
-
- 16 תגובות
- 3.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מנסה ליצור ok/cancel messageBox ב- c#. אני יודע שצריך להוסיף בתחילת התוכנית using System.Windows.Forms אך משום מה הויזואל לא מאפשר לי. כמו כן, אני מכיר את הפקודה messageBox.show אך שוב, היות ולא הוספתי את מה שרשום למעלה, הויזואל לא מכיר את הפקודה הנ"ל. יש פתרונות ? תודה.
-
- 9 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
והשאלה היא: כתוב פונ' בפסיאודו קוד (יעילה ביותר מבחינת סיבוכיות זמן ריצה) שמקבלת עץ בינארי כלשהו T ומחזירה את סכום הגבהים של כל הצמתים בעץ T הצלחתי לעשות את זה בסיבוכיות n^2 בהנחה שמס' האיברים הכללי הוא n . למשהו יש רעיון יותר יעיל ?
-
- 24 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום, שתי שאלות פשוטות, אבל לצערי לא הצלחתי לפתור וזה די דחוף.. הראשונה, יש לי דף HTML עם כמה כפתורי רדיו (שם הקבוצה - role), איך אני יכול בעזרת Js לוודא שאחד מהכפתורים מסומן? השנייה, איך הולך תנאי מורכב במשפט Select? משהו בסגנון של (select * from XXX where (name=abc AND pass=123? מה הסינטקס המדוייק? תודה רבה!
-
- 39 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי אני כרגע התחלתי ללמוד קורס את"מ בתור חלק מהתואר ראשון..בכל מקרה הם הביאו לנו להשתמש בtasm ויש לי בעיה איתו בWIN7 אז יש משהו אחר שמישהו יכול להמליץ לי אולי??
-
- 6 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
יש לי שאלה שפתרתי והיות ואני די מתקשה בסוג הזה של השאלות הייתי רוצה להתייעץ. נניח שהמחלקה Node שלהלן מממשת עץ בינרי: public class Node { private int _number; private Node _leftSon, _rightSon; public Node (int number) { _number = number; _leftSon = null; _rightSon = null; } public int getNumber() {return _number; } public Node getLeftSon() {return _leftSon; } public Node getRightSon() {return _rightSon; } } נתונות שתי השיטות הבאות: f המקבלת כפרמטרים שני מספרים שלמים ו-what המקבלת כפרמטר שורש של עץ בינרי (מטיפוס Node): public static int f (int a, int b) { return (a>b) ? a:b; } public static int what (Node root) { if (root == null) return -1; return (f (what…
-
- 28 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
לא הצלחתי לפתור את השאלה הבאה בשפה C#: נתונה רשימה L של מספרים שלמים. מגדירים את רשימת המספרים העוקבים המקסימלית כרשימת המספרים העוקבים הגדולה ביותר ברשימה הנתונה L. (שני מספרים עוקבים אם המס' השני גדול מהראשון ב-1). למשל עבורהרשימה הבאה: L1=3,5,6,7,8,-1,0,1,2,3,5,6,14,1,2 תתקבל רשימת המספרים העוקבים המקסימלית הבאה: L2=-1,0,1,2,3 כתוב פעולה שתקבל כפרמטר רשימה ותחזיר רשימת המספרים העוקבים המקסימלית. אם אפשר הכוונה. תודה.
-
- 2 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני צריכה ליצור מבנה נתונים של עץ השומר פרטי תלמידים. יש לי פונקציה Add()המוסיפה איברים לעץ. יש לי struct studentהמכיל שם ות"ז (מערך תוים ומערך מספרים.) איך אני מוסיפה student לעץ??? כשאני עושה: cin>>student.name; cin>>student.ID; t.Add(student); הקומפלייר רושם לי: void __thiscall SearchTree<char>::Add(char)' : cannot convert parameter 1 from 'struct Student' to 'char' No user-defined-conversion operator available that can perform this conversion, or the operator cannot be called Error executing cl.exe. מה עושים????????
-
- 19 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אהלן. יש לי קבצי xsd עם מבנה שאני צריך ליצור מהם אובייקטים, וקבצי xml שמהם אני צריך להזין ערכים לאובייקטים. הבנתי שהדרך הכי פשוטה לעשות את זה היא בעזרת JAXB. הבעיה שאני לא ממש מצליח להבין איך לעשות את זה. קראתי, הבנתי שמה שאני צריך לעשות הוא unmarshalling, אבל לא ממש הצלחתי למצוא הסבר טוב עם דוגמאות טובות בגוגל. אולי יש כאן מישהו שיכול לעזור לי בעזרת דוגמה פשוטה, לתת קוד פשוט שעושה את זה לקובץ מסוים, ולהסביר לי מה הוא עושה? תודה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
בניצי מחלקה לייצוג מחרוזת String String::String() { str=NULL; } String::String(char* s)//defualt Constructor { if(s)//אם המחרוזת לא ריקה { int l=strlen(s);//נבדוק את אורכה str=new char[l+1];//נקצה זכרון למערך בו איבר נוסף מגודל המחרוזת strcpy(str,s);//נעתיק את המחרוזת } else// -אם המחרוזת ריקה { str=NULL;// // המצביע לא מצביע על כלום } } String::String(const String &s)//copy Constructor { if(s.getString())//אם המחרוזת ממנה נעתיק ריקה { int l=strlen(s.getString());//בדיקת אורכה str=new char[l+1];// '\0' הקצאת זכרון למחרוזת חדשה שיש לה מקום נוסף עבור strcpy(str,s.getString());//העתקת המחרוזת } else//אם המחרוזת ריקה { str=NULL;//המצביע …
-
- 20 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
ערב טוב, השנה התחלתי ללמוד תואר ראשון בהנדסת תוכנה בשנקר . הצפי הוא ללמוד שפת C (לפני שנלמד C נעבור קצת על פסאדוס בשביל להבין איך לחשוב אלגוריתמית ) אני רוצה להתייעץ איתכם האם כדאי ללמוד בלי קשר לשפה הזאת (באופן עצמאי ) שפות אחרות. שאלה שנייה, מוצע לי כרגע להירשם לאחד משני הקורסים הבאים : JAVA למתחילים פיתוח אפליקציות לסמארטפונים למתחילים במה כדאי לבחור ? תודה רבה לעונים !
-
- 6 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
1.כתבו תוכנית המבצעת בדיקה האם מספר שלם כלשהו, הוא זוגי. וגם האם הוא מתחלק ב- 3 או לא. קלט: מספר שלם. לדוגמא - 36 פלט: The number 36 is even and divided by 3 שימו לב שבמצב זה ישנם כמה אפשרויות: 1) אינו זוגי ומתחלק ב-3. 2) זוגי מתחלק ב-3. 3) זוגי ואינו ומתחלק ב-3. 4) אינו זוגי ואינו מתחלק ב-3.
-
- 3 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
יש לי collection: SortedDictionary<string, FileInfo> אני בודק אותו ומדפיס את ה-value שלו, יש אפשרות לצבוע את זה בצבע מסויים ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 3.2k צפיות
-
-
שלום, התחלתי לכתוב בפייתון, עד עכשיו אני משתמש בVisual Studio 2015 וסביבה של Canopy. הכל היה בסדר והיה לי את החבילות שאני צריך, כעת אני צריך לעבוד עם SQL, ואני פשוט שובר את הראש עם החבילות, לא מצליח להתקין שום חבילה. איך אתם עובדים עפ פייתון? ואיך אפשר לקמפל פייתון 3.5 לקבצי EXE? ייתכן שרק 2.7 אפשר לקמפל? תודה מראש, סליחה על התסכול, כבר מעבד כיוון לחלוטין.
-
- 5 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני מתכוון האם יש דרך שבה האקליפס יסדר את שורות הקוד לפי לולאות תנאי וכו שיהיה קל יותר לדעת איזה שורה מתייחס לכל קטע כלומר במקום שזה יראה ככה: if(x>5) x=6 יראה ככה: if(x>5) x=6 ואני יודע שעקרונית זה נעשה אוטמטית תוך כדי הקלדה אבל העתקתי קטע ממקום אחר וזה לא מסודר
-
- 2 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני רוצה ליצור מערכת שכאשר רוצים להוריד ממנה קובץ מסוים המשתמש מקבל קישור חד פעמי בסגנון rapidshare. לא הצלחתי למצוא איך לקשר את הקובץ לקישור. דוגמא: כאשר המשתמש רוצה להוריד את הקובץ X הוא מקבל קישור מיוחד בסגנון get.php?id=3423423 ומוריד את הקובץ, הקישור לא חושף את הלינק המקורי (לא היפר קישור) ולאחר ההורדה הלינק הופך ללא שמיש אבל הקובץ נשאר באתר. אשמח לקבל רעיונות איך לבצע זאת ???
-
- 2 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
אני אמור לקלוט מספר ולהציג אותו בהקסדצימלי. הצלחתי לעשות את התוכנית אבל יש לי בעיה להעביר את המספרים בסוף לאותיות, דוגמא: אם אני מכניס את המספר 125 אני אמור לקבל 7D אבל אני לא המרתי את ה-13 שאני מקבל ל-D אז זה מציג לי אותו כ-713, השאלה שלי היא איך אחרי שאני קולט את כל הספרות למערך אני יכול להגיד למערך שאם למשל באינדקס i=2 יש את המספר 10 אז שיכניס לתוכו את A ? אני אמור להשתמש בסטרינג או משהו ? using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace T200 { class Program { static void Main(string[] args) { int num = int.Parse(Console.ReadLine()); int count = 0; //define array int[] hexad…
-
- 9 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש חבילה שמציירת גרפים (גרפים של מדעי המחשב, לא של אקסל), בפייתון או ב-.NET. מישהו מכיר חבילה טובה ויכול להמליץ? (חיפשתי בגוגל, אבל אני גם אשמח להמלצות ספציפיות)
-
- 1 תגובה
- 3.2k צפיות
-
-
שלום חברה. קיבלתי פרוייקט די מנופח יחסית לידע שלי כרגע כמתכנת. מה שאני צריך זה אלגוריתם שמחזיר מידת התאמה בין שני מסמכים למעשה התוכנית שאני צריך לפתח צריכה לנסות למצוא העתקות בין עבודות (מסמכי WORD) של סטודנטים. בעיקרון היא צריכה גם לעשות השוואה של העבודות עם טקסטים מאינטרנט אבל זה כבר קפיצה מעל הפופיק. יבורך מי שיעזור לי. אני לא ממש הצלחתי למצוא משהו כזה דרך GOOGLE. תודה!
-
- 12 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום קיבלנו עבודה מסכמת לעשות טופס עם בדיקת תקינות לכל התאים בג'ווה סקריפט, עכשיו כשחשבתי על רעיונות לכתובת ומספר דירה עשיתי אותם בשתי תאים נפרדים וכך את הכתובת אני יוכל לבדוק שאין מספרים ואת המספרים אני יוכל לבדוק עליהם שאין אותיות אבל לא כל כך הלך ניסיתי לעשות דבר כזה(בכתובת עצמה): if(!isNaN(h)) עכשיו הבעיה פה היא שאם המשתמש מכניס לדוגמה את הכתובת ביא7ל1יק אז הטופס לא מציג שום שגיאה...רק אם מכניסים לו אך ורק מספרים רק אז הוא מציג שגיאה איך ניתן לעשות את הבדיקה? תודה מראש לעוזרים. ודבר שני אם אני רוצה לשנות את הצבע רקע וכו' ב-<input...> מה הצורת כתיבת עם style? כלומר <input type=.... style="...." איזה פקודות אפשריות לעיצוב ה-input …
-
- 6 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני בבית ספר במסלול הנדסת תוכנה אז עכשיו שסיימתי י"א סיימתי כבר את 5 היחידות הראשונות, אבל אני רוצה להתקדם בשפה את היסודות אני יודע ואני חושב שאני תפסתי את השפה מהר ואני ממש נהנה לחשוב ולהגיע לפתרונות כמו שהיו לנו שאלות אבל אני רוצה לקחת את זה צעד קדימה, איך להתקדם? להתחיל לכתוב פרויקטים קטנים? ללמוד עוד מאתר? אם פרויקטים אז איזה?
-
- 4 תגובות
- 3.2k צפיות
-


